Volgens mij hoor je mij niet praten of wel?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hee...je zou niet meer met me praten!
Hahahahaquote:
Ze was nog cooler in het echt! Ik was al gek op haar maar nu helemaalquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dit filmpje is helemaal duidelijk![]()
Just Dance gonna be okkkeeee tudutudummmmm
Goed zo, ik haat namelijk small talk tijdens de sex.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij hoor je mij niet praten of wel?
wat waren we toen nog jong he Ang3l, toen wist ik nog niet eens wat een homo was, echt nietquote:
wegjagen is iets anders dan being not wanted hahahahquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
laat jij je nou ook al weg jagen ja
hoe is het met jouw huis?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:32 schreef Weemz het volgende:
Pfff... Bad karma deze week... Gister al een motorrijles die enorm de mist in ging, buikpijn (nu nog een beetje). Vandaag vergaderingen die ontzettend uitlopen...
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wegjagen is iets anders dan being not wanted hahahah
yes i'm this close
Die wil geen vent.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:48 schreef samjustme het volgende:
Ze stelt me wel deels teleur, queen latifah zou haar vent een klap verkopen, dat doen nou eenmaal sterke donkere vrouwen
Einde vd week is't vrijdag de 13e pas hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:32 schreef Weemz het volgende:
Pfff... Bad karma deze week... Gister al een motorrijles die enorm de mist in ging, buikpijn (nu nog een beetje). Vandaag vergaderingen die ontzettend uitlopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |