Been there, done thatquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat een kut nummer!!! Kan iemand dat wijf een tik geven
Heeft het geholpen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Been there, done that
/Chris Brown mode
Ben ik ook niet echt, maar MisterO wilde sjeu op het forum.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh..
Maar ik vind jou helemaal geen relletjes type
Succes dan maarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben ik ook niet echt, maar MisterO wilde sjeu op het forum.
Enne,ik heb genoeg dynasty gezien om een rel te beginnen... (grapje).
Kga koffer pakken, want ik moet morgen naar Zaragoza toe. Misschien tot straks
Ik ben bang dat het toch wel redelijk ontwikkeld isquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:45 schreef Xiance het volgende:
Zaragosa?
mag ik mee? daar hebben ze geen internet klinkt het zo
Ze stelt me wel deels teleur, queen latifah zou haar vent een klap verkopen, dat doen nou eenmaal sterke donkere vrouwenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zal ze om hulp gezongen hebben?
Is het alweer zo ver?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:44 schreef Vlarp het volgende:
Whoohoo! Yes! Yes! 19 euro in de staatsloterij!!!![]()
![]()
Beetje jammer dat ik 29 euro aan 1/5 loten heb
Ik zinspeelde ook op jouquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en dat vind jij mijn berichtgevingen suggestief!?!
Och, ik heb zo'n straatje 1/5 loten, dus ik heb elke maand minimaal 9 euro.. oke, toch 20 euro p/maand door de plee gespoeld maar ja..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is het alweer zo ver?
Ik wil opzeggen maar da's zo'n moeite...
daar gaat mn plan om non te wordenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het toch wel redelijk ontwikkeld is
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zaragoza_(stad)
Queen Latifah heeft dan ook een veel dikkere reet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ze stelt me wel deels teleur, queen latifah zou haar vent een klap verkopen, dat doen nou eenmaal sterke donkere vrouwen
laat jij je nou ook al weg jagen jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik vind dat het niet hetzelfde is. Dus let's agree to disagree.
Nou, ik wind me niet echt op hierover. Maar elke keer dat ik wat zeg, word dat in twijfel getrokken.
En jij niet alleen hoor.
Ben ondertussen hier wel een beetje klaar en heb dit wel gezien nu.
Ik maar 7.-quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:44 schreef Vlarp het volgende:
Whoohoo! Yes! Yes! 19 euro in de staatsloterij!!!![]()
![]()
Beetje jammer dat ik 29 euro aan 1/5 loten heb
Queen Latifah, big, black strong womanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Queen Latifah heeft dan ook een veel dikkere reet.
Dit filmpje is helemaal duidelijkquote:
Nee ik heb gewoon elke maand 1 lot...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan speel je vast niet mee met het straatjesspel?
Ah, daar heb je het probleem alquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon elke maand 1 lot...
Volgens mij hoor je mij niet praten of wel?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hee...je zou niet meer met me praten!
Hahahahaquote:
Ze was nog cooler in het echt! Ik was al gek op haar maar nu helemaalquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dit filmpje is helemaal duidelijk![]()
Just Dance gonna be okkkeeee tudutudummmmm
Goed zo, ik haat namelijk small talk tijdens de sex.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij hoor je mij niet praten of wel?
wat waren we toen nog jong he Ang3l, toen wist ik nog niet eens wat een homo was, echt nietquote:
wegjagen is iets anders dan being not wanted hahahahquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
laat jij je nou ook al weg jagen ja
hoe is het met jouw huis?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:32 schreef Weemz het volgende:
Pfff... Bad karma deze week... Gister al een motorrijles die enorm de mist in ging, buikpijn (nu nog een beetje). Vandaag vergaderingen die ontzettend uitlopen...
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wegjagen is iets anders dan being not wanted hahahah
yes i'm this close
Die wil geen vent.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:48 schreef samjustme het volgende:
Ze stelt me wel deels teleur, queen latifah zou haar vent een klap verkopen, dat doen nou eenmaal sterke donkere vrouwen
Einde vd week is't vrijdag de 13e pas hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:32 schreef Weemz het volgende:
Pfff... Bad karma deze week... Gister al een motorrijles die enorm de mist in ging, buikpijn (nu nog een beetje). Vandaag vergaderingen die ontzettend uitlopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |