LEUGENS.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Echt wel, hij mocht in je onderbroekje zitten!
Ik ken alle hoeken van Den Helder alquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:30 schreef jitzzzze het volgende:
BT; doe dan mailen of pm'en. Dan laat ik je donderdagavond alle hoeken van Den Helder zien.
Alles dat d_a zegt is per definitie waar, dat weet iedereen toch.quote:
Dusquote:
Waarom en met wie?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ken alle hoeken van Den Helder albovendien heb ik donderdagavond al plannen
!
Wanneer zei hij dat danquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alles dat d_a zegt is per definitie waar, dat weet iedereen toch.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ik vrijdag vrij ben, en met mn beste vriendin!
Weet ik hetquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik hetIk lul maar wat. Ik wist sowieso niet daar Florian het over had.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
D_A heeft wel mn onderbroekje gezien
!
Wat?quote:
Ik zou niet daten met een chick die met D_A gesekst heeft hoor. Gevaar voor SOA's.. platjes enzo.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, nogal. Ik ben tegen 4 uur klaar daarzo, kom je daarheen?
Ik heb alles al, dus het maakt allemaal niet meer uitquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zou niet daten met een chick die met D_A gesekst heeft hoor. Gevaar voor SOA's.. platjes enzo.
Gevoor?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zou niet daten met een chick die met D_A gesekst heeft hoor. Gevoor voor SOA's.. platjes enzo.
Ieeewh!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zou niet daten met een chick die met D_A gesekst heeft hoor. Gevaar voor SOA's.. platjes enzo.
Oh, je wilt BT met haar verzameling helpen, da's wel aardig.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb alles al, dus het maakt allemaal niet meer uit
Aardig ben ik he?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, je wilt BT met haar verzameling helpen, da's wel aardig.
De twentsche!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:50 schreef Breathtaking het volgende:
Gewone beschuiten worden verkocht in beschuitrollen van 13 stuks. Een gewone beschuit
weegt gemiddeld 8,0 gram.
Er zijn ook grotere, zogeheten ‘Twentsche beschuiten’ die worden verkocht in zakken van
10 stuks. Een Twentsche beschuit weegt gemiddeld 10,7 gram.
Enige tijd geleden kostte in de supermarkt een rol gewone beschuit ¤ 0,91 en een zak
Twentsche beschuit ¤ 0,93.
1. Bij welk van deze twee artikelen verwacht je het meeste beschuit voor je geld? Motiveer je
antwoord.
Hahaha, dit is dus echt een examenopgave voor Wiskunde A,12 op vwo niveau
Nou dat weet ik niet. Maar hij is wel een keer naar zo'n HIV party geweest, met van die bloedinjecties enzoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:50 schreef padlarf het volgende:
Hoe komt D_A in godsnaam aan een SOA?
Neequote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, nogal. Ik ben tegen 4 uur klaar daarzo, kom je daarheen?
Ja ik ook, en zieligquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat?Ik vond die laatste wel grappig
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Goh, ik ben benieuwd wat voor een reacties hier op komen... (!)quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heul niet, ik heb hele mooie borsten.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet. Maar hij is wel een keer naar zo'n HIV party geweest, met van die bloedinjecties enzo
quote:
Je mag 3 keer raden wat ik nu ga zeggenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heul niet, ik heb hele mooie borsten.
Je bent zelf zielig.quote:
Pics or gtfo.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je mag 3 keer raden wat ik nu ga zeggen
tekening van je schoenen aub!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je mag 3 keer raden wat ik nu ga zeggen
Ik ga het tegen Remlof zeggen hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pics or gtfo.
Krijg je lekker toch niet.
Die heb ik al een tijd niet meer gezien hier.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga het tegen Remlof zeggen hoor
Je zei nog dat dat je onderbroek niet was maar een slaapbroek ofzoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
D_A heeft wel mn onderbroekje gezien
!
Heb ik al!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:54 schreef Florian_ het volgende:
Ey wolvendagen als we nou een dealtje sluiten. Jij krijgt van mij een foto en dan geef jij ons een foto van je voorgevel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
/carequote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga het tegen Remlof zeggen hoor
Wei zegt dat ze een kloon is dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:57 schreef NoelGallagher het volgende:
van wie moet wolvendagen een kloon zijn dna?
Ach, ananas is zelf een kloonquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
De_Ananas, volgens Wolvendagen
Oh wacht, tuurlijkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij voor slechte kloon?
quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is voor jou, van mij.
Wat? Vind je appelman niet artistiek gevonden van me?quote:
Ik ben er een paar kwijtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zijn alle kloons van die gekke vrucht
Die gast heeft nog steeds een websitequote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:05 schreef De_Ananas het volgende:
Jeckyll & Hyde Jump Tutorial op TMF
Waarom gaat ie jumpen op een goed nummerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die gast heeft nog steeds een website
http://www.patrickjumpstyle.com/index.php?newlang=nld
idd. Dan ben je pas echt een pauperquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:18 schreef NoelGallagher het volgende:
WEHEHEH, ANANAS DOET MBO, WHEHE !!!!!11!11 MBO
Ik ga volgende week op voor mijn veterstrikdiplomaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:21 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb volgende week VMBO examen.
Oh, eitje.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:21 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb volgende week VMBO examen.
Liever patrick dan al die pauperkindes van 12 jaarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die gast heeft nog steeds een website
http://www.patrickjumpstyle.com/index.php?newlang=nld
Nou, lopen in de sneeuw is als neuken zonder kut.quote:
HAHAH, jaaa, idd, kankermbo-ers, hahaha.. huh, wat?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
idd. Dan ben je pas echt een pauper!
Ik ook. Excuus om met de auto te gaanquote:
Heerlijk, lekker harde wind, kou, regen, sneeuwquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:27 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nou, lopen in de sneeuw is als neuken zonder kut.
Ja, ik ook, als ik thuis lekker romantisch met m'n vriendinnetje zit en nergens heen hoef. Niet als ik nog op het werk zit en dadelijk de weg op moet waar al die zwakbegaafden voor ieder sneeuwvlokje gaan remmen.quote:
Hoe vaak ga je nog proberen mij op de kast te krijgenquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar moet ik dan naar toe komen?
Dat was het ook.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je zei nog dat dat je onderbroek niet was maar een slaapbroek ofzo
Wat houd je tegen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heerlijk, lekker harde wind, kou, regen, sneeuw![]()
Ik wou dat ik buiten was
Nou niet zo moeilijk doen BT. Dit is je kans om die man met grote banaan te ontmoetenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je nog proberen mij op de kast te krijgen?
[..]
Nergens
Net zolang tot het me lukt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je nog proberen mij op de kast te krijgen?
Je kan ook je ex gaan ballen waardoor MarkM boos wordtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik blijf lekker op dezelfde plek zitten als nu, ik ga alleen naar beneden om eten uit de frituur pan te halen. Zo blijf ik tot 2:00 zitten vanavond, want ik ben alleen thuis, woehoe.!!!!1!!!1111
Nou ja, ik werk in een kantoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:32 schreef henkdevlieg het volgende:
[..]
Wat houd je tegen?
Baggerweer buiten
Wie?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je kan ook je ex gaan ballen waardoor MarkM boos wordt
Nee.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je kan ook je ex gaan ballen waardoor MarkM boos wordt
Ga je buiten zitten, met bureau en al.quote:
MarkM.quote:
Ik grijp de kans nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou niet zo moeilijk doen BT. Dit is je kans om die man met grote banaan te ontmoeten
Het lukte je laatst een beetje. Maar dat meende ik niet echtquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het lukte je laatst een beetje. Maar dat meende ik niet echt
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga je buiten zitten, met bureau en al.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ook. Excuus om met de auto te gaanAls het mooi weer is en ik ga met de auto ipv de fiets voel ik me altijd schuldig, omdat ik dan benzine betaal terwijl het eigenlijk niet nodig is.
Excuses geaccepteerd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
D_A zag voelde in mijn slaap-onderbroekje.
Waarom?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
D_A zag mijn slaap-onderbroekje.
Waarom?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kon ook steeds met m'n rug naar d'r toe gaan staan maar dat komt ook zo gay over
Toen ik binnenkwam liep je al in string rond, ik dacht dat ik in Hooters was ofzo op de tieten na danquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ik 's morgens graag rondloop in dat ding.
Ik hou niet van veel kleding ()!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Toen ik binnenkwam liep je al in string rond, ik dacht dat ik in Hooters was ofzo op de tieten na dan
Hahaha ja ik ook van jou D_Aquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Toen ik binnenkwam liep je al in string rond, ik dacht dat ik in Hooters was ofzo op de tieten na dan
Geef mij ook maar, als je toch bezig bent.quote:
Ja inderdaad, doe mij ook maar.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geef mij ook maar, als je toch bezig bent.
Als je nu voor me stond zou ik je vol op je bek pakkenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ja ik ook van jou D_A!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, doe mij ook maar.
Lekkere room kan je van me krijgenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, doe mij ook maar.
Blufquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je nu voor me stond zou ik je vol op je bek pakken
Ja hey, ik verwacht morgen 10.000 euro op mijn rekening, maar dat zit er ook niet in.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:44 schreef jitzzzze het volgende:
BT, ik verwacht je aanstaande donderdag om zestienhonderduur voor het KIM in Den Helder.
Dat zou je a) niet durven en b) al deed je het zou je het niet overleven vrees ikquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je nu voor me stond zou ik je vol op je bek pakken
Je mag me verwachten wat je wil hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:44 schreef jitzzzze het volgende:
BT, ik verwacht je aanstaande donderdag om zestienhonderduur voor het KIM in Den Helder.
Ik ben wel gewend aan die pepperspray hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zou je a) niet durven en b) al deed je het zou je het niet overleven vrees ik!
Wtf is een tokquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben wel gewend aan die pepperspray hoor
En ik doe een tok aan![]()
Hoe was het in de bankantine?quote:
Liefste,quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zou je a) niet durven en b) al deed je het zou je het niet overleven vrees ik!
quote:
Wat een prachtig gedichtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:53 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Liefste,
Over 4 dagen is het al zo ver,
Maar voor ons zo dichtbij,
al die herinneringen van jou, mijn ster.
ik zal je verwennen, rug, schouders en dij.
Dan zal ik ik, met mijn zwoele lippen,
je kussen om vervolgens te wippen
Ja, ik ben ook voorstander van een open-relatie.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat een prachtig gedichtmaar over 4 dagen euhmm, ben ik aan het feesten
zonder jou.
BT is meer voorstander van een geen-relatie.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:57 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook voorstander van een open-relatie.
Als ze eenmaal mijn bankrekening heeft gezien, is ze verkochtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BT is meer voorstander van een geen-relatie.
Je doet aan vrouwenhandel?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:58 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Als ze eenmaal mijn bankrekening heeft gezien, is ze verkocht
Totdat je chick met 4 negers neukt achter je rug om. Zoals die van BobbyBquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:57 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook voorstander van een open-relatie.
Bek dicht, fuckface.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Totdat je chick met 4 negers neukt achter je rug om. Zoals die van BobbyB
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Totdat je chick met 4 negers neukt achter je rug om. Zoals die van BobbyB
Waar is ze dan?quote:
Fasfas!quote:
die smiliequote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Weet niet maar ik ga ff fappen op een foto [ afbeelding ]
Nee, maar kan je heel wat auto's van kopen. jwz11quote:
Bobbybobbob!quote:
DEVVIE!!!! Waar was jij al die tijd?quote:
1/8 6e handse fiat panda?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:03 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nee, maar kan je heel wat auto's van kopen. jwz11
zo af en toe was ik er wel..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
DEVVIE!!!! Waar was jij al die tijd?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Weet niet maar ik ga ff fappen op een foto [ afbeelding ]
Ja, ik denk dat zij dan al die auto's gaat kopen en jou met een lege rekening achter laat.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:03 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nee, maar kan je heel wat auto's van kopen. jwz11
Oh, zeker als ik er niet was hequote:
Niks, vroeg me alleen af waar de uitspatting van Ananas vandaan kwam.quote:
sugababesquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoe ken je haar dan
Via fok of via een vluggertje
Ja maar eigenlijk ook via via, want ik kon Suus door Kev en toen kon ik jou.quote:
Suus, wie is dat?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk ook via via, want ik kon Suus door Kev en toen kon ik jou.
Ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:10 schreef Broekpaling het volgende:
Gaan we pronken welke fokkers we op msn/06 hebben?>1
Jammer dat je uit Rotjeknor komt anders zou ik een huwelijksaanzoek doen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk ook via via, want ik kon Suus door Kev en toen kon ik jou.
Spijkenisse heeft een eigen gemeente. Maar het ligt zo dicht bij Rotterdam, dat ik het daar zelf bij reken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jammer dat je uit Rotjeknor komt anders zou ik een huwelijksaanzoek doen.
Daar gaat je kans op deze ridder op het witte paard.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Spijkenisse heeft een eigen gemeente. Maar het ligt zo dicht bij Rotterdam, dat ik het daar zelf bij reken.
Ikke 0quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:10 schreef Broekpaling het volgende:
Is het zo erg dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Daar gaat je kans op deze ridder op het witte paard.
Alsjeblieft zeg. Neu hoor. Ajax.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je niet voor de kakkerlakken ben zie ik het door de vingers.
JE LIEGTquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Neu hoor. Ajax.
Niet springen! Ik frituur elke maandag na school, omdat ik dan vroeg uit ben, een kaassoufflé en een beetje patat.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
JE LIEGT
DAT KAN NIET
ALS JE ZEGT DAT JE VAN FRITUUR HOUDT DAN SPRING IK VAN DE BRUG!?!?!?!?!
Zit 'm nou niet zo op te geilenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Neu hoor. Ajax.
Ja maar ik spreek enkel en alleen de waarheid!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zit 'm nou niet zo op te geilen!
Nu kan 'ie alweer zn beeldscherm schoon makenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet springen! Ik frituur elke maandag na school, omdat ik dan vroeg uit ben, een kaassoufflé en een beetje patat.
Wees blij, nu heeft ie een ander slachtofferquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zit 'm nou niet zo op te geilen!
Snel! Haal een defibrillator, D_A krijgt een hartaanval van alle opwinding!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet springen! Ik frituur elke maandag na school, omdat ik dan vroeg uit ben, een kaassoufflé en een beetje patat.
Godverdetyfus ik kwam bijna klaar totdat ik het laatste woord in de zin lasquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze zei patat, geen frietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Snel! Haal een defibrillator, D_A krijgt een hartaanval van alle opwinding!
Hmmm daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wees blij, nu heeft ie een ander slachtoffer
bwhehehequote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Godverdetyfus ik kwam bijna klaar totdat ik het laatste woord in de zin las![]()
Maar dat kan ik er wel uit krijgen
JAAAAAA, OPGESLAGEN!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:24 schreef bettyjansen het volgende:
De naakte waarheid, zoals ik die ken van Blurk, en dit is nog het topje vd ijsberg !!! :
Ik heb (en niet als enige blijkbaar) deze foto ook gehad van haar;
[ afbeelding ]
Ik moet toegeven dat ze wel lekkere tieten heeft, grote noppen erop hoor
Wie heeft nog meer foto's van haar?
Ik PM haar echte naam wel als je die wil weten!
Ik heb o.a. foto's van haar gekregen dat ze op een grasveld zit en in een tent, en een dat ze in de keuken staat.
Wat een leugenachtig triest figuur (zoals ik haar ken dan), ze heeft me eerst via mails doen laten geloven, dat ze gek op me was, en ik heb haar na vier weken intensief mailen (30 tot 40 mails per dag) gevraagd of ze me is wilde bellen (desnoods anoniem), maar hier ging ze niet op in, ik wilde graag de reden weten, maar ze vertelde dat ze er niet aan toe was, WTF !!?? Je gaat toch niet dood oid als je elkaars stem hoort via de telefoon, anyway, vreemd vreemd!
De gedachte ontstond dat ik beet was genomen door een groep studenten oid.
Dus ik wilde degene wel ff spreken via de telefoon (àls je iemand leuk vind dan moet dat niet zo moeilijk zijn ), die al die gevoelens bij me los maakte;verlangens en verliefdheid (het klikte mentaal erg goed dacht ik), maar dat weigerde ze categorisch, opeens kreeg ik van haar een mail waarin werd gevraagd wie ik "nog meer" onze mails had verstuurd --> het zou toch wel uitkomen enz, (toen ik vertelde dat ik dat niet gedaan had, "dreigde ze" door te zeggen: "dan vertel ik aan "de ontvanger van de mails" dat "jij" ontkent!", wat een tering/tiefus streek achteraf !!!!), maar goed die vraag aan mij sloot haar meteen uit als verzender (ik ga ervanuit dat je eerst bij jezelf te raden gaat toch?), ik wist zeker dat ik nooit mails naar een ander verstuur, zéker geen ero/liefde mails!!!
Dus de volgende dag postte ik iets "verkapt" op Fok! en dat werd niet in dank afgenomen, maar ze wist opeens zeker en zéér zeker dat zij de mails PER ONGELUK had doorgestuurd (was een kwestie van twee minuten zoeken in haar verstuurde mail box ).
Maar dit feit zegt al genoeg (achteraf) hoe ze met mij omging en over mij dacht, verdomme!! .
Had het toen al moeten aan zien komen, maar was verblind door de foto's, shit !!!!
En zo heb ik nog véél meer verwarrende dingen meegemaakt door haar toedoen!
Verder is terug te lezen op de chatlog van msn hoe ze jullie ???? (Disana en tipsch en Lobasca en vooral NMNS) afkraakt; ze had een grote hekel aan de intriges en steken onder water enz vertelde ze via de mail en ook via msn, maar goed!
Ik post deze log nog even niet!
Maar ik wilde gewoon weten met wie ik zo intensief (zéér met de nadruk òp nadruk op "zéér" opwindend enz) gemailed had!
Ze wilde niet de knoop doorhakken, en me verder aan het lijntje houden, maakte me uit (via PM) voor stalker naar anderen toe, (alhoewel ik hier geen bewijzen van heb!).
Maar dat is iets wat ik nooit heb gedaan op Fok!
Hier posten ook personen die mij daar voor stalker hebben uitgemaakt, oa Disana, ik wil graag weten waarop ze die beschuldiging baseren!
Verder weet ik nu dat blurk nooit ook maar iets gemeend heeft van elke mail die ze ooit verstuurd heeft.
Geen woorden voor, en behoorlijk gedesillusioneerd en best verdrietig --> zo mensen voor de gek houden / in de maling nemen en dat terwijl ze een broer heeft GEHAD (RIP) die erg eenzaam was volgens haar schrijven, ik geloof haar inmiddels wel wat dàt betreft, maar hoe kun je dan zo'n houding aannemen??
En ondertussen postte ze op Fok! verder met allerlij opmerkingen over ero geladen onderwerpen enz die je dan raken als je dat leest, (als je de mails zou lezen en de chatlogs dan snap je het nóg véél beter waarschijnlijk, tenzij je van steen bent als man zijnde).
Maar goed....Ik zou niet gek opkijken als ze meerdere kloons heeft: Thunderbitch, mathara, en nog een paar, ze geeft aan dat ze secretaresse is, maar volgens mij werkt ze absoluut niet!
BQ zou ook een kloon van haar kunnen zijn!
Ik moest dit verhaal ff kwijt, daar jullie (???) ook indirect een ban door haar hebben gekregen!
Terwijl Blurk de vermoorde onschuld speelt, maar goed, ik wil jullie reactie wel lezen!
Verder doe ik geen hypothese's meer .
Ik geef toe dat ze "vaak" lief overkomt met de kloon -Blurk- !
Maar ze is een ijzeren vuist in een fluwelen handschoen...!
Nu heb ik dat alleenrecht weer he?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmmm daar heb je gelijk inhoeft ie geen flauwe grapjes over mij meer te maken.
"~ en een beetje friet."quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Godverdetyfus ik kwam bijna klaar totdat ik het laatste woord in de zin las![]()
Maar dat kan ik er wel uit krijgen
Hee!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:26 schreef Fascination het volgende:
Wtf, ik heb iets gemist. Wie is wolvendagen?
M'n toekomstige vrouwquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:26 schreef Fascination het volgende:
We hebben Krentenbol ingeruild voor een andere chickquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:26 schreef Fascination het volgende:
Had je ooit het alleenrecht dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu heb ik dat alleenrecht weer he?BT?
Toch?
Niet?
Een lekkere 16 jarige chick, aldus NG.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:26 schreef Fascination het volgende:
1000x liever wolvendagen dan krentensnolquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
We hebben Krentenbol ingeruild voor een andere chick
Haar bijnaam was Krentendrolquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
1000x liever wolvendagen dan krentensnol
Dan niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Had je ooit het alleenrecht dan?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Concurrentiequote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:26 schreef Fascination het volgende:
Nee, dat niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ben je trouwens als meerderjarig?
Ohmy, ze is jonger dan ikquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een lekkere 16 jarige chick, aldus NG.
Hela!quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vond Krentenbol leuk altijd, ik snap nog steeds niet wat jullie probleem met haar is.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hela!
Wolvendagen is een kloontje dus.
Oh gezellig. Van?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hela!
Ik ook niet. Ik vond haar wel gezellig.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vond Krentenbol leuk altijd, ik snap nog steeds niet wat jullie probleem met haar is.
IK HEB DE MSN EN HET NUMMER EN HET ADRES VAN BLOODYSUNDAY !!!11EINZ11!!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:10 schreef Broekpaling het volgende:
Nee! Ik ben geen kloon, echt niet. Vraag maar aan d_a.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hela!
Wacht maar tot Lakitu z'n jailbaitradar aanzetquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ohmy, ze is jonger dan ikja dan kan ik het nu wel vergeten natuurlijk
Ze heeft anorexia en eet lightproducten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vond Krentenbol leuk altijd, ik snap nog steeds niet wat jullie probleem met haar is.
Ben je blind ofzo?quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een lekkere 16 jarige chick, aldus NG.
Ik weet waar d_a woont.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
IK HEB DE MSN EN HET NUMMER EN HET ADRES VAN BLOODYSUNDAY !!!11EINZ11!!!
Mweh, Lakitu vindt mij ook te oudquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wacht maar tot Lakitu z'n jailbaitradar aanzet
Oh blijkbaar niet.quote:
Ze heeft geen anorexia, ze let gewoon op haar gezondheid, so what?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze heeft anorexia en eet lightproducten.
Ah kut, eigenlijk had ik het hem moeten laten raden, dan had ik hem jouw pinkpop kaartje gegeven.quote:
Ook al ken ik wolvendagen niet, ik ben het nu al met je eens,quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat dus. KB was een schatje en jullie hebben d'r weggepest.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze heeft geen anorexia, ze let gewoon op haar gezondheid, so what?
Moet zij toch zelf weten? Ik vind dat geen reden om iemand niet aardig te vinden.
Ok even een diepte interview met je, er is blijkbaar veel interesse voor!quote:
Maar hij is zelf toch pas rond de 16 ofzo?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mweh, Lakitu vindt mij ook te oudhij gaat voor <15
En ze is noors.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze heeft anorexia en eet lightproducten.
Ik lach me doodquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ok even een diepte interview met je, er is blijkbaar veel interesse voor!
Friet ofpatat
?
Frikandel of kaassouffle?
Vlees ofvegetarisch
?
Gewoon oflight
?
SToere mensen ofemo's
?
Voetbal ofanti-voetbal
?
Amsterdam ofRotjeknor
?
De_Ananas ofNoelGallagher
?
Ik heb een aantal hints erbij gezet maar je moet je niet gemanipuleerd voelen hoor
PATATquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Friet ofpatat
?
Vlees ofvegetarisch
?
Gewoon oflight
?
SToere mensen ofemo's
?
Voetbal ofanti-voetbal
?
Amsterdam ofRotjeknor
?
?
Ik heb een aantal hints erbij gezet maar je moet je niet gemanipuleerd voelen hoor
Hij is 17 voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar hij is zelf toch pas rond de 16 ofzo?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:34 schreef NoelGallagher het volgende:
IK GA PATAT ETEN <333 TOZ OZOOO
En een nepneger met z'n Damscoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij is 17 voor zover ik weet.
Met die smileys lijkt het net alsof je alletwee de opties om te kotsen vindtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Friet ofpatat
?
Vlees ofvegetarisch
?
Gewoon oflight
?
SToere mensen ofemo's
?
Voetbal ofanti-voetbal
?
Amsterdam ofRotjeknor
?
?
Friet voor jou. Al zeg ik altijd patatjes of gele vrienden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Friet ofpatat
?
Vlees ofvegetarisch
?
Gewoon oflight
?
SToere mensen ofemo's
?
Voetbal ofanti-voetbal
?
Amsterdam ofRotjeknor
?
?
En 17 te oud vinden?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij is 17 voor zover ik weet.
Geen enkel verkeerd antwoordquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Friet voor jou. Al zeg ik altijd patatjes of gele vrienden.
Both.
Vlees.
Gewoon.
Stoere mensen.
Voetbal.
Rotterdam is dichterbij voor me, maar Amsterdam is mooier.
Zijn beide lievvv.
Ja dat dacht ik eerst ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Met die smileys lijkt het net alsof je alletwee de opties om te kotsen vindt
Ik ben geen hoax!1!!!1!!!einz!!1!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Geen enkel verkeerd antwoord![]()
Nu verdenk ik je er toch van een hoax te zijn, zo goed kan je niet zijn
Ik was vergeten te vragen wat je cupmaat is en of je vanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben geen hoax!1!!!1!!!einz!!1!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |