Tevens haat Bt mij en schenk ik geen aandacht meer aan haarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:38 schreef wolvendagen het volgende:
Friet voor jou. Al zeg ik altijd patatjes of gele vrienden.
Both.
Vlees.
Gewoon.
Stoere mensen.
Voetbal.
Rotterdam is dichterbij voor me, maar Amsterdam is mooier.
Zijn beide lievvv.
Ik praat niet met je, jij praat met mijquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom praat je dan tegen me? Faler!
zegt:quote:
En ik maar denken dat ik bijzonder benquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:47 schreef wolvendagen het volgende:
Ik maak tekeningen met nicknames. Ik doe nu NG.
Wanneer doe je mijquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:47 schreef wolvendagen het volgende:
quote:
hooooooooooooooooooiquote:
Je staat op bezet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
zegt:
IK WILDE DE LAPO
Ritsel -> zegt:
YE
Ritsel -> zegt:
LAPO
Ritsel -> zegt:
kheb al mooi thema /haha
(R) zegt:
Ik haat je ;;
Ritsel -> zegt:
pwnd
Do mequote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:47 schreef wolvendagen het volgende:
Daaag schatjepatatjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:49 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben er weg van, moet ook nog studeren
Kusje aan iedereen behalve Bt want ze haat mij
Wat? Is BT bezet?quote:
Je was de eerste ooit!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik bijzonder ben
Ja, ik wil ook een foto met mijn nickname erop en mijn UI als schets. Ik zie het morgen wel!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:49 schreef Florian_ het volgende:
Alle gasten willen opeens ook een tekening met hun nickname erop![]()
Als ik zo die smiley zie interpreteer je hem goed.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Die zin intepreteer ik heel fout
mmmmmmmmquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:47 schreef wolvendagen het volgende:
En Jos kennendequote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als ik zo die smiley zie interpreteer je hem goed.
Jamaar.Voor Heel bijzondere 17 jarige meisjes maak ik een uitzondering hoor!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:52 schreef Silentalarm het volgende:
quote]Op dinsdag 10 februari 2009 16:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig
Jamaar.Voor Heel bijzondere 17 jarige meisjes maak ik een uitzondering hoor!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:52 schreef Silentalarm het volgende:
quote]Op dinsdag 10 februari 2009 16:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig
Dat zei Bt ook maar een week later had ze er al 5 gehad.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je was de eerste ooit!
Kusje.
Dat doe je meestal als je bezig bent en met niemand wil praten of ben ik gek?quote:
Ik ga waarschijnlijk ook!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mmmmmmmm
en je gaat ook naar lowlands, en ik ook, hihi
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmwoah, joah.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat doe je meestal als je bezig bent en met niemand wil praten of ben ik gek?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat zei Bt ook maar een week later had ze er al 5 gehad.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wacht maar tot Lakitu z'n jailbaitradar aanzet
quote:
Jo, als je nu gewoon 2 verschillende browsers gebruikt kun je sneller wisselen van kloon.quote:
Daar issie alquote:
Dan issie kapoerewietus.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:55 schreef Lakitu het volgende:
M'n jailbaitradar is inmiddels aangezet, maar ik ontvang niks.
Groningen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:55 schreef Smart_ass het volgende:
Hee BT waar wil jij ook alweer gaan studeren?
quote:
kankervet tochquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:56 schreef De_Ananas het volgende:
Lowlands is voor hippi's
En voor wietrokende vrouwen
Ik laat het geheel aan jou overquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:55 schreef wolvendagen het volgende:
Oké, ik ga mijn best doen op nicknametekeningen.
Wel even zeggen wat je erbij wilt hebben.
Een vroegevogel ticketquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Smexiiii! Ik heb m'n kaartje al!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mweh, Lakitu vindt mij ook te oudhij gaat voor <15
Ik voor het laatst toen ik elf was ofzoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja, lijkt me ook wel tof. Ben er nog nooit geweest eigenlijk.![]()
![]()
Oke.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmwoah, joah.
Jij naar Lowlands.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mmmmmmmm
en je gaat ook naar lowlands, en ik ook, hihi
Jaaa die! Maar ik heb een liefhebbende vader die mijn ticket lowlands en pinkpop betaald.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik laat het geheel aan jou over!
[..]
Een vroegevogel ticket? Of hoe die krengen ook heten?
Ik moet even kijken of ik nog geld over houd nadat ik mn vakantie Spanje heb geboekt
Erg lief jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jaaa die! Maar ik heb een liefhebbende vader die mijn ticket lowlands en pinkpop betaald.
Oh, dan is het goed.quote:
Is niets mis mee, maar lijk je me geen type voor.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is niets mis mee, maar lijk je me geen type voor.
Wie is dit?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jaaa die! Maar ik heb een liefhebbende vader die mijn ticket lowlands en pinkpop betaald.
Wat? Dus je kunt je lekker douchen enzovoorts tijdens Lowlands?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]Klopt
![]()
Maar het is tof, supertof, en m'n vader woont schuin achter de Alpha tent.
ALLEMAAL TANKEN OP DE KOSTEN VAN DE PA VAN NG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]Klopt
![]()
Maar het is tof, supertof, en m'n vader woont schuin achter de Alpha tent.
Net alsof jij naar lowlands gaat, tenzij ze er hardstyle draaienquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
ALLEMAAL TANKEN OP DE KOSTEN VAN DE PA VAN NG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK KOM OOK !!!!!111111quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
ALLEMAAL TANKEN OP DE KOSTEN VAN DE PA VAN NG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Leuke naam, niet eerder gezien.quote:
Kan als je wilt. Maar lekker is anders, ieniemienie straaltje.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat? Dus je kunt je lekker douchen enzovoorts tijdens Lowlands?
Dood denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat? Dus je kunt je lekker douchen enzovoorts tijdens Lowlands?
Voor gratis zuipen gaat D_A ook heel ver lijkt mequote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Net alsof jij naar lowlands gaat, tenzij ze er hardstyle draaien
Jailbait?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De jailbait waardoor je radar je naar dit topic trok
Aangenaam, Sanna. Ik zie dat je nieuw hier bent. Als het goed is heb je een kopietje van je ID en een motivatiebrief over waarom je in de SC wilt komen meegenomen. Eerste formaliteit betreft wat foto's van jezelf posten, te beginnen met enkele tietenfoto's.quote:
Failquote.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jamaar.Voor Heel bijzondere 17 jarige meisjes maak ik een uitzondering hoor!
Voor gewoon zuipen ook wel.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Voor gratis zuipen gaat D_A ook heel ver lijkt me
Ik ga google-earthen en het adres opzoekenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij dat halve cirkeltje staat een huis enzo. Daar woont m'n vader![]()
Ja, en lekker in bad enzo
Je zwembad water moet schoner wordenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga denk ik ook naar pinkpopquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, Sanna is omdat ik verwekt ben in Zweden. Het is een Zweedse naam enzo.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:06 schreef Smart_ass het volgende:
Sanne werd te gewoontjes, daarom Sanna. Waarschijnlijk.
Probeer maarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ga google-earthen en het adres opzoekenDan kom ik tijdens lowlands wel
Tering wat ideaal.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pics van je zusje?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, Sanna is omdat ik verwekt ben in Zweden. Het is een Zweedse naam enzo.
Mijn zusje (jawel, die heb ik ook) is verwekt in Noorwegen en heeft een Noorse naam: Ylva.
Oke das wel tof. Ik dacht meer aan de Thom (doe dan gewoon Tom) en Xandra (doen dan gewoon Sandra). Maar het heeft een goede reden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn zusje (jawel, die heb ik ook) is verwekt in Noorwegen en heeft een Noorse naam: Ylva.
Nu word het leuk, pics van je zusje?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En je schoonzus heet zeker Mirre en ligt in een coma?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je gaat moet je zeggen dat je bij hem thuis wil douchen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tering wat ideaal.God wat ben ik jaloers op je.
Ja nu geloof ik je niet meer.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon in een tentje slapen, maar als ik behoefte heb aan een warm bad ofzo, ga ik daarheen lopen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pinkpop.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook naar pinkpop
Ik had tijdens Lowlands niet eens de behoefte om te douchenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jammer dat Noorsbloed er niet meer is, die had vast interesse in je zusje gehad.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil je d'r zien?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja nu geloof ik je niet meer.
JAAAAquote:
Na de 2de dag zeg ik echt geen ''nee'' tegen een lekker warm badquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had tijdens Lowlands niet eens de behoefte om te douchenalsof je van 3 dagen niet douchen gaat stinken? Ik tenminste niet.
En voor mensen met smetvrees is het gewoon niet echt geschikt
OMG JIJ DOUCHT NIET 2X PER DAG!?!?!?!?!?!?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had tijdens Lowlands niet eens de behoefte om te douchenalsof je van 3 dagen niet douchen gaat stinken? Ik tenminste niet.
waar ga je heen in spanje?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik laat het geheel aan jou over!
[..]
Een vroegevogel ticket? Of hoe die krengen ook heten?
Ik moet even kijken of ik nog geld over houd nadat ik mn vakantie Spanje heb geboekt
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aangenaam, Sanna. Ik zie dat je nieuw hier bent. Als het goed is heb je een kopietje van je ID en een motivatiebrief over waarom je in de SC wilt komen meegenomen. Eerste formaliteit betreft wat foto's van jezelf posten, te beginnen met enkele tietenfoto's.
Bij voorbaat dank.
Dit bericht is automatisch aangemaakt en derhalve niet ondertekend.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En je schoonzus heet zeker Mirre en ligt in een coma?
We moeten d'r nog even kneden, maar over 2 dagen hangt er een live cam bij d'r zusje in de kamerquote:
beter niet. De meeste vriendinnen van nb komen in coma te liggen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jammer dat Noorsbloed er niet meer is, die had vast interesse in je zusje gehad.
Ja da's waar.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
beter niet. De meeste vriendinnen van nb komen in coma te liggen.
Boeie, kunnen ze je ook niet cockblockenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
beter niet. De meeste vriendinnen van nb komen in coma te liggen.
Het lukt me binnen 2 uur, als ik dr msn krijg.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
We moeten d'r nog even kneden, maar over 2 dagen hangt er een live cam bij d'r zusje in de kamer
Je zal niet meer zien dan mijn moeder die daar op de computer zoekt naar een vakantiehuisje in Frankrijk en om een uur of 11 komt mijn zusje naar boven en gaat ze 10 minuten PSP'en en dan slapen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
We moeten d'r nog even kneden, maar over 2 dagen hangt er een live cam bij d'r zusje in de kamer
Nu slaat die jaibait radar van Lakitu helemaal uit.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je zal niet meer zien dan mijn moeder die daar op de computer zoekt naar een vakantiehuisje in Frankrijk en om een uur of 11 komt mijn zusje naar boven en gaat ze 10 minuten PSP'en en dan slapen.
Ze is 12.
Toen ik 12 was zat ik nog met lego te spelen en moest ik om 8 uur slapenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je zal niet meer zien dan mijn moeder die daar op de computer zoekt naar een vakantiehuisje in Frankrijk en om een uur of 11 komt mijn zusje naar boven en gaat ze 10 minuten PSP'en en dan slapen.
Ze is 12.
Is toch niet van belang?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Toen ik 12 was zat ik nog met lego te spelen en moest ik om 8 uur slapen![]()
En je hebt nog niet gereageerd op de vraag van je cupmaat
Je hebt er wel een trauma aan over gehouden zeker?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Toen ik 12 was zat ik nog met lego te spelen en moest ik om 8 uur slapen![]()
LAKITUUUUUUUUUU!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze is 12.
Woont je vader nou op het terrein van Walibi? Aangezien daarnaast The Goliath zitquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon hygienisch en niet zo'n vieze stinkerd zoals jij.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben gewoon hygienisch en niet zo'n vieze stinkerd zoals jij.
Nee, dat is net op de grond van het evenemententerreinquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Woont je vader nou op het terrein van Walibi? Aangezien daarnaast The Goliath zit
frituurdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee inderdaad, je bent al voor Ajax en je frituurd
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:17 schreef dagdag het volgende:
STOP MET PRATEN
wolvend is alberto
zag net de voorstukje van sbs
en ze lieten een ananas zien
STOP
Waar blijven nou die (tieten)pics van jou? I'm about to blow.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ongeloooooooofliiiiiiiiiiiiiijk?
Die zal lekker rustig van het zonnetje kunnen genieten in de zomerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, dat is net op de grond van het evenemententerrein. En die oude trekkertrekbaan hoort er ook nog bij
Ik wilde Clementine doen, die was al bezet. Ik had Vochtige streken naast me liggen, dat vulgaire boek van Charlotte Roche (waar ik van genoten heb), dus ik sloeg die open en daar stond: "wolvendagen".quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:17 schreef Gupje het volgende:
[..]
Hoe kom je trouwens aan je username?
D'r stond een pic in de OP.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waar blijven nou die (tieten)pics van jou? I'm about to blow.
Die heb ik niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waar blijven nou die (tieten)pics van jou? I'm about to blow.
Je bent echt een hoaxquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wilde Clementine doen, die was al bezet. Ik had Vochtige streken naast me liggen, dat vulgaire boek van Charlotte Roche (waar ik van genoten heb), dus ik sloeg die open en daar stond: "wolvendagen".
Wolvendagen zijn de dagen waarop een man een ongestelde vrouw beft.
Hoi BS.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:19 schreef bloodysunday het volgende:
ik word hier gewoon gedisst jezus
dagdag for modquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:17 schreef dagdag het volgende:
STOP MET PRATEN
wolvend is alberto
zag net de voorstukje van sbs
en ze lieten een ananas zien
STOP
Gatverdamme. Welke zichzelf respecterende vent doet dat nouquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wilde Clementine doen, die was al bezet. Ik had Vochtige streken naast me liggen, dat vulgaire boek van Charlotte Roche (waar ik van genoten heb), dus ik sloeg die open en daar stond: "wolvendagen".
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gatverdamme. Welke zichzelf respecterende vent doet dat nou
Interessantquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze is TE perfect, en ze voelt TE goed aan wat een SC-er wilquote:
Inderdaad. Volgens mij is het Noorsbloed.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ze is TE perfect, en ze voelt TE goed aan wat een SC-er wil
quote:
Dat zou wel mooi zijn. Trappen we met z'n allen 2 x in een hoax van zijn handquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgens mij is het Noorsbloed.
Straks even kijken of ze 's nachts ook online isquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgens mij is het Noorsbloed.
Kun je toch maken. En als je toch bezig bent, schrijf dan even Lakitu op je tieten, dan weten we gelijk of je een hoax bent of niet.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]Ik vind je nu ineens minder leuk
[..]
[ afbeelding ]
Surequote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben gewoon hygienisch en niet zo'n vieze stinkerd zoals jij.
Ja, kom op, ik heb nog nooit zomaar pics van iemand in mijn PM ontvangen, dat KAN gewoon niet echt zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn. Trappen we met z'n allen 2 x in een hoax van zijn hand
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn. Trappen we met z'n allen 2 x in een hoax van zijn hand
Weet niet. Half juli ofzo.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hihih dan zit je vlak bij mij. Ik ga naar blanes. Welke datum ga je?
US ook. Maar die andere 3 nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Doar ben ik niet geweest.
Ik ga dit jaar eerst met mn ouders naar spanje, en daarna met mn vrienden.
Maar ik ben wel in US, Ecuador, Kenia en China geweest
Ja, Florian_ op de ene en Lakitu op de anderequote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kun je toch maken. En als je toch bezig bent, schrijf dan even Lakitu op je tieten, dan weten we gelijk of je een hoax bent of niet.
DO IT
Ja, tot een uur of 1.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Straks even kijken of ze 's nachts ook online is
Gister nacht was ze wel onlinequote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik op Hawaii.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Doar ben ik niet geweest.
Ik ga dit jaar eerst met mn ouders naar spanje, en daarna met mn vrienden.
Maar ik ben wel in US, Ecuador, Kenia en China geweest
Oeh dat is toch van dat meisje dat kutvocht als parfum gebruikt enzoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb gewoon uitstralingquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, kom op, ik heb nog nooit zomaar pics van iemand in mijn PM ontvangen, dat KAN gewoon niet echt zijn.
Iemand van ons moet even modje worden, volgens mij kun je dan een klooncheck doenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, kom op, ik heb nog nooit zomaar pics van iemand in mijn PM ontvangen, dat KAN gewoon niet echt zijn.
Waarom ik nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
PM/POST DIE PICS. Ik weet niet eens hoe ze eruit ziet, misschien is ze zeer matig, en dat zou me droevig stemmen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Trek je er niets van aanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neeeheeee! Omg. Ik ga dalijk huilen.
Je wast je drie dagen niet, gaat uit je dak bij optredens en meestal is het rond die tijd ook wel redelijk warm, maar je stinkt niet.quote:
Als mod niet, als FA welquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Iemand van ons moet even modje worden, volgens mij kun je dan een klooncheck doen
Nee.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kun je toch maken. En als je toch bezig bent, schrijf dan even Lakitu op je tieten, dan weten we gelijk of je een hoax bent of niet.
DO IT
Vind ik goed, ik ben ook meer iemand voor de rechter.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, Florian_ op de ene en Lakitu op de andere(ik claim de linker)
HOAXquote:
Ik vond ecuador het mooist.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
US ook. Maar die andere 3 nietWil nog wel naar Afrika [insert land met savanne en/of oerwoud] en Zuid-Afrika
Ik moest lachen. Sorry. :3quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Trek je er niets van aanze dachten dat ik een oude man was die zich voordeed als jong meisje
dat is pas naar.
Neuh, alleen admins.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Iemand van ons moet even modje worden, volgens mij kun je dan een klooncheck doen
En ik twijfel nog steeds!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Trek je er niets van aanze dachten dat ik een oude man was die zich voordeed als jong meisje
dat is pas naar.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vanavond moet je wakker blijven is gezellig :3
Ik geloofde je pas toen ik je in A'dam zagquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
dat is pas naar.
Lijkt mij dus ook heel mooi, of Columbia of Peruquote:
Kom me maar ruiken lieverd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je wast je drie dagen niet, gaat uit je dak bij optredens en meestal is het rond die tijd ook wel redelijk warm, maar je stinkt niet.![]()
Bullshit.
Is dat niet zo dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
dat is pas naar.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En ik twijfel nog steeds! [ afbeelding ]
Gelukkig heb ik tegenwoordig D_A om het te bewijzenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik geloofde je pas toen ik je in A'dam zag
idd. de amazone is echt mooiquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Lijkt mij dus ook heel mooi, of Columbia of Peru
Straks vermoord NB het meisje van de foto's, haalt de ingewanden eruit, en trekt vervolgens haar huid aan als vermomming.quote:
Oke.quote:
ik donderde omquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Straks vermoord NB het meisje van de foto's, haalt de ingewanden eruit, en trekt vervolgens haar huid aan als vermomming.
PM ffquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:30 schreef Lakitu het volgende:
Hahaha, ik heb Sanna haar hyves gevonden dankzij die pics.![]()
Eerbetoon aan Silence of the Lambs.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Straks vermoord NB het meisje van de foto's, haalt de ingewanden eruit, en trekt vervolgens haar huid aan als vermomming.
Linkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:30 schreef Lakitu het volgende:
Of je kijkt in mijn vriendenlijst. verkapt-kijk-mij-sanna-als-hyvesvriendje-hebben-post.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:30 schreef Lakitu het volgende:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:30 schreef Lakitu het volgende:
Leuk, die ga ik nu op prive zetten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:30 schreef Lakitu het volgende:
Daar is toch een arsenaal aan hollanders?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:30 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Italiegardameer
jezus wat is het daar chill
Ja, en het Noorden van Braziliequote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
idd. de amazone is echt mooiIk ging piranhas vissen, en krokodillen kijken. En van die hele schattige aapjes.
Hij staat al op prive. Ik kan je krabbels en foto's niet zien in ieder geval.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Leuk, die ga ik nu op prive zetten.
Ja, ik ben ook naar huis. De ballen!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
PM ff
En ik ben nu naar huis, kusjes
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
<3 Met een ijshoorntje !quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook naar huis. De ballen!
Ooh, ik kon dr krabbels wel zien hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij staat al op prive. Ik kan je krabbels en foto's niet zien in ieder geval.
Oh mooi!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij staat al op prive. Ik kan je krabbels en foto's niet zien in ieder geval.
Alsof ik jouw hyves weet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Of je kijkt in mijn vriendenlijst. verkapt-kijk-mij-sanna-als-hyvesvriendje-hebben-post.
Ik weet hem wel, moet je bij mijn vrienden Rene intikken.quote:
Die is ook wel te achterhalen.quote:
Maarre moet je niet eens picca zonder bril doen? Ik kan nu nog steeds niet echt zien of je spang bent of niet?quote:
Euhm, ja zo'n beetje wel. Heel nederland zit daar, maar evengoed ook nog veel buitenlanders.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Daar is toch een arsenaal aan hollanders?![]()
[..]
Ja, en het Noorden van Brazilie
quote:
Laat maarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet hem wel, moet je bij mijn vrienden Rene intikken.
Zonder bril zie ik vrij weinig.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maarre moet je niet eens picca zonder bril doen? Ik kan nu nog steeds niet echt zien of je spang bent of niet?
Alvast bedankt dushi.
Waarom was die pic met die ananas wel zonder bril dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zonder bril zie ik vrij weinig.
Misschien werf je wel nieuwe fokkertsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:34 schreef Gupje het volgende:
ga ook naar huis heb klusje hier klaarzit gewoon te fokken! als ik ander mans PC zit te repareren
Nooit gedacht aan lenzen, die dingen zitten echt lekkerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Komt door de magische werking van De_Ananas.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom was die pic met die ananas wel zonder bril dan?
Oh, ik dacht dat je het een leuk effect vond hebben op de foto's ofzo. Want hij is best wel groot. Doe eens lenzen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat ik m'n lenzen inheb.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom was die pic met die ananas wel zonder bril dan?
Dat bedoel ik toch, doe je lenzen in en maak een pic.quote:
Ik dacht ook al; wtf.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:37 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nooit gedacht aan lenzen, die dingen zitten echt lekker
Okee, en duidelijk dusquote:
Niet opgeslagenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:40 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb trouwens dat plaatje in de OP gemist, kan iemand PM doen?Ik post wel wat jailbait in return.
Ik denk dat we BT wel kunnen afschrijvenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:44 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb wel een foto al zonder bril.
http://94.100.114.75/4352(...)35276435_5_nzsW.jpeg
Ik kijk hier veuls te lief.
Die lippenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:44 schreef wolvendagen het volgende:
Dat wil ik niet op mijn geweten hebben.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik denk dat we BT wel kunnen afschrijven
Dat mag jequote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat wil ik niet op mijn geweten hebben.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:44 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik denk dat we BT wel kunnen afschrijven
Met Jos, D_A en Lakitu heb je weinig keuzequote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat wil ik niet op mijn geweten hebben.
Baas over eigen gewetenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Met Jos, D_A en Lakitu heb je weinig keuze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |