Hee GB, was leuk om jullie even te spreken zondag, jammer dat het zo kort was!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:28 schreef Gellarboy het volgende:
Ik vond het... ermmm... een ervaring.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:14 schreef MisterO het volgende:
Hee GB, was leuk om jullie even te spreken zondag, jammer dat het zo kort was!
Hoe vond je de trut?
Ja was leuk! Kort & Krachtigquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hee GB, was leuk om jullie even te spreken zondag, jammer dat het zo kort was!
Hoe vond je de trut?
duurd bij mij nooit lang hoor, het kwam alleen zo betrekkelijk koud op mn dak!quote:
Dat vraagt om een foto!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:18 schreef Xiance het volgende:
zow.
ik heb er weer genoeg van, al dat geluduvudu'ed.. eerst maar es een doos bonbons weg gewerkt, mn kapsel zit weer keurig gekapt in model (ik heb echt ZO een begripvolle kapster).
en ik heb maar weer es nieuwe kleertjes gekocht![]()
![]()
I DROOOVVVEEE ALLL NNNIIGGGHHHTTT
![]()
![]()
Van die lege doos bonbons?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:34 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Dat vraagt om een foto!!.
Je mag er je broek bij aanhouden. Aan 1 Cairon hebben we hier genoeg.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:34 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Die foto waarop ze proberen die baby te verzuipen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:40 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
heb je de foto van Anne haar nieuwe spruit nog gezien in het vorige topic?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:34 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Slaap lekker. Wel aan Dirk vragen morgenochtend of ie lekker geslapen heeft, he?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:42 schreef Pieter. het volgende:
Ik duik mijn nestje in! Morgen weer een dag, dan lees ik wel weer anderhalf topic bij..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |