quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee dat komt gewoon omdat jullie niet goed kunnen plannen.Bitch, ik praat niet meer met je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
Goedkoper?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waarom zou ik bier in huis hebben als ik een miljoen kroegen om de hoek heb?
And where is de opbouwende part? Want ik heb dat zeker gemist.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is echt gewoon opbouwende kritiek. Jij voelt je je helaas meteen aangevallen ofzo
Met opbouwende kritiek bedoel ik kritiek geven en dan realitstisch uitleggen waarom ik dat vind. En dat heb ik zeker wel gedaan Mike. Maargoed, wind je je er niet zo over op man, why do you care so much?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
And where is de opbouwende part? Want ik heb dat zeker gemist.
Achter in de rij aansluiten s.v.p.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Bitch, ik praat niet meer met je!
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:09 schreef Desmonkey het volgende:
Ik denk dat Chris Brown kan fluiten naar zijn carrière. Ach ja dan zijn we ook verlost van zijn cher-computerstem-liedjes.
ZElfs ik ben fakequote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:32 schreef Xiance het volgende:
vanuit mijn oogpunt is iedereen hier fake!
behalve Vlarp, die heb ik al eens gezien,
en van mike heb ik zn mobiele nummer.
Als het goedkoop moet drink ik wel leidingwater en daarvan heb ik dan wel weer zat in huis.quote:
Ik was echt in shock toen ik het op CNN hoordequote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik hoop hetHoe durft die klootzak riri te slaan
Echt kansloosquote:The pair got into a heated argument very early Sunday morning in the ritzy Hancock Park neighborhood in Los Angeles. That's when a witness spotted the altercation and called police. That witness will be key to the case.
Another neighbor who lives on the same block said, "The screaming woke up my neighbors, but I slept through it. My son saw them tow away the silver Lamborghini. I hope she's okay. It's a shame."
Neuh geen tijd voorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Achter in de rij aansluiten s.v.p.
En ik heb jou, SAJ, MisterO en wonderer al eens in het echt gezien, dus weer een aantal fakers minderquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:32 schreef Xiance het volgende:
vanuit mijn oogpunt is iedereen hier fake!
behalve Vlarp, die heb ik al eens gezien,
en van mike heb ik zn mobiele nummer.
dat is gewoon kritiek geven. Geen opbouwende, skankquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Met opbouwende kritiek bedoel ik kritiek geven en dan realitstisch uitleggen waarom ik dat vind. En dat heb ik zeker wel gedaan Mike. Maargoed, wind je je er niet zo over op man, why do you care so much?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als het goedkoop moet drink ik wel leidingwater en daarvan heb ik dan wel weer zat in huis.
Popedopje, ga eens lekker weer af, en dan gewoon weer gezellig mee nutteloos ouwehoeren hier... of je moet ontzettende honger hebbenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat is gewoon kritiek geven. Geen opbouwende, skank
TADAAAA en zo.. is uiteindelijk niemand fake..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En ik heb jou, SAJ, MisterO en wonderer al eens in het echt gezien, dus weer een aantal fakers minder
Ik vond hem al niks kut Jt na-aperquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik was echt in shock toen ik het op CNN hoorde![]()
[..]
Echt kansloos
Van de mensen die nu reageren heb ik alleen Mike niet gezien..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:36 schreef Xiance het volgende:
[..]
TADAAAA en zo.. is uiteindelijk niemand fake..
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik hoop hetHoe durft die klootzak riri te slaan
nee, geen honger. ik wilde beetje een rel beginnen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Popedopje, ga eens lekker weer af, en dan gewoon weer gezellig mee nutteloos ouwehoeren hier... of je moet ontzettende honger hebben
Wat een kut nummer!!! Kan iemand dat wijf een tik gevenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zal ze om hulp gezongen hebben?
Oh..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, geen honger. ik wilde beetje een rel beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |