abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 februari 2009 @ 20:45:58 #101
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_65926726
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:43 schreef MrX1982 het volgende:
Vroeger had je Winston Churchill tegenwoordig heb je Gordon Brown. Als je het over verval hebt kan het bijna niet duidelijker.
Idd de had lef en de andere is laf
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_65926756
Nou ja, het CDA vindt het 'een vergezocht argument' dat Wilders een gevaar vormt voor de openbare orde. Wat vreemd, aangezien zij juist dat bericht verspreidde door Europa. Ik kan me nog goed herinneren dat Balkenende Europa afreisde om op die manier gezamelijk Wilders af te keuren als kwetsende disrespectvolle man die haat aanwakkert. De ellende die Wilders zou veroorzaken door middel van zijn uitspraken was niet te overzien. Maar als Wilders plotseling als haatzaaier gezien wordt dan vinden ze dat vergezocht. Ja hoor, slaap lekker.

[ Bericht 3% gewijzigd door Picchia op 10-02-2009 21:01:59 ]
pi_65927212
CDA is ook een verderfelijke partij.
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 17:19 schreef alors het volgende:

[..]

Weet je wel waar Big Brother over gaat?

Beetje raar wel, hij is daar toch ook eens in een soort talkshow/interviewprogramma geweest?
Over een regering die zichzelf teveel macht toe-eigent en al het gedrag monitort.
Een eigen mening mag niet meer.

Ok, wat macht betrefd zit ik fout. Maar op gedrag registreren loopt UK voorop inde wereld.
Maar dat is ene andere discussie.

Interresante discussie trouwens
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_65929796
Ik vind het betreurenswaardig dat Geert Wilders niet mag afreizen naar Engeland.

Aan de andere kant vind ik het echt prachtig om te zien hoe de hypocrisie met liters tegelijk uit die lelijke bek van Gekke Geert komt druipen

Was het niet de PVV die een paar weken geleden een imam de toegang tot Nederland wilde ontzeggen omdat ze het niet eens waren met zijn denkbeelden?

In feite brengen de Engelse politici nu gewoon in de praktijk wat huilebalk Wilders in theorie ook wil
pi_65931359
quote:
'Brits kabinet bestrijdt extremisme'

Een zegsman van het Britse ministerie van Binnenlandse Zaken heeft de weigering van Geert Wilders toegelicht. “De Britse regering bestrijdt alle vormen van extremisme. De regering verhindert iedereen die extremisme, haat en gewelddadige boodschappen verspreidt in onze gemeenschappen, de toegang tot ons land.”

Binnenlandse Zaken gaat onder meer over visa-aanvragen en immigratie. De Britten hebben besloten dat Wilders het Verenigd Koninkrijk niet binnen mag.

Bestrijding van extremisme

Volgens de woordvoerder was bestrijding van extremisme ook de drijvende motivatie voor de striktere regels voor buitensluitingen wegens onacceptabel gedrag, die de minister van Binnenlandse Zaken vorig jaar oktober aankondigde.
http://www.spitsnieuws.nl(...)estrijdt_extrem.html

Niet bijster geloofwaardig excuus aangezien G-B naar schatting de èèn van de grootste populaties moslimextremisten in Europa heeft. Die bestrijden ze daar op z'n Nederlands met subsidieclubjes. Parlementariërs van een EU land echter krijgen een dichte deur voor hun neus.

[ Bericht 0% gewijzigd door DrWolffenstein op 10-02-2009 22:46:41 ]
  Donald Duck held dinsdag 10 februari 2009 @ 22:45:39 #106
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_65931638
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:39 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

http://www.spitsnieuws.nl(...)estrijdt_extrem.html

Niet bijster geloofwaardig excuus aangezien G-B naar schatting de èèn van de grootste populaties moslimextremisten in Europa heeft. Die bestrijden ze daar op z'n Nederlands met subsidieclubjes.
En ook die protesten van moslims met hun borden vol met tot geweld oproepende teksten, dat werd allemaal toegestaan. En nu Wilders weigeren. Hoe hypocriet. Zoals ik al zei, dat land is echt compleet verloren. Helemaal in de greep van moslims.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_65931990
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:43 schreef MrX1982 het volgende:
Vroeger had je Winston Churchill tegenwoordig heb je Gordon Brown. Als je het over verval hebt kan het bijna niet duidelijker.
Precies. De een was tenminste nog een goudeerlijke kolonialist die overwoog gifgas in te zetten, de ander... Sja... Gordon Brown.
pi_65932221
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:53 schreef Monidique het volgende:

[..]

Precies. De een was tenminste nog een goudeerlijke kolonialist die overwoog gifgas in te zetten, de ander... Sja... Gordon Brown.
Je vergeet de bijwoorden alcoholistische en antisemitische.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 23:02:52 #109
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_65932432
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:49 schreef Dagonet het volgende:
http://www.itnews.it/news(...)sial-film-fitna.html

Volgens die (Italiaanse, engelstalige) bron van 2,5 uur geleden is er komende donderdag een vertoning van Fitna en een gesprek met Wilders in de UK, met extra security.
Ja, ssssssttt, we moeten beweren dat Wilders het land niet inkomt, anders kunnen we niet 'legaal' op Moslims zeiken, ofzo!
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 23:03:43 #110
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_65932473
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:58 schreef gelly het volgende:

[..]

Je vergeet de bijwoorden alcoholistische en antisemitische.
Inderdaad, Churchill vond dat Joden 'het' aan zichzelf te danken hadden.
pi_65932786
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:45 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

En ook die protesten van moslims met hun borden vol met tot geweld oproepende teksten, dat werd allemaal toegestaan. En nu Wilders weigeren. Hoe hypocriet. Zoals ik al zei, dat land is echt compleet verloren. Helemaal in de greep van moslims.

De Britse regering bestrijdt alle vormen van extremisme. De regering verhindert iedereen die extremisme, haat en gewelddadige boodschappen verspreidt in onze gemeenschappen, de toegang tot ons land.

De Britse regering bestrijdt alle vormen van extremisme. De regering verhindert iedereen die extremisme, haat en gewelddadige boodschappen verspreidt in onze gemeenschappen, de toegang tot ons land.

Nou, geloofwaardig allemaal.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 23:12:15 #112
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_65932903
.
pi_65933349
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:12 schreef Yildiz het volgende:
.
Kijk, er is hier iemand sprakeloos.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 23:25:00 #114
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_65933435
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:22 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Kijk, er is hier iemand sprakeloos.
Ja, laat ik het daar maar op houden ja. .
pi_65933669
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:42 schreef ExTec het volgende:
Neemt echt belachlijke proporties aan.

Dat gezegd; extreme politieke-correctheid & terug maakt het VK nu onder labour mee, en niet zoals wij onder paars.

De conservatieven die straks de kar gaan trekken gaan dat helemaal anders doen.
Dat laatste zou ik niet zonder meer aannemen, aangezien het probleem ook onder de Torries (toen ze nog de macht hadden onder leiding van John Major) is gegroeid. Maar aanstellingen zoals Boris Johnson (bekend van de column Islam is the problem in the Spectator) als burgemeester van Londen stemmen hoopvol.
pi_65934983
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:32 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Dat laatste zou ik niet zonder meer aannemen, aangezien het probleem ook onder de Torries (toen ze nog de macht hadden onder leiding van John Major) is gegroeid. Maar aanstellingen zoals Boris Johnson (bekend van de column Islam is the problem in the Spectator) als burgemeester van Londen stemmen hoopvol.
Ah, islam is the problem.

Klinkt een beetje als de judenfrage.
pi_65935215
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:53 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ah op die tour. Op Churchill zijn resumé staat een vrij evident succes. Gordon Brown en zijn Labour, tsja daar wachten men nog op succes .
pi_65935381
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 00:07 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Ah, islam is the problem.

Klinkt een beetje als de judenfrage.
Hoezo, wou je ontkennen dat die genocidiale imperialistische ideologie een probleem is? Individuele moslims kunnen best aardige mensen, maar de islam als beweging is een zeer groot probleem. Dat zal ieder fatsoenlijk mens met mij eens zijn.
pi_65935419
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 00:23 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Hoezo, wou je ontkennen dat die genocidiale imperialistische ideologie een probleem is? Individuele moslims kunnen best aardige mensen, maar de islam als beweging is een zeer groot probleem. Dat zal ieder fatsoenlijk mens met mij eens zijn.
pi_65935447
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 00:26 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Ah kijk, weer iemand zonder argumenten. Het is stil aan het worden.
pi_65935537
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 00:27 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

"De islam" is niet georganiseerd.

De islam is zelfs in burgeroorlog.
pi_65938813
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 00:27 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Het is eerder dat de hangende plaat van een Christenfundamentalist slaapverwekkend is geworden. Vanuit je religie ben je verplicht om moslims en de Islam te haten, immers moslims erkennen Jezus niet als God, maar "slechts" als een profeet en zijn in die zin afvallig. Veel Christenen kunnen daar niet tegen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65939415
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 09:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is eerder dat de hangende plaat van een Christenfundamentalist slaapverwekkend is geworden. Vanuit je religie ben je verplicht om moslims en de Islam te haten, immers moslims erkennen Jezus niet als God, maar "slechts" als een profeet en zijn in die zin afvallig. Veel Christenen kunnen daar niet tegen.
pi_65944689
Te gek voor woorden dat Wilders GB niet in mag.
pi_65946410
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:44 schreef Montov het volgende:
Onder het mom van veiligheid sommige radicale personen de toegang ontzeggen tot een land? Het zou zo in het verkiezingsprogramma van Wilders kunnen staan. Maar ja, nu gaat het niet om Khalid Yasin.
Volgens mij was GB het een beetje zat om het podium te worden waar de strijd tussen de extreme islam en het westen verbaal wordt uitgevochten, met alle openbare orde aspecten vandien. Dus werden allerlei imams en geestelijken de toegang geweigerd met een regeling. Daar waren Wilders en de conservatieven natuurlijk niet tegen, alleen geldt die regeling nu ook voor Wilders, tja.

Het is het terugkerende verschijnsel rond Wilders dat hij vindt dat bepaalde regels alleen voor islamieten gelden.
quote:
Ik vind het iig een vreemd verhaal. Ik mag hopen dat de UK niet doorzet met dit domme 'symptoombestrijding'.
Ik vind het vooral raar omdat het EU-burger is. Niet zozeer dat het een politicus is, dan mag niks uitmaken. Anderzijds kan ik me wel voorstellen dat GB liever heeft dat Europeanen en Aziaten mondiale geschillen niet in GB komen uitvechten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')