Oh. Mja, wat kun je daar verder nog aan doen, huh? Third opinion?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:24 schreef Ang3l het volgende:
Ow en Wondy... dat waren 2 aparte doktoren.
En Friet is een heel normaal woord voor Patates Frites, ofwelquote:
Bow down to the Queenquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:24 schreef MisterO het volgende:
Samenvatting van het vorige topic:
![]()
zo.
Patat ken ik wel maar friet nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Friet is een heel normaal woord voor Patates Frites, ofwelpatat
quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Patat ken ik wel maar friet nog nooit van gehoord![]()
Freedom Fries!quote:
Patat klinkt alsof je een hete kinderen voor kinderen aardappel in je mond hebt. En ook al is friet van aardappelen gemaakt....quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:45 schreef MisterO het volgende:
Ik zeg ook altijd patat jafriet klinkt voor geen meter
Heeft niets met België te makenquote:
johquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:16 schreef wonderer het volgende:
Die hele discussie slaat natuurlijk nergens op
quote:
Jij begrijpt me niet, dat is het gewoonquote:
Inderdaad want het is gewoon patatquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:16 schreef wonderer het volgende:
Die hele discussie slaat natuurlijk nergens op
Oh jawel. Jij begrijpt MIJ nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij begrijpt me niet, dat is het gewoon
Ik zeg allebei en het kan me geen fuck schelenquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Inderdaad want het is gewoon patat
I wuld liek free aardappels pliesquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:45 schreef wonderer het volgende:
Ja, als ik hier aardappel zeg, kijken ze me raar aan
Ik ken hier een hele mooie korte film overquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo maar een leuke monoloog
zo verloopt het mij ook in een darkroom![]()
(fluistert scherp)
Murray, waar ben je?
Murray? Murray?
O, daar ben je. Zeg, 't is echt dark hier, hè.
O, wacht 's even.
(steekt lucifer aan)
O, god in de hemel
(blaast lucifer uit)
Murray, vlug, wegwezen hier. Dit is niets voor een meisje dat nog
te biechten gaat. Ik zou het
biechthok maanden blokkeren.
(
huivert, fluistert.')
O, Murray, Iemand zit met z'n hand vanachter in m'n broek.
Kun je zien hoe ie d'ruit ziet?
Ja, Murray, maakt we! wat uit!
O, Murray! O, Murray?
Nou komt ie met z'n hand naarvoren en doet m'n riem los.
O, Murray! O, Murray?!
Hij doet m'n gulp open.,
Murray!. O, Murray!
Wat moet ik nou doen... met m'n bierblikje?
(bukt om blikje op de grond te zetten)
O, Murray!
(ARNOLD’s gezicht verkrampt eerst in pijn en ontsteltenis, terwijl hij
Mee zwaait met het stotende ritme. Dan probeert hij te glimlachen
en ontspannen te kijken.Hij bedenkt iets)
Heb je d'r wel een om?
Nu maar hopen dat er geen lek in zit,
(Hij tracht zich naar het ritme te richten en vindt het wel even
plezierig. Dan kijkt hij ongeïnteresseerd, bijna verveeld.}
(begint te babbelen)
Kom je hier geregeld?
Nee, ik hoef niet persé te praten, hoor.
Ik bedoel praten is geen onderdeel van mijn sexuele kick of zoiets.
Al geef ik toe dat ik me soms wel aan zacht gefluisterde uitroepjes te buiten ga.
Maar echt essentieel voor m'n iiefdesextase zijn ze niet, I
k stel me eigenlijk veel liever volledig open voor de ervaring van het moment.
Dan kan ik me d'r later nog 's op m'n gemak op aftrekken.
Als je me een beetje kan volgen?
Maar je wil sowieso liever dat ik m'n bek hou.
Okidoki. Ik ben niet beledigd. Ik besef dat je al je concentratie nodig hebt... om je te concentreren op.
En ik zwijg verder als het graf. Okay? Okay.
(steekt pakje naar achteren)
Sigaret? O, dan bewaar ik d'r één voor je voor straks.
Vin je het erg dat ik alvast...
Heel sympathiek van je.
Ik sterf wel van nieuwsgierigheid hoe je d'ruit ziet.
(krijgt klapjé)
O, sorry, ben ik toch weer aan het lullen geslagen.
Sorry hoor, t komt vast van de zenuwen.
Ik ben waarschijnlijk toch minder relaxed dan ik dacht, want als ik het op m'n zenuwen krijg lul ik iemand de oren van de kop.
Noem iets, je kan 't zo gek niet bedenken en ik klep en kiep: seks, drugs, godsdienst, de veiling in de lommerd; alles. Noem maar 's wat voor de gein.
(De STUD trekt plotseling terug)
Wat?
Klaar?
Nu al.
Dat was vlug, Je stond zeker wel op springen dan.
Mag ik je voorstellen aan een vriend van me?
Hij heet Murray.
Hij moet hier ook ergens zijn.
Murray?
Murray?
O,
daar ben je. Murray, dit is... Nou heb ik je naam niet verstaan.
joehoe! Hallo!
Wat bedoel je, hij is d'r niet meer, Ik weet zeker dat ie op me viel.
Hij heeft toch met me geneukt, Murray, heus, t is zo.
Vooruit, ga zoeken.
(ARNOLD draait zich om als het licht van de bar weer aan gaat. Loenst even en probeert glimlach)
Nou ja, ik hoet morgenochtend in elk geval geen ontbijt voor 'm te maken.
Of gewoon met eigenheimersquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:13 schreef MisterO het volgende:
Eerder met wansmaak.
Zelfde.quote:
Deels herken ik dat wel. Als in: het irriteert me heel erg als ik het wel vraag en die ander dan dus niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:40 schreef wonderer het volgende:
Trouwens. Realiseerde ik me een poosje terug: Brad vraagt alleen hoe mijn dag was, als ie wil vertellen hoe zijn dag wasWat een wijf is het ook soms.
Ze zien je aankomen bij de snackbar; "hallo, ik wil graag 1 portie gefrituurde aardappelreepjes. Met mayo ajb"quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zeg allebei en het kan me geen fuck schelenZolang ik er maar gefrituurde aardappelreepjes voor krijg.
Als interesse verpakt excuus om over jezelf te praten hou ik niet zo van. Vertel dan gewoon hoe jouw dag was.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:56 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Deels herken ik dat wel. Als in: het irriteert me heel erg als ik het wel vraag en die ander dan dus niet.
Patatje met?quote:
Ach ik ben wat dat betreft tweetalig..in Nijmegen is het dan weer gewoon friet.quote:
Ze kijken me hier nog steeds raar aan als ik mayo voor bij mijn patat/friet wilquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach ik ben wat dat betreft tweetalig..in Nijmegen is het dan weer gewoon friet.
Ketchup zal ook meer passen idd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze kijken me hier nog steeds raar aan als ik mayo voor bij mijn patat/friet wil
Dat vind ik niet lekker. Zurig. Liever barbecuesaus of honey-mustard.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ketchup zal ook meer passen idd.
*meldtquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:56 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Deels herken ik dat wel. Als in: het irriteert me heel erg als ik het wel vraag en [b]die ander]/b] dan dus niet.
Maar dat is niet wat het is. Ik vind het gewoon belangrijk dat iemand geinteresseerd is hoe mijn dag was.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:16 schreef wonderer het volgende:
Als interesse verpakt excuus om over jezelf te praten hou ik niet zo van. Vertel dan gewoon hoe jouw dag was.
weekend wat is datquote:
Hoe was je dag liefje?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:00 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Maar dat is niet wat het is. Ik vind het gewoon belangrijk dat iemand geinteresseerd is hoe mijn dag was.
Ik hoor vanzelf wel of er iets gebeurd is, toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:00 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Maar dat is niet wat het is. Ik vind het gewoon belangrijk dat iemand geinteresseerd is hoe mijn dag was.
Oh, er wordt hier echt wel gezoend als Brad thuiskomt. Maar als er iets is dan hoor ik het vanzelf wel en als er niks is krijg ik op "hoe was je dag" toch gewoon "okee" dus dat schiet ook niet opquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:05 schreef Pieter. het volgende:
Ik heb er dus altijd een pesthekel aan als D. binnenkomt, gedag zegt en gewoon zn ding gaat doen. Dus dat ik niet eens een kus krijg!
Zelf doe ik dat altijd heel bewust wel.
Aaaaaargh. Dit is dus exact wat ik niet trek.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:05 schreef wonderer het volgende:
Ik hoor vanzelf wel of er iets gebeurd is, toch?
Moet Pieter jou ook elke dag vertellen dat ie van je houdt om het zeker te weten dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:22 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Aaaaaargh. Dit is dus exact wat ik niet trek..
Zo ga je toch niet met elkaar om in een relatie?
ook vaak hier.quote:
Maar goed dat ik niet met jou getrouwd ben danquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:28 schreef Gellarboy het volgende:
Ik vraag elke dag hoe zijn dag was. Omdat ik dat weten wil.
En als hij niet weten wil hoe mijn dag was (of het wel wil weten maar er niet naar vraagt), dan vind ik dat oprecht vervelend.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:37 schreef keizerpinguin het volgende:
[ afbeelding ]
Vaak hier (fa-kir)
Hee GB, was leuk om jullie even te spreken zondag, jammer dat het zo kort was!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:28 schreef Gellarboy het volgende:
Ik vond het... ermmm... een ervaring.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:14 schreef MisterO het volgende:
Hee GB, was leuk om jullie even te spreken zondag, jammer dat het zo kort was!
Hoe vond je de trut?
Ja was leuk! Kort & Krachtigquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hee GB, was leuk om jullie even te spreken zondag, jammer dat het zo kort was!
Hoe vond je de trut?
duurd bij mij nooit lang hoor, het kwam alleen zo betrekkelijk koud op mn dak!quote:
Dat vraagt om een foto!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:18 schreef Xiance het volgende:
zow.
ik heb er weer genoeg van, al dat geluduvudu'ed.. eerst maar es een doos bonbons weg gewerkt, mn kapsel zit weer keurig gekapt in model (ik heb echt ZO een begripvolle kapster).
en ik heb maar weer es nieuwe kleertjes gekocht![]()
![]()
I DROOOVVVEEE ALLL NNNIIGGGHHHTTT
![]()
![]()
Van die lege doos bonbons?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:34 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Dat vraagt om een foto!!.
Je mag er je broek bij aanhouden. Aan 1 Cairon hebben we hier genoeg.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:34 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Die foto waarop ze proberen die baby te verzuipen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:40 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
heb je de foto van Anne haar nieuwe spruit nog gezien in het vorige topic?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:34 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Slaap lekker. Wel aan Dirk vragen morgenochtend of ie lekker geslapen heeft, he?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:42 schreef Pieter. het volgende:
Ik duik mijn nestje in! Morgen weer een dag, dan lees ik wel weer anderhalf topic bij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |