over het hoofd gezien.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vraag het nog een keertjeOf weet niemand iets
Ik zal er straks eens over nadenkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
over het hoofd gezien.
Maar bij zakelijk netwerken denk ik aan: Champagne, golfen, nette pakken, toastjes... Meer komt er ff niet uit..
Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:
Ja ik weet niet wat je precies nodig hebt, maar daar denk ik dus aan bij zakelijk netwerkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:27 schreef Yesse het volgende:
[..]hihi dat was mijn eerste gedachte
[..]
Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai![]()
Let us know wanneer je voldoende moed bijeen hebt geschraapt voor het openen van het mailtjequote:Op woensdag 11 februari 2009 10:26 schreef Californium het volgende:
kreeg een mailtje van mij ex-stagebegeleidster
ik ben een mietjedurf het niet te openen
ik ook... maar het is wel de laatste persoon van wie ik een mailje verwacht..... Vandaar dat ik m niet durf te openen denk ikquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Let us know wanneer je voldoende moed bijeen hebt geschraapt voor het openen van het mailtjeBen nu wel nieuwsgierig wat er in staat..
[schopt hem erin] en en en en en???quote:
Alle communicatie-uitingen, nieuwsbrieven..quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja dat probleem heb ik ook.. Ik ga even kijken of ze hier ook aan fruit doenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zo ik ook, maar zag dat het pas half 11 was
Ik ben maar aan een pak water begonnen..quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat probleem heb ik ook.. Ik ga even kijken of ze hier ook aan fruit doen
Kernwoorden voor het opstellen van mijn probleemstelling, dat is best kutquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat je precies nodig hebt, maar daar denk ik dus aan bij zakelijk netwerken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |