quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:04 schreef Echo99 het volgende:
Zullen we maar samen een adviespraktijk beginnen...
LOL...quote:
Ik lurktequote:Op donderdag 12 februari 2009 10:39 schreef Echo99 het volgende:
[..]
LOL...
Moet eerst nog maar eens uit gaan zoeken of er nog 'wat te halen' valt... Geen idee hoe dat werkt...
SJEEN! Waar zit je?
599 Echoing Horizons.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:41 schreef DonJames het volgende:
[..]
Binnenkort dus de oprichting van Five Echoes BV (of wordt het 99 Horizons?)
Als het maar niet een "Meld hier je ..." topic wordtquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:19 schreef sanger het volgende:
Een echt SC topic in WGR
F_H en Echo99 balen
Dit is alweer geflopt voordat het begonnen isquote:
De naam is niks mis mee.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:30 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dit is alweer geflopt voordat het begonnen is
Ik lach Hans nog steeds uit, met z'n 'Music is Yource'quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:33 schreef Echo99 het volgende:
[..]
De naam is niks mis mee.![]()
Denk je dat ze Hans niet uitgelachen hebben met z'n: Free Record Shop... 'Krijg je daar gratis CD-tjes dan ofzo?'
CD-tjes moesten toen nog worden uitgevonden hoor!quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:33 schreef Echo99 het volgende:
[..]
De naam is niks mis mee.![]()
Denk je dat ze Hans niet uitgelachen hebben met z'n: Free Record Shop... 'Krijg je daar gratis CD-tjes dan ofzo?'
De strekking is duidelijk tochquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:32 schreef DonJames het volgende:
[..]
CD-tjes moesten toen nog worden uitgevonden hoor!
Je hebt iets speciaals met 'boven'quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:31 schreef Five_Horizons het volgende:
Is hoe je het interpreteert; de windrichtingen en 'boven'
Ik kan er echt niet 594 bijverzinnen
Hij bedoelde ook LP-tjes.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:32 schreef DonJames het volgende:
[..]
CD-tjes moesten toen nog worden uitgevonden hoor!
Heb het wel overwogen... Niet echt een goed tijdstip alleen nu... BInnenkort komen er bij ING ook weer 10-tallen adviseurs op straat te staan...quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:37 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Hij bedoelde ook LP-tjes.
Maar beide heren overwegen serieus om als zelfstandige te beginnen?
En dus binnenkort ook zonder [G]quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:56 schreef Xcalibur het volgende:
zo, ik kijk een dag niet in ons mooie SC topic, zijn we gelijk een reeks en zit er 2 man zonder [W]
Je lach er maar omquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:06 schreef DonJames het volgende:
[..]
En dus binnenkort ook zonder [G]
Banken en verzekeraars.. De hoek waar de klappen vallen zeg maar...quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:10 schreef Xcalibur het volgende:
ach, ze staan iig nog in hun [R]
Maar serieus: wel kut, slecht moment ook qua arbeidsmarkt.
Echo: wat doe jij precies? Gedetacheerd in de financiele sector (IT?) begrijp ik?
Juist wel nu een goed tijdstipquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:43 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Heb het wel overwogen... Niet echt een goed tijdstip alleen nu... BInnenkort komen er bij ING ook weer 10-tallen adviseurs op straat te staan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |