quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:59 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Ik bedoel Kriekenpitplein![]()
ja allemaal voor University College he.. studentenhuisvesting.. Het ziet er niet uit neequote:Op woensdag 11 februari 2009 00:01 schreef WTFbbq het volgende:
Tering, hebben ze die kazerne gesloopt voor DEZE mongolenfabrikaten? Ze zouden de architect onder z'n eigen wansmaak in het beton moeten storten.
Die geluidswalwoningen zijn dan wel weer aardig gedaan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:07 schreef Joesse het volgende:
[..]
ja allemaal voor University College he.. studentenhuisvesting.. Het ziet er niet uit nee
quote:
Ik heb hetzelfde probleem. Ben hier geboren en woon er dus inmiddels al 34 jaar, maar heel veel weet ik gewoon echt niet!quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:39 schreef zatoichi het volgende:
Ik dacht dat me dit wel zou lukken, sinds ik al 28 jaar in Utrecht woon, maar het is allemaal best lastig...
Lauwerecht?quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:48 schreef Joesse het volgende:
[..]
haha nee ik heb daar een hele poos post bezorgd, dus ik ken het daarzo vrij goed
¡sí señor!quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:04 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
[..]
Ik heb daar 3 jaar gewoond, maar moest er helaas weg
OT: Nieuwekamp
Die dacht ik dus ook.quote:Op donderdag 12 februari 2009 03:12 schreef Bommenlegger het volgende:
Het heeft iets weg van 't goylaan/constant erzeystraat.
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:45 schreef bork het volgende:
Jutfaseweg/Socrateslaan
quote:
Aha, ik dacht dat het een recente foto was. Mijn eerste ingeving was Engelsmanplaat, maar daar zijn ze niet meer aan het bouwen. Nu ik weet dat het een oude foto is ga ik voor mijn eerste ingeving: Engelsmanplaat.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:26 schreef bork het volgende:
mm ja het is al wel een paar jaar af. 2002 geloof ik. kon geen recente foto vinden, het is niet leidsche rijn en niet ver van de een na laatste opdr8.
Helemaal goedquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:49 schreef Jambo het volgende:
[..]
Aha, ik dacht dat het een recente foto was. Mijn eerste ingeving was Engelsmanplaat, maar daar zijn ze niet meer aan het bouwen. Nu ik weet dat het een oude foto is ga ik voor mijn eerste ingeving: Engelsmanplaat.
Klopt inderdaad Ireth.quote:
Kun je editten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:19 schreef Jambo het volgende:
Oops, verkeerd posticon gebruikt in mijn vorige post.
Verrek! Ik dacht dat je je posticon niet kon wijzigen. Weer wat geleerd vandaag!quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 03:51 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Adriaan Mennickkwartier (foto vanaf het Geuzenplantsoen).
Veilinghavekadequote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:06 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat overigens over de straat waar het huizencomplex staat, dus niet dat stukje waar de fotograaf staat!
quote:
Bemuurde weerd oostzijde/Weerdsingel oostzijde, die hoek lijkt het me.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:19 schreef s0k het volgende:
Half offtopic, maargoed.
[ afbeelding ]
Weet iemand waar dit is? Volgens mij is het richting Weerdsingel, maar zeker weten doe ik het niet.
Zo kan het natuurlijk ook. Als jij het puntenlijstje update zoek ik wel een nieuwe foto.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:45 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Ik zal zeggen; puntje voor Specularium en post maar een nieuwe![]()
Je hebt exact in het midden de kamer van mijn clubgenoot gefotografeerd. Is geen prijs aan verbonden overigens.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:19 schreef s0k het volgende:
Half offtopic, maargoed.
[ afbeelding ]
Weet iemand waar dit is? Volgens mij is het richting Weerdsingel, maar zeker weten doe ik het niet.
briljantquote:Op maandag 16 februari 2009 08:30 schreef zatoichi het volgende:
Ik dacht eerst aan de vogelenbuurt, maar toen aan het feit dat je dit soort straatjes ook in mijn oude buurtje had; ik gok de singeldwarsstraat.
Goedquote:Op maandag 16 februari 2009 10:34 schreef bork het volgende:
De 7 gootjes/ Arienslaan
officieel -> Speelvijver Voorveldse Polder, Utrecht
Het is een mooi plekje nog net in de stad, vlak bij camping de Berenkuil, ideaal en perfect voor kleine kinderen, onze smurf vindt het er geweldig, helaas waren de afgelopen 2 zomers niet zo geweldigquote:
correctomundoquote:
Joesse 19quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:33 schreef bork het volgende:
Ik hoop dat de foto goed is btw, in de regel maak ik die zelf maar moest gisteren ff snel.
neuhquote:
Ook niet, nog een plaatjequote:
Neequote:
Tivolituin ftw!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:43 schreef WTFbbq het volgende:
Tussen de kruisstraat en de gasthuisstraat. Google maps geeft geen naam voor het plantsoen
klopt jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:22 schreef WTFbbq het volgende:
Nu maak je het wel heel makkelijk. De ponskaart. Sorbonnelaan is dat geloof ik?
WTFbbq nieuwe foto aub.quote:
Jaja de Breitnerlaan (hoek Israelslaan), vlakbij stadion Galgenwaard.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:39 schreef bork het volgende:
Ik dacht aan Hoograven maar ook bij het Merwede kanaal? En toen wist ik het!
Breitnerlaan
Deze danquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:23 schreef Bluezz het volgende:
Die wijk ken ik helemaal niet![]()
Next, en dan eentje die ik kan raden
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:58 schreef zatoichi het volgende:
Oorsprongpark (kijken naar de biltstraat)?
Daar staan geen fietspaaltjes dacht ik.quote:
Goed! +1quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:22 schreef s0k het volgende:
Vanaf de oudegracht ter hoogte van de twijnstraat richting de singel?
Lange Roozendaal oid.
Hij stond er nog geen 24 uur.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:29 schreef s0k het volgende:
Nee, duurde veels te lang voordat er een poging kwam, en had geen zin om te wachten oid.
niet, bij de kwartelstraat zijn er geen voortuinen.quote:
Volgens het 2e resultaat bij google wel en klikken daarop brengt je hier.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:20 schreef bork het volgende:
[..]
niet, bij de kwartelstraat zijn er geen voortuinen.
Wellusquote:Op zondag 22 februari 2009 20:20 schreef bork het volgende:
niet, bij de kwartelstraat zijn er geen voortuinen.
nee, ik vrees dat het moeilijk te raden is, of juist heel gemakkelijk, beetje lezen en nadenken.quote:
neequote:
neequote:
Wat valt er eigenlijk te lezen behalve het huisnummer?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:59 schreef bork het volgende:
[..]
nee, ik vrees dat het moeilijk te raden is, of juist heel gemakkelijk, beetje lezen en nadenken.
Je zit wel warm.
ik gokte erop dat het een hint was; daarom Lijsterstraat, omdat je op de middelbare school altijd boeken van de Lijster-serie kunt bestellenquote:Op maandag 23 februari 2009 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat valt er eigenlijk te lezen behalve het huisnummer?
er zit een verborgen boodschap in de luxaflexquote:Op maandag 23 februari 2009 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat valt er eigenlijk te lezen behalve het huisnummer?
Cryptisch. Leuk.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:50 schreef Joesse het volgende:
[..]
ik gokte erop dat het een hint was; daarom Lijsterstraat, omdat je op de middelbare school altijd boeken van de Lijster-serie kunt bestellen
Lekkere hint, de meeste Utrechters zijn helemaal nooit naar school geweest.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:50 schreef Joesse het volgende:
[..]
ik gokte erop dat het een hint was; daarom Lijsterstraat, omdat je op de middelbare school altijd boeken van de Lijster-serie kunt bestellen
ik dacht dat he jou foto wasquote:Op maandag 23 februari 2009 21:55 schreef Joesse het volgende:
Ho Lijsterstraat was een gok he, ik weet niet of t goed is! Ik denk eigenlijk dat we nog wel even verder moeten raden bij deze foto
ga je gang, be my guestquote:Op maandag 23 februari 2009 22:43 schreef Ireth het volgende:![]()
(maggik maggik maggik?? Ik heb er namelijk al een tijdje 1 op voorraad staan die ik zelf erg leuk vind, maar ik weet ze steeds niet)
Hij was dus idd niet moeilijkquote:
ik zal de OP even updaten de lijst uit de OP udaten en hier posten, maar daar staat al vrij veel in van wat er geweest isquote:Op maandag 23 februari 2009 22:58 schreef Specularium het volgende:
Ik begin langzaam een beetje kwijt te raken wat er al geweest is.
Maargoed, even een nieuwe uploaden.
+1quote:
Maar je kan toch ook nogmaals eenzelfde straat nemen, maar dan vanuit een hele andere hoek gezien? Amsterdamsestraatweg nr 5 ziet er heul anders uit dan Amsterdamsestraatweg nr 319 om maar wat te noemen? Ik vind het op zich geen probleem om dezelfde straatnamen langs te zien komen, er komt toch ook 'vers' bloed qua mensen die meedoen. (ik ben er aan het einde van het 2e topic ingesprongen geloof ik)quote:Op maandag 23 februari 2009 22:59 schreef Joesse het volgende:
[..]
ik zal de OP even updaten de lijst uit de OP udaten en hier posten, maar daar staat al vrij veel in van wat er geweest is
Goed punt. Zolang het niet dezelfde fotos zijn moet dat kunnen.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar je kan toch ook nogmaals eenzelfde straat nemen, maar dan vanuit een hele andere hoek gezien? Amsterdamsestraatweg nr 5 ziet er heul anders uit dan Amsterdamsestraatweg nr 319 om maar wat te noemen? Ik vind het op zich geen probleem om dezelfde straatnamen langs te zien komen, er komt toch ook 'vers' bloed qua mensen die meedoen. (ik ben er aan het einde van het 2e topic ingesprongen geloof ik)
Hmm, dat geeft je een heleboel hulp maar inderdaad Koninginnedag ftw!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:00 schreef Specularium het volgende:
Koninginnedag of buurt/straatfeestje?
Vrij te houden gebieden/stratenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:05 schreef bork het volgende:
[..]
Hmm, dat geeft je een heleboel hulp maar inderdaad Koninginnedag ftw!!!
Het is wel ergens daar ja, aan de gevels te zien.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:18 schreef jakkop het volgende:
Een enigzins op het oog gebaseerde gok: lange lauwerstraat.
nopequote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:18 schreef jakkop het volgende:
Een enigzins op het oog gebaseerde gok: lange lauwerstraat.
Damn nou ben ik net te laat; ik ben er vrijwel zeker van dat het de VAn Asch van Wijckskade is, alleen dan met de hoek van de wijde begijnestraat. Die lage muur waar de foto heen is genomen had ik onlangs nog eens op google earth bekeken; in dat huizenblok ligt een half bos!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:37 schreef speknek het volgende:
Van Asch van Wijckskade / Begijnehof?
De precieze locatie heb ik nog niet gehoord, op het blauwgemaakte bordje staat toch iets anders, dat zoek ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:37 schreef speknek het volgende:
Van Asch van Wijckskade / Begijnehof?
joehoe! we have a winnerquote:
Vroeger was het Begijnehof vrij toegankelijk. Ik heb er tot m'n 9e gewoond. Maar ik ben er al in geen jaren meer geweest, dus geen idee of het nu nog steeds vrij toegankelijk is.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:38 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Is het begijnehof eigenlijk vrij toegankelijk? Vanaf google earth ziet het er best leuk uit.
Waarom werd je dan uitgelachen? Omdat je veel te veel boodquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:44 schreef zatoichi het volgende:
Als het er zo eentje is als op deze foto te koop staan, dan is het veel te klein; ik heb ook bij zo'n uitgebouwde gekeken; die waren wel leuk, maar zodra we de vraagprijs boden (315) werden we uitgelachen door de verkopende makelaar. Wat een tijden waren dat...
Veel te weinig; als ik teveel had geboden was ik waarschijnlijk met open armen ontvangen...quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:05 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Waarom werd je dan uitgelachen? Omdat je veel te veel boodOf veel te weinig
2
quote:
+ 1quote:
youhoe, jawel dat is de goedequote:
Ja? Ga je naar de KLB meet in Stairway?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:57 schreef _Vulcanus_ het volgende:
Ok, als iemand anders een foto wil plaatsen ga je gang, ik moet zo weg.
Nou nee, KLB vind ik niets, Stairway mijd ik ook als de pest als het even kan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja? Ga je naar de KLB meet in Stairway?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:19 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Nou nee, KLB vind ik niets, Stairway mijd ik ook als de pest als het even kan.
Dus als je de vraagprijs biedt...bied je te weinig?!? Wtfquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:12 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Veel te weinig; als ik teveel had geboden was ik waarschijnlijk met open armen ontvangen...
(...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |