Neuh, dat niet. Da's iets dat ik voortaan als plan B ernaast hou. Ik heb geen zin in advieswerk, dat deed ik al niet meer. Er is genoeg te doen op de arbeidsmarkt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:37 schreef ManAtWork het volgende:
Maar beide heren overwegen serieus om als zelfstandige te beginnen?
True.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Juist wel nu een goed tijdstipBen je die ING knakkers nog voor
Inderdaad. Nu is het de tijd om je te onderscheiden van de rest.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Juist wel nu een goed tijdstipBen je die ING knakkers nog voor
Rijstijd van 6 uur of meer per dag... Dat lijkt me wel watquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:40 schreef Sjeen het volgende:
We zoeken nog iemand voor assurantiekantoor... maar ja, Zuid Limburg
Misschien is dit dan iets om het sneller te laten gaan:quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:42 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Rijstijd van 6 uur of meer per dag... Dat lijkt me wel wat
OMG... Ik maak een spelfout van een kind van 6quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:45 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Misschien is dit dan iets om het sneller te laten gaan:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:45 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Misschien is dit dan iets om het sneller te laten gaan:
[ afbeelding ]
Feli!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Weekend.
Zo nog even wat huiswerk maken (burgerlijk procesrecht, om maar even ontopic te posten in een SC). Daarom ook een middagje vrij genomen. Mijn afstudeeropdracht moet toch nog goed van de grond komen, dus nu is er nog alle ruimte voor.
Nu eerst maar eens wat wetbundels kopen.
Dat is te overzien.quote:
Je zou er haast een acute aanval van siderodromofobie van krijgenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:12 schreef Five_Horizons het volgende:
Vanochtend had de NS besloten station Dordt als parkeerplaats voor goederentreinen te gebruiken, waardoor een stuk verderop mijn trein niet verder kon.
Which is?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Je zou er haast een acute aanval van siderodromofobie van krijgen
Treinangst?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Je zou er haast een acute aanval van siderodromofobie van krijgen
quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:18 schreef Echo99 het volgende:
Treinangst?
Van de week?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:25 schreef Five_Horizons het volgende:
Yup... was van de week een topic over
Jaaquote:
Ziektewet en contract loopt afquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:26 schreef r_one het volgende:
[..]
Van de week?
Check effe snel, kun je nog mooi wat meepikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |