Ja, ik had ook al levendige beelden van een koffiekopje-haakt-achter-staafje-ongeluk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:42 schreef Ynske het volgende:
die laatste piercing lijkt me met eten en drinken niet echt heel gemakkelijk
't is toch een speeltuinbankje, daar hoeft 't toch niet over de kredietcrisis te gaan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:45 schreef Belana het volgende:
laten we het over andere veel belangrijkere zaken hebben
nee, maar om het nou de hele tijd over mijn ding te hebben is ook weer zo watquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:45 schreef innepin het volgende:
[..]
't is toch een speeltuinbankje, daar hoeft 't toch niet over de kredietcrisis te gaan?
Te levendige fantasie...quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, ik had ook al levendige beelden van een koffiekopje-haakt-achter-staafje-ongeluk.
Hij zat niet echt tegen mijn tandvlees aan, of iig zo laag dat hij niet op dr grens tandvlees/tanden zatquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:48 schreef Belana het volgende:
[..]
nee, maar om het nou de hele tijd over mijn ding te hebben is ook weer zo wat
buuf, je hebt een te levendige fantasie
maneki, zat ie bij jou niet tegen je tandvlees aan dan? ik vroeg me namelijk echt af hoe andere mensen dat hebben dan![]()
enfin, daar ga ik alweer verder over mijn ding
Leuke jurk, de inhoud vinden mijn zonen wel grappigquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:01 schreef E.T. het volgende:
jullie willen het niet meer over het ding van B hebben begrijp ik?
Voor de meedenkers, een foto'tje van het eindresultaat
[ afbeelding ]
B. een biaisbandje is dus dat zwarte bandje langs de hals en armsgaten, dat is kant en klaar op maat een voorgestreken te koop![]()
Ow, en dit is natuurlijk niet iets wat er echt onder hoort/moet/gaat.. Het gaat om het idee .. en ja.. als je op de foto gaat moet je gekke bekken trekken
quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:17 schreef phluphy het volgende:![]()
Was het vanmorgen nog zonnig, nu weer snertweer! En mijnis jarig en zit midden in zijn nachtdiensten, dus veel te vieren valt er niet. Als troost ga ik dalijk lekker carpaccio maken, daarna gamba's grillen.
![]()
![]()
en ontopic: Overlijden en om zeep betekenden oorspronkelijk niets anders dan respectievelijk "weggaan" en "even een blokje om (om nieuwe zeep te halen)".Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Eufemisme
Hij is overdag thuis, hij heeft nachtdienst.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:31 schreef huuphuup het volgende:
Oh fluf, gefeli met lief![]()
stalk hem lekker met smsjes over wat voor lekkers je allemaal aan het maken bent, begint de voorpret alvast een beetjeen geniet van het eten straks
Ja. Zeg anders maar dat het moest van mij.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zal ik op de bank gaan liggen en gewoon maar in slaap vallen en als lief thuiskomt en verbaasd naar de lege tafel kijkt, liefjes vragen of hij niet even langs de chinees wil karren? Lijkt me wel fijn eigenlijk
ooooh ja, ik zie dat ik verkeerd lasquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:37 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hij is overdag thuis, hij heeft nachtdienst.Zodra hij zijn buik goed vol heeft duikt ie zijn bed weer in om voor te slapen. Niet vergeten de telefoon uit de stekker te halen dus.
ah joh, bestel een tjap tjoy dr bijquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
Kook je eigen vreten maarAls ik hem dat zeg kan ik die chinees echt wel op m`n buik schrijven
Nah ik ga maar gewoon prakkie maken..er moeten toch ook gewoon vitamientjes in bij de kindertjes
Hij heeft geslapen tot 14.00 uur en ik heb vrij genomen vanaf 15.00.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ooooh ja, ik zie dat ik verkeerd las![]()
ja dan ehhh.... *burp* werkse schat! zoiets?![]()
ja dat is wel jammer ja met dat soort diensten dan. Heb je overdag verder niets gedaan, of was jij toen weer werken juist?
Ziet er leuk uit!quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:57 schreef huuphuup het volgende:
Hier Maneki, dit is mijn tas, die van schoonmoeders is dus een ander printje. Je had het stofje gezien toch? En afgezet met zwarte piping in plaats van de bruine die ik hier gebruikt heb.
Hij is echt mega groot, ik gebruik hem altijd als weekend-tas als ik ergens blijf slapen. Setje kleding, extra schoenen, toilet tas en nog wat zooi gaat er met gemak in. Fijne tas wel.
[ afbeelding ]
*grinnik* Christandan weet je in ieder geval van wie dat komt Rewimo, zijn dus niet jouw genen dan
quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:38 schreef Stout het volgende:
Zo, hier staat alles weer schoon in de kast en heb ik nog een avond voor me, wil wel optijd naar bed want ik ben moe hoe...Niet zo gek gezien alle emoties die hier rondzweven.
wilde plannen niet, maar even afhankelijk van de buien wilde ik zometeen wel gaan sportenquote:Iemand nog wilde plannen voor vanavond ?
Daar ben je wel even zoet mee of niet?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:13 schreef Spuuglokje het volgende:
Ministeckik heb het herontdekt. Nou ja, ik bedoel dat ik het vroeger nooit gehad heb en dus dan maar voor mezelf koop nu!
Ik heb bijvoorbeeld deze Mangaministeckafbeelding gemaakt (4700-delig
).
was het niet lastig om die randjes eraan vast te maken?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef huuphuup het volgende:
Huh? Noujaaaa zeg, die boutsite linkt gewoon door naar een ander patroon!!
op www.naaipatronen.nl even kijken bij "Amy Butler" patronen, en dan is het de "weekender bag" of met travel ertussen nog, zoiets. Kost 10,nogwat.
Nuh viel wel mee. Ik heb wel voor de makkelijke weg gekozen. Zij laat je het biaisband zelf maken maar ik heb kant en klare gekocht (geen zin om 5 meter biaisband te makenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
was het niet lastig om die randjes eraan vast te maken?
deed je t met de hand naaien of toch met een machine?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nuh viel wel mee. Ik heb wel voor de makkelijke weg gekozen. Zij laat je het biaisband zelf maken maar ik heb kant en klare gekocht (geen zin om 5 meter biaisband te maken).
Het zijn op een bepaald moment wel veel lagen stof, op het dikste punt 5 of 6 ofzo, maar zolang je rustig aan doet en goed afspeld enzo is het prima te doen. (En een dikke jeansnaald helpt. Echt. De rest breekt)
hey ik naai niet hequote:
ah, wel heel tof dat je dat kunt, k kan helemaal niet naaien/breien of zoiets, heb ik t geduld en de vaardigheid niet voorquote:nee dat zou echt niet te doen zijn. Met de machine, maar wel rustig door de dikke lagen heen anders breekt de naald.
Een kreeft?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:09 schreef Belana het volgende:
gamba is een grote garnaal en een scampi is een kleine kreeft. goed opgezocht he
Thanks. Ook namens mijn man!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:12 schreef Lois het volgende:
Flufje gefeliciteerd met jouw J. Geef hem maar een dikkevan me.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:12 schreef Lois het volgende:
Terwijl rokjes maken voor Iris volgens mij niet eens zo moeilijk is.
hahaha, ik met broeken met hetzelfde soort ritsquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:14 schreef huuphuup het volgende:
Oh nee ik ben ook geen naai-wonder hoor! Maar het scheelt vaak al een heleboel als de naaibeschrijving duidelijk isals je gewoon exact doet wat er in dat patroon en de stap-voor-stap staat en netjes knipt enzo dan kun je vaak niet echt fout gaan.
ik ben begonnen met rokjes enzo, lekker met scheefgenaaide ritsen erin
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:15 schreef phluphy het volgende:
[..]
Een kreeft?Dat had ik nooit gedacht. Cool, dan heb ik vandaag kreeft gegeten!
![]()
Dank je Belana!
pff, ik heb net geslapen. Ik ben in tijden niet meer zo ziek geweest... Ga er ook zo weer in hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:03 schreef PM-girl het volgende:
Rocka, lig je nog niet in bed? Lekker bijkomen van alle brokken?
Ik wel!Maar dat is preventief bijkomen van de brokken die komen gaan denk ik!
Wat heb je dan? Griep?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:05 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
pff, ik heb net geslapen. Ik ben in tijden niet meer zo ziek geweest... Ga er ook zo weer in hoor
welke brokken ga jij maken of waar heb je plannen voor?
De mijne is een pc aan het opbouwen maar anders zou hij ook SW kijken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:39 schreef Brighteyes het volgende:
Zitten jullie kerels ook naarStar Wars
te kijken?
Die van mij zit alles letterlijk, echt woord voor woord, mee te mompelen...
Hij zit ook gelijk die figuurtjes te zoeken op marktplaats. Sommige van die zooi levert 50 Euro op! En hij heeft ze! Maar hij wil niet zeggen waar.
Saffier, ik vind je altijd zo goed met je lijstjes!
Je kan ze bij veel speelgoedwinkels wel vinden. Als je zelf wilt maken weet ik niet, ik ben niet handig met naaimachine. Moet nog steeds in de leer bij mn moeder...quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:59 schreef p_iglet het volgende:
oew nu jullie het toch over naaien hebben, zo'n oefen frutsel pop met knoop, rits, veter, drukknoop etc waar zou ik die kunnen vinden of hoe zou ik die kunnen maken?
Dan zeg ik dus niksquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ok, maar je neemt wel de moeite om dat te doen.Ik heb daar gewoon lang niet altijd zin in. En ook niet altijd iets zinnigs te zeggen.
![]()
Hij is in bad gegaan!Zappen!
Oh nee wacht, ik ga Sasha's nieuwe Ikea stoeltje en tafeltje in elkaar zetten!
Maar die ernie ouwehoert toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:36 schreef Saffier het volgende:
Piglet Tobias heeft de aankleed-Ernie darvoor
Batterijen eruitquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:54 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Maar die ernie ouwehoert toch?
Ik wil dus geen herrie makende frutselpop.![]()
wie weet als ik ooooooooooooit tijd teveel heb en echt handig wordt
de batterij kan er uit.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:54 schreef p_iglet het volgende:
Maar die ernie ouwehoert toch?
Ik wil dus geen herrie makende frutselpop.![]()
Lishe krijgt kudo`squote:Op woensdag 11 februari 2009 22:18 schreef Lishe het volgende:
Jongens, hou het dan 's bij! Voor Bep's nieuwe pop natuuuurlijk.
Die zijn idd niet duur en zien er ook nog leuk uit.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:06 schreef p_iglet het volgende:
nee hoor absoluut neit, maar kon geen leuke vinden
maar deze ga ik bookmarken!! die zijn wel leuk!
en nog super betaalbaar ook![]()
Niet van hoe het hier staat, maar het is deze:quote:
hier waren ze net wel aardig druk, maar nu toch weer beide in slaapstandquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:25 schreef lady-wrb het volgende:
even wat anders, zijn de katten bij jullie ook zo vreselijk druk?
hier suizen de katten door de kamer, alles wat zich op hun weg bevindt omver maaiend
krijgen ze storm ofzo
zo ziek als die kleine gister was, zo aktief istie vandaag (en vooral vanavond)
Wat voor werk is dat dan? Werk je dan ook echt de hele nacht door?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:25 schreef Lishe het volgende:
O, rottig is dat BE, hier vind ik het dan altijd als ik net vervanging heb gekocht. (Geldt ook voor plakband, elastiekjes en zulke zooi.)
Lammetjes! Dan is het vast zo lente....
Ik begin vrijdag op mijn nieuwe (bij)werk. Heb er zo'n zin in! 2 nachten en tieners die uit willen slapen en druk programma.
En Schröder zit dus ook gewoon in Den Haag he!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:50 schreef Memmel het volgende:
Oh Saffier, ik kan je wel kussen! Thanks!
Ik ben nog niet aan de pruik, over 2 weken pasquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:13 schreef Saffier het volgende:
Een pruik gebreid? Moet je Mous vertellen
Oh, dat klinkt wel heel interessant Lishe! Pittig wel, maar ook boeiend!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:34 schreef Lishe het volgende:
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen Bar! Juist met volle teugen (proberen te) doen.
BE, het is opvang voor tieners met gedragsproblemen, in een vakantiehuisje, 1 weekend in de maand. Ik wil graag de jeugdzorg in, en dit is een hele fijne manier om erin te komen, zonder HBO te hoeven doen. (Listig he?) en 's nachts mag ik gewoon slapen. (hoop ik
) Luuk en Lena zijn bij mijn ouders dan, met mijn lief, iedereen blij. En ik wat tijd voor mezelf. (En die anderen
)
O, die pop heeft Lena ook, dat is haar liefste. Ze heet Beebietsje.
hier hebben ze(dus de drie heren) de dvd's net weer voor keer tig gekekenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:39 schreef Brighteyes het volgende:
Zitten jullie kerels ook naarStar Wars
te kijken?
Die van mij zit alles letterlijk, echt woord voor woord, mee te mompelen...
ik zal duimen voor je. is je man zo groot stout?quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:32 schreef Stout het volgende:
Ben weer terug, met leenautoeen matiz... ben beniewd hoe mijn man daar morgenochtend (als dat nodig mocht zijn) in kruipt.... Ze gaan m effe nakijken en bellen als ie klaar is.. Duimen jullie heel hard mee dat de rekening niet al te hoog wordt ??
Ik heb er dus over gedroomd vannacht!quote:Op donderdag 12 februari 2009 06:30 schreef Stout het volgende:
[..]
hier hebben ze(dus de drie heren) de dvd's net weer voor keer tig gekeken![]()
(ik zeg niks maar ik leef met je mee
)
Wij zijn 1 keer met een bus naar Parijs gegaan, met mijn ouders, en ik heb gezworen dat ik het nooooooooooooooooit meer zou doen. Ik vond het echt verschrikkelijk. Hoop gezeur en gedoe van andere mensen onderweg (of we moeten net pech gehad hebben met de groep ofzo), stoppen op vaste tijden, dus niet op de momenten dat je er zelf even uit wil etc. etc.quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
ff anders vraagje..is iemand van jullie wel eens met zo`n bustour van P.Langhout meegeweest?
Ik zit daar aan te denken, wil met oudste een paar daagjes naar Disney en heb alles wel graag zo geregeld dat ik alleen maar in hoef te stappen en mee hoef te gaan
Bij het idee van op eigen gelegenheid daarheen gaan krijg ik het een beetje benauwd
Wij doen (gelukkig) niets. Ik vind het ietwat geforceerd zeg maar.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:02 schreef Lois het volgende:
Ik zou zelf eerder kiezen voor de Thalys Maneek, maar daar zal dan ook wel een prijskaartje aan hangen.
Doen jullie nog iets met Valentijnsdag? Of heb ik de enige man die het commerciele onzin vind?
Ja dat dacht ik ook. Maar misschien is dat ook per periode verschillend ofzo!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:16 schreef innepin het volgende:
Maar met de Thalys hoef je toch niet over te stappen buiten Nederland? Er is toch gewoon een halte Disneyland, zeg maar?
Dat laatste lijkt mij de beste optie. Brussel is niet zo moeilijk en daar kom je met Nederlands ook nog wel weg.quote:Uw reis naar Disneyland Resort Paris
Naar Disney met de trein
Ontmoet binnenkort jouw favoriete Disneyfiguren en beleef het met het hele gezin. Disneyland Resort Parijs is namelijk het hele jaar door uitstekend met de trein te bereiken. Uw Disney reis begint al direct wanneer u instapt, boek uw treintickets en laat de magie tot leven komen...
Uitstappen voor het park
Vanuit Nederland neemt u Thalys naar Paris, Gare du Nord. Vanaf Gare du Nord brengt de RER (Réseau Express Régional) u in een klein uurtje en één overstap op RER-station Chatelet-Les Halles naar station Marne-la-Vallée.
Andere mogelijkheid is dat u met Thalys of Intercity Brussel naar Brussel Zuid (Midi) reist. In Brussel stapt u over op de TGV die rechtstreeks naar Marne-la-Vallée gaat. In beide gevallen stapt u uit voor de hoofdingang van het pretpark.
Idemquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:32 schreef NieTTus het volgende:ik word gewoon niet wakker vandaag
![]()
Morning overigens!
Ik weet nog wel een goede, moet je wel even naar Haarlemquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:45 schreef Belana het volgende:
rewimodie heb ik ook ja!
en ach, alles went. echt zeer doet het niet om te zetten trouwens, echt niet. Ik ga wel naar een andere zaak denk ik....als ik het doe...nog even denken.
laten we het over andere veel belangrijkere zaken hebben
Hij is er nog nooit geweest, ik vind het te duur om er met een kind heen te gaan die zich er niks meer van zal herinneren.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:52 schreef huuphuup het volgende:
Hihi, even de stoere-mama-weet-alles uithangen![]()
Gaan jullie zomaar? Wel superleuk zeg zo met zn tweetjesIs ie al es geweest?
Hihi dat is in elk geval tot zijn 16e, zo oud moet je zijn voor je examen mag doen !quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik had hem eigenlijk beloofd te gaan als hij zijn zwarte band voor judo zou behalen, maar dat gaat nog een paar jaar duren en zo lang wil ik zelf niet wachten
Superleukquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Hij is er nog nooit geweest, ik vind het te duur om er met een kind heen te gaan die zich er niks meer van zal herinneren.
Ik had hem eigenlijk beloofd te gaan als hij zijn zwarte band voor judo zou behalen, maar dat gaat nog een paar jaar duren en zo lang wil ik zelf niet wachten
ohh dat klinkt heerlijk !! Heel veel plezier !quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:01 schreef snoopy het volgende:
Ik ga de stad maar eens in. Eerst naar de bieb en dan zie ik verder lekker wel wat ik doe. Een heeeeeele dag voor mezelf![]()
dankjewelquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:03 schreef Stout het volgende:
[..]
ohh dat klinkt heerlijk !! Heel veel plezier !
quote:
Lekker!quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:22 schreef huuphuup het volgende:
Pinq! Gek menshaha
ik heb honger trek. even beschuitje maken. Een met hagelslag denk ik en een met gestampte muisjes
Nee, maar ik heb teveel uien en wortels denk ik. Vandaar.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:53 schreef p_iglet het volgende:
als je vandaag hutspot maakt hoef je dat tohc niet meer in te vriezen voor vanavond?
lasagna kan je ook prima van te voren maken en daarna in de oven verwarmen.
Ja dat is gelukt. en nog nieuwe gevonden bij Bristol off all places!quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:55 schreef huuphuup het volgende:
lasagne van te voren maken gaat prima![]()
hoe ben je met je schoenen gevaren Ingrid? heb je ze nog kunnen ruilen?
gewoon een stabilo kopen en zeggen dat ze achterhaald zijn met hun vulpennenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:15 schreef Stout het volgende:
merijn komt net thuis.. ze schrijven op school met vulpen.![]()
Nou niet alleen op het papier zit inkt: handen en armen zitten eronder.
![]()
Zo toch maar ff met de juf babbelen
klinkt alsof je goed geshopt hebtquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:57 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ja dat is gelukt. en nog nieuwe gevonden bij Bristol off all places!
En ook nog 3 bhs bij Hunkemoller. voor maar 15,-! en nog knutselspul bij Pipoos. En nog de Action geplunderd. En toen waren de centjes op.
haha nee zo helpt het niet neequote:Op donderdag 12 februari 2009 12:30 schreef Luchtbel het volgende:
Dat hoort toch zo, dat alles onder de inkt zit.
En bedankt huuphuup. De mediteerfunctie helpt niet zo geloof ik momenteel. Gisterochtend was ik naar Pilates gegaan om nog even aan de werkdruk te ontvluchten en toen ben ik tijdens de les een collega gaan bellenen 's avonds deed ike en nieuwe poging tot rust bij bodybalance en toen dacht ik alleen maar: zo kijk mij nou evenr ustig aan het sporten helemaal rustig zodat ik dadelijk weer kan bladiebla
ja zo werkt het natuurlijk nooit
wat liefquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:47 schreef moussy het volgende:
Oww ik heb zoiets leuks![]()
![]()
Ik krijg van een vriendje van René net een valentijnskaartje of ik die aan René wil geven
Vol met hartjes en een lippestiftkus er ook nog op!
Schattig!quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:47 schreef moussy het volgende:
![]()
Ik krijg van een vriendje van René net een valentijnskaartje of ik die aan René wil geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Idd is ze erg stilletjes.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:38 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wat lief!
Weet iemand trouwens waar Reinhilde is? Ik ben haar kwijt
Wat schattig!quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:47 schreef moussy het volgende:
![]()
Jeej! Das al bijnaquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
Rewimo oei
zo, ik heb de gemeente net gebeld en een afspraak gemaakt voor de ondertrouw. Spijkers met koppen *mouwen opstroopt*
12 maart mogen we
Ja die is goedquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:31 schreef huuphuup het volgende:
Ik ben benieuwd, gewoon subtiel richting de juwelier duwen die hap
Hey ff vraagje, is die Griek in de herenstraat wat? Ik wil uit eten vanavond ik heb een baaldagmet andere woorden, als het eten ook kut is ga ik heel hard huilen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:36 schreef Lishe het volgende:
Ja Dankje BE! Die neusspray doet wonderen!
De poel der liefde.... Ik kan niet wachten...! Nog coole idees?
[bridezilla] Eigenlijk wil ik gewoon rose en wit en zilver. [/bridezilla] Maar goed idee!
Guus, ik was ook anti voor mezelf. Maar nu ben ik om, en ik sla door enzo. Maarja. Trouwen, trouwen, strikjes op je mouwen. copyright Sugar Komt vast ooit. Met je prins.
Alleen daarom zou ik wel willen... Verder maakt het me geen bietje uit.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb altijd gezegd dat ik mijn achternaam wilde aanhouden, maar ik vind het toch ook wel heel fijn om dezelfde naam te hebben als de kinderen.
Als er geen kinderen waren bleef ik lekker ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |