De kop is eraf!

Wat een heerlijke dag was het! Het begon al goed met een telefoontje van onze makelaar met de mededeling dat er maandag weer een bezichtiging is voor onze huidige woning (dus poetsen zondag... tja

).
Om 14.30u bij het nieuwe huis afgesproken net verkopers en hun makelaar voor de inspectie. Geen verrassingen en dus naar de notaris voor de overdracht. Waar we onderweg weer werden gebeld door de makelaar, of er maandag nog een bezichtinkje bij kon

. But ofcourse!Om iets over half vier stonden we weer buiten bij de notaris, een zak geld armer maar een prachtig huis en vele dromen rijker! Op naar het huis!!
De vol gepakte aanhanger (vriendlief liet er geen gras over groeien) snel leeg gepakt en toen kwam de eerste 'visite' al, mijn ouders en zusjes kwamen langs voor de eerste borrel in het nieuwe huis. Ook mijn schoonouders kwamen langs, vergezeld van een grote fles champagne. De nodige rondleidingen gegeven en met elke kamer die we toelichtten groeide ons enthousiasme :-).
Let the klussing begin!
Ontzettend lief kadootje van de vorige eigenaren en tulpen van mijn zussie!![]()
Vanavond heerlijk met z'n tweetjes uit eten geweest en dolgelukkig geproost op ons nieuwe stekkie. Morgen aan de bak!
[ Bericht 1% gewijzigd door twentemeisje op 25-04-2009 08:45:52 ]