Mijn spul van de babydump was te vroeg en alles was ook nog eens prima in orde. Dus, nee, geen problemen gehad.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
Kreeg net telefoon van de babydump en die hadden de voice-mail ingesproken dat de kinderwagen dus al later bezorgd wordt (op z'n vroegst eind maart). Ben het hier niet mee eens want misschien is de baby er dan al of sta ik op het punt te bevallen.
Probeer ze nu te bellen en niemand te bereiken. Ze laten de telefoon twee keer overgaan en zeggen dan dat alle medewerkers in gesprek zijn en je later op de dag maar moet terugbellen.
Op internet allemaal horrorverhalen te lezen over de babydump en de leverproblemen, spullen die veel te laat worden geleverd, beschadigd worden geleverd of dat je iets anders krijgt dan je besteld had omdat het bestelde niet meer te leveren was.
Meer mensen problemen gehad hiermee?
Nee, maar (niet lullig bedoeld) ik heb vantevoren gecheckt hoe het zat met Babydump. Daarom heb ik mijn wagen ook voor iets meer (maar wel vast met 12 weken, voor jeweetmaarnooit) bij Babyplanet gekocht.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
Meer mensen problemen gehad hiermee?
Dat is bandenpijn ja.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:24 schreef huuphuup het volgende:
oooooh zijn dat je banden ja? Ik voel als ik plotseling opsta vanuit een zit-stand, (vanaf de wc ook met name) een soort steken in de richting van mn lies. Daar in de buurt.
Jup! That's it!quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:24 schreef huuphuup het volgende:
oooooh zijn dat je banden ja? Ik voel als ik plotseling opsta vanuit een zit-stand, (vanaf de wc ook met name) een soort steken in de richting van mn lies. Daar in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |