Mijn spul van de babydump was te vroeg en alles was ook nog eens prima in orde. Dus, nee, geen problemen gehad.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
Kreeg net telefoon van de babydump en die hadden de voice-mail ingesproken dat de kinderwagen dus al later bezorgd wordt (op z'n vroegst eind maart). Ben het hier niet mee eens want misschien is de baby er dan al of sta ik op het punt te bevallen.
Probeer ze nu te bellen en niemand te bereiken. Ze laten de telefoon twee keer overgaan en zeggen dan dat alle medewerkers in gesprek zijn en je later op de dag maar moet terugbellen.
Op internet allemaal horrorverhalen te lezen over de babydump en de leverproblemen, spullen die veel te laat worden geleverd, beschadigd worden geleverd of dat je iets anders krijgt dan je besteld had omdat het bestelde niet meer te leveren was.
Meer mensen problemen gehad hiermee?
Nee, maar (niet lullig bedoeld) ik heb vantevoren gecheckt hoe het zat met Babydump. Daarom heb ik mijn wagen ook voor iets meer (maar wel vast met 12 weken, voor jeweetmaarnooit) bij Babyplanet gekocht.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dat is bandenpijn ja.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:24 schreef huuphuup het volgende:
oooooh zijn dat je banden ja? Ik voel als ik plotseling opsta vanuit een zit-stand, (vanaf de wc ook met name) een soort steken in de richting van mn lies. Daar in de buurt.
Jup! That's it!quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:24 schreef huuphuup het volgende:
oooooh zijn dat je banden ja? Ik voel als ik plotseling opsta vanuit een zit-stand, (vanaf de wc ook met name) een soort steken in de richting van mn lies. Daar in de buurt.
Heel goedquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:15 schreef DuchessX het volgende:
Jaaaa ziekenhuis belde net: Kans van 1 op 3500! Héél goed dus, voor mijn leeftijd staat 1 op 300 (statistisch gezien).
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff!
Ongelooflijk, wat ben ik opgelucht!!!!!
Is dat zo? Kunnen ze niet meer draaien indien de ligging inderdaad niet goed is?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:32 schreef marlieske het volgende:
En Zweefvliegje hopelijk heeft ze het verkeerd gevoelt en ligt je kleintje gewoon goed, succes iig bij het scoren van een echo! Wel vervelend dat draaien enz nu niet meer kan, de keuze mogelijkheid word daarme wel flink beperkt
Geen problemen gehad met babydump! Heb er de kinderkamermeubels gekocht.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
Kreeg net telefoon van de babydump en die hadden de voice-mail ingesproken dat de kinderwagen dus al later bezorgd wordt (op z'n vroegst eind maart). Ben het hier niet mee eens want misschien is de baby er dan al of sta ik op het punt te bevallen.
Probeer ze nu te bellen en niemand te bereiken. Ze laten de telefoon twee keer overgaan en zeggen dan dat alle medewerkers in gesprek zijn en je later op de dag maar moet terugbellen.
Op internet allemaal horrorverhalen te lezen over de babydump en de leverproblemen, spullen die veel te laat worden geleverd, beschadigd worden geleverd of dat je iets anders krijgt dan je besteld had omdat het bestelde niet meer te leveren was.
Ja dat informeren en dergelijke dat moet goedkomen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
Zweefvliegje, de kans dat draaien nog gaat lukken met 39 weken is dacht ik niet zo groot omdat je kindje dan gewoon al erg groot is en dus eigenlijk geen ruimte meer heeft daarvoor.
Ik dacht idd ook eig. dat ze het dan niet meer proberen om die reden, maar wellicht bij jou in de buurt toch.
Laat je tegen die tijd goed informeren he, het hóeft nl. niet als jij het niet ziet zitten.
Ff schaamteloos kopiëren hierquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:55 schreef iamredleader het volgende:
Oei, ik was vergeten hier de echte naam van "Nemo" te vertellen:
JAIR AMITAI
![]()
verder hoi allemaal
Met de klemtoon op "IER" mag ik hopenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:12 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ff schaamteloos kopiëren hier
Spreek uit JA-IER
Hier precies hetzelfde Happy en BEquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
Happy! Hopelijk ben je snel weer terug hoor.![]()
Voor wat het waard is, mijn lichaam wist de 2e keer ineens prima hoe het moest blijkbaar, zonder maandenlang oefenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |