abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65976680
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 09:58 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Kom eens met argumenten of verdiep je in Engeland. Engeland heeft het uitstekend voor elkaar, wordt door veel landen als voorbeeld gesteld.
  donderdag 12 februari 2009 @ 09:59:35 #272
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65976698
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 09:58 schreef SCH het volgende:
Ze wonen er massaal. Het hele land zit er vol mee.

Is het dit soort holle retoriek en demagogiek waar een discussie mee gevoerd moet worden?
Nee, die - edit - onzin van jou moeten we zeker wel geloven.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2009 10:20:12 ]
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_65976717
quote:
Ze wonen er massaal. Het hele land zit er vol mee.

Is het dit soort holle retoriek en demagogiek waar een discussie mee gevoerd moet worden?

Het is onzin maar sommige mensen vinden sowieso een imam bij voorbaat radicaal. Zoals ze een vrouw met een hoofddoek op radicaal vinden.
Duh, net als dat er in Nederland massaal haat zaaiende rechts-extremisten zitten. Althans, volgens het buitenland.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65976741
Men kan het niet hebben dat het buitenland niet veel op heeft van onze extreem rechtse haatzaaiers
Nee, ik ben niet xith, cith of zith!
pi_65976742
- edit -

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2009 10:09:18 (Flame) ]
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:01:02 #276
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_65976745
quote:

[..]

Kom eens met argumenten of verdiep je in Engeland. Engeland heeft het uitstekend voor elkaar, wordt door veel landen als voorbeeld gesteld.
Vandaar dat Wilders er niet mag omdat ze dan moslimrellen vrezen. Tjonge die hebben 't pas goed voor elkaar
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_65976784
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:01 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Vandaar dat Wilders er niet mag omdat ze dan moslimrellen vrezen. Tjonge die hebben 't pas goed voor elkaar
Nee, Wilders mag er niet in omdat er een wet is die ervoor zorgt dat hatemongers niet binnenkomen. Als je gisteren bijvoorbeeld naar het slinkse eenvandaag had gekeken, was je daar achter gekomen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65976810
- edit -

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2009 10:10:56 (ook userbash) ]
pi_65976829
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:01 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Moslimrellen, waar haal je dat nou weer vandaan
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:05:06 #280
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65976865
- edit -

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2009 10:08:39 (op de man) ]
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_65976931
- edit -

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2009 10:10:00 (Userbash) ]
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:08:18 #282
78780 deedeetee
pi_65976963
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Moslimrellen, waar haal je dat nou weer vandaan
Uit de OP
quote:
PVV-leider Geert Wilders komt mag Groot-Brittannië niet in. De Britse regering ontzegde hem de toegang, omdat hij de openbare orde te veel zou verstoren.
pi_65977063
Waar staat het woordje 'moslimrellen'?
pi_65977071
Lemmeb, Mutant01 en SCH, graag discussie zonder elkaar en/of anderen af te branden. Dank voor de medewerking.
pi_65977081
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:12 schreef Elfletterig het volgende:
Lemmeb, Mutant01 en SCH, graag discussie zonder elkaar en/of anderen af te branden. Dank voor de medewerking.
Je laat het een en ander staan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65977114
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:12 schreef Elfletterig het volgende:
Lemmeb met zijn gezeik over dhimmii's harder aanpakken. Of mag dat niet van yvonne?
pi_65977256
@ Mutant01 en SCH: Ik moet ergens ophouden met posts verwijderen, anders kan ik het hele topic wel gaan teruglopen. Yvonne heeft niks te maken met wat ik hier wel of niet edit; ik had niet eens gezien dat ze in dit topic meepost, viel me pas op nadat jullie het opmerkten. Ook (Forum) Admins geven soms gewoon een mening als user...

Nu graag weer on-topic verder...

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2009 10:18:59 ]
pi_65977259
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:00 schreef Hith het volgende:
Men kan het niet hebben dat het buitenland niet veel op heeft van onze extreem rechtse haatzaaiers
Yep, En dan gaan ze die haatzaaiers ook nog hier lopen verdedigen..
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_65977317
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:18 schreef Elfletterig het volgende:
@ Mutant01 en SCH: Ik moet ergens ophouden met posts verwijderen, anders kan ik het hele topic wel gaan teruglopen. Yvonne heeft niks te maken met wat ik hier wel of niet edit; ik had niet eens gezien dat ze in dit topic meepost, viel me pas op nadat jullie het opmerkten. Ook (Forum) Admins geven soms gewoon een mening als user...

Nu graag weer on-topic verder...
Het valt gewoon op, in het kader van de hele discussie over de extreme posts van Lemmeb en de mening van sommige crewleden over de islam en moslims.

Ik vind dat je het gezeur over dhimmi's weg moet halen. Als je bashes niet toestaat, moet je consequent zijn.
pi_65977446
quote:
'Laat Wilders gewoon binnen'
LONDON - Hij is een demagoog, de stem van provinciaals populisme en xenofobie. En toch moet Geert Wilders gewoon naar Groot Brittannië kunnen reizen.

Dat schrijft de toonaangevende Britse krant The Times donderdag in een hoofdredactioneel commentaar.

De Britse media besteden deze dagen de nodige aandacht aan het besluit van de regering om de Nederlandse parlementariër niet toe te laten tot het land.
Slecht beleid

''Het weigeren van toegang aan deze Hollandse demagoog is slecht beleid en schept een slecht precedent'', zo stelt de schrijver van het commentaar in The Times.

Wilders is volgens het dagblad ''een zeer onwaarschijnlijke bondgenoot van vrijzinnige waarden''.

Berucht
The Times wijst erop dat de PVV-politicus berucht en populair is, ''juist vanwege zijn afkeer van basale liberale voorschriften.''

Zijn verzet tegen de islam heeft volgens de krant meer te maken met het eisen van culturele eenvormigheid dan met het verdedigen van vrijdenkerij. ''Zijn betogen over de alomvattendheid van de mensenrechten is een dekmantel voor het beperken van hun reikwijdte.''

Maar dat is volgens The Times nog geen reden om Wilders bij de grens van Groot-Brittannië tegen te houden.

IJdelheid
''Demagogische uitspraken vormen een uitdaging voor de liberale politieke rechten waarop de cultuur van een liberale democratie is gebaseerd. ... Zijn politieke ijdelheid is zo overduidelijk dwaas dat, als het hem wordt toegestaan om zich vrij uit te spreken, hij zal worden aangeklaagd door de beste rechtbank van het land, het hof van de publieke opinie.''

De kwestie is donderdag niet voor elke krant aanleiding voor uitgebreide berichtgeving. Zo volstaat The Independent met een korte reactie van een lezer op de kwestie op pagina 28.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_65977554
Laatst is nog een uiterst conservatieve en uitgesproken imam in Nederland op bezoek geweest; zoiets moet gewoon kunnen in een democratisch land. Groot-Brittannië zou niet moeten zwichten voor de druk van groepen intolerante gelovigen. Als morgen een zwarte Amerikaanse politicus op bezoek wil komen in dat land en groepen neo-nazi's kondigen verzet daartegen aan, gaan ze die politicus dan ook tegenhouden? Ik denk het niet. Het lijkt me de simpele plicht van de Britse autoriteiten om de veiligheid te garanderen van onschuldige burgers die het land bezoeken, ook al hebben die een mening die ze niet onder stoelen of banken steken.
pi_65977656
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:29 schreef isogram het volgende:
Laatst is nog een uiterst conservatieve en uitgesproken imam in Nederland op bezoek geweest; zoiets moet gewoon kunnen in een democratisch land. Groot-Brittannië zou niet moeten zwichten voor de druk van groepen intolerante gelovigen. Als morgen een zwarte Amerikaanse politicus op bezoek wil komen in dat land en groepen neo-nazi's kondigen verzet daartegen aan, gaan ze die politicus dan ook tegenhouden? Ik denk het niet. Het lijkt me de simpele plicht van de Britse autoriteiten om de veiligheid te garanderen van onschuldige burgers die het land bezoeken, ook al hebben die een mening die ze niet onder stoelen of banken steken.
Nee, dan wordt er uiteraard gezorgd voor extra politiebewaking in alle mogelijke varianten.
pi_65977758
Wilders is bij lange na niet de enige die Engeland niet in mag:

Martha Stewart refused entry to the UK
http://www.telegraph.co.u(...)entry-to-the-UK.html

African musicians refused entry to Britain
http://www.independent.co(...)-britain-410116.html

Celebrities refused entry to Britain
http://www.telegraph.co.u(...)ntry-to-Britain.html

Was er toen ook zoveel ophef?
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:39:53 #294
78780 deedeetee
pi_65977880
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:12 schreef SCH het volgende:
Waar staat het woordje 'moslimrellen'?
Ja zo kun je nog wel ff doorgaan......

pi_65978022
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:36 schreef snowgoon het volgende:
Wilders is bij lange na niet de enige die Engeland niet in mag:

Martha Stewart refused entry to the UK
http://www.telegraph.co.u(...)entry-to-the-UK.html
Heeft veel mensen opgelicht ivm. shortselling van aandelen
quote:

African musicians refused entry to Britain
http://www.independent.co(...)-britain-410116.html
Hebben in de US al gekloot met hun VISA, de UK wilde het risico niet nemen dat deze artiesten in de UK zouden blijven plakken
quote:
Celebrities refused entry to Britain
o.a. een Braziliaanse voetballer die probeert de UK binnen te komen met een vals paspoort
quote:
Was er toen ook zoveel ophef?
Het antwoord is dus nee; omdat al deze mensen iets verkeerd hebben gedaan waardoor ze dus in ieder ander weldenkend land ook geweigerd zouden zijn.
pi_65978135
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:29 schreef isogram het volgende:
Kun je dan laten zien waaruit die zogenaamde druk van groepen intolerante gelovigen blijkt? Het is de regering die dit heeft besloten, dus verplaats het nou niet naar het bordje van moslims. Dat gebeurt steeds in dit soort discussies en is niet terecht.
pi_65978228
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:44 schreef Lemmiwinks het volgende:

[..]

Heeft veel mensen opgelicht ivm. shortselling van aandelen
[..]

Hebben in de US al gekloot met hun VISA, de UK wilde het risico niet nemen dat deze artiesten in de UK zouden blijven plakken
[..]

o.a. een Braziliaanse voetballer die probeert de UK binnen te komen met een vals paspoort
[..]

Het antwoord is dus nee; omdat al deze mensen iets verkeerd hebben gedaan waardoor ze dus in ieder ander weldenkend land ook geweigerd zouden zijn.
Martha Stewart heeft haar straf gewoon uitgezeten in de VS, waarom zou ze dan in andere landen nog een keer gestraft worden?
En zou dus iedereen met een strafblad geen toegang meer mogen krijgen in GB?

Bustha Rhymes werd in eerste instantie ook tegengehouden omdat er juridische zaken tegen hem liepen. Wat dat betreft hetzelfde als Wilders.
pi_65978269

Nog een goede reden om iemand te weigeren
quote:
In January last year, a foreigner who wanted to visit the north east was refused entry to Britain because visa officials ruled it "not credible" that anyone would want to spend a week in Gateshead.
pi_65978468
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:52 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Martha Stewart heeft haar straf gewoon uitgezeten in de VS, waarom zou ze dan in andere landen nog een keer gestraft worden?

Bustha Rhymes werd in eerste instantie ook tegengehouden omdat er juridische zaken tegen hem liepen. Wat dat betreft hetzelfde als Wilders.
Ah. Dus je stelt Wilders die zijn mening wil verkondigen op uitnodiging gelijk aan een zwendelaar en een met een pistool rondzwaaiende gangster rapper?

Zoiezo is die hele zaak tegen Wilders kansloos. Op diezelfde fiets zouden dan ook publieke figuren zoals "U bent een untermensch" Marcel van Dam en dergelijke aangepakt moeten worden.
pi_65978500
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:52 schreef snowgoon het volgende:

[..]

En Wilders heeft geeneens een strafblad laat staan dat hij is veroordeeld, waarom zouden andere landen hem straffen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')