De dag dat ik m' n diploma krijg.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:42 schreef Ang3l het volgende:
Einde vd week is't vrijdag de 13e pas hoor
Je genot wel van de filmquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:45 schreef Nuno_G het volgende:
Dat terzijde zullen we het weer over sex hebben
zo jaag je mensen wegquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:45 schreef Nuno_G het volgende:
goh jullie kunnen niet eens meer leuk rellen
Waar is Cairon met zijn MacBilletjes
Mike je laat je toch niks vertellen of ben je echt zo passief
MissO de verkiezingen i Israel zijn belangrijk, maar volg je ook de bank crisis in Engeland(ze hebben ABN/Amro een toxic bank genoemd) en de toespraak van Obama die de koers van de dollar weer heeft laten zakken na enig herstel. Veel belangrijker voor de wereld economie en daarmee voor de conflicten die aan de gang zijn
Ja ik werk te veel ben net thuis na weer zo'n kut dinner.
Dat terzijde zullen we het weer over sex hebben
Topje dus?quote:
Nee, ben alles!quote:
Hoezo? Zit ie met jou te flirten?quote:
OMG u bitch!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hoezo? Zit ie met jou te flirten?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hoezo? Zit ie met jou te flirten?
quote:
Ik ook, komt dat mooi uitquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Goed zo, ik haat namelijk small talk tijdens de sex.
Waarom wil je weg?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zo jaag je mensen weg![]()
en nee ben niet passief
kan niks anders dan beamen, ben altijd braaf geweestquote:
Slaap lekker!quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:03 schreef Pieter. het volgende:
Zo! Middernacht geweest! Tijd voor mn bed, het was vroeg genoeg vanochtend!
Welterusten allemaal!.
laat ik even duidelijk zijn, net als Cairon wil ik niet dat je weg gaatquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ben alles!
and keep ur man in check
maar Israel klinkt wel interessant, moet er het toch eens met de big boss over hebben.quote:
mensen komen en gaan hier heb ik begrepen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
laat ik even duidelijk zijn, net als Cairon wil ik niet dat je weg gaat
Zou het ook jammer vinden als je weg gaat... Maar vanwaar nou die beslissing?quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
mensen komen en gaan hier heb ik begrepen.
Nothing lost
wilde nu nog wel reageren hahah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |