Ja, toen stonden ze echt als zoutzakken op het podium hè?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:35 schreef Smart_ass het volgende:
Ik hoop dat het optreden van Arctic Monkeys wel iets leuker wordt dan in 2006.
Inderdaad. Ze keken ook echt enorm verveeld, alsof ze zo snel mogelijk weg wilden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:11 schreef tim. het volgende:
[..]
Ja, toen stonden ze echt als zoutzakken op het podium hè?
Dat gevoel had ik bij de Killers in 2007. Toen ik de reacties hoorde van anderen bleek ik de enige te zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze keken ook echt enorm verveeld, alsof ze zo snel mogelijk weg wilden.
Vond er niets aan. Terwijl ze opzich wel goed speelden.
Ik keek het op tv (quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze keken ook echt enorm verveeld, alsof ze zo snel mogelijk weg wilden.
Vond er niets aan. Terwijl ze opzich wel goed speelden.
Had ze net aan de lijn en ze hadden ongeveer dezelfde opzet als in 2006.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:35 schreef Smart_ass het volgende:
Ik hoop dat het optreden van Arctic Monkeys wel iets leuker wordt dan in 2006.
Vind ik ook. Jamie is altijd aan het dansen! (serieus)quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:15 schreef AMDB het volgende:
Ik was er niet bij op LL 2006, maar in HMH en op de DVD staan ze echt niet alleen maar stil.. Ze springen misschien niet mee, gaan niet op de boxen staan etc., maar ik vind dat iedereen echt overdrijft met dat stilstaan. Maar misschien ben ik wel een beetje bevooroordeeld.
elke ochtendquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:45 schreef Leonos het volgende:
S'ochtends de beugelbar in en gelijk goed indrinken
Heb je je vorig jaar dan niet afgevraagd wat die grote UFO naast de Grolsch was?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:52 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ik heb de beugelbar nog nooit kunnen vinden. Ik heb echt onwijs veel zin in Lowlands he! Niet te geloven dat het nog 6 maanden is.
HAHA lol. daar was ik bij toen die gemaakt werdquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:14 schreef vogelkooi het volgende:
Ik heb nog zo'n petje gewonnen daar.
De winnaar van de quiz kreeg een ketting van beugel-sluit-metaal-dopjes (ofzo).
vandaar dat ik op een gegeven moment ook maar me badjas had aangetrokkenquote:
Hahaha jaa van heel dichtbijquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:08 schreef vogelkooi het volgende:
Hadden jullie die oempa loempa's nog gezien?
Die had bier met ons gedronken!!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:08 schreef vogelkooi het volgende:
Ik zag ook nog twee mannen en een vrouw die tegen hun uiterste houdbaarheidsdatum aanliepen met strategisch geknipte gaten in het zitvlak van hun broeken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:08 schreef vogelkooi het volgende:
Je verzaakt!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:17 schreef Byte_Me het volgende:
veel vroege vogels zeg dit jaar, voor het eerst in jaren dat ik er geen ben
YES!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:31 schreef mouzzer het volgende:
Boys Noize volgens hun myspace:
www.myspace.com/boysnoize
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:31 schreef mouzzer het volgende:
Boys Noize volgens hun myspace:
www.myspace.com/boysnoize
Where you're from.... So you live in Amsterdamquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:22 schreef Apfelsaft het volgende:
![]()
Op het Lowlands Festival in Lowland
Ken ze niet echtquote:
Electro. Denk aan Justice, Digitalism, Simian Mobile Disco, Ed Banger / Kitsune records. In die hoek.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:44 schreef Luni het volgende:
[..]
Ken ze niet echt, filmpjes, beetje kort, maar zijn wel gaaf. Zijn het DJ's, en wat is hun style dan?
dat klinkt goed, eens wat te downloaden van ze zoekenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Electro. Denk aan Justice, Digitalism, Simian Mobile Disco, Ed Banger / Kitsune records. In die hoek.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:21 schreef Tourniquet het volgende:
Electro. Denk aan Justice, Digitalism, Simian Mobile Disco, Ed Banger / Kitsune records. In die hoek.
Klinkt zeer tof, nu al.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die kan je er dus goed bij hebbenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waar denk je dat dit topic (onder andere) voor is?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:02 schreef De Wouzeraar het volgende:
Hm, Lowlands, dat lijkt me misschien wel iets leuks. Komen er goede bands?
Nee. Alleen maar kutbands, en special appearances by Bassie and Adriaan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:02 schreef De Wouzeraar het volgende:
Hm, Lowlands, dat lijkt me misschien wel iets leuks. Komen er goede bands?
Om te zeiken over welke bands er komen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:10 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Waar denk je dat dit topic (onder andere) voor is?
Oké, voor de bands hoef ik dus niet te gaan. Maar de sfeer schijnt wel leuk te zijn, toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:12 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Nee. Alleen maar kutbands, en special appearances by Bassie and Adriaan.
Goed zo, dus nu het topic lezen en klaar (een blik in de OP doet ook wonderen).quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:20 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Om te zeiken over welke bands er komen?
hap!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:22 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Goed zo, dus nu het topic lezen en klaar (een blik in de OP doet ook wonderen).
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:20 schreef De Wouzeraar het volgende:
Oké, voor de bands hoef ik dus niet te gaan. Maar de sfeer schijnt wel leuk te zijn, toch?
en Justicequote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:19 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Zal best overdag in de Bravo staan, net als digitalism.
Een van hun, Michael, vroeg of ik hem naar de wc kon chaperonen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:08 schreef vogelkooi het volgende:
Michael Bakerrquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:09 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Een van hun, Michael, vroeg of ik hem naar de wc kon chaperonen.
De oranje 'tent'. Bij die groene auto waar je spelletjes mee kon doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:41 schreef pinquit het volgende:
de x-ray?*lang lang niet geweest is*
Overdag heb je alleen pauze dj's in de Bravo staan dus lijkt me sterk, en tis ook niet echt het genre voor overdag.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:19 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Zal best overdag in de Bravo staan, net als digitalism.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:39 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ich binnen einen Spacer Frau,
Ich willen deine Liebe,
Ich haben deine Liebe notig,
Ich kann nicht vorgehen,
Ich muss doch Sieger sein,
Ich kommen doch vom Space,
Ich will weissen ob ich kann tun,
meine Lieben ist Sieger,
meine Lieben ist Sieger.
150 eurie met 'service' kostenquote:
hoe nieuw is die 'tent'? groene auto?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
De oranje 'tent'. Bij die groene auto waar je spelletjes mee kon doen.
Dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:32 schreef pinquit het volgende:
[..]
hoe nieuw is die 'tent'? groene auto?
was de x-ray oranje joh!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
[ afbeelding ] Hier heb je de 'tent' heel klein.
Je komt hem tegen op weg naar de Alpha.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:53 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
was de x-ray oranje joh!
ik zou zweren dat ie gewoon zilver/grijs was
Ik zo hmm Kraftwerk, toen bij Digitalism, Booka shade Deadmau5 werd ik nog vrolijker.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:16 schreef ebeaydojraes het volgende:
kunnen ze niet de helft van deze namen boeken?
[ afbeelding ]
(en dat voor 79 euro het hele weekend !!)
Dat was een zeer goede minimal / techno line up, mar om nu dezelfde weer te boekenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:20 schreef JopJuh het volgende:
Of gewoon dezelfde namen als 2007 qua minimal/techno![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |