quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:32 schreef reetveter het volgende:
Wheheh ik zag de vriendin van de chick waar Jos en NG mee aan het praten warenEn keek bij zon foto van zon gozert daarbij
reactie 1:
[..]
4 fucking dagen![]()
![]()
Gewoon, omdat het kan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:39 schreef IQM het volgende:
Waarom heeft ze de avatar van jordeeeh getekend?
Waarheid mag ook weleens vertelt worden.,quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:39 schreef Adelante het volgende:
kon die TT niet anders?
Omdat 24 cm.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:39 schreef IQM het volgende:
Waarom heeft ze de avatar van jordeeeh getekend?
Eh, ja. Ligt eraan hoe je het bekijkt. Die getalletjes rechtsboven je post lopen niet altijd gelijk met de getalletjes in de MyAT.quote:
t=dquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarheid mag ook weleens vertelt worden.,
Wat een vergelijking.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:42 schreef Breathtaking het volgende:
Ohmy. Mijn bovenarm voelt een beetje aan als een reusachtige penis..
Ik zit dan ook nooit in myAT te f5en voor een lapo.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Eh, ja. Ligt eraan hoe je het bekijkt. Die getalletjes rechtsboven je post lopen niet altijd gelijk met de getalletjes in de MyAT.
Ik ook niet. Ik vertrouw op mijn perfecte gevoel voor timing. En het geluk dat aan mijn zijde is.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zit dan ook nooit in myAT te f5en voor een lapo.
Dat was me een slechte film zegquote:
Ja, ik kijk er, als ik de kans heb, elke dag 1.quote:
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaa.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vertrouw op mijn perfecte gevoel voor timing. En het geluk dat aan mijn zijde is.
Ik heb 'm niet gezien. En terecht, geloof ik.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat was me een slechte film zeg
+1 voor jou.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik kijk er, als ik de kans heb, elke dag 1.
xxxxxxxxxx hvjquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:44 schreef Breathtaking het volgende:
En nu ga ik echt slapentrusten liefjes
!
Waarom niet +10?quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet gezien. En terecht, geloof ik.
[..]
+1 voor jou.
En als er NG stondquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Eens met TT.
Die situatie kan ik me niet indenken sorry.quote:
Wat jij wil.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom niet +10?![]()
Slaap lekker bt!
HOIHOI REMMIE!quote:
Noem is een film die ik moet zien, waarvan je denkt dat ik die nog niet gezien heb.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Maar films zijn tof.Ik heb er de laatste tijd wat minder gezien, maar als het kon / ik er de tijd voor had, zou ik er ook best één per dag willen zien.
Mits het goede films zijn, ofcourse.
Blackzillaquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Noem is een film die ik moet zien, waarvan je denkt dat ik die nog niet gezien heb.
Ik had het niet tegen jou :3quote:
Ik denk helemaal niks, want ik ken jou of je filmsmaak niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Noem is een film die ik moet zien, waarvan je denkt dat ik die nog niet gezien heb.
Ja heb ik. Mijn msnnaam is Clementine.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niks, want ik ken jou of je filmsmaak niet.
Ik ben zelf nogal van de mainstream-films (omdat ik niet het risico wil lopen om een kutfilm te zien, echt goede niet-mainstream-films laat ik me wel aanraden door vrienden enzo). Maar mijn eerste vraag is eigenlijk bijna altijd of iemand Eternal Sunshine of the Spotless Mind heeft gezien.
Jij vast wel, maar de meeste mensen die ik voor het eerst spreek over films, vaak niet.
En da's jammer. Steengoede film en het snoert de Jim Carrey-haters geheid de mond.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja heb ik. Mijn msnnaam is Clementine.
Gran Torino is tof.quote:
Ja. Twee weken terug. Was wel leuk (heb 'm pas één keer gezien, wil 'm eigenlijk sowieso nog een keer zien).quote:
Ja! Heul tof!quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:00 schreef IQM het volgende:
Heb je Man on the Moon gezien?
Fantastische rol van Jim én de man die hij speelt, Andy Kaufman, was zo fucking geniaal.![]()
![]()
Sorry dat ik zo overkom.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:03 schreef IQM het volgende:
Ik ben het met D_A eens.Het is allemaal net té goed bij wolvendagen. In mijn geval: ze houdt van films, ze rookt niet, vindt Jim Carrey erg fijn, maakt mooie foto's en noemt zichzelf "a Self-proclaimed Genius".
Als je een keer tijd/zin hebt, zou je je eens moeten verdiepen in Andy Kaufman. Ik denk dat jij 't allemaal ook wel kan waarderen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja! Heul tof!
Ik vind Jim Carrey sowieso erg fijn.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo overkom.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Combi ook goed?
[ link | afbeelding ]
Ace Venturaquote:
quote:
IQM moet weer overkomen als de perfecte FOK!er. nu ben ik jaloersquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
IQM moet weer overkomen als de perfecte FOK!er.
quote:
Faler.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:13 schreef mike_hunt het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:
Die hadden we bij Engels leraar draaide dat nummer casettebandjequote:Op woensdag 11 februari 2009 01:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ze zijn echt goed. Waterloo sunset
Godverredomme dat wou ik dus net zeggen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou, na weken in spanning geleefd te hebben, was het op dinsdag 26 februari 2008 eindelijk zover. Het Plus bedrijfsuitje.
Wekenlang gonsden er al geruchten door de wandelgangen over wat we precies zouden doen. In de kantine hing al enkele weken een brief met daarop de tekst ‘’Trek warme kleren aan en doe stevige schoenen aan’’. Nou, toen kwam de geruchtentrein pas echt op gang hoor. Niemand wist het, op een paar mensen na, die geen enkele moeite leken te hebben met het feit dat ze het er met niemand over mochten hebben.
Afin, op dinsdagmiddag om 16:15 verzamelden de eerste zieltjes zich al in de kantine van ons prachtige filiaal van Plus Dee. Naarmate de tijd vorderde werd het ook steeds drukker, tot er op een gegeven moment maar liefst 50 part-time medewerkers in de kantine zaten (hoe meer zielen, hoe meer vreugd zeg ik maar altijd).
Nadat iedereen zijn of haar sociale contacten weer een beetje op peil had gebracht, was het dan eindelijk zover. We gingen naar de voorkant van de plus, waar we moesten wachten op de touringcar, althans dat dachten iedereen. Toen er drie ouderwetse militaire voertuigen de parkeerplaats van de Plus op kwamen rijden, keek iedereen alsof ze Sjaak Polak een hattrick zagen maken tegen Ajax. Toen de ronkende motoren van de voertuigen eindelijk uitgingen, stapten er 3 stoere ‘’militairen’’ uit.
Iedereen moest dit moment natuurlijk op de gevoelige plaat vastleggen. Nou, zelfs Japanners in Amsterdam maken nog niet eens zoveel foto’s. Nadat iedereen zijn (digitale)fotorolletje had volgeschoten konden we instappen. Nadat iedereen zijn of haar plekje in een van de drie voertuigen gevonden had, konden we eindelijk vertrekken, Putten achter ons latend. Wat een prachtig lawaai maakten die rijdende stukken antiek. Onderweg kregen we van de chauffeur te horen dat we richting Garderen gingen. ‘’Garderen, wat moeten we daar nou weer’’ dachten een paar mensen. Nou, daar komen jullie straks wel achter, nieuwsgierige aagjes. Zoals je al had verwacht, kunnen 50 jaar oude voertuigen soms wel iets mankeren, zo ook het voertuig waar o.a. (Henriko, Arjen en ik inzaten). Hij kreeg pech op weg naar Garderen. Het andere militaire voertuig stopte en verhielp het mankement in een oogopslag. Zodoende konden we onze reis naar Garderen vervolgen. Het was een gezelligheid van jewelste in ons voertuig. Henriko zong uit volle borst het welbekende nummer ‘’PLUS DEE PUTTEN, PLUS DEE PUTTEN’’. Het halve voertuig begon gezellig mee te zingen. Nou, de stemming zat er al goed in kan ik je vertellen.
Toen we aankwamen in Garderen, zagen we dat we stopten bij Bilderberg hotel ’t Speulderbos. Iedereen keek vol bewondering naar dit prachtige stukje architectuur. ‘’Wat gaan we hier doen dan? Chillen in de sauna’’ hoorde ik al om mij heen. Nou, toen iedereen zich uit de voertuigen had geholpen, liepen we richting de zaal van het hotel. Toen we daar zaten, konden we ons tegoed doen aan koffie, thee en cake. Nadat iedereen uitgekletst was, kregen we te horen wat we allemaal konden verwachten. Een van de ‘’militairen’’ gaf een briefing. We gingen een oefening doen. Ja, het is heus, een oefening. We moesten iets oplossen doormiddel van vragen waar je punten voor kon krijgen. Ook moesten we coördinaten lopen door middel van GPS. Verder moesten we ook onopvallend te werk gaan, want als de ‘’vijand’’ ons zag, waren we het spreekwoordelijke haasje. We werden in 6 groepen gedeeld: Alpha, Bravo, Charlie, Delta, Echo en Foxtrot. Ik zat samen met Sabine, Martijn, Peter, Marina, Xanne, Yvette en Caspar in team Bravo. Om de beurt kregen de teams een waar legerpakje aangemeten. Natuurlijk moest elk team ook een teamleider hebben om alles goed te laten verlopen. Bij team Bravo was dat Martijn, een geboren leider, dus die keuze was makkelijk gemaakt. De 6 teamleiders kregen ook nog even een instructie over de dingen die we meekregen zoals een GPS, vragenlijst, ed. Elk team kreeg ook een radio mee. En nee, het was geen klein radiootje die je zomaar even in je broekzak kon stoppen. Nee, het was een 10 kilo wegend monster.
In team Bravo was ik degene die zich vrijwillig opofferde om dat ding mee te sjouwen. Allemachtig, een volle container Heineken is er niks bij, zeg ik je.
Toen iedereen gereed was, konden we vertrekken en beginnen aan onze spannende oefening. Team Bravo zat samen met team Alpha in een van de voertuigen. Na ongeveer 10 minuten rijden, kwamen we aan bij de eindbestemming. Midden in het bos! Nadat iedereen was uitgestapt, werden de laatste puntjes nog even snel op de i gezet en toen kon de oefening beginnen. Samen met de rest van team Bravo liepen we de richting op die op onze GPS werd aangegeven. Al na een paar minuten zagen we een auto. We aarzelden geen moment en gingen met z’n allen de greppel in om te zorgen dat we niet gezien werden door de ‘’vijand’’. Achteraf bleek dat het een gewone pesonenauto was die helemaal niks van doen had met onze oefening. Ach, zo konden we tenminste al een beetje in de stemming komen. Nadat iedereen de greppel weer uit was, vervolgden we ons avontuur. De zon ging al onder en maakte plaats voor de maan, die als een groot oog over ons waakte. Dat het donker werd, kon je ook wel zien aan de mensen in het team. Sommigen knepen hem al een beetje (ik noem geen namen, Sabine).
Op een gegeven moment hoorden we een hond blaffen. ‘’Shit, dit is de vijand’’ hoorde ik 1 van mijn teamgenoten roepen. Als een haas zijn holletje inkroop, zo snel sprongen wij in de bosjes om maar niet gezien te worden door de ‘’vijand’’. Iedereen was muis en muisstil. Sommigen konden het niet laten om toch even te giechelen van spanning. Het mocht niet baten en we werden gesnapt door de vijand. We moesten onze teamnaam zeggen en toen konden we ons avontuur verder vervolgen. Ondertussen werden er al enkele vragen gemaakt. De vragen varieërden van ‘’wat betekent een cady’’ tot het herkennen van verschillende militaire rangen. Nou, dat waren wel wat andere en moeilijkere vragen dan de vragen die je voorbij ziet komen tijdens een interland van Nederland op sbs6. Na een paar minuten kwam er weer een ‘’vijand’’ voorbij rijden. We doken snel de bosjes in en hadden dit keer het geluk dat de vijand ons niet heeft gespot. Nadat we waar uit de bosjes waren gekomen, droeg ik mijn radio af aan Caspar, aangezien ik last van mijn rug kreeg. Toen Caspar dat ding eindelijk op z’n rug had, gingen we verder. Op een gegeven moment keek ik schuin naar links en dacht dat ik daar wat zag staan. Op het moment dat ik zei ‘’Volgens mij staat daar wat jongens’’ keken 2 felle koplampen ons aan en reden op ons af. We schrokken ons een hoedje en sprongen de bosjes in. Het bleek natuurlijk zinloos, gezien het feit dat de ‘’vijand’’ ons al lang en breed had gezien. In alle haast was Sabine door haar enkel gegaan, waardoor ze een beetje pijn had. Ze vermande zich als een echte militair en stond al gauw weer op. Als bewijs dat we waren gesnapt, moesten we op de foto met ons team. Balen, want dit was verdikkeme al de 2de keer dat we waren gesnapt door de ‘vijand’’ ‘’Winnen zit er niet meer in jongens’’ zei ik. Ach meedoen is belangrijker als winnen, dacht ik zo.
We vervolgden ons avontuur voor de zoveelste keer. Nadat we een weg waren overgestoken, hielden we even pauze zodat we even wat konden eten. Er zaten namelijk heerlijke chocoladereepjes in de tas met info die we hadden meegekregen. Dus die hebben we even lekker soldaat gemaakt. Nadat we klaar waren, gingen we verder. Even verder staken we de weg weer over en gingen we even zitten bij een oude huifkar om de resterende vragen de maken. Daar hield voornamelijk Marina zich mee bezig. In de verte zagen we een andere groep aankomen. Ik ging op de weg staan, en hield de groep even staande. Het was de groep van kornuit Jasper (of zoals ik hem noem, The Jasmanian Devil). Na elkaar even onze inmiddels welbekende begroeting te hebben gegeven hebben onze teams wat informatie en ervaringen uitgewisseld. Het groepje van Jasper ging weer verder, wij bleven nog even om de vragen af te maken. Daarna gingen wij ook weer. We namen een binnendoorweggetje over het weiland achter de bomen langs, zodat we niet betrapt werden door mogelijke ‘’vijanden’’. Opeens hoorden we gegil en geroep van een andere groep. We besloten om muisstil te zijn. Toen de andere groep voorbij was, gingen we verder. Natuurlijk wel heel stil om niet gepakt te worden. Even later kwamen we het groepje van Muin tegen. Toen we daar ook even informatie en ervaringen mee uitgewisseld hadden kwam er ineens een ‘’vijand’’ voorbij in een van de wagens. Wij doken snel weg achter een berg zand. We hadden het geluk dat de ‘’vijand’’ op dat moment niet erg alert was. Toen de ‘’vijand’’ verdween in de verte ging ieder team zijn eigen weg weer.
We wilden door de bosjes lopen, wat niet echt een supergoed idee was, aangezien er allemaal prikkelbosjes waren. Dat kun je natuurlijk niet goed zien omdat het pikkedonker was. Maargoed, als echte Plus vakkenvullers lieten we ons niet zomaar uit het veld slaan. Op een gegeven moment kwamen we aan bij het laatste punt. Daar kon je ook eten.
Voor de meesten was het een grote verrassing toen ze te horen kregen dat er hutspot en macaroni geserveerd werd. Nee, geen luxe rotzooi, maar echt legervoedsel. Ik had een heerlijk bord vol macaroni. Ook had ik nog een lekkere rookworst. Nou, dat smaakte zeer appeteitelijk. Samen met een paar anderen gingen we in een voertuig zitten om daar lekker warm ons voedsel te verorberen. Nadat iedereen van groep Bravo zijn buikje rond had gegeten, vertrokken we weer om het resterende stuk van ons avontuur af te leggen. Langzamerhand kregen sommigen best wel een beetje last van hun voeten. Ach, best begrijpelijk als je de halve avond al aan het lopen bent.
De rest van de tocht was meer vermoeiend dan dat het spannend was. Na daarna nog een half uurtje gelopen te hebben, gingen we naar het eindpunt. Toen we bijna bij het eindpunt waren, werd er gebeld met de grote telefoon. We werden opgehaald. Gelukkig, want we waren best wel moe. Toen de oude voertuigen stopten, konden we instappen.
We reden terug naar het hotel en daar werd na een hoop geklets en verhalen uitwisselen de balans opgemaakt. Welk team had gewonnen? Welk team had verloren? Spanning alom dus. Uiteindelijk bleek dat team Bravo gewonnen had met 114 punten in totaal. Wat was dit een gigantische verrassing voor het team. We hadden echt totaal niet verwacht dat we zouden gaan winnen. We mochten naar voren komen om de prijs in ontvangst te nemen. Martijn hield het Heineken tapvat boven zijn hoofd zoals Marco van Basten de beker van het EK ’88 boven zijn hoofd hield.
Nadat iedereen wat had gedronken was de gezellige avond helaas alweer ten einde. Iedereen pakte zijn of haar spullen en ging weer zijn of haar plekje zoeken in een van de antiek voertuigen. Net als op de heenweg, had ook op de terugweg dezelfde wagen weer pech. En weer zat ik erin (enig verband? Who knows). Na ongeveer 10 minuten in de kou te hebben gezeten werd het voertuig eindelijk gemaakt en konden we onze reis voortzetten naar het mooiste dorp op de veluwe: Putten. Om ongeveer 23:00 kwam we aan in Putten. Sommige mensen gingen naar huis, anderen (Jan-Erik, Martijn, Marjolein, Kim, Diederik H, Elvira, Jasper, Arjen, Marloes, Peter, Gerwin, Aline, Mariëlle en ik) gingen eerst nog even naar de Sphinx om daar de gezellige dag af te sluiten onder het genot van een lekkere versnapering.
Wat een prachtige dag was dat. Het was beregezellig en was zeker goed voor de teambuilding. Wat mag ik toch van geluk spreken dat ik zulke leuke collega’s heb.
Mensen, bedankt voor de gezellige dag en laten we er met z’n allen nog een mooie tijd van maken bij Plus Dee Putten.
hihi, vorig jaar geschreven voor het bedrijfsuitje
quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die hadden we bij Engels leraar draaide dat nummer casettebandje. En moesten we de songtekst opschrijven, ik had de tekst al opgeschreven toen het lied op een kwart was ofzo
hoezo wat doe je hier dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan, doei nogmaals.
Ken je mij wel?quote:
Het is niet Engels leraar, maar leraar engelsquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die hadden we bij Engels leraar draaide dat nummer casettebandje. En moesten we de songtekst opschrijven, ik had de tekst al opgeschreven toen het lied op een kwart was ofzo
Ja.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoezo wat doe je hier dan?
ben je zo oppervlakkig?
Slaap lekker :3quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:15 schreef IQM het volgende:
En nu ga ik slapen.
[ afbeelding ]
Trusten, bitches.
quote:
Nee, want hij heeft een hekel aan me. Hij zingt altijd en dat vond ik kut en dat wist ie dus wel. Toen zong ie een keer een Beatles nummer en zei ik de tekst zeg maar mee, en toen werd ie boos. Want hij zong!!1quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb jij ook altijd dat je leraren je voortrekken omdat je van dezelfde muziek houdt als zij.
en waarom mag ik hier dan niet zijn?quote:
Opkankeren dan. Dan ben je sowieso een te falerige noob om hier te komen.quote:
Ja, gewoon. Sommige mensen passen hier niet, daar ben jij er 1 van, dat zie ik gewoon, dus is het verstandiger voor beide partijen dat je gewoon gaat, sorry meng.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en waarom mag ik hier dan niet zijn?
u dumb bitch
Het is niet Mike_hunt maar Hunt_Mike. Hopelijk jagen ze goed.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Het is niet Engels leraar, maar leraar engels
euh ik kom hier vaker hoor, u sack of shit..quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Opkankeren dan. Dan ben je sowieso een te falerige noob om hier te komen.
Niet vaak genoeg dus, doei.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh ik kom hier vaker hoor, u sack of shit..
o dat zie je gewoon? terwijl je niet eens weet wie ik ben.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, gewoon. Sommige mensen passen hier niet, daar ben jij er 1 van, dat zie ik gewoon, dus is het verstandiger voor beide partijen dat je gewoon gaat, sorry meng.
Ik heb een LP van The Rolling Stones.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb een Beatles LP gekregen van mijn lerares en 2 live cd's van Pink Floyd van m'n leraar.
why the hate?quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niet vaak genoeg dus, doei.
Nee, u dumb bitchquote:
O nee?quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o dat zie je gewoon? terwijl je niet eens weet wie ik ben.
verstandiger? trust me bitch zo makkelijk krijg je me niet weg
voorheen was je aardigerquote:
Klopt, en je bent nooit welkom.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh ik kom hier vaker hoor, u sack of shit..
en waarom is dat?quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Klopt, en je bent nooit welkom.
NG is altijd wel een beetje stout geweest hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
voorheen was je aardiger
why the hate?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
NG is altijd wel een beetje stout geweest hoor
Vond Liam aardigerquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
NG is altijd wel een beetje stout geweest hoor
Een wolf in schaapskleding zeg ik je!quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
voorheen was je aardiger
why the hate?
Omdat je een sukkel bent, ja, nee ik was een ander topic aan het lezen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en waarom is dat?
ben je echt zo oppervlakkig?
moest je lang denken over dit antwoord?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Een wolf in schaapskleding zeg ik je!
quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Omdat je een sukkel bent, ja, nee ik was een ander topic aan het lezen.
Nee je hebt gelijk, ik heb er inderdaad zolang over na moeten denken. Je ownde me echt hard.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen.
omdat ik een sukkel ben? ik verval in herhaling, ,maar je kent me niet eens, u dumb bitch.
Nee dat deed je all by urself.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk, ik heb er inderdaad zolang over na moeten denken. Je ownde me echt hard.
dat deed ik heul niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Liam Gallagher is een held, zijn naam mag niet worden gebruikt voor negatieve doeleinden.
Wat zei je, ik hoorde je niet. TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee dat deed je all by urself.
ok.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee dat deed je all by urself.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat zei je, ik hoorde je niet. TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT
wat? geen goede comback?quote:
Echt niet.quote:
Nee, dan own ik mezelf weer.quote:
quote:
boven hem staan? please bitch...what a comeback...quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:49 schreef NoelGallagher het volgende:
PK, gelukkig weten we dat we boven hem staan.
Ikweet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:49 schreef NoelGallagher het volgende:
PK, gelukkig weten we dat we boven hem staan.
Hoezo verwacht je meer van me als je me niet kent?quote:
OH OH OH JE KENT ME DUS WEL!@!!!1quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoezo verwacht je meer van me als je me niet kent?
ja, ik heb je wel voorbij zien komen...quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
OH OH OH JE KENT ME DUS WEL!@!!!1[ afbeelding ]
Ok wie faalt er hier dus?quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik heb je wel voorbij zien komen...
Jij bent een oudgediende hier, dus ik verwachtte dus dat je me af zou branden...quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoezo verwacht je meer van me als je me niet kent?
Jij u dumb bitch...je bent een halve topic bezig om mij aan het af te zeiken. En waarom? Je kent me niet eens, dus wie faalt hierquote:
Jij, want jij gaat hier serieus op in, godver man, het is klb-sc, whiner.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jij u dumb bitch...je bent een halve topic bezig om mij aan het af te zeiken. En waarom? Je kent me niet eens, dus wie faalt hier
waarom denk ik je dat ik dat doe? tis voor de dagcijfers.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij, want jij gaat hier serieus op in, godver man, het is klb-sc, whiner.
Mijn god jij hebt echt het IQ van een garnaal hè.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jij u dumb bitch...je bent een halve topic bezig om mij aan het af te zeiken. En waarom? Je kent me niet eens, dus wie faalt hier
quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:00 schreef NoelGallagher het volgende:
over 5 uur gaat de wekker weer.
De dagcijfers, ja, samen met timmmmmmquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom denk ik je dat ik dat doe? tis voor de dagcijfers.
Maar ik begon er serieus op in? jij was meteen haat dragelijk, not me...
Nee, ik heb een IQ van 129.quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn god jij hebt echt het IQ van een garnaal hè.
Ik ga, ik leg het morgen wel uit.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:00 schreef NoelGallagher het volgende:
over 9 uur gaat de wekker weer.
okidokiquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik heb een IQ van 129.
maar tis goed..ik ben morgen hier weer. dan mag je het me uitleggen..
met timmmmmmmm die bitch heb ik al weken niet gezien...quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
De dagcijfers, ja, samen met timmmmmm
Ik zei alleen 'doei'' Dat moet genoeg aanleiding zijn voor jou om te vertrekken.
Ik heb helemaal niks tegen jullie, ik verveel me alleen kapotquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
met timmmmmmmm die bitch heb ik al weken niet gezien...![]()
Of je hebt iets tegen ons
wel doen hoor.quote:
je verveelt je? moet je niet naar school of werk morgen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks tegen jullie, ik verveel me alleen kapot
Noooo begin je weer met dichten?quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:04 schreef MiVer het volgende:
ik zeg blanco
losjes en zacht
alhoewel de film nu harder
maar wij zijn slechts blokgolven
van het digitale escapisme
School, 7:00 eruit, trein van 8:00quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je verveelt je? moet je niet naar school of werk morgen?
liftend op de blokgolfquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Noooo begin je weer met dichten?
jezus, das over 5 uur.quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
School, 7:00 eruit, trein van 8:00
hahaquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
School, 7:00 eruit, trein van 8:00
Kloptquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, das over 5 uur.
wat studeer je eigenlijk/
O.K. je hebt gewonnen.. Je staat 4e plaats
quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:11 schreef MiVer het volgende:
[..]
liftend op de blokgolf
zoals digitaal
maar toch met de keuze
spring je in 0
of op de 1?
groetjes
Ja.quote:
Niveau 4 zelfs, toe maar! Op naar niveau 5.quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ik studeer niet, ik zit op het MBOMarketing, niveau 4, dat dan weer wel
.En jij?
Ik werk achter de schermen bij een filmproductie.quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ik studeer niet, ik zit op het MBOMarketing, niveau 4, dat dan weer wel
.En jij?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niveau 4 zelfs, toe maar! Op naar niveau 5. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik werk achter de schermen bij een filmproductie.
het voelt als wijquote:
amenquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:19 schreef MiVer het volgende:
[..]
het voelt als wij
maar toch is het ik
bitch is opwinding
wie niet
het sap
maar nu de ernst
Ik niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat doe jij dan?quote:
Ben jij gehandicapt?quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:19 schreef MiVer het volgende:
[..]
het voelt als wij
maar toch is het ik
bitch is opwinding
wie niet
het sap
maar nu de ernst
VWO.quote:
Ja dus kan het toch een gehandicapte held zijn?!quote:
Jaja, omdat je het zelf niet snapt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:22 schreef mike_hunt het volgende:
Paaskonijn,
Ik wil natuurlijk nog steeds een explanation morgen..
Truequote:Op woensdag 11 februari 2009 02:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja dus kan het toch een gehandicapte held zijn?!
ben jij een incompetent l*-tje?quote:
Het was maar een vraagje.quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:26 schreef MiVer het volgende:
[..]
ben jij een incompetent l*-tje?
respect ouwe
daar op je zolderkamertje
mafkeesquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
True
MiVer
is
een
gehandicapte
held
net
als
forrest
gump
blijkbaar. Ik ben benieuwd wat je te zeggen hebt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jaja, omdat je het zelf niet snapt.
JAAA, MIVER OP MSN, WOEHOEquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:30 schreef MiVer het volgende:
sukkels die behoefte hebben
hounietvanduiven@hotmail.com
nu online
speciaal voor sukkels.....
loosers
online gaan op mijn msnquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou, over 4 en een half uur gaat de wekker weer, lekker slapen nu
WHOOAAA EEN POST ZONDER 943854 ENTERSquote:
Ja, jij staat zelf met een postelastiek om je harsens op internetquote:
Kijk eens in de OPquote:
Ja maar dat was op een feestje, dat is een papierlintje.quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, jij staat zelf met een postelastiek om je harsens op internetJe lijkt wel een hippie
En ik kan hier echt niet op zien hoe je eruit ziet
Nee, er staat helemaal niets.quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar dat was op een feestje, dat is een papierlintje.
En er staat nog een foto in m'n fobo right.
Wie is die infantiele blaag met dat stuk wc papier in de OP dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kijk eens in de OP![]()
Goede morgen trouwens.
Wel, met een sultanapop, falerd.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wie is die infantiele blaag met dat stuk wc papier in de OP dan?
]quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ME PENIS!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:55 schreef jitzzzze het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/MeisjeMadelief![]()
MJa, niet echt mijn type.quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:55 schreef jitzzzze het volgende:
mogguhquote:
wolvendagen, met een tekening van mij hihihihihihi.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
geen ideequote:Op woensdag 11 februari 2009 09:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ze is echt wel lekker hihihihihihihihiquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wolvendagen, met een tekening van mij hihihihihihi.
Wat doe je precies achter de schermen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kloon.quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:55 schreef jitzzzze het volgende:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wolvendagen, met een tekening van mij hihihihihihi.
Nee.quote:
Wel als het eigenlijk een vent is.quote:
Sprak de ervaringsdeskundigequote:Op woensdag 11 februari 2009 09:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wel als het eigenlijk een vent is.
Ik ga geen fobo's afstruinen...quote:
Ja maar op dit moment doen we niks. Dat is saai.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoezo, beetje ouwehoeren over van alles.
Wat is dat toch met de jeugd van tegenwoordig?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar op dit moment doen we niks. Dat is saai.
Met een banaan in d'r oor?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n foto van jou als in de OP
Oja? Wrom dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n foto van jou als in de OP
Die kreeg ik ook nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:44 schreef IQM het volgende:
In mijn tijd hadden we op de middelbare school geen computers in de lokalen.
Een telraam, dat konden we krijgen!
Ik denk dat IQM een kloon is van wolvendagenquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:44 schreef BobbyB het volgende:
Toch wel apart dat IQM ineens weer terug is nu er een nieuw chickie in de SC zit.
Wees blij dat ik er weer ben.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:44 schreef BobbyB het volgende:
Toch wel apart dat IQM ineens weer terug is nu er een nieuw chickie in de SC zit.
Wij hadden 1 computer en dat was nog zo'n hele oude waarvan je de harde schijf moest "parkeren" bij het afsluiten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:44 schreef IQM het volgende:
In mijn tijd hadden we op de middelbare school geen computers in de lokalen.
Een telraam, dat konden we krijgen!
Ik heb thuis ook nog een 486 gehad.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wij hadden 1 computer en dat was nog zo'n hele oude waarvan je de harde schijf moest "parkeren" bij het afsluiten.Alleen bij informatica hadden we enigszins fatsoenlijke PC's. 486's
Hij zei: "Ga maar wat voor jezelf doen."quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat is dat toch met de jeugd van tegenwoordig?Beetje zitten FOK!ken tijdens de les. Sowieso, computeren tijdens de les.
Jullie hebben helemaal geen computers nodig.
Ik vertrouw het hele wolvendagen gebeuren sowieso niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik denk dat IQM een kloon is van wolvendagen
Vooruit, dan mag het.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij zei: "Ga maar wat voor jezelf doen."
Nu zit ik tegen de kachel met mijn benen.
Gouden tijden waren dat.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb thuis ook nog een 486 gehad.![]()
Windows 3.1, te installeren vanaf tien diskettes.
Dat had ik ook een hele tijd met mezelf. Ik vertrouwde mezelf niet. Ik was zó goed, ook voor de SC.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vertrouw het hele wolvendagen gebeuren sowieso niet.Ze is gewoon te perfect voor de SC.
Ik zeg ook niet dat er niet blij mee ben.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Wees blij dat ik er weer ben.Weet je hoe dodelijk saai en dood de SC de afgelopen twee weken was.
Dat is inderdaad zo.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vertrouw het hele wolvendagen gebeuren sowieso niet.Ze is gewoon te perfect voor de SC.
En QBasic.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gouden tijden waren dat.Met m'n 8 bits Sound Blaster.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat had ik ook een hele tijd met mezelf. Ik vertrouwde mezelf niet. Ik was zó goed, ook voor de SC.
Ik kreeg als eerste van mn klas internet thuisquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gouden tijden waren dat.Met m'n 8 bits Sound Blaster.
Wat klaag te nou. Is toch fijn dat ik me hier bevind. dusquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je je hier bevind, waarom zie ik je dan niet uitnodigent op mijn bed zitten ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat klaag te nou. Is toch fijn dat ik me hier bevind. dus
Ik als een van de laatsten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kreeg als eerste van mn klas internet thuis
Ik klaag niet, maar na NB vertrouw ik mensen niet meer zo snel op FOK! De emotionele schade en zo.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat klaag te nou. Is toch fijn dat ik me hier bevind. dus
Omdat ze zich hier bevindt. En niet daar. Dat zegt ze toch.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:52 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Als je je hier bevind, waarom zie ik je dan niet uitnodigent op mijn bed zitten ?![]()
Kijk die fout in m'n post. Lig je in bed dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:52 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Als je je hier bevind, waarom zie ik je dan niet in mijn bed liggen ??
Wij hadden een inbel abo bij Planetquote:
Ik wacht er ook al sinds gister op. Achteraan sluiten, lutserquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:57 schreef jitzzzze het volgende:
Nou, wolvendagen ofzo, waar blijft die foto? Ik heb niet de hele dag de tijd.
Zeg, wie is hier nou meer baaz?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wacht er ook al sinds gister op. Achteraan sluiten, lutser
Ik.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg, wie is hier nou meer baaz?
Nee ik zit op school tijdens de les stiekem te fok!ken, maar ssssstttquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kijk die fout in m'n post. Lig je in bed dan?
Waarom zit iedereen te FOK!ken op school.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:00 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nee ik zit op school tijdens de les stiekem te fok!ken, maar sssssttt
En wie ben jij dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:00 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nee ik zit op school tijdens de les stiekem te fok!ken, maar sssssttt
Ik wilde juist nooit dat mensen zagen dat ik op FOK! zat.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom zit iedereen te FOK!ken op school.Jezus man.
Deze baaz wel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mensen die baaz zijn hebben geen verzonnen-blackzilla-vriendin-in-verweggistan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |