LEUGENS.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Echt wel, hij mocht in je onderbroekje zitten!
Ik ken alle hoeken van Den Helder alquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:30 schreef jitzzzze het volgende:
BT; doe dan mailen of pm'en. Dan laat ik je donderdagavond alle hoeken van Den Helder zien.
Alles dat d_a zegt is per definitie waar, dat weet iedereen toch.quote:
Dusquote:
Waarom en met wie?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ken alle hoeken van Den Helder albovendien heb ik donderdagavond al plannen
!
Wanneer zei hij dat danquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alles dat d_a zegt is per definitie waar, dat weet iedereen toch.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ik vrijdag vrij ben, en met mn beste vriendin!
Weet ik hetquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik hetIk lul maar wat. Ik wist sowieso niet daar Florian het over had.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
D_A heeft wel mn onderbroekje gezien
!
Wat?quote:
Ik zou niet daten met een chick die met D_A gesekst heeft hoor. Gevaar voor SOA's.. platjes enzo.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, nogal. Ik ben tegen 4 uur klaar daarzo, kom je daarheen?
Ik heb alles al, dus het maakt allemaal niet meer uitquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zou niet daten met een chick die met D_A gesekst heeft hoor. Gevaar voor SOA's.. platjes enzo.
Gevoor?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zou niet daten met een chick die met D_A gesekst heeft hoor. Gevoor voor SOA's.. platjes enzo.
Ieeewh!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zou niet daten met een chick die met D_A gesekst heeft hoor. Gevaar voor SOA's.. platjes enzo.
Oh, je wilt BT met haar verzameling helpen, da's wel aardig.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb alles al, dus het maakt allemaal niet meer uit
Aardig ben ik he?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, je wilt BT met haar verzameling helpen, da's wel aardig.
De twentsche!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:50 schreef Breathtaking het volgende:
Gewone beschuiten worden verkocht in beschuitrollen van 13 stuks. Een gewone beschuit
weegt gemiddeld 8,0 gram.
Er zijn ook grotere, zogeheten ‘Twentsche beschuiten’ die worden verkocht in zakken van
10 stuks. Een Twentsche beschuit weegt gemiddeld 10,7 gram.
Enige tijd geleden kostte in de supermarkt een rol gewone beschuit ¤ 0,91 en een zak
Twentsche beschuit ¤ 0,93.
1. Bij welk van deze twee artikelen verwacht je het meeste beschuit voor je geld? Motiveer je
antwoord.
Hahaha, dit is dus echt een examenopgave voor Wiskunde A,12 op vwo niveau
Nou dat weet ik niet. Maar hij is wel een keer naar zo'n HIV party geweest, met van die bloedinjecties enzoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:50 schreef padlarf het volgende:
Hoe komt D_A in godsnaam aan een SOA?
Neequote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, nogal. Ik ben tegen 4 uur klaar daarzo, kom je daarheen?
Ja ik ook, en zieligquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat?Ik vond die laatste wel grappig
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Goh, ik ben benieuwd wat voor een reacties hier op komen... (!)quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heul niet, ik heb hele mooie borsten.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet. Maar hij is wel een keer naar zo'n HIV party geweest, met van die bloedinjecties enzo
quote:
Je mag 3 keer raden wat ik nu ga zeggenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heul niet, ik heb hele mooie borsten.
Je bent zelf zielig.quote:
Pics or gtfo.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je mag 3 keer raden wat ik nu ga zeggen
tekening van je schoenen aub!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je mag 3 keer raden wat ik nu ga zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |