Tevens haat Bt mij en schenk ik geen aandacht meer aan haarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:38 schreef wolvendagen het volgende:
Friet voor jou. Al zeg ik altijd patatjes of gele vrienden.
Both.
Vlees.
Gewoon.
Stoere mensen.
Voetbal.
Rotterdam is dichterbij voor me, maar Amsterdam is mooier.
Zijn beide lievvv.
Ik praat niet met je, jij praat met mijquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom praat je dan tegen me? Faler!
zegt:quote:
En ik maar denken dat ik bijzonder benquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:47 schreef wolvendagen het volgende:
Ik maak tekeningen met nicknames. Ik doe nu NG.
Wanneer doe je mijquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:47 schreef wolvendagen het volgende:
quote:
hooooooooooooooooooiquote:
Je staat op bezet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
zegt:
IK WILDE DE LAPO
Ritsel -> zegt:
YE
Ritsel -> zegt:
LAPO
Ritsel -> zegt:
kheb al mooi thema /haha
(R) zegt:
Ik haat je ;;
Ritsel -> zegt:
pwnd
Do mequote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:47 schreef wolvendagen het volgende:
Daaag schatjepatatjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:49 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben er weg van, moet ook nog studeren
Kusje aan iedereen behalve Bt want ze haat mij
Wat? Is BT bezet?quote:
Je was de eerste ooit!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik bijzonder ben
Ja, ik wil ook een foto met mijn nickname erop en mijn UI als schets. Ik zie het morgen wel!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:49 schreef Florian_ het volgende:
Alle gasten willen opeens ook een tekening met hun nickname erop![]()
Als ik zo die smiley zie interpreteer je hem goed.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Die zin intepreteer ik heel fout
mmmmmmmmquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:47 schreef wolvendagen het volgende:
En Jos kennendequote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als ik zo die smiley zie interpreteer je hem goed.
Jamaar.Voor Heel bijzondere 17 jarige meisjes maak ik een uitzondering hoor!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:52 schreef Silentalarm het volgende:
quote]Op dinsdag 10 februari 2009 16:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig
Jamaar.Voor Heel bijzondere 17 jarige meisjes maak ik een uitzondering hoor!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:52 schreef Silentalarm het volgende:
quote]Op dinsdag 10 februari 2009 16:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig
Dat zei Bt ook maar een week later had ze er al 5 gehad.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je was de eerste ooit!
Kusje.
Dat doe je meestal als je bezig bent en met niemand wil praten of ben ik gek?quote:
Ik ga waarschijnlijk ook!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mmmmmmmm
en je gaat ook naar lowlands, en ik ook, hihi
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmwoah, joah.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat doe je meestal als je bezig bent en met niemand wil praten of ben ik gek?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat zei Bt ook maar een week later had ze er al 5 gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |