Ja, toen stonden ze echt als zoutzakken op het podium hè?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:35 schreef Smart_ass het volgende:
Ik hoop dat het optreden van Arctic Monkeys wel iets leuker wordt dan in 2006.
Inderdaad. Ze keken ook echt enorm verveeld, alsof ze zo snel mogelijk weg wilden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:11 schreef tim. het volgende:
[..]
Ja, toen stonden ze echt als zoutzakken op het podium hè?
Dat gevoel had ik bij de Killers in 2007. Toen ik de reacties hoorde van anderen bleek ik de enige te zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze keken ook echt enorm verveeld, alsof ze zo snel mogelijk weg wilden.
Vond er niets aan. Terwijl ze opzich wel goed speelden.
Ik keek het op tv (quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze keken ook echt enorm verveeld, alsof ze zo snel mogelijk weg wilden.
Vond er niets aan. Terwijl ze opzich wel goed speelden.
Had ze net aan de lijn en ze hadden ongeveer dezelfde opzet als in 2006.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:35 schreef Smart_ass het volgende:
Ik hoop dat het optreden van Arctic Monkeys wel iets leuker wordt dan in 2006.
Vind ik ook. Jamie is altijd aan het dansen! (serieus)quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:15 schreef AMDB het volgende:
Ik was er niet bij op LL 2006, maar in HMH en op de DVD staan ze echt niet alleen maar stil.. Ze springen misschien niet mee, gaan niet op de boxen staan etc., maar ik vind dat iedereen echt overdrijft met dat stilstaan. Maar misschien ben ik wel een beetje bevooroordeeld.
elke ochtendquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:45 schreef Leonos het volgende:
S'ochtends de beugelbar in en gelijk goed indrinken
Heb je je vorig jaar dan niet afgevraagd wat die grote UFO naast de Grolsch was?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:52 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ik heb de beugelbar nog nooit kunnen vinden. Ik heb echt onwijs veel zin in Lowlands he! Niet te geloven dat het nog 6 maanden is.
HAHA lol. daar was ik bij toen die gemaakt werdquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:14 schreef vogelkooi het volgende:
Ik heb nog zo'n petje gewonnen daar.
De winnaar van de quiz kreeg een ketting van beugel-sluit-metaal-dopjes (ofzo).
vandaar dat ik op een gegeven moment ook maar me badjas had aangetrokkenquote:
Hahaha jaa van heel dichtbijquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:08 schreef vogelkooi het volgende:
Hadden jullie die oempa loempa's nog gezien?
Die had bier met ons gedronken!!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:08 schreef vogelkooi het volgende:
Ik zag ook nog twee mannen en een vrouw die tegen hun uiterste houdbaarheidsdatum aanliepen met strategisch geknipte gaten in het zitvlak van hun broeken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:08 schreef vogelkooi het volgende:
Je verzaakt!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:17 schreef Byte_Me het volgende:
veel vroege vogels zeg dit jaar, voor het eerst in jaren dat ik er geen ben
YES!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:31 schreef mouzzer het volgende:
Boys Noize volgens hun myspace:
www.myspace.com/boysnoize
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:31 schreef mouzzer het volgende:
Boys Noize volgens hun myspace:
www.myspace.com/boysnoize
Where you're from.... So you live in Amsterdamquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:22 schreef Apfelsaft het volgende:
![]()
Op het Lowlands Festival in Lowland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |