Van het weekend niet thuis geweest, zal vanavond eens kijken.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:10 schreef Jarno het volgende:
Ben ik de enige bij wie Safari onwijs kut is sinds de updates van dit weekend (Java en security)?
Valt wel mee toch: batterij eruit, luikje openschroeven, oude eruit, nieuwe erin, klikklik klaar? Hoe ging dat dan bij die oudjes?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Dank je. Was nog een behoorlijke operatie om dat geheugen te vervangen. Dat ging in mijn oude macbookje toch makkelijker
Ik vond het eigenlijk best meevallen, alleen waren die schroefjes wel verdomd klein en zaten ze best strakquote:Op maandag 16 februari 2009 14:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Dank je. Was nog een behoorlijke operatie om dat geheugen te vervangen. Dat ging in mijn oude macbookje toch makkelijker
Bij die oude was het batterij eruit, aan het hendeltje trekken en het geheugen lag eruit. Niks schroefjes. Gelukkig heb ik als ex horlogemaker wel ervaring met kleine schroefjes.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:03 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Valt wel mee toch: batterij eruit, luikje openschroeven, oude eruit, nieuwe erin, klikklik klaar? Hoe ging dat dan bij die oudjes?
Heel herkenbaar...quote:Op maandag 16 februari 2009 15:09 schreef Sjoewe het volgende:
Whehe, ik ben precies tegenovergesteld. Ik zit me al twee jaar in te houden om m'n MBP niet een keer compleet uitelkaar te bouten
Officieel mag je ook niet meer zelf je geheugen vervangen in de nieuwe MacBooks/MacBook Pro's.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij die oude was het batterij eruit, aan het hendeltje trekken en het geheugen lag eruit. Niks schroefjes. Gelukkig heb ik als ex horlogemaker wel ervaring met kleine schroefjes.
Maar voor andere mensen ga ik zo zitten wroeten in het binnenste van hun systemen maar bij mij eigen notebook krijg ik toch altijd een wat unheimlich gevoel als ik z'n ingewanden voor me heb.
lijkt me sterk aangezien de 'howto' in het batterij deksel staatquote:Op maandag 16 februari 2009 23:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Officieel mag je ook niet meer zelf je geheugen vervangen in de nieuwe MacBooks/MacBook Pro's.
Ja same here, ik heb 160 gb die langzaam volslibt, nog maar 8 gb over. Ik kan niks weggooien.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:51 schreef Sjoewe het volgende:
ik wil d'r nog een keer een grotere harddisk inzetten, maar tja dan ben ik m'n applecare kwijt. En de Amac rekent echt een belachelijke prijs.
Ik heb er nooit problemen mee gehad in elk geval.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:11 schreef Sjoewe het volgende:
Maar stel mijn backlight gaat weer kapot en ze zien dat er een nieuwe harddisk in zit, krijg ik dan geen klapjes van Applecare? Ze liepen nu al te bitchen over de deukjes en krassen in de bottomcase.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |