Wat een reputatie heb ik toch.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:59 schreef ColdFeet het volgende:
Met golfer in de buurt moet je een beetje uitkijken met 'in het duister tasten'
Ik zal binnenkort seizoen twee eens binnen halenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
24 was weer heerlijk ongeloofwaardig, gedachten op oneindig vermaakcopy that!
Psies! Ik wil best een pakketje naar je sturen hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:33 schreef Den_Haag het volgende:
Nynke, niet dat overlevingspakket nodig met NL'se producten?
maar nee, knettergek. Als de nood echt hoog is dan ga ik je vragen, maar ik was een maand geleden nog in NL!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Psies! Ik wil best een pakketje naar je sturen hoor
Bij mij nog niet hooor....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een reputatie heb ik toch.![]()
En dat terwijl ik zo lief en onschuldig ben.
It's the weather....quote:
Als we allemaal wat bijdragen kunnen we er een overlevingspallet van maken...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:33 schreef Den_Haag het volgende:
Vork
Nynke, niet dat overlevingspakket nodig met NL'se producten?
Wát voor potje?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:18 schreef Vork het volgende:
Als iedereen een potje niet-in-Zweden-verkrijgbare-kruiden/specerijen potje inbrengt, dan kan ze binnen no-time, alles op smaak brengen.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben tomatensaus aan het maken maar die moet nog zo lang opstaan dat we zojuist maar chinees hebben besteld.
dat nog nooit gehad, wel eens dat ik de hele middag een pan saus had staan pruttelen waardoor ik de eerste tijd écht geen pastasaus meer wildequote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben tomatensaus aan het maken maar die moet nog zo lang opstaan dat we zojuist maar chinees hebben besteld.
doe maar.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:43 schreef Den_Haag het volgende:
zullen we nynke maar de schuld geven?
Oeh, klinkt zalig! Doe je dan gewoon kikkererwten uit blik daarbij?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:14 schreef DarkElf het volgende:
zo net lekker rood uitje gerfruit, chilipeper fijn gesneden erbij en knoflook en dat lekker laten trekken in olie tijdens het afkoelen. Ondertussen kikkererwten gemengd met een flinke bos fijn gesneden koriander, bladpeterselie, veel lekkere feta, citroensap ... daar dan weer alles uit de pan erbij (afgekoeld anders is je feta meteen zacht) dus een heerlijke mix erin van ui, peper en knof met een lekkere pittige olie...![]()
lekker hoor.
straks een stukje lam erbij grillen en:
of bij de turk halen, of van die voorverpakte die bijna 4 euro kost en waar nauwelijks nederlands/ engels opstaat maar wat zich wel feta mag noemen itt tot die apetina meukquote:
yepquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oeh, klinkt zalig! Doe je dan gewoon kikkererwten uit blik daarbij?
Veel, veel natte strontquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Thijs zapt het net op.. wat heb ik gemist??
Ik wacht op topchefquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:53 schreef golfer het volgende:
OMG.
Het TVprogramma Bouwval gezocht is wel heel erg dit keer.
En?quote:
Wij kijken ook weer. Nu helemaal nu het bij Jonnie en Trees is.quote:
liefdequote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Heeft iemand wel eens die tomatensaus gemaakt waarbij je die tomaten gewoon in de pan opstapelt?
Die saus is nogal populair op FOK!
Maar ik begrijp niet zo heel goed waarom. Hebben jullie er nog wat extra's, behalve wat in het recept staat, in gegooid?
Lekker hoor, met gehakt ook?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het staat al vier uur op, dus dat zit wel goed.
Ja sorry ik was verdwaald.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja.quote:
Het is vast een sausrecept van SHE, daarom vindt iedereen het geweldigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja.
Maar het smaakt gewoon naar tomaat met gehakt en ik vind er niet zo veel aan.![]()
Dus vanwaar de halleluja?
SHE heeft het volgens mij gepost ja! Als onderdeel van dat dieet denk ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is vast een sausrecept van SHE, daarom vindt iedereen het geweldig
Oh mislukt?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
SHE heeft het volgens mij gepost ja! Als onderdeel van dat dieet denk ik.
(Maar het recept kende ik daarvoor ook al dus ik denk niet dat het echt van haarzelf is). Maar misschien vandaar de jubel inderdaad. Soit. Ik heb er nog een pepertje en een scheut balsamico ingegooid en dan kan het ermee door.
het leek me zo'n leuk recept vanwege die hele tomaten in een grote pan en zo. Ik hou erg van dat soort oer-koken.En meestal is dat ook heel lekker.
Goed, experiment mislukt.![]()
Nèh, niet mislukt, maar het voldeed niet helemaal aan de (hoge) verwachtingen. Hoe maak jij 'm?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oh mislukt?Ik maak m zelf ietsie anders, maar hij lijkt er wel op
Maar wel schattig hoor. Hij niet in de buurt?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
doe maar.
jij je kaasplank lein? Ik ga zometeen een biertje drinken, maar die braadworst zit er even niet in geloof ik....
men, wat ben ik flauw..
DH, ben je al begonnen op je nieuwe werk? Leuke collega's waar je nu zit? Fraaie slee op 4 wielen heb je op je hyves.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Maar wel schattig hoor. Hij niet in de buurt?
tvp Isa?
heb nog geen andere baan. vandaag geweest bij een bedrijf.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
DH, ben je al begonnen op je nieuwe werk? Leuke collega's waar je nu zit? Fraaie slee op 4 wielen heb je op je hyves.
Is tawny nou beter dan eehhh ruby? of zoiets? Ik heb ooit een goddelijke gedronken, die zelfgemaakt was in Portugal.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:42 schreef Stereotomy het volgende:
Lekker vroeg naar bed Dude.
Ik ga nog een Tawny Port drinken (4.99 EUR bonus AH) en dan ook proberen in slaap te komen. Salsa ging vandaag fanfockingtastisch, het begint zowaar op Salsa te lijken
ik ben de laatste dagen streng en bitchy tegen iedereenquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg wat ben jij streng voor mij de laatste tijd
Neuken?
Oh sorry, dan had het moeten zijn:quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben de laatste dagen streng en bitchy tegen iedereen
Geilquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:07 schreef Stereotomy het volgende:
Schijnt beter te zijn, omdat Tawny is gerijpt in eikenhouten vaten en Ruby in roestvrijstalen vaten.![]()
Het was iig even duur.
Tawny is ook meer diepgoudbruin van kleur, en Ruby is rood....
trusteh Krakje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
*drup*quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:43 schreef kres het volgende:
CRAP !!!!!
Het is alweer bijna één uur![]()
En ik slaap nog niet...
Nog een dan om het af te leren en dan heel snel mijn bed in...
(voor meiden en vrouwen: ik zit naakt achter mijn PC)
oh en nu moeten wij *sopsopsop* zeggen ofzoquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:43 schreef kres het volgende:
CRAP !!!!!
Het is alweer bijna één uur![]()
En ik slaap nog niet...
Nog een dan om het af te leren en dan heel snel mijn bed in...
(voor meiden en vrouwen: ik zit naakt achter mijn PC)
Ik hou het bij drup hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:47 schreef Memento-Mori het volgende:
oh en nu moeten wij *sopsopsop* zeggen ofzo
Jij was vandaag kattig tegen iedereen.... toch ?!quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh en nu moeten wij *sopsopsop* zeggen ofzo
Vertel eens? Wat zit je dwars of wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:50 schreef kres het volgende:
Nee ik beleef ff mijn opfleur momentje nu. Hele klote dag gehad en nu ben ik eindelijk beetje happy en melig.....
quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:50 schreef Memento-Mori het volgende:
In de flat? ja hij is helemaal af en vol
En de ruiten op de vloer gedichtquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:51 schreef Memento-Mori het volgende:
helemaal af klopt niet trouwens. moet nog boel geverfd worden op de gangen enzo
Lieve kressie, ik ga ff een dansje met je maken nuquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:50 schreef kres het volgende:
Nee ik beleef ff mijn opfleur momentje nu. Hele klote dag gehad en nu ben ik eindelijk beetje happy en melig.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |