Ey, sorry dat ik niet heel FOK! uit m'n hoofd ken en niet alle topics heb gescreend voordat ik begon te typen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:49 schreef Adelante het volgende:
Heb ik dit verhaal al niet eens eerder gelezen in exact dezelfe vorm?
jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:49 schreef Adelante het volgende:
awh, mensen hebben genoeg gespaard om voor het eerst in hun leven naar een luxe restaurant te gaan ivp naar de snackbar/chinees op de hoek. Om vervolgens van een koude douche thuis te komen om te klagen dat het eten in te kleine porties was invergelijking met de prijs.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:49 schreef Florian_ het volgende:
En dan heb ik het over mensen die naar een (over het algemeen relatief duur) restaurant gaan, om vervolgens te zeiken over de kleine porties. Ik had laatst een gesprek met een stel mensen, die met hun dochter en haar vriend ter ere van hun verloving naar een duur restaurant waren geweest. Ze waren niet echt enthousiast over het restaurant. De reden? In hun ogen kleine porties
Ze hebben letterlijk een half uur lang lopen kankeren op de kleine hoeveelheden eten die gedurende de 7 gangen op hun borden lagen. "We kregen en heul klein lapje vlees, en omdat het zo weinig was hebben we zelfs de garnering opgegeten". En de ander: "Bij v.d. Valk krijg je altijd nog schaaltjes met patat en groente erbij, maar dat was hier ook niet zo".
Vervolgens vraag ik: "Maar, was het wel lekker dan?" -- "Jaaa dat wel, maar voor die prijs was het veel te weinig! We wilden na het eten nog naar de Burgerking"Ik ben redelijk vaak naar de wat betere restaurants geweest, en ik was na 7 gangen echt wel goed gevuld. Hoe erg kun je overdrijven? Begrijpen sommige mensen niet dat het eten wat ze in duurdere restaurants krijgen ook van betere kwaliteit zijn? Beter bereid? En daardoor ook duurder?
Klacht: Mensen die liever naar een vreetschuur gaan om een kilo schnitzel naar binnen te werken, en vervolgens beweren dat de hoeveelheid eten die je krijgt samenhangt met de kwaliteit van een restaurant. Oftewel: Hoe meer eten, hoe beter het restaurant. Ongeacht hoe het is bereid, wat je überhaupt op je bord hebt liggen en de gehele ambiance van de locatie.
Subklacht: Mensen het niet kunnen verkroppen dat anderen wel bereid zijn (veel) geld uit te geven voor lekker eten en goede wijn, waarna ze verkondigen dat "Je het toch allemaal weer uitpoept, dus het geen drol uitmaakt wat je eet".
hoe erg kun je overdrijven?quote:Ik ben redelijk vaak naar de wat betere restaurants geweest, en ik was na 7 gangen echt wel goed gevuld. Hoe erg kun je overdrijven?
Eens.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:52 schreef LuNaTiC het volgende:
Nou soms is het wel erg karig wat je krijgt hoor. Alles in perspectief natuurlijk. Je moet wel een beetje gevuld naar buiten gaan, jezelf volbunkeren is een ander verhaal, dan moet je maar onbeperkt spareribs naar binnen stouwen ofzo.
jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:49 schreef Adelante het volgende:
Bedankt, ik dacht al dat ik alzheimer symptomen ontwikkelde.quote:
Heb ik deze opmerking niet eerder gelezen in een ander topic in exact dezelfde vormquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:49 schreef Adelante het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |