Nee, het gaat om restaurants.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:35 schreef ehqo het volgende:
Dus als je voor 20 euro friet haalt bij de snackbar wordt het in hun ogen ineens een goeie tent?
quote:Op woensdag 17 december 2008 17:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Nouja maar als je bij een duur sjiek restaurant na gang nr 4 nog steeds met een knorrende borrelende maag zit is't ook niks.
Een restaurant uitlopen en nog steeds honger hebben is inderdaad ook erg onzinnig, kun je thuis nog wat in de friture gooien terwijl je 20 euro of meer per persoon kwijt was.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:39 schreef Seam het volgende:
Heel erg triest , maar ik kan me soms ook wel verschrikkelijk ergeren aan de kleine porties bij sommige restaurants. Dus het is erg fijn als er voldoende te eten is
dat soort mensen eet ook veel als het niet lekker is, want "er is toch voor betaald"quote:Op woensdag 17 december 2008 17:44 schreef julian6 het volgende:
Als ze veel gegeten hebben kan je toch wel aannemen dat het lekker was
Ik dus ook niet! Nu ben ik ook niet zo'n grote eter, maar als je dat wel bent hoef je in zulke restaurants zeker niet met honger weg te gaan.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:48 schreef bleiblei het volgende:
Ik vraag me altijd af wat voor maag die lui hebben die beweren dat ze na een 4 gangen diner in een duur restaurant nog honger hebben. Ik vreet een hoop weg, maar honger hebben na een diner? Dat heb ik nog niet voor elkaar gekregen
. En dan heb ik het idd. over restaurants met vrij kleine porties van errug lekker eten.
M'n schoonvader hebben ze een keer gevraagd of hij wilde stoppen met eten in zo'n 'hele avond eten voor .. euro' restaurant.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:50 schreef droomkoningin het volgende:
zulke mensen zijn over het algemeen ook de reden waarom ik niet graag in buffet-restaurants kom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |