abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67679099
Oooh dubbelop dus leuk joh!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 5 april 2009 @ 17:12:01 #202
39793 Moody
el moody
pi_67733448
Waarom laat je niet een granito vloer leggen in je badkamer? Dat ademt pas echt de sfeer van het huis uit.
Door hetzelfde bedrijf laat je de vloer in de hal opknappen, krijg je nog korting ook.

* Moody heeft zelf ook een jaren 30 huis in Twente (Enschede) en heeft al aardig wat werk verricht....pfew
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zondag 5 april 2009 @ 20:47:37 #203
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_67739517
Granito in je badkamer ziet er hartstikke mooi uit, maar is niet echt handig qua schoonmaken. Kalkplekken en zeep/vetresten weghalen is een hel en de vloer wordt zo ontzettend snel dof.
Mooi, maar niet praktisch helaas, is mijn mening
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_67821812
TM druk haar zusje aan het helpen of aan het genieten van de laatste klusvrije dagen?
  woensdag 8 april 2009 @ 21:34:09 #205
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_67843762
Oe la la! Mis ik zomaar 3 posts in mijn allereigenste topic!

Niet veel achter mijn laptop gezeten omdat ik met een fikse keelontsteking thuis zit (het leek alsof ik scheermesjes door moest slikken) en me beroerd voelde, gaat nu weer wat beter.

Vanavond even bij zusje geweest en daar zijn ze druk bezig, my man is daar volop aan de klus en is dus al helemaal in de juiste mood .

Granito is fantastisch mooi, maar het lijk mij in de badkamer ook niet heel praktisch Moody.

Ik hoorde laatst iemand zeggen "Een oud huis en een oud wijf, met allebei heb je veel werk om handen".
pi_67847674
Ai zeg das balen! Maarja beter nu dan het klussen missen
Je hubbie is goed bezig dan, lekker inwerken.
dat gezegde ken ik niet en ben lekker toch nog te jong
  vrijdag 17 april 2009 @ 16:48:28 #207
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_68113730
Nog 7 nachtjes slapen!!!
pi_68121637
ben benieuwd!!!!
  zaterdag 18 april 2009 @ 18:32:10 #209
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_68145401
We hebben gisteren besloten om toch niet voor de gietvloer te gaan. Na een aantal ervaringsverhalen uit onze omgeving over verkleuren en barsten durf met name ik het niet aan. We zijn vandaag wezen kijken bij Africa Slate & Tile en zijn helemaal weg van hun leistenen vloeren uit Afrika .

Het staat ook erg mooi bij de keuken en het ziet er ongeveer zo uit:

Wij willen de voeg niet zo licht en minder breed, dan wordt het wat rustiger. Ik vind het prachtig!
pi_68146666
Erg mooi idd en toch speels door de kleurverschillen (ondanks dezelfde tegels).
Ben erg benieuwd naar jullie keuken hoor.
  zaterdag 18 april 2009 @ 19:17:24 #211
14896 Gumtree
 Rubberboom?
pi_68146722
Mooie vloer dat wilde wij eerst ook, op zich valt de prijs van de tegel reuze mee maar.... het leggen van die krengen kost een vermogen.

De tegels kun je namelijk niet lijmen en moeten dus in de specie gelegd worden. uit eindelijk zijn wij bij een mosa terra maestricht uitgekomen van 60 x 60 cm.

Voor goede en goedkope tegels kun je ook in België je kijken, www.impermo.be daar hebben wij onze wandtegels vandaan. in Nederland kregen we deze niet onder de 100 eur/m² precies dezelfde kregen we daar voor ¤ 39,- p/m²

Neem je wel vloerverwarming?
  zaterdag 18 april 2009 @ 23:51:13 #212
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_68155927
Thnx MI-etje en Gumtree.

Vloerverwarming komt er inderdaad bij, als hoofdverwarming. Aangevuld met een houtkachel dus alle radiatoren gaan eruit

Er is ons gezet dat het leggen tussen de 20 en 30 euro p/m2ligt, dat is inderdaad een fors bedrag. We gaan eens even goed kijken of we hier nog iets mee kunnen. Het is in ieder geval niet duurder dan een gietvloer...
  donderdag 23 april 2009 @ 14:33:32 #213
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_68304075
  donderdag 23 april 2009 @ 14:58:24 #214
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_68304868
We moeten nog even wachten TM.
Morgen is de dag, dat ook wij mogen gaan klussen. Na beiden lang wachten en dat duurt lang nietwaar?
pi_68307678
WOW wat een superhuis zeg.
Ik heb niet alles gelezen, maar wel heel braaf alle plaatjes bekeken, en ik moet zeggen dat ik heel benieuwd ben hoe het er straks allemaal uit zal zien, want je smaak bevalt me wel.

Succes met alle klussen enzo.
  donderdag 23 april 2009 @ 17:20:49 #216
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_68309592
Thanks!

Ik heb al meermaals kwijlend bij jouw projecten gespiekt truttebosje .
  donderdag 23 april 2009 @ 17:23:06 #217
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_68309652
Ik heb net overigens ook weer wat nieuws bedacht voor de badkamer... Misschien gaat dit het wel worden.

En dan als een band over de breedte langs de hele muur, ter hoogte van de bovenkant van het badmeubel, en tevens in het douchegedeelte dat achter een muurtje zit.

Dankzij Gumtree's linkje naar Imperno.

[ Bericht 28% gewijzigd door twentemeisje op 23-04-2009 17:28:15 ]
pi_68334604
Mooi TM vond die voor op de vloer ook leuk..al1 het is nogal minder voor je voeten.
Die oplossing die je hebt is wel leuk.
En gefeli!

[ Bericht 5% gewijzigd door Ml-etje op 24-04-2009 13:11:05 (felicitatie is op zijn plek ) ]
  vrijdag 24 april 2009 @ 23:22:16 #219
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_68355144
De kop is eraf!

Wat een heerlijke dag was het! Het begon al goed met een telefoontje van onze makelaar met de mededeling dat er maandag weer een bezichtiging is voor onze huidige woning (dus poetsen zondag... tja ).

Om 14.30u bij het nieuwe huis afgesproken net verkopers en hun makelaar voor de inspectie. Geen verrassingen en dus naar de notaris voor de overdracht. Waar we onderweg weer werden gebeld door de makelaar, of er maandag nog een bezichtinkje bij kon . But ofcourse!Om iets over half vier stonden we weer buiten bij de notaris, een zak geld armer maar een prachtig huis en vele dromen rijker! Op naar het huis!!

De vol gepakte aanhanger (vriendlief liet er geen gras over groeien) snel leeg gepakt en toen kwam de eerste 'visite' al, mijn ouders en zusjes kwamen langs voor de eerste borrel in het nieuwe huis. Ook mijn schoonouders kwamen langs, vergezeld van een grote fles champagne. De nodige rondleidingen gegeven en met elke kamer die we toelichtten groeide ons enthousiasme :-).

Let the klussing begin!

Ontzettend lief kadootje van de vorige eigenaren en tulpen van mijn zussie!

Vanavond heerlijk met z'n tweetjes uit eten geweest en dolgelukkig geproost op ons nieuwe stekkie. Morgen aan de bak!

[ Bericht 1% gewijzigd door twentemeisje op 25-04-2009 08:45:52 ]
pi_68355709
Wat lief van de vorige eigenaren!!
Wat super joh lekker beginnen ennn je doet het wel goed en fijn met n etentje als start..
Het ziet er nu al uit als een klusruimte heb je al een lijst met to do??
Zie glas in lood!!! En mooi glas in lood ook nog
Klusze!
pi_68361648
Leuk zeg dat cadeautje van de vorige eigenaren.
En duimen dat je huisje een maandag in de smaak valt en verkocht wordt.
  zaterdag 25 april 2009 @ 11:13:32 #222
14896 Gumtree
 Rubberboom?
pi_68362005
dit is het mozaiek in de keuken:

Dit is de lage muur, hier hebben we gekozen voor een grote witte tegel en zelf het mozaiek werk gedaan i.p.v. tegel te snijden.

en dit is het mozaiek in de gang i.p.v. een deurmat (die ligt buiten) maar met katten kun je een deurmat elke maand vervangen omdat zij het zien als een pedicure behandeling. (brakke telefoon foto)

[ Bericht 3% gewijzigd door Gumtree op 25-04-2009 11:18:38 ]
  zaterdag 25 april 2009 @ 20:48:29 #223
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_68375570
Thanks MI-etje en truttebosje! En Gumtree: met name die laatste mozaiek vind ik prachtig!

Klusdag 1 in beelden (en een paar woorden)!

Ik zie ons hier 's ochtends al helemaal zitten aan het ontbijt. Fluitende vogeltjes, zonnetje, lekker!

Als je een beetje met je ogen knijpt lijkt het wel alsof we aan de rand van het bos wonen ;-). We zitten erg vrij, er kijkt niemand direct achterop ons huis of in onze tuin. De tuin lijkt op deze (rare) foto veel kleiner dan ie is.

Dat gruwelijke systeemplafond moet er meteen uit!

En het schiet aardig op.

Richting de keuken kijkend...

Op Marktplaats doet dit toch nog 150 euro .

Mijn projectje, de trap.

Glue horror... , maar op de tweede trede van onderen, aan de rechterkant ervan, heb ik de lijmverwijderaar al uitgeprobeerd en die werkt! Het wordt een forse klus, maar ik ga ervoor. Deze trap moet wit worden geschilderd en gelakt. Evt. een loper erop.

Ik word met de dag verliefder op onze glas in lood-raampjes....

De kleinste slaapkamer na het verwijderen van het schrootjesplafond en de vloerbedekking.

Helaas is het originele plafond vernaggeld... (het had zo mooi kunnen zijn...)

Schat, geef mij de wijn eens even aan...

Zou het ooit weer mooi worden? Een sponsje met een beetje thinner gaf in ieder geval dit resultaat... Maar of ik er met lijmverwijderaar op ga durven....

De keuken (we hebben zelfs hier een gegadigde voor) moet er ook aan geloven. We krijgen zelf geen bovenkasten meer dus de muur moet nog wel weer worden uitgevlakt.

Tot slot natuurlijk nog de rituele verwijdering van het naambordje van de vorige eigenaren, bijna vergeten, we zagen het pas toen we vanavond naar de deur achter ons dicht trokken.

Ik kan bijna niet meer op mijn benen staan. Zometeen even lekker onder de douche en dan languit op de bank, waarbij ik ongetwijfeld een voetmassage zal mogen ontvangen .
pi_68378368
leuk!
Dat plafond valt toch nog wel iets van te maken?? Oh hoor hier naast me, waar wil je de elektra dan laten?
Vind het wel erg mooi lekker oud ook
Glas in lood is echt heeeelemaal geweldig (goh ik val in herhaling).
En jullie tuin ook, super geen glurende buren! (de reden dat wij ons huis op ligging uitkozen ).
Je hebt veel via MP verkocht??Ga ik dan ook maar doen met keuken enz.
Waar ligt die mooie vloer onder de lijm en andere rommel? Past wel echt bij het huis
pi_68379242
grannito vloer : ik heb een offerte liggen voor onze gang voor +/- 1300 euro
wie ben ik om aan mezelf te twijfelen?
=loesje=
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')