neequote:
Wat valt er eigenlijk te lezen behalve het huisnummer?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:59 schreef bork het volgende:
[..]
nee, ik vrees dat het moeilijk te raden is, of juist heel gemakkelijk, beetje lezen en nadenken.
Je zit wel warm.
ik gokte erop dat het een hint was; daarom Lijsterstraat, omdat je op de middelbare school altijd boeken van de Lijster-serie kunt bestellenquote:Op maandag 23 februari 2009 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat valt er eigenlijk te lezen behalve het huisnummer?
er zit een verborgen boodschap in de luxaflexquote:Op maandag 23 februari 2009 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat valt er eigenlijk te lezen behalve het huisnummer?
Cryptisch. Leuk.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:50 schreef Joesse het volgende:
[..]
ik gokte erop dat het een hint was; daarom Lijsterstraat, omdat je op de middelbare school altijd boeken van de Lijster-serie kunt bestellen
Lekkere hint, de meeste Utrechters zijn helemaal nooit naar school geweest.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:50 schreef Joesse het volgende:
[..]
ik gokte erop dat het een hint was; daarom Lijsterstraat, omdat je op de middelbare school altijd boeken van de Lijster-serie kunt bestellen
ik dacht dat he jou foto wasquote:Op maandag 23 februari 2009 21:55 schreef Joesse het volgende:
Ho Lijsterstraat was een gok he, ik weet niet of t goed is! Ik denk eigenlijk dat we nog wel even verder moeten raden bij deze foto
ga je gang, be my guestquote:Op maandag 23 februari 2009 22:43 schreef Ireth het volgende:![]()
(maggik maggik maggik?? Ik heb er namelijk al een tijdje 1 op voorraad staan die ik zelf erg leuk vind, maar ik weet ze steeds niet)
Hij was dus idd niet moeilijkquote:
ik zal de OP even updaten de lijst uit de OP udaten en hier posten, maar daar staat al vrij veel in van wat er geweest isquote:Op maandag 23 februari 2009 22:58 schreef Specularium het volgende:
Ik begin langzaam een beetje kwijt te raken wat er al geweest is.
Maargoed, even een nieuwe uploaden.
+1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |