Die krijg je niet van mijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:29 schreef Echo99 het volgende:
Je mag het meisje uit je AVA langs sturen
Lekker hoor! Wie of wat is je grote liefde?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:12 schreef Xcalibur het volgende:
Bijna weekend![]()
Zaterdag feestje van m'n vader, en zondag komt m'n grote liefde langsgaat goedkomen dit weekend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang leve mij! *O*
M'n soon-to-be vriendinnetje (hoop ik)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:14 schreef Echo99 het volgende:
Lekker hoor! Wie of wat is je grote liefde?
Zo fijn ook dat je meestal niets meer hoort van zulke TS's.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:46 schreef Five_Horizons het volgende:
Dit soort topics ( Schuld betaald voor iemand,hoe op te geven aan de belasting? ) zijn echt de reden voor deze SC
Ik loop al een tijdje die stats in de gaten te houden, maar gemiddeld genomen worden er in [WGR] veel topics geopend, maar blijft het aantal posts achter. Allemaal niet zo boeiend, op zich, maar al die topics worden binnen gemiddeld 5 posts opgelost
Heb je de afgelopen jaren het jaarlijkse belastingtopic niet gevolgd? Daar komen zovaak dezelfde vragen voorbij dat het in 5 posts niet te doen is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:46 schreef Five_Horizons het volgende:
Dit soort topics ( Schuld betaald voor iemand,hoe op te geven aan de belasting? ) zijn echt de reden voor deze SC
Ik loop al een tijdje die stats in de gaten te houden, maar gemiddeld genomen worden er in [WGR] veel topics geopend, maar blijft het aantal posts achter. Allemaal niet zo boeiend, op zich, maar al die topics worden binnen gemiddeld 5 posts opgelost
Dat kan ik zo wel even doen, maar nu eerst even de aangifte versturen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:35 schreef ManAtWork het volgende:
BTW: wie gaat het topic 'Wie heeft z'n belastinggeld al ontvangen?' openen?
Uiteraard! Anders mag niet nog niet klagen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat kan ik zo wel even doen, maar nu eerst even de aangifte versturen.
Verzonden, zou toch een kwestie van minuten moeten zijn, even 57 euro (ja, het is bijna de moeite) overmaken?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:42 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Uiteraard! Anders mag niet nog niet klagen.
'k Zal Nizno alvast een PM sturen. Kan ze zich opwarmen.
Heerlijke aangifte dit jaar.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Verzonden, zou toch een kwestie van minuten moeten zijn, even 57 euro (ja, het is bijna de moeite) overmaken?
Ik heb geen fiscaal partner, geen koopwoning, geen AB, geen vermogen. Het meeste werk was mijn BSN opzoeken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:18 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Heerlijke aangifte dit jaar.
Beide partners 1 werkgever, 1 koopwoning, geen aanmerkelijk belang, geen vermogen boven de vrijstelling *klik* klik* klik* en verzonden.... 20 minuten werk
Bij mij de digidquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb geen fiscaal partner, geen koopwoning, geen AB, geen vermogen. Het meeste werk was mijn BSN opzoeken.
Oh shit, ik moet dat nog steeds invullenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:35 schreef ManAtWork het volgende:
BTW: wie gaat het topic 'Wie heeft z'n belastinggeld al ontvangen?' openen?
Geen partner, wel koopwoning, winst uit onderneming, geen AB, wel vermogen boven de vrijstelling,...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:18 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Heerlijke aangifte dit jaar.
Beide partners 1 werkgever, 1 koopwoning, geen aanmerkelijk belang, geen vermogen boven de vrijstelling *klik* klik* klik* en verzonden.... 20 minuten werk
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:00 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Geen partner, wel koopwoning, winst uit onderneming, geen AB, wel vermogen boven de vrijstelling,...
Nog de fiscale winst aan het bepalen.
Het vermogen nog uitzoeken (en verdelen).
Alle jaaropgaven nog niet binnen.
Ben al 20 minuten bezig met opstarten.
Gelukkig is het nog lang geen 1 april.quote:
Het wachtwoord heb ik heel wijs achter op de brief geschreven en daarna de brief opgeborgen in een mapje met belangrijke documenten. Ik was wel even trots op mezelf toen ik dat zo tevoorschijn toverde, had het niet verwacht.quote:
Bij mij zat ie in mijn belastingpapieren map... Ik verbaasde mijzelf dat ik het op een logische plaats had opgeborgenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het wachtwoord heb ik heel wijs achter op de brief geschreven en daarna de brief opgeborgen in een mapje met belangrijke documenten. Ik was wel even trots op mezelf toen ik dat zo tevoorschijn toverde, had het niet verwacht.
Dat is wel de ideale locatie inderdaad. Maar die map heb ik niet, de map waar het nu in zit, is de map met arbeidsovereenkomsten, loonstrookjes, garantiebewijzen en dergelijke. Begint overigens wel vrij vol te raken, binnenkort eens wat overbodige zooi eruit gooien.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:04 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Bij mij zat ie in mijn belastingpapieren map... Ik verbaasde mijzelf dat ik het op een logische plaats had opgeborgen
You would be a good catchquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:00 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Geen partner, wel koopwoning, winst uit onderneming, geen AB, wel vermogen boven de vrijstelling,...
Nog de fiscale winst aan het bepalen.
Het vermogen nog uitzoeken (en verdelen).
Alle jaaropgaven nog niet binnen.
Ben al 20 minuten bezig met opstarten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |