Je hebt het door.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:20 schreef Schuifelaar het volgende:
Ok dus even verder op die ketting botsing. STEL...ZWIJG... Stel je voor... :Er komt een agent op het plaats delict, hij loopt naar de voorste auto en zal dan zeggen, tjaah beste heer, knap lullig dat je op de rem trapte, maar dat is inderdaad nog geen excuus voor die 6 achter je. (op dat moment komt er iemand aan kruipen om hulp te vragen. De agent draait zich om en zich...:ja wat nou, was je eigen schuld, had je maar wat meer inschattings vermogen moeten hebben. Ik ben een beetje teleurgesteld in je rijvaardig heid, dat word dus rijbewijs in beslag nemen." De voorste mag door rijden want jaah, hij had wel inschattings vermogen, die was DIRECT op zijn rem gaan staan toen er een egel over de weg liep.
En wat bedoel je met NETJES remmen. En als je van zo een situatie schrikt denk je niet aan om rustig en netjes te remmen. Ik heb gewoon geen ervaring in ongelukken... hmm, meschien heeft dat iets met mijn inschattings vermogen te maken. Gewoonlijk vermeid ik ze.
Nu ga je ook nog naar anderen wijzen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:21 schreef Schuifelaar het volgende:
[..]
als je me vorige bericht las over : als i kdie andere scooter was die zeker 50-60 reed was ik gewoon een faalhaas want die hield nergens rekening mee
1. Dat is inderdaad geen excuus voor die 6 achter hem.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:20 schreef Schuifelaar het volgende:
Ok dus even verder op die ketting botsing. STEL...ZWIJG... Stel je voor... :Er komt een agent op het plaats delict, hij loopt naar de voorste auto en zal dan zeggen, tjaah beste heer, knap lullig dat je op de rem trapte, maar dat is inderdaad nog geen excuus voor die 6 achter je. (op dat moment komt er iemand aan kruipen om hulp te vragen. De agent draait zich om en zich...:ja wat nou, was je eigen schuld, had je maar wat meer inschattings vermogen moeten hebben. Ik ben een beetje teleurgesteld in je rijvaardig heid, dat word dus rijbewijs in beslag nemen." De voorste mag door rijden want jaah, hij had wel inschattings vermogen, die was DIRECT op zijn rem gaan staan toen er een egel over de weg liep.
En wat bedoel je met NETJES remmen. En als je van zo een situatie schrikt denk je niet aan om rustig en netjes te remmen. Ik heb gewoon geen ervaring in ongelukken... hmm, meschien heeft dat iets met mijn inschattings vermogen te maken. Gewoonlijk vermeid ik ze.
Dude, dit was echt pure sarcasme. Dat moet je gewoon zien. Dat wil ik je nog wel is horen zeggen als jij vol op de achterbak van een auto knalt. Wat jij dus nu ook zegt is dat ALLE sterf gevallen die in in het verkeer zijn voorgekomen door op een andere auto zijn kofferbak te knallen te voorkomen waren en dat het hun schuld was.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je hebt het door.
Automobilisten die op een auto voor hen knallen zijn per definitie fout; hadden ze maar afstand moeten houden.
Sterker nog: als iemand keihard moet remmen omdat TS op de weg ligt TS en achter die iemand rijdt ook een scooterrijder die ook valt, dan is het voor diegene die ook valt net zo'n faalactie als voor TS.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
1. Dat is inderdaad geen excuus voor die 6 achter hem.
2. Een agent moet ook mensen helpen wiens eigen schuld het is dat ze gewond zijn.
3. Het is niet handig dat iemand ineens op z'n rem gaat staan voor een egel, maar daar dien je rekening mee te houden dat de auto voor je dat zou kunnen doen (of om wat voor andere reden dan ook, er kan ook ineens een kind de straat oprennen)
4. Met netjes remmen bedoel ik op een normale manier remmen en niet ineens vol, maar rustiger.
5. Volgens mij heb je tot nu toe gewoon nog geluk gehad.
Jij wilt nu alles in het extreme trekken om je gelijk te krijgen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:25 schreef Schuifelaar het volgende:
[..]
Dude, dit was echt pure sarcasme. Dat moet je gewoon zien. Dat wil ik je nog wel is horen zeggen als jij vol op de achterbak van een auto knalt. Wat jij dus nu ook zegt is dat ALLE sterf gevallen die in in het verkeer zijn voorgekomen door op een andere auto zijn kofferbak te knallen te voorkomen waren en dat het hun schuld was.
Als je in dit geval niet had moeten remmen voor een auto maar voor een overstekende eend of hond, dan was je net zo hard op je muil gegaan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:31 schreef Schuifelaar het volgende:
nee hoor tis niet extreem ik had bijna dood kunnen zijn als ik geen inschattingsvermogen en rijvaardigheid (red.) zou hebben,,, zwijg je was er niet bij.... ik zit ook helemaal niet zielig te wijzen of wat dan ook ik zit hier niet te janken en tegen me papa en mama zeggen dat het altjijd iemand anders ze schuld is, het HAD extreem af kunnen lopen
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:31 schreef Schuifelaar het volgende:
nee hoor tis niet extreem ik had bijna dood kunnen zijn als ik geen inschattingsvermogen en rijvaardigheid (red.) zou hebben,,, zwijg je was er niet bij.... ik zit ook helemaal niet zielig te wijzen of wat dan ook ik zit hier niet te janken en tegen me papa en mama zeggen dat het altjijd iemand anders ze schuld is, het HAD extreem af kunnen lopen
De limiet is een maximum snelheid.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:31 schreef Schuifelaar het volgende:
ik reed nog 15 km ONDER de normale limiet
Nou ik geef het in ieder geval op, TS heeft een flinke plaat voor z'n hoofd. Succes MaGNeTquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De limiet is een maximum snelheid.
Op het moment dat het glad is moet je zelf kunnen inschatten wat nog veilig is, horende bij het voertuig dat je bestuurt, je vaardigheden en de omstandigheden.
Bij ijzel had je moeten lopen.
Bij droog weer had je voluit kunnen gaan.
Alles daartussen moet je zelf inschatten.
Zo ken ik je niet kwiwi, juist jij hebt gevoel voor rechtvaardigheid en rechtmatigheid.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik geef het in ieder geval op, TS heeft een flinke plaat voor z'n hoofd. Succes MaGNeT
Weer naar anderen wijzen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:35 schreef Schuifelaar het volgende:
joh en al die andere mensen die me gelijk gaven en me hielpen die zaten zeker ook fout?
rot toch ff een eind op
Dat het de eerste keer is dat het je overkomt, is mooi.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:37 schreef Schuifelaar het volgende:
juist door de weersomstandigheden reed ik langzamer, ik rijd al 10 jaar met scooters dit is de eerste keer dat dit me overkomt
Mooie samenvattingquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:38 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Degene die achter rijdt is faut..
houd je muil ORBquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:38 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Degene die achter rijdt is faut..
Schrijf het voortaan gewoon in je dagboek als je de waarheid niet wilt horenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:40 schreef Schuifelaar het volgende:
pff weet je wat, ik geef je gewoon gelijk onder protest want ik weet dat dit nog 10 pagina's verder zou gaan en ik heb wel wat belangrijkers te doen dan op fok te zitten heel de avond, misschien maakte ik wel een fout door niet op de auto te knallen door me rem in te drukken ANDERS was ik WEL op de auto geknald, en wie ben jij IN GODSNAAM om te zeggen draag het als een vent en ga verder heb jij alles al meegemaakt ofzo? moraalridder
Eerst is mijn missie NCIS kijken, en dan kom ik hier wel weer terugquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zo ken ik je niet kwiwi, juist jij hebt gevoel voor rechtvaardigheid en rechtmatigheid.
Er ligt hier een missie voor je.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |