abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65953823
Bijpraat:
Ik had het dus over gekken, mensen met mogelijkheden en kansenjongeren

Belaan heeft haar piercing er helaas uit maar denkt na over een Eskimo. (koelen met een iglo tegen de zwelling? )

Rocka is moe en net uit bed

En Ynske heeft gedonder met een bedrijf

Zoiets?
  woensdag 11 februari 2009 @ 16:38:07 #2
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65953866
Jammer van je piercing Belaan.

Ik moet er echt niet aan dénken, zo´n pin in mijn lip.van er naar kijken word ik al niet goed. Het lijkt me vooral zo hinderlijk. Ik zit nu al op elk velletje te bijten, laat staan op die piercing
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_65953925
Ik begin ook nooit meer aan piercen. Heb gaatjes in mijn oren en ooit ook gaatjes bovenin mijn oren gehad na een rare opwelling. Vind ik meer dan genoeg!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 februari 2009 @ 16:42:03 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_65954015
Ik heb alleen een gaatje in mijn hoofd

(en in mijn hand maar dat mag qltel niet weten )
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 11 februari 2009 @ 16:42:09 #5
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65954018
die laatste piercing lijkt me met eten en drinken niet echt heel gemakkelijk
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 11 februari 2009 @ 16:45:05 #6
24188 Belana
kloon van belana
pi_65954117
rewimo die heb ik ook ja!

en ach, alles went. echt zeer doet het niet om te zetten trouwens, echt niet. Ik ga wel naar een andere zaak denk ik....als ik het doe...nog even denken.
laten we het over andere veel belangrijkere zaken hebben
stormy waters...
sailin'
pi_65954124
Ik heb nooit spijt gehad van mijn labret (net onder de onderlip, net als die van Belana), ondanks alle infecties en problemen
Heb wel spijt gehad van een tweede gaatje in beide oren dat ik ooit liet schieten, de knopjes waren te klein en draaiden zich 's nachts IN mijn oren, zodat ik wakker werd en ze niet meer voelde, waren de knopjes dus helemaal m'n oren ingetrokken. Was best pijnlijk

Toen ik nog bij een juwelier werkte gingen we altijd met z'n tweeën tegelijk van die lieve kleutermeisjes oorbelletjes geven Schattig
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 11 februari 2009 @ 16:45:46 #8
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65954149
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 16:42 schreef Ynske het volgende:
die laatste piercing lijkt me met eten en drinken niet echt heel gemakkelijk
Ja, ik had ook al levendige beelden van een koffiekopje-haakt-achter-staafje-ongeluk.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_65954157
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 16:45 schreef Belana het volgende:
laten we het over andere veel belangrijkere zaken hebben
't is toch een speeltuinbankje, daar hoeft 't toch niet over de kredietcrisis te gaan?
pi_65954216
Ik mis mijn labret ook wel, hoewel ik geen last had van mijn tandvlees bleef het gaatje zelf irriteren. Ook nadat ik er een PFTE(plastic zogezegd) piercing in had. Jammer maar helaas.
Ik laat hem ook nooit meer opnieuw prikken want hij deed bij mij echt loeiveel pijn
Saartje
  woensdag 11 februari 2009 @ 16:48:50 #11
24188 Belana
kloon van belana
pi_65954245
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 16:45 schreef innepin het volgende:

[..]

't is toch een speeltuinbankje, daar hoeft 't toch niet over de kredietcrisis te gaan?
nee, maar om het nou de hele tijd over mijn ding te hebben is ook weer zo wat

buuf, je hebt een te levendige fantasie

maneki, zat ie bij jou niet tegen je tandvlees aan dan? ik vroeg me namelijk echt af hoe andere mensen dat hebben dan
enfin, daar ga ik alweer verder over mijn ding
stormy waters...
sailin'
pi_65954368
Vervelend dat je piercing bleef irriteren Belana en dat je hem er uit heb moeten halen.
pi_65954386
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 16:45 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ja, ik had ook al levendige beelden van een koffiekopje-haakt-achter-staafje-ongeluk.
Te levendige fantasie... brrr
Fake it till you make it...
pi_65954466
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 16:48 schreef Belana het volgende:

[..]

nee, maar om het nou de hele tijd over mijn ding te hebben is ook weer zo wat

buuf, je hebt een te levendige fantasie

maneki, zat ie bij jou niet tegen je tandvlees aan dan? ik vroeg me namelijk echt af hoe andere mensen dat hebben dan
enfin, daar ga ik alweer verder over mijn ding
Hij zat niet echt tegen mijn tandvlees aan, of iig zo laag dat hij niet op dr grens tandvlees/tanden zat
Ik had zo`n ufo'tje aan de achterkant, die was wat bol zonder scherpe randen dus geen irritatie
Saartje
  woensdag 11 februari 2009 @ 17:01:15 #15
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_65954717
jullie willen het niet meer over het ding van B hebben begrijp ik?

Voor de meedenkers, een foto'tje van het eindresultaat

B. een biaisbandje is dus dat zwarte bandje langs de hals en armsgaten, dat is kant en klaar op maat een voorgestreken te koop

Ow, en dit is natuurlijk niet iets wat er echt onder hoort/moet/gaat.. Het gaat om het idee .. en ja.. als je op de foto gaat moet je gekke bekken trekken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_65954732
Ik ben totaal piercingloos, ik kan dr niet tegen.
Er zitten wel gaatjes in mijn oren,maar zodra er iets in gaat (maakt niet uit of het nu van staal, ijzer, goud, zilver of titanium is) heb ik binnen 2 uur knal ontstoken oren tot bloedens toe.... dus nee hier maar niet

We eten hier trouwens makkelijk vandaag : frietpan
pi_65954771
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:01 schreef E.T. het volgende:
jullie willen het niet meer over het ding van B hebben begrijp ik?

Voor de meedenkers, een foto'tje van het eindresultaat
[ afbeelding ]

B. een biaisbandje is dus dat zwarte bandje langs de hals en armsgaten, dat is kant en klaar op maat een voorgestreken te koop

Ow, en dit is natuurlijk niet iets wat er echt onder hoort/moet/gaat.. Het gaat om het idee .. en ja.. als je op de foto gaat moet je gekke bekken trekken
Leuke jurk, de inhoud vinden mijn zonen wel grappig
pi_65954850
Leuk E.T.!
Saartje
  woensdag 11 februari 2009 @ 17:07:22 #19
24188 Belana
kloon van belana
pi_65954962
ow wat leuk ET! wat een moppie trouwens he
stormy waters...
sailin'
  woensdag 11 februari 2009 @ 17:09:31 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65955033
ET, erg mooi geworden!
pi_65955234
Gaaf ET!

1 van de oppas kindjes was ziek vandaag en besloot een half uur voor moeders thuis kwam de boel nog maar even onder te spugen

En natuurlijk alles raken he, dekbed, knuffel, bank (goddank uitwasbaar) en dr pyama. Arm ding.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 11 februari 2009 @ 17:17:41 #22
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_65955381

Was het vanmorgen nog zonnig, nu weer snertweer! En mijn is jarig en zit midden in zijn nachtdiensten, dus veel te vieren valt er niet. Als troost ga ik dalijk lekker carpaccio maken, daarna gamba's grillen.

en ontopic: Overlijden en om zeep betekenden oorspronkelijk niets anders dan respectievelijk "weggaan" en "even een blokje om (om nieuwe zeep te halen)". Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Eufemisme
... ♥ ik mis je ♥
pi_65955454
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:17 schreef phluphy het volgende:

Was het vanmorgen nog zonnig, nu weer snertweer! En mijn is jarig en zit midden in zijn nachtdiensten, dus veel te vieren valt er niet. Als troost ga ik dalijk lekker carpaccio maken, daarna gamba's grillen.

en ontopic: Overlijden en om zeep betekenden oorspronkelijk niets anders dan respectievelijk "weggaan" en "even een blokje om (om nieuwe zeep te halen)". Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Eufemisme

Nou dan verwacht ik 3 mensen toch snel terug...
pi_65955543
Phluphy, van harte met je liefs' verjaardag ! Jammer dat ie moet werken
pi_65955664
Zeg ik tegen Merijn : ik heb jeuk.... zijn antwoord : ach gewoon nergeren mam
pi_65955774
Wat schetig E.T. is heel mooi geworden!

Ik kreeg een lief mailtje van schoonmoeders, ze had erg veel complimenten over dr tas gehad en ze was er nog steeds heel erg blij mee. Gelukkig maar want de frustratie moeite die daarin heeft gezeten

@Freecell, Ja nee mn zusje noemt ze echt gekken haha, uiteraard niet waar ze bij zijn maarja ach. Ze hebben er nu weer 1 die noemt zich Assepoester en een ander is ervan overtuigd dat ie samen met Ché Guevara aan het vechten is... mja, allemaal zo psychotisch als een deur bij tijd en wijle dus. Maar ze vond het altijd heel leuk.
alleen nu zijn ze gefuseerd en is de strategie anders geworden en dus niet meer leuk. jammer.

Ze heeft ook nog een tijdje in een TBS-kliniek gewerkt (als 17-jarige!! bikkel!) en daar golden echt hele strenge eisen, geen haar los -wegens trekken- geen piercings, geen make-up, geen strakke kleding, alles bedekt dus koltruien enzo, lange mouwen. Nooit nooit nooit alleen die gang op. En een of ander crisis beleid met een noodknop waar ik al eng van werd toen ze het uitlegde Gelukkig vond ze dat uiteindelijk niet echt leuk, te stressvol.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65955847
Oh fluf, gefeli met lief
stalk hem lekker met smsjes over wat voor lekkers je allemaal aan het maken bent, begint de voorpret alvast een beetje en geniet van het eten straks
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65955959
Gefeliciteerd met je wederhelft, fluffie
Ik heb geen zin om te koken. Ik heb eigenlijk helemaal nergens meer zin in de laatste tijd
huupski, heb je ook foto`s van de tas?
En m`n jongens hebben ineens besloten ook voetbalplaatjes te gaan sparen. Rare lui

Zal ik op de bank gaan liggen en gewoon maar in slaap vallen en als lief thuiskomt en verbaasd naar de lege tafel kijkt, liefjes vragen of hij niet even langs de chinees wil karren? Lijkt me wel fijn eigenlijk
Saartje
  woensdag 11 februari 2009 @ 17:37:25 #29
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_65956010
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:31 schreef huuphuup het volgende:
Oh fluf, gefeli met lief
stalk hem lekker met smsjes over wat voor lekkers je allemaal aan het maken bent, begint de voorpret alvast een beetje en geniet van het eten straks
Hij is overdag thuis, hij heeft nachtdienst. Zodra hij zijn buik goed vol heeft duikt ie zijn bed weer in om voor te slapen. Niet vergeten de telefoon uit de stekker te halen dus.
... ♥ ik mis je ♥
pi_65956035
Nee heb ik niet handig hè.... ik heb wel foto's ergens van mijn tas, zelfde model maar met een ander stofje. Ff zoeken.

En dat kan best joh! Wij hadden vandaag een luistertoets chinees over een man en een vrouw die ruzie aan het maken waren omdat de vrouw nog niet gekookt had toen de man thuis kwam "wat nou eten? als je honger hebt kook je je eigen vreten maar!"
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 11 februari 2009 @ 17:38:20 #31
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_65956047
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zal ik op de bank gaan liggen en gewoon maar in slaap vallen en als lief thuiskomt en verbaasd naar de lege tafel kijkt, liefjes vragen of hij niet even langs de chinees wil karren? Lijkt me wel fijn eigenlijk
Ja. Zeg anders maar dat het moest van mij.
Komop, met al die tegenslagen moet je jezelf goed in de watten leggen!
... ♥ ik mis je ♥
pi_65956084
Kook je eigen vreten maar Als ik hem dat zeg kan ik die chinees echt wel op m`n buik schrijven
Nah ik ga maar gewoon prakkie maken..er moeten toch ook gewoon vitamientjes in bij de kindertjes
Saartje
pi_65956086
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:37 schreef phluphy het volgende:

[..]

Hij is overdag thuis, hij heeft nachtdienst. Zodra hij zijn buik goed vol heeft duikt ie zijn bed weer in om voor te slapen. Niet vergeten de telefoon uit de stekker te halen dus.
ooooh ja, ik zie dat ik verkeerd las
ja dan ehhh.... *burp* werkse schat! zoiets?
ja dat is wel jammer ja met dat soort diensten dan. Heb je overdag verder niets gedaan, of was jij toen weer werken juist?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65956131
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
Kook je eigen vreten maar Als ik hem dat zeg kan ik die chinees echt wel op m`n buik schrijven
Nah ik ga maar gewoon prakkie maken..er moeten toch ook gewoon vitamientjes in bij de kindertjes
ah joh, bestel een tjap tjoy dr bij
En bezorgd de chinees nie anders? Dan staat er gewoon ineens een chinees voor je deur als ie vraagt "wat eten we?"
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 11 februari 2009 @ 17:43:34 #35
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_65956192
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:39 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ooooh ja, ik zie dat ik verkeerd las
ja dan ehhh.... *burp* werkse schat! zoiets?
ja dat is wel jammer ja met dat soort diensten dan. Heb je overdag verder niets gedaan, of was jij toen weer werken juist?
Hij heeft geslapen tot 14.00 uur en ik heb vrij genomen vanaf 15.00.
... ♥ ik mis je ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 februari 2009 @ 17:48:02 #36
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_65956346
Gefeliciteerd, Fluf en Flufman

Hier daarnet: "Papa, heb je je huiswerk al gemaakt?"

qltel gaat zo naar Duitse les. En Christan wreef het er nog maar even in dat papa altijd zegt dat hij zijn huiswerk niet tot het laatste moment moet uitstellen, maar zelf doet ie dat dus ook
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_65956575
Hier Maneki, dit is mijn tas, die van schoonmoeders is dus een ander printje. Je had het stofje gezien toch? En afgezet met zwarte piping in plaats van de bruine die ik hier gebruikt heb.
Hij is echt mega groot, ik gebruik hem altijd als weekend-tas als ik ergens blijf slapen. Setje kleding, extra schoenen, toilet tas en nog wat zooi gaat er met gemak in. Fijne tas wel.

*grinnik* Christan dan weet je in ieder geval van wie dat komt Rewimo, zijn dus niet jouw genen dan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65956636
ooh wat heerlijk Rewimo ! Die Christiaan !! Maar hij heeft wel gelijk (en blijkbaar hebben jullie het hem goed aangeleerd !)
pi_65957098
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:57 schreef huuphuup het volgende:
Hier Maneki, dit is mijn tas, die van schoonmoeders is dus een ander printje. Je had het stofje gezien toch? En afgezet met zwarte piping in plaats van de bruine die ik hier gebruikt heb.
Hij is echt mega groot, ik gebruik hem altijd als weekend-tas als ik ergens blijf slapen. Setje kleding, extra schoenen, toilet tas en nog wat zooi gaat er met gemak in. Fijne tas wel.

[ afbeelding ]

*grinnik* Christan dan weet je in ieder geval van wie dat komt Rewimo, zijn dus niet jouw genen dan
Ziet er leuk uit!
pi_65957128
Oeh zo'n soort tas wil ik ook

Ik eet goulash... hmmm. Heeft lief vanmiddag alvast opgezet om te laten stoven voor mij Lief. en wetende dat ik toch geen zin zou hebben om voor mezelf te koken is het érg handig
pi_65957162
Mooi huup!
Saartje
pi_65957630
hier een halve dag gewerkt en nu lekker thuis.
Lasagna staat lekker in de oven, en maar fijn genieten, van het nieuwe rooster voor mij
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_65957821
Zo, hier staat alles weer schoon in de kast en heb ik nog een avond voor me, wil wel optijd naar bed want ik ben moe hoe...Niet zo gek gezien alle emoties die hier rondzweven.
Iemand nog wilde plannen voor vanavond ?
  woensdag 11 februari 2009 @ 18:45:23 #44
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_65958068
Geen wilde plannen hier Stout ..
Ik heb vorige week mijn 5 verhuisdozen eens uitgepakt, die ik heb meegenomen toen ik al bijna 3 jaar geleden het huis uitging en bij mijn lief introk ..

Toen ik de eerste doos open maakte zag ik een hele lading Ministeck, dus ik zit nu af en toe te Ministecken..

Fluf.. met lief!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 11 februari 2009 @ 18:49:37 #45
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65958207
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 18:38 schreef Stout het volgende:
Zo, hier staat alles weer schoon in de kast en heb ik nog een avond voor me, wil wel optijd naar bed want ik ben moe hoe...Niet zo gek gezien alle emoties die hier rondzweven.
quote:
Iemand nog wilde plannen voor vanavond ?
wilde plannen niet, maar even afhankelijk van de buien wilde ik zometeen wel gaan sporten
mag ook wel na de ergernissen van vanmiddag, heb t uiteindelijk bij het UWV neergelegd
ben benieuwd naar hun oplossing morgen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_65958281
Ooooh ministeck! Dat deed ik vroeger ook altijd! Net als euhm, hoe heette dat... met een soort pennetje over zwart papier krassen en daaronder zat een laag zilveren folie ofzo en als je dan langs de voorgedrukte lijntjes kraste kreeg je een glimmend figuurtje
Heul spannend vond ik dat om met zo'n scherp mesje in de weer te gaan.

Oeh, en ehm, fimo-klei, ook jeugdsentiment, en van dat rubber om hysterische oorbellen mee te maken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65958745
Nog 10 minuten dan is de rust wedergekeerd en plof ik neer op de bank... wat een dag

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2009 19:06:58 ]
  woensdag 11 februari 2009 @ 19:13:56 #48
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_65959003
Ministeck ik heb het herontdekt. Nou ja, ik bedoel dat ik het vroeger nooit gehad heb en dus dan maar voor mezelf koop nu! Ik heb bijvoorbeeld deze Mangaministeckafbeelding gemaakt (4700-delig ).
pi_65959205
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 19:13 schreef Spuuglokje het volgende:
Ministeck ik heb het herontdekt. Nou ja, ik bedoel dat ik het vroeger nooit gehad heb en dus dan maar voor mezelf koop nu! Ik heb bijvoorbeeld deze Mangaministeckafbeelding gemaakt (4700-delig ).
Daar ben je wel even zoet mee of niet?
  woensdag 11 februari 2009 @ 19:38:06 #50
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_65959940
die is mooi, spuug

En die tas van Huup vind ik gaaf! Wat voor patroon is dat?

Dank trouwens allen voor de complimentjes
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')