Ja, ik had ook al levendige beelden van een koffiekopje-haakt-achter-staafje-ongeluk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:42 schreef Ynske het volgende:
die laatste piercing lijkt me met eten en drinken niet echt heel gemakkelijk
't is toch een speeltuinbankje, daar hoeft 't toch niet over de kredietcrisis te gaan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:45 schreef Belana het volgende:
laten we het over andere veel belangrijkere zaken hebben
nee, maar om het nou de hele tijd over mijn ding te hebben is ook weer zo watquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:45 schreef innepin het volgende:
[..]
't is toch een speeltuinbankje, daar hoeft 't toch niet over de kredietcrisis te gaan?
Te levendige fantasie...quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, ik had ook al levendige beelden van een koffiekopje-haakt-achter-staafje-ongeluk.
Hij zat niet echt tegen mijn tandvlees aan, of iig zo laag dat hij niet op dr grens tandvlees/tanden zatquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:48 schreef Belana het volgende:
[..]
nee, maar om het nou de hele tijd over mijn ding te hebben is ook weer zo wat
buuf, je hebt een te levendige fantasie
maneki, zat ie bij jou niet tegen je tandvlees aan dan? ik vroeg me namelijk echt af hoe andere mensen dat hebben dan![]()
enfin, daar ga ik alweer verder over mijn ding
Leuke jurk, de inhoud vinden mijn zonen wel grappigquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:01 schreef E.T. het volgende:
jullie willen het niet meer over het ding van B hebben begrijp ik?
Voor de meedenkers, een foto'tje van het eindresultaat
[ afbeelding ]
B. een biaisbandje is dus dat zwarte bandje langs de hals en armsgaten, dat is kant en klaar op maat een voorgestreken te koop![]()
Ow, en dit is natuurlijk niet iets wat er echt onder hoort/moet/gaat.. Het gaat om het idee .. en ja.. als je op de foto gaat moet je gekke bekken trekken
quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:17 schreef phluphy het volgende:![]()
Was het vanmorgen nog zonnig, nu weer snertweer! En mijnis jarig en zit midden in zijn nachtdiensten, dus veel te vieren valt er niet. Als troost ga ik dalijk lekker carpaccio maken, daarna gamba's grillen.
![]()
![]()
en ontopic: Overlijden en om zeep betekenden oorspronkelijk niets anders dan respectievelijk "weggaan" en "even een blokje om (om nieuwe zeep te halen)".Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Eufemisme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |