Ik zie ook een heel raar beeld voor me..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:45 schreef HostiMeister het volgende:
is inderdaad heel eng dit, als ik ooooooit ge slobbeld wordt dan gaan er doden vallen
Wtf hebben dikke negers er mee te makenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik zie ook een heel raar beeld voor me..![]()
Iets met dikke negers enzo
Niks eigenlijk..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wtf hebben dikke negers er mee te maken
Dankje, nu heb ik het ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Niks eigenlijk..
Maar als ik een beeld moet bedenken bij slobberen..
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dankje, nu heb ik het ook
Negerinnen that is... maar dan nog
Ik zie allemaal rare tekentjesquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:05 schreef eer-ik het volgende:
): uǝʞɐɯɟɐ spǝxɐlǝɹɐ ɹǝdns sʇǝı ƃou ʇǝoɯ ɹɐɐɯ uǝʞɹǝʍ ǝʇ ɯo ɹǝǝɯ uız uǝǝƃ lɐɐɯǝlǝɥ qǝɥ ʞı
ging het goed?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:40 schreef jslavenburg het volgende:
*ZZZZZZZzzz* Examen gehad *ZzzzzZZZz* alles op tijd af *zzZzzzZz*
Ben kapot *ZZzzzZZzzzZ*
Milouquote:
ja hequote:Lekker optijd idd
Ook nogquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja he
En dan is het nog onterecht ook wat hij/zij schrijftMoet ik weer een bezwaarschrift gaan schrijven
idd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ook nog..
Ze zetten je wel aan het werk
En ik de hele dag denken dat het woensdag isquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:29 schreef Renesite het volgende:Wat een ontzettend saaie luie zondagdinsdag!
Archiefruimte.. Moet je bij Piles zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:39 schreef Maraca het volgende:
Ik ben sinds vandaag ook een stagiaire![]()
Jammer genoeg heb ik niet echt meer gezien dan de archiefruimte, maar dat is maar tijdelijkDenk wel dat ik me de komende 20 weken bij mijn stagebedrijf ga vermaken en veel ga leren
![]()
Dus alvast een tvp voor als ik mijn laptop eindelijk heb
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Welkom! vertel even wat over jezelf.
Foto's van jezelf?
Hyves van jezelf?
Wat voor opleiding?
Waar studeer je af?
Beschrijving opdracht
Foto's van je zusje(s)
Hyves van je zusje(s)
etc.
Nog iemand van accountancy. Ik overigens niet, ik heb na 2 jaar AC/BE voor BE gekozen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:43 schreef Maraca het volgende:
Ik voel me al helemaal welkom![]()
Ok, ik ben dus Maraca. Een 3e jaars HBO Accountancy studente en loop momenteel een gecombineerde stage bij een accountantskantoor. Dat wil dus zeggen 10 weken controle en 10 weken samenstel. Misschien nog een stukje fiscaalDit ga ik 4 dagen in de week doen en op de vrijdag zit ik in de schoolbanken
Zondequote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nog iemand van accountancy. Ik overigens niet, ik heb na 2 jaar AC/BE voor BE gekozen.
En in welke regio en bij welk bedrijf loop je stage?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:43 schreef Maraca het volgende:
Ik voel me al helemaal welkom![]()
Ok, ik ben dus Maraca. Een 3e jaars HBO Accountancy studente en loop momenteel een gecombineerde stage bij een accountantskantoor. Dat wil dus zeggen 10 weken controle en 10 weken samenstel. Misschien nog een stukje fiscaalDit ga ik 4 dagen in de week doen en op de vrijdag zit ik in de schoolbanken
Welnee, hele bewuste keuze. Het werd me zelfs door iemand van KPMG aangeraden ook, dus zelfs accountants zijn het met me eens dat het de beste optie was.quote:
Als ik dat zeg verpest ik mijn mogelijkheid om vrij te kunnen klagenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En in welke regio en bij welk bedrijf loop je stage?
Moet je vertellen, anders wordt je geen SES SC-erquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als ik dat zeg verpest ik mijn mogelijkheid om vrij te kunnen klagen
Serieus ja?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Welnee, hele bewuste keuze. Het werd me zelfs door iemand van KPMG aangeraden ook, dus zelfs accountants zijn het met me eens dat het de beste optie was.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:44 schreef Milou__ het volgende:
Nico.. Dat is wel het slechtste iets wat jij ooit bedacht hebt
Als ik dat toch eens wist he.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Serieus ja?Maar je wilt dus uiteindelijk wel de richting op van accountancy (samenstel neem ik dan aan) of wil je meer richting controller?
Aaaaaaaaw! Rokerskwaaltjeee!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:56 schreef Psychonikeo het volgende:
gatver.. die nicotinekauwgam is ranzig zeg
Ik geloof niet dat ik hier ooit heb verteld bij welk bedrijf ik stage loop of liep. Was het ook niet van plan eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:53 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Moet je vertellen, anders wordt je geen SES SC-er
Maar jij bent ook geen SES-erquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik hier ooit heb verteld bij welk bedrijf ik stage loop of liep. Was het ook niet van plan eigenlijk.
Rokers hebben niks aan nicotinekauwgum.quote:
Ik voel me inderdaad meer een Stage SC-er.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:59 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Maar jij bent ook geen SES-er
CSM Suikerfabriek en Gemeente Groningen afdeling Belastingenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik hier ooit heb verteld bij welk bedrijf ik stage loop of liep. Was het ook niet van plan eigenlijk.
Ik ga niet vrijwillig die smerige kauwgum kopenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik denk dat elke willekeurig niet-roker er ook spontaan trek in een sigaretje van krijgt
tantu goor iddquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:56 schreef Psychonikeo het volgende:
gatver.. die nicotinekauwgam is ranzig zeg
sigaretten ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga niet vrijwillig die smerige kauwgum kopen. Keiduur tevens.
pff.. had ik dat eerder geweten, dan was ik er nooit aan begonnenquote:
stoppen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sigaretten ook
[..]
pff.. had ik dat eerder geweten, dan was ik er nooit aan begonnen
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als ik dat zeg verpest ik mijn mogelijkheid om vrij te kunnen klagen
Je weet maar nooitquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]bang dat iemand van je bedrijf ook op FOK! zit en meeleest?
Keuze zat inderdaadquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als ik dat toch eens wist he.
Maar nee, voorlopig zie ik mezelf zeker niet in de accountancy. Controller trekt me dan zeker meer. Maar het is ook zeker niet ondenkbaar dat ik er (in deeltijd) nog eens een studie achteraan doe, wellicht meer de juridische kant op. En er zijn nog wel meer opties, maar eerst maar eens afstuderen (eind juni als het meezit), een tijdje werken en dan verder zien.
die kauwgom is ook al weer wegquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:24 schreef eer-ik het volgende:
Die kauwgom heb je ook helemaal niet nodig.
Dat is alleen maar afbouwen van je nicotineverslaving, terwijl je na een paar dagen al vrij bent van nicotineverslaving.
De eerste paar dagen is het gewoon een kwestie van "niet doen", daarna begint de geestelijke verslaving in te kicken wat echt kut is.
Ook dan is het gewoon een kwestie van volhouden behoefte aan nicotine heb je dan iig niet meer.
Stoppen met roken is gewoon een kwestie van doen.
terecht.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die kauwgom is ook al weer weg
anders had je ook wel 300 uur moeten wachten...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
de belastingdienst is nu niet eens meer telefonsicch bereikbaar![]()
waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
anders had je ook wel 300 uur moeten wachten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |