quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Niet waar ik moet zijn.
Besides, ik kwam vanaf Nijmegen, heb gratis OV, weet je hoe kankerduur het dan is om met de auto te gaan elke keer
Maar idd TS GAAT MET HET OV
quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IQM gaat met het OV? Dat meen je niet.
Wat jij zegt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:37 schreef Breathtaking het volgende:
Ik denk niet dat het een kloon is.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:35 schreef dagdag het volgende:
Het is alberto dat zei ik al
ON-GE-LOOFELIJK
tieten
Ik doe alles zelf.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ga overigens voor niet, alleen wordt ze volledig bestuurd door NG
Oftewel, geen kloon, wel een hoax
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:37 schreef Breathtaking het volgende:
Ik denk niet dat het een kloon is.
Inderdaad.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:39 schreef Lakitu het volgende:
Het meisje Stella Sanna is vast wel echt, maar of dat meisje een account hier op Fok heeft, betwijfel ik nog steeds.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:40 schreef Afwazig het volgende:
Wolvendagen is een kloon van mij. Het is zo overduidelijk en sommigen trapten er nog in ook nog.
Maar wat zijn die tekeningen met NG en Ananas hun naam erop danquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:39 schreef Lakitu het volgende:
Het meisje Stella Sanna is vast wel echt, maar of dat meisje een account hier op Fok heeft, betwijfel ik nog steeds.
Is goed, voeg maar toe: loverboy@hotmail.comquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Webcammen als ik thuis ben?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:39 schreef Lakitu het volgende:
Ik zag Bt op haar hyves posten en vice versa en dat naar aanleiding van Bt die zei dat wolvendagen haar uitnodiging moest accepteren. Wd en Sanna zijn dus gewoon dezelfde.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:39 schreef Lakitu het volgende:
Ja, maar wel toevallig dat het alleen bij hun gebeurt, he. Pas als ze het ook voor mij doet, geloof ik haar.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maar wat zijn die tekeningen met NG en Ananas hun naam erop dan
Ik zeg toch dat ik je geloof als je een tekeningetje voor me maakt, met m'n naam en een Ajax-logo graag. Er hoeven geen tieten bij, zolang het maar een full face shot is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |