Ja, ik had ook al levendige beelden van een koffiekopje-haakt-achter-staafje-ongeluk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:42 schreef Ynske het volgende:
die laatste piercing lijkt me met eten en drinken niet echt heel gemakkelijk
't is toch een speeltuinbankje, daar hoeft 't toch niet over de kredietcrisis te gaan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:45 schreef Belana het volgende:
laten we het over andere veel belangrijkere zaken hebben
nee, maar om het nou de hele tijd over mijn ding te hebben is ook weer zo watquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:45 schreef innepin het volgende:
[..]
't is toch een speeltuinbankje, daar hoeft 't toch niet over de kredietcrisis te gaan?
Te levendige fantasie...quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, ik had ook al levendige beelden van een koffiekopje-haakt-achter-staafje-ongeluk.
Hij zat niet echt tegen mijn tandvlees aan, of iig zo laag dat hij niet op dr grens tandvlees/tanden zatquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:48 schreef Belana het volgende:
[..]
nee, maar om het nou de hele tijd over mijn ding te hebben is ook weer zo wat
buuf, je hebt een te levendige fantasie
maneki, zat ie bij jou niet tegen je tandvlees aan dan? ik vroeg me namelijk echt af hoe andere mensen dat hebben dan![]()
enfin, daar ga ik alweer verder over mijn ding
Leuke jurk, de inhoud vinden mijn zonen wel grappigquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:01 schreef E.T. het volgende:
jullie willen het niet meer over het ding van B hebben begrijp ik?
Voor de meedenkers, een foto'tje van het eindresultaat
[ afbeelding ]
B. een biaisbandje is dus dat zwarte bandje langs de hals en armsgaten, dat is kant en klaar op maat een voorgestreken te koop![]()
Ow, en dit is natuurlijk niet iets wat er echt onder hoort/moet/gaat.. Het gaat om het idee .. en ja.. als je op de foto gaat moet je gekke bekken trekken
quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:17 schreef phluphy het volgende:![]()
Was het vanmorgen nog zonnig, nu weer snertweer! En mijnis jarig en zit midden in zijn nachtdiensten, dus veel te vieren valt er niet. Als troost ga ik dalijk lekker carpaccio maken, daarna gamba's grillen.
![]()
![]()
en ontopic: Overlijden en om zeep betekenden oorspronkelijk niets anders dan respectievelijk "weggaan" en "even een blokje om (om nieuwe zeep te halen)".Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Eufemisme
Hij is overdag thuis, hij heeft nachtdienst.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:31 schreef huuphuup het volgende:
Oh fluf, gefeli met lief![]()
stalk hem lekker met smsjes over wat voor lekkers je allemaal aan het maken bent, begint de voorpret alvast een beetjeen geniet van het eten straks
Ja. Zeg anders maar dat het moest van mij.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zal ik op de bank gaan liggen en gewoon maar in slaap vallen en als lief thuiskomt en verbaasd naar de lege tafel kijkt, liefjes vragen of hij niet even langs de chinees wil karren? Lijkt me wel fijn eigenlijk
ooooh ja, ik zie dat ik verkeerd lasquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:37 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hij is overdag thuis, hij heeft nachtdienst.Zodra hij zijn buik goed vol heeft duikt ie zijn bed weer in om voor te slapen. Niet vergeten de telefoon uit de stekker te halen dus.
ah joh, bestel een tjap tjoy dr bijquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
Kook je eigen vreten maarAls ik hem dat zeg kan ik die chinees echt wel op m`n buik schrijven
Nah ik ga maar gewoon prakkie maken..er moeten toch ook gewoon vitamientjes in bij de kindertjes
Hij heeft geslapen tot 14.00 uur en ik heb vrij genomen vanaf 15.00.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ooooh ja, ik zie dat ik verkeerd las![]()
ja dan ehhh.... *burp* werkse schat! zoiets?![]()
ja dat is wel jammer ja met dat soort diensten dan. Heb je overdag verder niets gedaan, of was jij toen weer werken juist?
Ziet er leuk uit!quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:57 schreef huuphuup het volgende:
Hier Maneki, dit is mijn tas, die van schoonmoeders is dus een ander printje. Je had het stofje gezien toch? En afgezet met zwarte piping in plaats van de bruine die ik hier gebruikt heb.
Hij is echt mega groot, ik gebruik hem altijd als weekend-tas als ik ergens blijf slapen. Setje kleding, extra schoenen, toilet tas en nog wat zooi gaat er met gemak in. Fijne tas wel.
[ afbeelding ]
*grinnik* Christandan weet je in ieder geval van wie dat komt Rewimo, zijn dus niet jouw genen dan
quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:38 schreef Stout het volgende:
Zo, hier staat alles weer schoon in de kast en heb ik nog een avond voor me, wil wel optijd naar bed want ik ben moe hoe...Niet zo gek gezien alle emoties die hier rondzweven.
wilde plannen niet, maar even afhankelijk van de buien wilde ik zometeen wel gaan sportenquote:Iemand nog wilde plannen voor vanavond ?
Daar ben je wel even zoet mee of niet?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:13 schreef Spuuglokje het volgende:
Ministeckik heb het herontdekt. Nou ja, ik bedoel dat ik het vroeger nooit gehad heb en dus dan maar voor mezelf koop nu!
Ik heb bijvoorbeeld deze Mangaministeckafbeelding gemaakt (4700-delig
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |