ga je gang, be my guestquote:Op maandag 23 februari 2009 22:43 schreef Ireth het volgende:![]()
(maggik maggik maggik?? Ik heb er namelijk al een tijdje 1 op voorraad staan die ik zelf erg leuk vind, maar ik weet ze steeds niet)
Hij was dus idd niet moeilijkquote:
ik zal de OP even updaten de lijst uit de OP udaten en hier posten, maar daar staat al vrij veel in van wat er geweest isquote:Op maandag 23 februari 2009 22:58 schreef Specularium het volgende:
Ik begin langzaam een beetje kwijt te raken wat er al geweest is.
Maargoed, even een nieuwe uploaden.
+1quote:
Maar je kan toch ook nogmaals eenzelfde straat nemen, maar dan vanuit een hele andere hoek gezien? Amsterdamsestraatweg nr 5 ziet er heul anders uit dan Amsterdamsestraatweg nr 319 om maar wat te noemen? Ik vind het op zich geen probleem om dezelfde straatnamen langs te zien komen, er komt toch ook 'vers' bloed qua mensen die meedoen. (ik ben er aan het einde van het 2e topic ingesprongen geloof ik)quote:Op maandag 23 februari 2009 22:59 schreef Joesse het volgende:
[..]
ik zal de OP even updaten de lijst uit de OP udaten en hier posten, maar daar staat al vrij veel in van wat er geweest is
Goed punt. Zolang het niet dezelfde fotos zijn moet dat kunnen.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar je kan toch ook nogmaals eenzelfde straat nemen, maar dan vanuit een hele andere hoek gezien? Amsterdamsestraatweg nr 5 ziet er heul anders uit dan Amsterdamsestraatweg nr 319 om maar wat te noemen? Ik vind het op zich geen probleem om dezelfde straatnamen langs te zien komen, er komt toch ook 'vers' bloed qua mensen die meedoen. (ik ben er aan het einde van het 2e topic ingesprongen geloof ik)
Hmm, dat geeft je een heleboel hulp maar inderdaad Koninginnedag ftw!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:00 schreef Specularium het volgende:
Koninginnedag of buurt/straatfeestje?
Vrij te houden gebieden/stratenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:05 schreef bork het volgende:
[..]
Hmm, dat geeft je een heleboel hulp maar inderdaad Koninginnedag ftw!!!
Het is wel ergens daar ja, aan de gevels te zien.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:18 schreef jakkop het volgende:
Een enigzins op het oog gebaseerde gok: lange lauwerstraat.
nopequote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:18 schreef jakkop het volgende:
Een enigzins op het oog gebaseerde gok: lange lauwerstraat.
Damn nou ben ik net te laat; ik ben er vrijwel zeker van dat het de VAn Asch van Wijckskade is, alleen dan met de hoek van de wijde begijnestraat. Die lage muur waar de foto heen is genomen had ik onlangs nog eens op google earth bekeken; in dat huizenblok ligt een half bos!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:37 schreef speknek het volgende:
Van Asch van Wijckskade / Begijnehof?
De precieze locatie heb ik nog niet gehoord, op het blauwgemaakte bordje staat toch iets anders, dat zoek ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:37 schreef speknek het volgende:
Van Asch van Wijckskade / Begijnehof?
joehoe! we have a winnerquote:
Vroeger was het Begijnehof vrij toegankelijk. Ik heb er tot m'n 9e gewoond. Maar ik ben er al in geen jaren meer geweest, dus geen idee of het nu nog steeds vrij toegankelijk is.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:38 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Is het begijnehof eigenlijk vrij toegankelijk? Vanaf google earth ziet het er best leuk uit.
Waarom werd je dan uitgelachen? Omdat je veel te veel boodquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:44 schreef zatoichi het volgende:
Als het er zo eentje is als op deze foto te koop staan, dan is het veel te klein; ik heb ook bij zo'n uitgebouwde gekeken; die waren wel leuk, maar zodra we de vraagprijs boden (315) werden we uitgelachen door de verkopende makelaar. Wat een tijden waren dat...
Veel te weinig; als ik teveel had geboden was ik waarschijnlijk met open armen ontvangen...quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:05 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Waarom werd je dan uitgelachen? Omdat je veel te veel boodOf veel te weinig
2
quote:
+ 1quote:
youhoe, jawel dat is de goedequote:
Ja? Ga je naar de KLB meet in Stairway?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:57 schreef _Vulcanus_ het volgende:
Ok, als iemand anders een foto wil plaatsen ga je gang, ik moet zo weg.
Nou nee, KLB vind ik niets, Stairway mijd ik ook als de pest als het even kan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja? Ga je naar de KLB meet in Stairway?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:19 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Nou nee, KLB vind ik niets, Stairway mijd ik ook als de pest als het even kan.
Dus als je de vraagprijs biedt...bied je te weinig?!? Wtfquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:12 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Veel te weinig; als ik teveel had geboden was ik waarschijnlijk met open armen ontvangen...
(...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |