abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65976759
Kreeg net telefoon van de babydump en die hadden de voice-mail ingesproken dat de kinderwagen dus al later bezorgd wordt (op z'n vroegst eind maart). Ben het hier niet mee eens want misschien is de baby er dan al of sta ik op het punt te bevallen.
Probeer ze nu te bellen en niemand te bereiken. Ze laten de telefoon twee keer overgaan en zeggen dan dat alle medewerkers in gesprek zijn en je later op de dag maar moet terugbellen.

Op internet allemaal horrorverhalen te lezen over de babydump en de leverproblemen, spullen die veel te laat worden geleverd, beschadigd worden geleverd of dat je iets anders krijgt dan je besteld had omdat het bestelde niet meer te leveren was.
Meer mensen problemen gehad hiermee?
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:03:07 #202
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65976801
shit zeg nummer zoveel. Kan me helemaal voorstellen dat je baalt.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65976861
Pfoe, voet bij stuk houden hoor!
Hebben ze geen zaak waar je langs kunt gaan? Wel toch?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65976935
Nummer zoveel, als je babydump belt, dan krijg je idd dat bandje, maar dan zeggen ze als je wil blijjven wachten, druk op 1, dus je moet zo´n beetje elke anderhalve minuut op 1 drukken, en dan na een minuut of 20 krijg je iemand aan de lijn..... (ja het is omslachtig, maar dan kan je tenminste wel iemand spreken)

Onze spullen van de babydump (kamertje en wagen) worden maandag bezorgd... hoop dat dat goed gaat...Had er nog geen negatieve verhalen over gehoord.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:09:49 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65977008
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
Kreeg net telefoon van de babydump en die hadden de voice-mail ingesproken dat de kinderwagen dus al later bezorgd wordt (op z'n vroegst eind maart). Ben het hier niet mee eens want misschien is de baby er dan al of sta ik op het punt te bevallen.
Probeer ze nu te bellen en niemand te bereiken. Ze laten de telefoon twee keer overgaan en zeggen dan dat alle medewerkers in gesprek zijn en je later op de dag maar moet terugbellen.

Op internet allemaal horrorverhalen te lezen over de babydump en de leverproblemen, spullen die veel te laat worden geleverd, beschadigd worden geleverd of dat je iets anders krijgt dan je besteld had omdat het bestelde niet meer te leveren was.
Mijn spul van de babydump was te vroeg en alles was ook nog eens prima in orde. Dus, nee, geen problemen gehad.

Zou me trouwens ook niet te veel aantrekken van al die verhalen, het is een ongeschreven regel dat mensen eerder gaan klagen ergens openlijk dan dat ze complimentjes uitdelen.

Maar het is wel balen zeg! Even de truc van Tessie toepassen en blijven hangen maar!
pi_65977067
Wat een slechte service, nummer zoveel! Succes met de afhandeling
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_65977131
Hier ook bij Babydump een kinderwagen en dat ging echt prima.
Op de afgesproken tijd en dag. Onwijs vriendelijk, behulpzaam en netjes.
Hier geen klacht dus over hun
pi_65977151
Chan en Duchess heel veel succes vandaag!
Ik mag (pas) om twee uur. Heb sinds gisteren weer last van stuitje en zij, collega (de enige die iets van mijn zwangerschap weet) merkte net op dat dat wel eens mijn banden kunnen zijn. Fysio zei op zich ook al zo iets, maar ik vind het zo vroeg. Kan ik straks mooi navragen. Verder alleen last van gezonde spanning...ben benieuwd.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:16:53 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65977211
mefke, ik had ook al echt heel snel last van mijn banden hoor. Bij het niezen bijvoorbeeld ook echt al snel.
pi_65977234
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nee, maar (niet lullig bedoeld) ik heb vantevoren gecheckt hoe het zat met Babydump. Daarom heb ik mijn wagen ook voor iets meer (maar wel vast met 12 weken, voor jeweetmaarnooit) bij Babyplanet gekocht.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_65977305
Nou ja, even afwachten dan maar. Probeer nog maar een paar keer te bellen vandaag.
pi_65977323
Geen ervaring met babydump hier, maar succes met afhandelen nummer_zoveel. Al zie ik gelukkig ook mensen met positieve ervaringen dus misschien valt het mee.

Mefke ik heb soms ook het gevoel dat ik mijn banden al voel hoor. Bij een snelle, plotselinge beweging of als ik me te snel omdraai in bed. Leek me alleen ook al zo vroeg...
pi_65977424
oooooh zijn dat je banden ja? Ik voel als ik plotseling opsta vanuit een zit-stand, (vanaf de wc ook met name ) een soort steken in de richting van mn lies. Daar in de buurt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65977750
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:24 schreef huuphuup het volgende:
oooooh zijn dat je banden ja? Ik voel als ik plotseling opsta vanuit een zit-stand, (vanaf de wc ook met name ) een soort steken in de richting van mn lies. Daar in de buurt.
Dat is bandenpijn ja.
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:37:33 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65977797
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:24 schreef huuphuup het volgende:
Jup! That's it!
pi_65977888
weer wat geleerd
ik vroeg me al af wat dat gekke spiertje was wat ineens zo trok steeds haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65978504
Ow ja, bandenpijn. Niesen is echt niet leuk. En te plotselinge bewegingen ook niet, evenals te heftig dansen.
Maar ach, hoort er allemaal bij.

Ik had gisteravond in bed het idee dat ik baby voelde. Zal er nog wat beter op letten en concentreren. LIjkt me wel geweldig als dat echt zo is
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:09:37 #218
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65978774
Ik jompel ook nog even mee voor Mefke, Chan en Duchess veel succes/plezier/geniet er van!
Make love, not war ☮
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:10:43 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65978802
Dat zou wel heel tof zijn miss_sly.

Ik dacht gisteren ook heel even een fladdertje te voelen, maar het was te kort en te vaag om echt te zeggen 'ja!'. En ik vind het voor mezelf nog wel heel vroeg hoor. Net 13 weekjes.
pi_65978902
Hallo! Ben weer terug van het ziekenhuis

We hebben onze beeb gezien en hij/zij zwom dat het een hartelust was Ook werd er gezwaaid en met de beentjes getrappeld

Hij/zij lag precies goed voor de echo. De placenta ligt trouwens aan de voorkant, dan zou ik de baby niet zo goed kunnen voelen schoppen, of wat later dan normaal zei de echo-mevrouw. Het kindje zag er heel goed uit, was 5,7cm lang.

Nou toen gingen we dan eindelijk zitten voor de uitslag van de nekplooimeting; was de uitslag 1 op 5700. Wij helemaal blij! Bleek toen dat ze op het lab mijn geboortedatum van 35 naar 33 hadden verlaagd (Lees: verkeerd ingevuld). Nu moet de berekening dus overnieuw gedaan worden Ze zou ons later vandaag terugbellen. In ieder geval zijn de hormoonwaardes in mijn bloed wel goed en ze verwachtte geen gekke dingen. Maar toch is het best rottig om zonder definitieve uitslag weg te gaan

Maar het was geweldig om ons kindje te zien, hij/zij was zo lekker aan het Nemo'en Zo mooi om te zien
#geen
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:14:58 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65978937
Wat balen van die uitslag zeg... Maar fijn dat hij/zij het verder goed deed!
pi_65978938
Fijn Duchess!
Ik bedoel dat de kleine er zo goed uitzag.
pi_65979323
Fijn dat je beeb het zo goed doet, Duchess! En nogal lomp dat ze die berekening verkeerd hebben gedaan
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_65979386
Bleh ik heb buikpijn. En niet zo'n klein beetje ook. En ik wilde vandaag zoveel doen in huis Nu komt gelukkig zo naar huis
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_65979508
Balen van de uitslag maar fijn dat jullie de kleine hebben gezien, Duchess!
Hier ook alleen goede ervaring met de Babydump. Ons kamertje was ruim op tijd.

Vanmorgen naar de vk gweest. Bloeddruk 110/60. Baarmoeder 2 vingers boven mijn navel, en buik van 23 cm.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')