quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:01 schreef Soury het volgende:
Zal ik een paar tieten posten in een spiegel of maar niet
Heb jij een eigen wiki ofsow?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:55 schreef dieenebart het volgende:
Zwittershagen is volgens mijn documentatie de oude naam van Den Haag.
In 922 werd aan de Kerk van Egmond het gebied tussen Zwittershagen en Kenheim (Kennemerland) geschonken aan Graaf Dirk (zoon van Gerolf). De schenking kwam van Koning Karel de Eenvoudige, die de boel weer van Keizer Arnold in bezit had gekregen.
Dus.
En omdat het nu van de graaf was, werd het 's Gravenhage.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:55 schreef dieenebart het volgende:
In 922 werd aan de Kerk van Egmond het gebied tussen Zwittershagen en Kenheim (Kennemerland) geschonken aan Graaf Dirk (zoon van Gerolf). De schenking kwam van Koning Karel de Eenvoudige, die de boel weer van Keizer Arnold in bezit had gekregen.
Dus.
dan nu maar eens andere tieten in een spiegel, de vorige kennen we nu welquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:01 schreef Soury het volgende:
Zal ik een paar tieten posten in een spiegel of maar niet
Ik ken wel Swetterhage.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:55 schreef dieenebart het volgende:
Dus.
ja, en een eigen Tom2 en een eierwekker en wel meer snufjes die al waren ingebouwd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb jij een eigen wiki ofsow?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Den_Haag
Die heb je gemist Coos. De mods waren sneller dan het geluid.quote:
Ik ben altijd te laat geloof ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die heb je gemist Coos. De mods waren sneller dan het geluid.
Fann .. Ja kweet niet vond het een leuk interview maar ik miste DE vraag.. Over het wegmieteren van het etenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:22 schreef FANN het volgende:
Wat een ongelovelijke verandering met de Tanja in BB en Tanja nú !
Harstikke leuke meid![]()
ik had écht een pesthekel aan d'r in BB
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Fann .. Ja kweet niet vond het een leuk interview maar ik miste DE vraag.. Over het wegmieteren van het eten
Nicequote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:11 schreef dieenebart het volgende:
ja, en een eigen Tom2 en een eierwekker en wel meer snufjes die al waren ingebouwd.![]()
(handig man, dat IVF)
Dat heb je dan nog redelijk lang kunnen uitstellen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nice.
Afgewassen, wasje opgehangen, wasje in machine, tanden gepoetst en geragd, vriendin gebeld.
Nog tien minuten en dan mag ik, samen met de.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie je. Noek, Buuv en Car0 al een tijdje niet gezien. Die hangen zeker weer in de kroonluchter.
Oe, dat is vanavond!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:13 schreef Gert het volgende:
Wat Caro en de Buuf momenteel uitspoken, al dan niet samen, weet ik niet, maar Noek is vanavond een veurkje prikken in De Librije.![]()
![]()
Dit was dan ook een onweerstaanbare verleiding. Noek helemaal culinair in de watten gelegd en jij niet eens een peúk! Ja dahag.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe, dat is vanavond!
Daar steek ik dan nu -jajaja, op pure wilskracht heb ik hèt moment twintig minuten langer uitgesteld - een peuk voor op.
![]()
Bon apetit.
Was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat Caro en de Buuf momenteel uitspoken, al dan niet samen, weet ik niet, maar Noek is vanavond een veurkje prikken in De Librije.![]()
![]()
Zonder. Máár omdat we het eerste gesprek al om 19.00 hadden lagen ze nog niet in bed. Ze mochten opblijven tot we thuis warenquote:
Ik probeerde mijn diepe respect te verwoorden in een misplaatst grapje, sorry.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:32 schreef Copycat het volgende:
Ik mag nog, hè! Dus niet mijn terechte trots op mijn ruggengraat proberen om te buigen tot een verleiding die ik niet kon weerstaan.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feestCarO is werken schat ik zomaar, en ik had tienminutengesprekken. Had om 20.10 thuis moeten zijn (volgens planning) en was pas om 21.00 thuis.
sorry dat ik je alweer teleur moet stellen Gertquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus jullie zijn niet eens al heroïne rokend aan het bijklussen in een Oudkerk-steeg. Booo-ring.
Ik oefende alvast op mijn rookvrije humeur.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:12 schreef Gert het volgende:
Ik probeerde mijn diepe respect te verwoorden in een misplaatst grapje, sorry.
Nee maar dat lijkt me énig om te doenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus jullie zijn niet eens al heroïne rokend aan het bijklussen in een Oudkerk-steeg. Booo-ring.
Huus narrejens vondaan!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:00 schreef Copycat het volgende:
En waar kom jij zo schuldbewust vandaan, dametje CarO?
Peukie, Soury?
Zal me echt aan me reet roestenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:52 schreef Soury het volgende:
Het gaat toch geen rookvrije SC worden he? Zo ja hebben jullie pech
Mij ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zal me echt aan me reet roesten
JA! ik ben voor.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee maar dat lijkt me énig om te doen![]()
Wat jij Buuveria! Gezellig samen giebelend bijklussen, hihi
6 kurk op de flesquote:
Ik ook niet maar joh, dat vergeten we dan voor een keertje.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
JA! ik ben voor.![]()
Maar ik rook niet.
ja! en dan alleen moto-moto'squote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ook niet maar joh, dat vergeten we dan voor een keertje.
We moeten wel een prijslijst!
Die spijkeren we dan wel aan de muur
geeft nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
JA! ik ben voor.![]()
Maar ik rook niet.
Doe jij Moto-Moto's?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja! en dan alleen moto-moto's
Ja en dan loop ik even met je meequote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Kan iemand mij dan even de oudkerk-steeg aanwijzen?![]()
En hoi WJ!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Doe jij Moto-Moto's?
Wat is dat?![]()
Kan dat ook met z'n allen?
Ja, alles Jofelsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi! alles jofels?![]()
effe m'n dwangbuis uittrekken, dan sluit ik je gaarne in m'n iele armpjes
Chunky Monkeyquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En niet het type, maar wel zijn voorkeur.
i like 'm chunky
Gaat dat een beetje? of moet ik even helpen met de gespjes?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi! alles jofels?![]()
effe m'n dwangbuis uittrekken, dan sluit ik je gaarne in m'n iele armpjes
Ik ga de bedstee nog lange niet inquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:13 schreef willem-jozef het volgende:
dansen hullie nog ff mee alvorens de bedstee in te gaan?![]()
![]()
Plumpy, plumpyquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gaat dat een beetje? of moet ik even helpen met de gespjes?
Nou, ik was echt al halverwegequote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ga de bedstee nog lange niet in
Maken we morgen die prijslijst wel oké?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ik was echt al halverwege
heb je weer corvee?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ga de bedstee nog lange niet in
hoeveel sigaretjes heb jij vandaag gerookt?quote:
Hey lelijkert, ik zit je hele msn vol te plempen johquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:16 schreef Gert het volgende:
Veldhuis en camper.![]()
Wéér geen lekkere wijven te gast bij pauw en witteman.
Gelukkig hier wel.
Nou ja, jou mening is mijn mening dus doe een gooi zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Maken we morgen die prijslijst wel oké?
thanksquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:16 schreef Gert het volgende:
Veldhuis en camper.![]()
Wéér geen lekkere wijven te gast bij pauw en witteman.
Gelukkig hier wel.
Nee, vanavond niet, gisteravond al geveegd dus ik mag nu zelf weten hoelaat ik naar bed gaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb je weer corvee?![]()
ik wil gelijk even van de mogelijkheid gebruik maken om apk de groeten te doen, hij weet wel waarom![]()
hebbe gij een wepkam?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gaat dat een beetje? of moet ik even helpen met de gespjes?
*gooit*quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, jou mening is mijn mening dus doe een gooi zou ik zeggen.
Nee ik heb hem vaak uit staan. Echt!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hey lelijkert, ik zit je hele msn vol te plempen joh![]()
Of had je dat wel gelezen![]()
Dat weet ik niet precies ...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:18 schreef willem-jozef het volgende:
hoeveel sigaretjes heb jij vandaag gerookt?
Hehequote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik heb hem vaak uit staan. Echt!![]()
Maar nu ben ik nieuwsgierig geworden.
bofkont x 2quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, vanavond niet, gisteravond al geveegd dus ik mag nu zelf weten hoelaat ik naar bed ga
Ja, maar de stekkert eruit omdat ik graag de kleurenprinter óók wilde gebruikenquote:
Ja, t was leuk.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
bofkont x 2![]()
nog in de strijkijzer-handel?
truste peachesquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat weet ik niet precies ...
Een stuk of 12, gok ik.
Ik ga ook mijn bed in. Morgenochtend mijn eerste rookvrije woonwerkverkeer.
Nite!
terug als in terug-terug op je ouwe stek?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, t was leuk.
Ja, t is niet leuk.
Maar zaterdags niet meer![]()
Dan ben ik weer terug
Morgen wijs ik je het steegje van Robbie.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Dag schatjes ik ga de bedstee in.![]()
![]()
en het was net zo gezellig![]()
Morgen weer?
Ja maar alleen zaterdags hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
terug als in terug-terug op je ouwe stek?
gefeli dan!
Nooit meer!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:21 schreef Copycat het volgende:
Ik ga ook mijn bed in. Morgenochtend mijn eerste rookvrije woonwerkverkeer.
Nite!
Cool, partytime!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, hij is los. de beer is los\
voor soury:
truste buufquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Dag schatjes ik ga de bedstee in.![]()
![]()
en het was net zo gezellig![]()
Morgen weer?
Ja, Frankrijk, Divinequote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die ander was ook leuque, die met dat clipje waarin die microfoon rouleert, weetjewel
iig onder de dekensquote:
Vorig jaar mijn favoriet!quote:
Mijnese ook!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Vorig jaar mijn favoriet!![]()
Alleen jammer dat het live een beetje vals was.
beetjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
verderts alles een beetje op de rit hopelijk?
ja, die is ook erg leuk. maar wel jammer dat caro laatst heeft verlinkt dat siebensieben jouw kloon isquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Vorig jaar mijn favoriet!![]()
Alleen jammer dat het live een beetje vals was.
mogguh en mzzlquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:55 schreef ProbeerMe het volgende:
G'avond allemaal, tijd voor de laatste nachtdienst
Trustequote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mogguh en mzzl
mr. topic-killer gaat onder z'n nieuw (in de uitverkoop) gescoorde satijnen hoerendekbedhoes liggen
Holbewonerquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wie is tanja? je pa?
truste heidel![]()
und caro en co.
Het vieze smerige loeder!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, die is ook erg leuk. maar wel jammer dat caro laatst heeft verlinkt dat siebensieben jouw kloon is(ikwisuhtniet).
Hoi Liesjequote:
Ga je slapen?!quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wie is tanja? je pa?
truste heidel![]()
und caro en co.
Hoi!quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Het vieze smerige loeder!![]()
Ik had er nog zulke grootse plannen mee.
Huh ik vat hem niet?quote:
Es ist mir wurstquote:
doe eens gezellig en verzin een onderwerpquote:
Nein .. Net ff gegeten en ik ga braaf mijn bed in .. Ik ben opquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh, er wordt niet meer nachtgebraakt, iedereen plat![]()
Dan doe ik dat ook maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi Fan!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 04:30 schreef liesje1979 het volgende:
Peter!![]()
(Ja, een jochem de pochem youtube, dus bespaar je de moeite om te klikken.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi Fan!ik ben maar gevlucht daar........
ik ging even zappen maar Fok is zowat dood.....
quote:Op woensdag 11 februari 2009 04:30 schreef liesje1979 het volgende:
Peter!![]()
(Ja, een jochem de pochem youtube, dus bespaar je de moeite om te klikken.)
Hier dan maar weer verder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi Fan!
Toch wel apart eigenlijk, dat er maar zo weinig mensen op het forum te vinden zijn 'snachtsdat dusquote:Op woensdag 11 februari 2009 04:32 schreef FANN het volgende:
ik ging even zappen maar Fok is zowat dood.....
Internet Doesn't Make You Stupid, It Just Makes Your Stupidity More Accesable To Others
nu komen jullie hierheen........quote:Op woensdag 11 februari 2009 04:33 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Hier dan maar weer verder?
Toch wel apart eigenlijk, dat er maar zo weinig mensen op het forum te vinden zijn 'snachts
ow........ allemaal lurkers dus......quote:Op woensdag 11 februari 2009 04:35 schreef liesje1979 het volgende:
Er zijn 38 leden en 94 gasten online
Ja nachtdienstquote:Op woensdag 11 februari 2009 04:35 schreef FANN het volgende:
nu komen jullie hierheen........
beter hier is het voor iedereen.........
waarom ben jij nog wakker? jij werkt geloof ik 's nachts hé, of was dat een ander...
nachtdienst? of gewoon thuis?
Ja lurkers!quote:Op woensdag 11 februari 2009 04:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ow........ allemaal lurkers dus......
ik ga weer slapen jongelui....... truste en nog veel plezier.......
![]()
G'night!quote:Op woensdag 11 februari 2009 04:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ow........ allemaal lurkers dus......
ik ga weer slapen jongelui....... truste en nog veel plezier.......
![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 04:37 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Ja nachtdienstgelukkig me laatste (van de 5) nachtje, toch wel behoorlijk vermoeiend.
Ik moet zeggen, dat is wel een mooi liedje.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:51 schreef willem-jozef het volgende:
voor petah 6m![]()
en een paar 'wankers' die een nogal ongefundeerde mening hebben over bepaalde persoonlijke keuzes die vaak niets te maken hebben met nabestaanden en egoisme
Het viel me reuze mee. En ik zag er tegenop! Maar nadat ik mijn 'stop en steek op' verkeerslicht voorbij was, heb ik er helemaal niet meer aan gedachtquote:
Je kunt ook zeggen de peuk van gister, dan loop je in feite altijd 1 dag achter en ben je al bijna gestopt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het viel me reuze mee. En ik zag er tegenop! Maar nadat ik mijn 'stop en steek op' verkeerslicht voorbij was, heb ik er helemaal niet meer aan gedacht.
Zo maar eens de eerste peuk van de dag opsteken. Je kunt het immers ook overdrijven.
Goed zo! Grote meid.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het viel me reuze mee. En ik zag er tegenop! Maar nadat ik mijn 'stop en steek op' verkeerslicht voorbij was, heb ik er helemaal niet meer aan gedacht.
Zo maar eens de eerste peuk van de dag opsteken. Je kunt het immers ook overdrijven.
Lekker!quote:
Heb het even niet zo gevolgd, maar zat je bij tante Til.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Lekker!En zij ziet eruit als een paarse klodder. Hij is cute.
Het was écht zo ontzettend gaaf. Ja, het voelde wel als mijn habitat.
Dat is neef Herbert. Niet Johnny. Die speelt met eten en Therese doet dingen in haar paarse pakje. Ik was bij de Librije gisteravond.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:25 schreef hondjes het volgende:
[..]
Heb het even niet zo gevolgd, maar zat je bij tante Til.
kloddertje hier, kloddertje daar.
En had cute nog zijn speledingetje.
Familie Knots.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:30 schreef hondjes het volgende:
trouwens , een meesterlijke kinderserie, die voor volwassenen 10 keer zo leuk was.
weet de naam ff niet meer
Ga er wel even over nadenken onder de douche,
Het was heerlijk. Hoe zijn de tapas bij jou?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:31 schreef hondjes het volgende:
Was het lekker, ja,,was het vergeten, dat je daar ging eten.
Zag je Noek zitten smullen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:49 schreef blomst het volgende:
Goedemorgen.
de Librije was gisteravond op tv in topchef.
Ik zwaaien en op de tafels staan. Was het al eerder opgenomen en bleek ik gewoon naar een automatische deuropener te zwaaien.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:09 schreef Copycat het volgende:
Oh ja. En een goedemorgen, natuurlijk!
Waarom niet?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:10 schreef Gert het volgende:
Goedemorgen.
Wilders mag Engeland niet in.![]()
Geen medelijden met die engerd, (dit is eerder koren op zijn molen) maar principieel is het toch wel triest.
Ik moest direct hieraan denken:quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:38 schreef CarOnline het volgende:
Ohh ik zit al uren in dozen met oude foto's te spitten, wat deprimerend![]()
Wat was ik slank!!! En wat vond ik mezelf dik![]()
Oh, echt PRECIES!!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moest direct hieraan denken:
But trust me, in 20 years you’ll look back at photos of yourself and
recall in a way you can’t grasp now how much possibility lay before
you and how fabulous you really looked….You’re not as fat as you
imagine.
Ja Straatvrees Unitedquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iedereen op FOK! heeft toch straatvrees?
Joh! Doe niet zo raar. Je doet raar. Ook nu zie je er goed uit en als zolang je je niet in paarse mantelpakjes propt waarbij je 2 liter olijfolie voor nodig hebt, is er niks mis met je. Je bent stoer, je hebt een goede kop en je hebt humor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh, echt PRECIES!!!
Echt hey, ik zou haast een moord doen om dat figuur weer terug te krijgen![]()
En dan faalangst hebben en straatvrees omdat je denkt dat je eruit ziet alsof je 300 kg weegt en dus nergens naar toe durft en gaat![]()
![]()
Haha maar ik zeg ook niet dat ik er nú niet goed uitzie!quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Joh! Doe niet zo raar. Je doet raar. Ook nu zie je er goed uit en als zolang je je niet in paarse mantelpakjes propt waarbij je 2 liter olijfolie voor nodig hebt, is er niks mis met je. Je bent stoer, je hebt een goede kop en je hebt humor.
Haha ja die waren bij mij dan weer een stukje minderquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:48 schreef Copycat het volgende:
Ik was twintig jaar terug gewoon eng mager. Met dikke tieten, dat dan weer wel.
Oh maar ik hoef ook geen peptalk hoor, daarom zei ik dat niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Peptalk van noekie. Ik begin er niet aan, van man tot vrouw is per definitie ongeloofwaardig toch.
Wrom?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Peptalk van noekie. Ik begin er niet aan, van man tot vrouw is per definitie ongeloofwaardig toch.
"dat zeg je toch alleen maar omdat ik dat wil horen"quote:
Over 10 jaar ben je trots dat er nu goed uitziet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:01 schreef CarOnline het volgende:
En over 10 jaar kijk ik weer met verbazing naar de foto's van nu en dan roep ik misschien wel weer: Wat zeurde ik toen!
Hahahaquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Over 10 jaar ben je trots dat er nu goed uitziet.
Neeeee! Echt?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:06 schreef Copycat het volgende:
Die heb ik hier niet.
Vijftien jaar geleden, toen was ik 25. En had ik gemillimeterd haar.
Pics or blabla!quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik keek altijd heul boos in de camera, met m'n blonde stekels, dan kreeg je zo'n koesiekoesi-momentje, en dan keek ik nog bozer.
O dat vond ik altijd wel geil, vrouwen met gemillimeterd haar en grote tieten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:06 schreef Copycat het volgende:
Die heb ik hier niet.
Vijftien jaar geleden, toen was ik 25. En had ik gemillimeterd haar.
Oh gelukkig. Je bent veel te leuk om sad te zijn over jezelf.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha maar ik zeg ook niet dat ik er nú niet goed uitzie!
Ik ben nu nog veel lekkerder![]()
![]()
Nee maar ik heb die foto's nooit terug gekeken. Want ik heb echt een hekel aan fotos van mezelf.
Maar nu ben ik op zoek naar foto's want ik ga een fotoboek maken over Tien jaar Tweeling![]()
Die worden volgende maand dus 10![]()
En nu kom ik hele stapels foto's tegen en er is 1 foto waar ik echt de pest aan had omdat ik er als een olifant op stond. En nu zíe ik die weer en dan blijkt wel dat ik echt poep in mn ogen had![]()
![]()
Maar de foto's van de dames liggen waarschijnlijk op een andere zolder![]()
Dit was een stevig dichtgetapte doos. Ik weet ook weer waarom.
Maar bedankt hoor![]()
![]()
Ik zit op m'n werkquote:
Jawel!! Gewoon effe posten.quote:
Nee toch, wat mankeer je dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:55 schreef Coos het volgende:
Moet zo naar de huisarts. Misschien krijg ik wel een drain
Maar het gaat om de couleur. Die valt bij hem mee. Ik zag er vooral uit als een giraffe maar dan op z'n Oompa Loompa's. Met paarse lipstick. Daardoor leken de tanden de teint van de zelfbruiner op te pikken. Ik was één grote experimentele Coleur Locale. Je had me zo op de muur kunnen smeren.quote:
Foto's zijn weg en verbrand. Trekpleister.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:03 schreef Copycat het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
En een Guido liedje:
http://www.break.com/user(...)-Failing-523435.html
Ja da's wel waar. Maar Caro doet dat niet hoor. Die kijkt dan lief terug en zegt dan dat jij ook best knap bent. Vergeleken bij de portier van "De geile zeemeermin".quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
"dat zeg je toch alleen maar omdat ik dat wil horen"
*vrouw barst in huilen uit
photoshopquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:55 schreef beequeen het volgende:
Cc was me voor.
Wat is CS3 blommeke?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:10 schreef beequeen het volgende:
OMG, er bestaan ook Guido's op leeftijd. Gepikt uit de Guidosong.
[ afbeelding ]
En iedereen zag en zei het en ik vond mezelf zooooo mooi! Ze waren gewoon jaloers, dacht ik.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:13 schreef Gert het volgende:
Guido's zijn bah!
Guidorettes ook denk ik!
Niet meer doen Noekl!
O gelukkig, dat deed je al niet meer.
Ik durfde dat spul nooit op mijn gezicht te smeren. Wel op mijn benen, resultaat.....knaloranje knieen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:08 schreef Noek het volgende:
Foto's zijn weg en verbrand. Trekpleister.Toen bestond Dove nog helemaal niet.
Later ben ik het gaan compenseren met te witte foundation. Ook die foto's zijn weg.
Nou ja, ik ben helemaal niet sad over mezelf! Behalve somsquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Je bent veel te leuk om sad te zijn over jezelf.![]()
Ik vind mezelf nu leuker dan op de oude foto's. Dat komt ook omdat ik niet meer klier met oranje zelfbruiner, ik leek wel een Guido, ik toupeer niet meer, ook ga ik tijdens de menstruatie niet meer naar de kapper omdat ik écht wat anders moet, wat altijd resulteerde in oranje haar maar ik gaf niet op. Gelukkig heb ik dat nu wel opgegeven. Die zelfbruiner periode.Mijn broer moest dat ook van mij maar halverwege wilde hij niet meer, heeft die een week met oranje wenkbrauwen gelopen omdat het vast bleef kloeken.
Ja, erg hè. Het was toendertijd echt longlasting, omdat je het waard bent.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik durfde dat spul nooit op mijn gezicht te smeren. Wel op mijn benen, resultaat.....knaloranje knieen.
Hahaha ja dat heb ik met de mode, als ik dat terug kijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:15 schreef Noek het volgende:
[..]
En iedereen zag en zei het en ik vond mezelf zooooo mooi! Ze waren gewoon jaloers, dacht ik.
Mèn. Ik had gewoon een interventie nodig.
Ja maar ECHT zonnebank bruin zonder zonnebank?!quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, erg hè. Het was toendertijd echt longlasting, omdat je het waard bent.
Omdat het zo vlekkerig was, bleef ik maar smeren. Mijn broer maar foto's maken, de hond.![]()
Ik wist toen ook niet dat er scrub was enzo. Ik wilde gewoon bruin zijn, net als Janet.
Ja en als ze dan zeiden," Jezus, wat zie jij eruit!" Dat gewoon opvatten als een compliment.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hahaha ja dat heb ik met de mode, als ik dat terug kijk.
Dan vind ik mezelf ook hip en leuk enzo maar ik vraag me af of ik écht voor schut liep, of dat dan de mode was![]()
Of dat ik er nét precies naast liep zeg maar.
Ja!quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja da's wel waar. Maar Caro doet dat niet hoor. Die kijkt dan lief terug en zegt dan dat jij ook best knap bent. Vergeleken bij de portier van "De geile zeemeermin".
Maar voor de rest heb je gelijk. Wijven en hun gezeik. Ze moeten ons lekker ons gang laten gaan!
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja en als ze dan zeiden," Jezus, wat zie jij eruit!" Dat gewoon opvatten als een compliment.
Ja, ik wilde een neger zijn. Janet Jackson, die vond ik mooi. Haar klopte, nu de teint nog dacht ik. Ik werd alleen maar oranjeder (quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar ECHT zonnebank bruin zonder zonnebank?!
Zo bruin?
Ik heb dat spul 1x gebruikt, toen ik ging trouwen.
Het zit nou nog in mn japon, longlasting
met grote vlekken op enkelsquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik durfde dat spul nooit op mijn gezicht te smeren. Wel op mijn benen, resultaat.....knaloranje knieen.
Ah, ok blommeke. Knap van je.
Nee! Lichtbruin en blonde manen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ik wilde een neger zijn. Janet Jackson, die vond ik mooi. Haar klopte, nu de teint nog dacht ik. Ik werd alleen maar oranjeder (). Gewoon stug doorsmeren, ooit zou het bruin worden, dacht ik. Ik vond dat ik wel een gezond kleurtje had. Tropisch.
Was je oranje in je trouwjurk?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
Modemissers. Ik heb er genoeg.
In mijn Prince periode in een satijnen housecoat lopen, met daaronder een kanten blouse, skibroek en sixties pumps. En dan mijn haar vol scheerschuim gooien en maar touperen. En oorlogskleuren op mijn gezicht, compleet met paarse wenkbrauwen en lijntje dat van mijn oog naar mijn haargrens liep.
Daarna had ik dametje periode en liep ik alleen in mantelpakjes, haar in een knot en strenge bril op de neus.
Hahaha ja dat VRAAGT om foto's natuurlijk!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
In mijn Prince periode in een satijnen housecoat lopen, met daaronder een kanten blouse, skibroek en sixties pumps. En dan mijn haar vol scheerschuim gooien en maar touperen. En oorlogskleuren op mijn gezicht, compleet met paarse wenkbrauwen en lijntje dat van mijn oog naar mijn haargrens liep.
Daarna had ik dametje periode en liep ik alleen in mantelpakjes, haar in een knot en strenge bril op de neus.
Ja! Alleen de voor- en zijkanten touperen en dan had je achter zo'n platgeslagen marmot.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:31 schreef Noek het volgende:
![]()
![]()
Ik deed zeep in mijn haar en dat ook niet wassen want hoe smeriger, hoe beter het bleef zitten. Ik toupeerde alleen de voor en zijkanten want ja, wat je niet ziet. Dat is er niet. Daar zijn nog wel foto's van. Dat was in mijn albino-periode.
Amandaquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Alleen de voor- en zijkanten touperen en dan had je achter zo'n platgeslagen marmot.
En met al die troep in je haar moest het niet gaan regenen als je op de fiets van/naar school ging. Ben daardoor een keer keihard op een geparkeerde auto gevlogen. Die zag ik niet door de scheerschuim in mijn ogen.
Oh ja, mijn Cure periode.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Alleen de voor- en zijkanten touperen en dan had je achter zo'n platgeslagen marmot.
En met al die troep in je haar moest het niet gaan regenen als je op de fiets van/naar school ging. Ben daardoor een keer keihard op een geparkeerde auto gevlogen. Die zag ik niet door de scheerschuim in mijn ogen.
Ik heb ook wel fotos van mezelf, met zwarte lak schoentjes met hakken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:34 schreef Copycat het volgende:
Die mantelpakjes en pumps kocht ik dan in een tweedehands winkeltje met alleen maar sixties shit. Was toen haske hip. Vond ik.
Heb al een tijdje last van hevige steken onder mijn schedel.quote:
Vast niet zo erg als ik.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja, mijn Cure periode.En dan thuis met keurig kapel en op school touperen.
![]()
Mijn vriendin had van die zwarte puntschoenen enzo. Ik was gewoon braaf en degelijk. Jeetje, ik was echt onzichtbaar van bravigheid toen.
Oh bah.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb al een tijdje last van hevige steken onder mijn schedel.
Hoop niet dat het iets engs is.
14.45. Maar ik ga er vanuit dat het niets ernstigs is.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh bah.
Nee, beter van niet. Wanneer moet je?
Die heb ik geloof ik niet. Oh wacht, eentje in overhemd, colbertje en rokje. Met stropdas volgens mij zelfs. Maar dan moet ik wel die ex-negert van me eraf knippen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:42 schreef Coos het volgende:
14.45. Maar ik ga er vanuit dat het niets ernstigs is.
Die drainopmerking was een grapje.![]()
Cc plaats vanavond maar gelijk effe een foto in je mantelpakje met knotje.![]()
Ohhh.....lekker streng
Ja maar ik vind dingen met hoofden altijd wat engquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Ohhh.....lekker streng
Hij is nou blankquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heb ik geloof ik niet. Oh wacht, eentje in overhemd, colbertje en rokje. Met stropdas volgens mij zelfs. Maar dan moet ik wel die ex-negert van me eraf knippen.
Sterkte man. Het klinkt eng.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Ohhh.....lekker streng
Ah gedver Coos!quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb al een tijdje last van hevige steken onder mijn schedel.
Hoop niet dat het iets engs is.
quote:
Lul niet man, daar ga je helemáál niet van uit!quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Lelieblank.quote:
Nee.....geen hersentumor. Ik gok op "iets" met m'n kaak wat die steken veroorzaakt die dan doorlopen tot in mijn schedel. Ben geen hypochonder Gert.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Lul niet man, daar ga je helemáál niet van uit!![]()
Herstentumor, dát is wat er door je heen schiet momenteel! Zo werkt dat toch bij bijna iedereen?
Maar een huisarts kan denk ik niet veel zeggen over "steken in de schedel". Als hij het serieus genoeg vindt, zullen het wel foto's worden.
Maarre.. het is toch niet gewoon je tussenschotje dat protesteert hè?
Dat laatste heb ik ook gehad, die andere nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
Ontstekinkjequote:Op woensdag 11 februari 2009 14:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee.....geen hersentumor. Ik gok op "iets" met m'n kaak wat die steken veroorzaakt die dan doorlopen tot in mijn schedel. Ben geen hypochonder Gert.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:08 schreef Copycat het volgende:
En altijd felrode lipstick op hè. Gelukkig heb ik geen grote mond.
Hypochondrie is iets anders dan je bezorgd maken om rare steken in je hoofd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee.....geen hersentumor. Ik gok op "iets" met m'n kaak wat die steken veroorzaakt die dan doorlopen tot in mijn schedel. Ben geen hypochonder Gert.
Het zou wel verklaren waarom ik de laatste tijd zoveel onzin uitkraam.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:10 schreef Copycat het volgende:
Bij mijn schoonzus begon het ook met rare steken in haar hoofd.
Nou, ik zit net te kijken, toen ik zo slank, op sommige fotos bijna mager was, leek mn mond veel groter dan nu!quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:08 schreef Copycat het volgende:
En altijd felrode lipstick op hè. Gelukkig heb ik geen grote mond.
Al had dat een andere oorzaak..quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:10 schreef Copycat het volgende:
Bij mijn schoonzus begon het ook met rare steken in haar hoofd.
"Raakvlakken".. uhuh, twee loeders aan de Wodka waarvan eentje een inferieur kutmerk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:33 schreef Copycat het volgende:
Was 't maar waar, dan hadden we ook toen meer raakvlakken.
WAT EEN FOTOquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:03 schreef Copycat het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
En een Guido liedje:
http://www.break.com/user(...)-Failing-523435.html
Nao, lets siequote:
Now, lets seequote:
Je kan op het linkje klikken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:39 schreef nijnja het volgende:
[..]
Now, lets see
Maar die korte dingetjes!!
Gedaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan op het linkje klikken.
quote:Today, I showed my boyfriend a picture of me in what I thought was a sexy skintight dress. He responded by saying "it's ok, I went through a pudgy stage too". The picture was from Saturday night. FML
quote:Today, my mother and I got into a huge fight about me being a lesbian. It ended with me saying "Fuck you!" to which she responded: "I bet you'd probably like to." FML
Ja ik vind ze leuk!quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
GedaanMaar ik bedoel dus, al die tekstjes die ze daar hebben
quote:Today, I went to my boyfriend’s work to surprise him. When I got there, I called him on his phone to tell him to turn around. I saw him look at his phone. His co-worker next to him asked who that was. He replied, “Just this fat chick I know”. FML
Ik denk dat meer dan de helft verzonnen is maar dat maakt het niet minder grappig.quote:
Geen drain.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:48 schreef beequeen het volgende:
Coos al terug van de HA?
mooi dat je snel heen kan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Geen drain.
Moet naar de neuroloog. Kan gelukkig vrij snel terecht. 20 februari.
Met die suffe tietenfotoquote:
Ik weet het. Soms is een vuile verraaier zijn best lekker.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met die suffe tietenfoto.
They are on it ... again.
Het was niet van mijn kaak of een bijholte. (en ook mijn tussenschotje zat nog op zijn plaats Gert!)quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:39 schreef Copycat het volgende:
Waar dacht de huisarts aan? Of had ie geen ahnung?
Jeetje, wat een gedoe allemaal. Alle vragen zijn hier al gesteld dus afwachten maar.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:36 schreef Coos het volgende:
Geen drain.
Moet naar de neuroloog. Kan gelukkig vrij snel terecht. 20 februari.
Vuige NSB'er.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:57 schreef Copycat het volgende:
Ik weet het. Soms is een vuile verraaier zijn best lekker.
Wel goed dat hij je niet met een kluitje in het riet stuurt, maar meteen actie onderneemt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:00 schreef Coos het volgende:
Het was niet van mijn kaak of een bijholte. (en ook mijn tussenschotje zat nog op zijn plaats Gert!)![]()
Hij wist het niet vandaar naar de neuroleur.![]()
We zien wel.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |