quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:01 schreef Soury het volgende:
Zal ik een paar tieten posten in een spiegel of maar niet
Heb jij een eigen wiki ofsow?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:55 schreef dieenebart het volgende:
Zwittershagen is volgens mijn documentatie de oude naam van Den Haag.
In 922 werd aan de Kerk van Egmond het gebied tussen Zwittershagen en Kenheim (Kennemerland) geschonken aan Graaf Dirk (zoon van Gerolf). De schenking kwam van Koning Karel de Eenvoudige, die de boel weer van Keizer Arnold in bezit had gekregen.
Dus.
En omdat het nu van de graaf was, werd het 's Gravenhage.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:55 schreef dieenebart het volgende:
In 922 werd aan de Kerk van Egmond het gebied tussen Zwittershagen en Kenheim (Kennemerland) geschonken aan Graaf Dirk (zoon van Gerolf). De schenking kwam van Koning Karel de Eenvoudige, die de boel weer van Keizer Arnold in bezit had gekregen.
Dus.
dan nu maar eens andere tieten in een spiegel, de vorige kennen we nu welquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:01 schreef Soury het volgende:
Zal ik een paar tieten posten in een spiegel of maar niet
Ik ken wel Swetterhage.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:55 schreef dieenebart het volgende:
Dus.
ja, en een eigen Tom2 en een eierwekker en wel meer snufjes die al waren ingebouwd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb jij een eigen wiki ofsow?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Den_Haag
Die heb je gemist Coos. De mods waren sneller dan het geluid.quote:
Ik ben altijd te laat geloof ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die heb je gemist Coos. De mods waren sneller dan het geluid.
Fann .. Ja kweet niet vond het een leuk interview maar ik miste DE vraag.. Over het wegmieteren van het etenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:22 schreef FANN het volgende:
Wat een ongelovelijke verandering met de Tanja in BB en Tanja nú !
Harstikke leuke meid![]()
ik had écht een pesthekel aan d'r in BB
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Fann .. Ja kweet niet vond het een leuk interview maar ik miste DE vraag.. Over het wegmieteren van het eten
Nicequote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:11 schreef dieenebart het volgende:
ja, en een eigen Tom2 en een eierwekker en wel meer snufjes die al waren ingebouwd.![]()
(handig man, dat IVF)
Dat heb je dan nog redelijk lang kunnen uitstellen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nice.
Afgewassen, wasje opgehangen, wasje in machine, tanden gepoetst en geragd, vriendin gebeld.
Nog tien minuten en dan mag ik, samen met de.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie je. Noek, Buuv en Car0 al een tijdje niet gezien. Die hangen zeker weer in de kroonluchter.
Oe, dat is vanavond!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:13 schreef Gert het volgende:
Wat Caro en de Buuf momenteel uitspoken, al dan niet samen, weet ik niet, maar Noek is vanavond een veurkje prikken in De Librije.![]()
![]()
Dit was dan ook een onweerstaanbare verleiding. Noek helemaal culinair in de watten gelegd en jij niet eens een peúk! Ja dahag.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe, dat is vanavond!
Daar steek ik dan nu -jajaja, op pure wilskracht heb ik hèt moment twintig minuten langer uitgesteld - een peuk voor op.
![]()
Bon apetit.
Was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat Caro en de Buuf momenteel uitspoken, al dan niet samen, weet ik niet, maar Noek is vanavond een veurkje prikken in De Librije.![]()
![]()
Zonder. Máár omdat we het eerste gesprek al om 19.00 hadden lagen ze nog niet in bed. Ze mochten opblijven tot we thuis warenquote:
Ik probeerde mijn diepe respect te verwoorden in een misplaatst grapje, sorry.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:32 schreef Copycat het volgende:
Ik mag nog, hè! Dus niet mijn terechte trots op mijn ruggengraat proberen om te buigen tot een verleiding die ik niet kon weerstaan.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feestCarO is werken schat ik zomaar, en ik had tienminutengesprekken. Had om 20.10 thuis moeten zijn (volgens planning) en was pas om 21.00 thuis.
sorry dat ik je alweer teleur moet stellen Gertquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus jullie zijn niet eens al heroïne rokend aan het bijklussen in een Oudkerk-steeg. Booo-ring.
Ik oefende alvast op mijn rookvrije humeur.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:12 schreef Gert het volgende:
Ik probeerde mijn diepe respect te verwoorden in een misplaatst grapje, sorry.
Nee maar dat lijkt me énig om te doenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus jullie zijn niet eens al heroïne rokend aan het bijklussen in een Oudkerk-steeg. Booo-ring.
Huus narrejens vondaan!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:00 schreef Copycat het volgende:
En waar kom jij zo schuldbewust vandaan, dametje CarO?
Peukie, Soury?
Zal me echt aan me reet roestenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:52 schreef Soury het volgende:
Het gaat toch geen rookvrije SC worden he? Zo ja hebben jullie pech
Mij ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zal me echt aan me reet roesten
JA! ik ben voor.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee maar dat lijkt me énig om te doen![]()
Wat jij Buuveria! Gezellig samen giebelend bijklussen, hihi
6 kurk op de flesquote:
Ik ook niet maar joh, dat vergeten we dan voor een keertje.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
JA! ik ben voor.![]()
Maar ik rook niet.
ja! en dan alleen moto-moto'squote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ook niet maar joh, dat vergeten we dan voor een keertje.
We moeten wel een prijslijst!
Die spijkeren we dan wel aan de muur
geeft nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
JA! ik ben voor.![]()
Maar ik rook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |