abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65976759
Kreeg net telefoon van de babydump en die hadden de voice-mail ingesproken dat de kinderwagen dus al later bezorgd wordt (op z'n vroegst eind maart). Ben het hier niet mee eens want misschien is de baby er dan al of sta ik op het punt te bevallen.
Probeer ze nu te bellen en niemand te bereiken. Ze laten de telefoon twee keer overgaan en zeggen dan dat alle medewerkers in gesprek zijn en je later op de dag maar moet terugbellen.

Op internet allemaal horrorverhalen te lezen over de babydump en de leverproblemen, spullen die veel te laat worden geleverd, beschadigd worden geleverd of dat je iets anders krijgt dan je besteld had omdat het bestelde niet meer te leveren was.
Meer mensen problemen gehad hiermee?
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:03:07 #202
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65976801
shit zeg nummer zoveel. Kan me helemaal voorstellen dat je baalt.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65976861
Pfoe, voet bij stuk houden hoor!
Hebben ze geen zaak waar je langs kunt gaan? Wel toch?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65976935
Nummer zoveel, als je babydump belt, dan krijg je idd dat bandje, maar dan zeggen ze als je wil blijjven wachten, druk op 1, dus je moet zo´n beetje elke anderhalve minuut op 1 drukken, en dan na een minuut of 20 krijg je iemand aan de lijn..... (ja het is omslachtig, maar dan kan je tenminste wel iemand spreken)

Onze spullen van de babydump (kamertje en wagen) worden maandag bezorgd... hoop dat dat goed gaat...Had er nog geen negatieve verhalen over gehoord.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:09:49 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65977008
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
Kreeg net telefoon van de babydump en die hadden de voice-mail ingesproken dat de kinderwagen dus al later bezorgd wordt (op z'n vroegst eind maart). Ben het hier niet mee eens want misschien is de baby er dan al of sta ik op het punt te bevallen.
Probeer ze nu te bellen en niemand te bereiken. Ze laten de telefoon twee keer overgaan en zeggen dan dat alle medewerkers in gesprek zijn en je later op de dag maar moet terugbellen.

Op internet allemaal horrorverhalen te lezen over de babydump en de leverproblemen, spullen die veel te laat worden geleverd, beschadigd worden geleverd of dat je iets anders krijgt dan je besteld had omdat het bestelde niet meer te leveren was.
Mijn spul van de babydump was te vroeg en alles was ook nog eens prima in orde. Dus, nee, geen problemen gehad.

Zou me trouwens ook niet te veel aantrekken van al die verhalen, het is een ongeschreven regel dat mensen eerder gaan klagen ergens openlijk dan dat ze complimentjes uitdelen.

Maar het is wel balen zeg! Even de truc van Tessie toepassen en blijven hangen maar!
pi_65977067
Wat een slechte service, nummer zoveel! Succes met de afhandeling
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_65977131
Hier ook bij Babydump een kinderwagen en dat ging echt prima.
Op de afgesproken tijd en dag. Onwijs vriendelijk, behulpzaam en netjes.
Hier geen klacht dus over hun
pi_65977151
Chan en Duchess heel veel succes vandaag!
Ik mag (pas) om twee uur. Heb sinds gisteren weer last van stuitje en zij, collega (de enige die iets van mijn zwangerschap weet) merkte net op dat dat wel eens mijn banden kunnen zijn. Fysio zei op zich ook al zo iets, maar ik vind het zo vroeg. Kan ik straks mooi navragen. Verder alleen last van gezonde spanning...ben benieuwd.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:16:53 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65977211
mefke, ik had ook al echt heel snel last van mijn banden hoor. Bij het niezen bijvoorbeeld ook echt al snel.
pi_65977234
quote:
Nee, maar (niet lullig bedoeld) ik heb vantevoren gecheckt hoe het zat met Babydump. Daarom heb ik mijn wagen ook voor iets meer (maar wel vast met 12 weken, voor jeweetmaarnooit) bij Babyplanet gekocht.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_65977305
Nou ja, even afwachten dan maar. Probeer nog maar een paar keer te bellen vandaag.
pi_65977323
Geen ervaring met babydump hier, maar succes met afhandelen nummer_zoveel. Al zie ik gelukkig ook mensen met positieve ervaringen dus misschien valt het mee.

Mefke ik heb soms ook het gevoel dat ik mijn banden al voel hoor. Bij een snelle, plotselinge beweging of als ik me te snel omdraai in bed. Leek me alleen ook al zo vroeg...
pi_65977424
oooooh zijn dat je banden ja? Ik voel als ik plotseling opsta vanuit een zit-stand, (vanaf de wc ook met name ) een soort steken in de richting van mn lies. Daar in de buurt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65977750
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:24 schreef huuphuup het volgende:
oooooh zijn dat je banden ja? Ik voel als ik plotseling opsta vanuit een zit-stand, (vanaf de wc ook met name ) een soort steken in de richting van mn lies. Daar in de buurt.
Dat is bandenpijn ja.
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:37:33 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65977797
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:24 schreef huuphuup het volgende:
Jup! That's it!
pi_65977888
weer wat geleerd
ik vroeg me al af wat dat gekke spiertje was wat ineens zo trok steeds haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65978504
Ow ja, bandenpijn. Niesen is echt niet leuk. En te plotselinge bewegingen ook niet, evenals te heftig dansen.
Maar ach, hoort er allemaal bij.

Ik had gisteravond in bed het idee dat ik baby voelde. Zal er nog wat beter op letten en concentreren. LIjkt me wel geweldig als dat echt zo is
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:09:37 #218
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65978774
Ik jompel ook nog even mee voor Mefke, Chan en Duchess veel succes/plezier/geniet er van!
Make love, not war ☮
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:10:43 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65978802
Dat zou wel heel tof zijn miss_sly.

Ik dacht gisteren ook heel even een fladdertje te voelen, maar het was te kort en te vaag om echt te zeggen 'ja!'. En ik vind het voor mezelf nog wel heel vroeg hoor. Net 13 weekjes.
pi_65978902
Hallo! Ben weer terug van het ziekenhuis

We hebben onze beeb gezien en hij/zij zwom dat het een hartelust was Ook werd er gezwaaid en met de beentjes getrappeld

Hij/zij lag precies goed voor de echo. De placenta ligt trouwens aan de voorkant, dan zou ik de baby niet zo goed kunnen voelen schoppen, of wat later dan normaal zei de echo-mevrouw. Het kindje zag er heel goed uit, was 5,7cm lang.

Nou toen gingen we dan eindelijk zitten voor de uitslag van de nekplooimeting; was de uitslag 1 op 5700. Wij helemaal blij! Bleek toen dat ze op het lab mijn geboortedatum van 35 naar 33 hadden verlaagd (Lees: verkeerd ingevuld). Nu moet de berekening dus overnieuw gedaan worden Ze zou ons later vandaag terugbellen. In ieder geval zijn de hormoonwaardes in mijn bloed wel goed en ze verwachtte geen gekke dingen. Maar toch is het best rottig om zonder definitieve uitslag weg te gaan

Maar het was geweldig om ons kindje te zien, hij/zij was zo lekker aan het Nemo'en Zo mooi om te zien
#geen
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:14:58 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65978937
Wat balen van die uitslag zeg... Maar fijn dat hij/zij het verder goed deed!
pi_65978938
Fijn Duchess!
Ik bedoel dat de kleine er zo goed uitzag.
pi_65979323
Fijn dat je beeb het zo goed doet, Duchess! En nogal lomp dat ze die berekening verkeerd hebben gedaan
pi_65979386
Bleh ik heb buikpijn. En niet zo'n klein beetje ook. En ik wilde vandaag zoveel doen in huis Nu komt gelukkig zo naar huis
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_65979508
Balen van de uitslag maar fijn dat jullie de kleine hebben gezien, Duchess!
Hier ook alleen goede ervaring met de Babydump. Ons kamertje was ruim op tijd.

Vanmorgen naar de vk gweest. Bloeddruk 110/60. Baarmoeder 2 vingers boven mijn navel, en buik van 23 cm.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65979552
Fijn dat alles goed was met de baby Duchess
jammer en erg slordig dat die uitslag overnieuw moet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65979596
Duchess, balen van die berekening, maar wel fijn dat het goed is!
Bandenpijn kan dus wel...hmm. Maar kan dat ook best een felle pijn zijn? Dus niet zeurend, maar steekjes? Zeurende pijn heb ik wel al eerder gehad en daarvan zei de fysio ook dat het er gewoon bij hoort, zeker met een zwakke rug (ik ben gammel, ik weet het), maar deze felle steekjes vind ik maar eng. Al heb ik ze al vaker gehad.
pi_65979968
Duchess, wat leuk dat 't kleintje zo vrolijk rondzwom! Lijkt me heerlijk om te zien!

Krijg je vanmiddag als ze terugbelt de juiste uitslag?
pi_65980532
Ducess wat leuk om te zien he Kan gewoon bijna niet wachten. Ik had de echo met 8 weken en nog wat en dan heb je toch meer het idee dat je naar een soort spartelende watervlo aan het kijken bent hoor
Wanneer krijg je nu dan de uitslag?

Mefke hier ook af en toe steekjes. Ik las laatst in zo'n zwangerschapstijdschrift dat die steekjes komen ondat je baarmoeder groeit
pi_65980696
De echo-mevrouw (ja hoe heet zo iemand?) zou vanmiddag terugbellen.

Elke echo is weer spannend, en elke keer anders, elke keer weer is het kindje gegroeid. Jouw watervlo is de volgende keer wrs ook meer mensje

Oh ja, met lachen heb ik ook wel eens bandenpijn
#geen
pi_65980799
Oh da's wel fijn als je vanmiddag meer weet.

Ja ik vond mijn watervlo ook echt hoor. Maar bij Linde waren we 2 weken later met de echo en toen zagen we al een echt mini-mini-mensje. Ach nu gaan we met 12 weken weer dus dan zien we dan ook zo'n ukkie
pi_65980946
Hmm, ik ben net bij de verloskundige geweest, maar helaas nog niet helemaal "door de keuring".
Ze kon mij niet vertellen of de ligging nog goed was, en had het idee dat het hoofdje misschien boven ligt.
Bij het MCL hadden ze geen plek voor iemand ertussendoor dus is een ander echobureau ingeschakeld, maar ook daar is voicemail ingesproken dus ik hoop dat ik snel teruggebeld word.
Vandaag 39 weken dus het moet allemaal wel even opschieten!
pi_65981144
Jaaaa ziekenhuis belde net: Kans van 1 op 3500! Héél goed dus, voor mijn leeftijd staat 1 op 300 (statistisch gezien).

Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff!
Ongelooflijk, wat ben ik opgelucht!!!!!
#geen
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:18:29 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65981260
Goed nieuws! Fijn hoor!

Zweefvliegje, voor jou wat minder. Hopelijk krijg je snel uitsluitsel. Liever dat ze het nu weten dan pas bij de bevalling!
pi_65981296
Gefeliciteerd Dutchess!

En das wel spannend Zweefvliegje, hopelijk kan je vandaag nog ergens terecht.
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:20:01 #236
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_65981322
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:15 schreef DuchessX het volgende:
Jaaaa ziekenhuis belde net: Kans van 1 op 3500! Héél goed dus, voor mijn leeftijd staat 1 op 300 (statistisch gezien).

Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff!
Ongelooflijk, wat ben ik opgelucht!!!!!
Heel goed !
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_65981326
gelukkig DuchessX nu nog meer genieten he van de zwangerschap
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_65981409
Fijn Duchess!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65981557
Wat een goed nieuws!!
pi_65981843
Duchess wat een goede uitslag !!!! Wat een opluchting iedere keer weer als ik het lees

Zo nu Mefke nog met een goede echo * marlieske duimt zo hard ze kan laat die 8 weken en 3 dagen gepasseerd zijn asjeblieft!

En Zweefvliegje hopelijk heeft ze het verkeerd gevoelt en ligt je kleintje gewoon goed, succes iig bij het scoren van een echo! Wel vervelend dat draaien enz nu niet meer kan, de keuze mogelijkheid word daarme wel flink beperkt
Mama van Isa en Ties
pi_65982777
Duchess, gefeli met je goede uitslag!
Ik krijg de mijne vanmiddag bij de vk te horen als het goed is

Nummer_zoveel, balen van je wagen zeg
Maar... als het enige troost is.... de meeste pas bevallen vrouwen komen pas na de eerste week voor het eerst buiten

Zweefvliegje, wat een spanning zeg Ik hoop voor je dat het loos alarm is en dat de kleine gewoon met het hoofdje naar beneden blijkt te liggen.

MeNicole, buikpijn?? Misschien toch maar even naar de dokter als het zo erg blijft?
Er zit ergens in die pijnlijke buik natuurlijk WEL een baby'tje ook he?

Silktie, wonen jullie in Israel??? Het land waar Zofran gewoon wordt voorgeschreven aan vrouwen met extreme zwangerschapsmisselijkheid??? Je krijgt zo pm

Ik heb vandaag een behoorlijk goede dag Ondanks dat ik gisteren gewerkt heb en wederom de hele avond aan het kotsen ben geweest (inhaalslag ) voel ik me vandaag, vanaf het moment dat de Zofran aansloeg, best okay! Het zonnetje schijnt en Devin en ik hebben vanmorgen eventjes gewandeld (met de buggy) voor het eerst sinds laaaange tijd. Heerlijk!
.... met gevoel voor drama....
pi_65983004
Bedankt voor jullie reacties!
Ik loop misschien te stressen om niks, maar ik heb nu maar 1 ding in mijn hoofd: laat haar niet NU geboren worden, nu we nog in onzekerheid zitten!
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:32 schreef marlieske het volgende:
En Zweefvliegje hopelijk heeft ze het verkeerd gevoelt en ligt je kleintje gewoon goed, succes iig bij het scoren van een echo! Wel vervelend dat draaien enz nu niet meer kan, de keuze mogelijkheid word daarme wel flink beperkt
Is dat zo? Kunnen ze niet meer draaien indien de ligging inderdaad niet goed is?
Ik had begrepen dat dat eventueel nog wel kon. Maar de verloskundige zei het inderdaad niet erg overtuigend.
Nouja, ik hoop er maar het beste van, meer kan ik nu toch even niet doen. En als ze maar niet te lang wachten met terugbellen, anders heb ik vandaag nog geen duidelijkheid.

DuchessX Geleficiteerd met de goede uitslag! en Kersjes, ik ben blij dat je zo'n goede dag hebt.. laten de komende weken maar mooi zo doorgaan!
pi_65983035
quote:

Geen problemen gehad met babydump! Heb er de kinderkamermeubels gekocht.
pi_65983116
Zweefvliegje !!! Oh ik hoop dat je heel snel terecht kunt nog vandaag!!!

Kersjes wat een geweldig nieuws, geniet er maar lekker van, het is ook zulk lekker weer (hier althans)

Mefke
#geen
pi_65983211
Duchess wat fijn dat de uitslag zo goed was

Hier ook goed nieuws, het hartje doet het prima Wat een schitterend geluid is dat zeg *zucht*
pi_65983337
Mefke, ik denk aan je!

Edit: Chan is al terug zie ik, met goed nieuws

Duch, wat een mooie uitslag!! Gefeliciteerd!

Kers, fijn dat je even fijn hebt kunnen rondwandelen buiten.

Miss, ik las weer een lichtroze wolk ben ik erg blij om!

Verder voor iedereen een dikke

Hier gaat het ok, ben vandaag weer begonnen met werken, gister al een examen gedaan dus het leven gaat weer verder. Hoop dat ik snel weer in het lijstje mag maar tot die tijd blijf ik iedereen wel volgen natuurlijk.
pi_65983446
Kersjes, ben blij voor je
Chan hartjes zijn zo bijzonder mooi van harte
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:21:28 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65983631
Gaaf he Chan! Fijn dat je het gehoord hebt joh!

Happy! Hopelijk ben je snel weer terug hoor.
Voor wat het waard is, mijn lichaam wist de 2e keer ineens prima hoe het moest blijkbaar, zonder maandenlang oefenen.

Zweefvliegje, de kans dat draaien nog gaat lukken met 39 weken is dacht ik niet zo groot omdat je kindje dan gewoon al erg groot is en dus eigenlijk geen ruimte meer heeft daarvoor.
Ik dacht idd ook eig. dat ze het dan niet meer proberen om die reden, maar wellicht bij jou in de buurt toch.
Laat je tegen die tijd goed informeren he, het hóeft nl. niet als jij het niet ziet zitten.
pi_65983830
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
Zweefvliegje, de kans dat draaien nog gaat lukken met 39 weken is dacht ik niet zo groot omdat je kindje dan gewoon al erg groot is en dus eigenlijk geen ruimte meer heeft daarvoor.
Ik dacht idd ook eig. dat ze het dan niet meer proberen om die reden, maar wellicht bij jou in de buurt toch.
Laat je tegen die tijd goed informeren he, het hóeft nl. niet als jij het niet ziet zitten.
Ja dat informeren en dergelijke dat moet goedkomen.
De afspraak die ik nu heb met de verloskundige, is dat ik het telefoontje van dat echobureau afwacht en dat als ik morgen nog niks weet ze het nog een keer bij het ziekenhuis gaan proberen. Iig, dat ik sowieso morgen die echo heb gehad.
Wanneer ik die echo heb gehad moet ik de verloskundige bellen en mocht er dan inderdaad een stuitligging zijn dan word ik direct doorverwezen naar een gynaecoloog.
pi_65983896
Jaaah allemaal goed nieuws hier

Kersjes fijn dat je je alweer wat beter voelt! En Chan mooi he zo'n hartje? En Duchess dus ook goed nieuws!

Misschien stom hoor, maar ik ben nu nog geeneens 9 weken en ik heb 's avonds al een enorme buik. Die is dan ook gewoon hard, dus niet gewoon zoals mijn andere vetjes Echt alsof er al een enorm kind in zit. Meer mensen die hier "last" van hebben?
pi_65984440
O ja we hebben onze baby-in-wording gisteren ook aangemeld bij het kinderdagverblijf waar Linde ook heen gaat. Het is erg vroeg, maar omdat het maar 2 groepen van 12 kindjes zijn, is er weinig verloop.
Nou het was dus geen overbodige luxe want ik was gewoon al de 2e op de wachtlijst voor januari 2010

En nu ben ik dus heel nieuwsgierig wie van de andere kindjes van de opvang dus ook een broertje of zusje gaat krijgen dat dus als 1e op de lijst staat.Ik weet wel dat zij nog sneller waren want ze hebben het al doorgegeven bij 6 weken zwangerschap

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 12-02-2009 13:55:59 ]
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:49:30 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65984674
Jemig! Dat is ook wat!
Ik heb het een week of 2-3 geleden gedaan en het was gelukkig geen probleem. Contract is gisteren getekend teruggegaan. Wel gewoon fijn om dat geregeld te hebben.
Mijn buik was in het begin ook echt enorm Stiemie, voelde me ook echt heeeeeel zwanger. En een paar weken later was dat weer weggetrokken. Heel gek.
pi_65985091
Ik weet niet wat ik moet regelen met betrekking tot een KDV. Ik weet nog niet hoeveel ik straks ga en kán werken, of er überhaupt wel werk voor me is en op welke uren en dagen dat is. Beetje jammer met regelen zo. Nou heb ik wel twee oma's die staan te springen om op te passen maar die hoef ik hier eerlijk gezegd niet meer dan 1 dag per week over de vloer te hebben (ene week de een, andere week de ander.)

Stiemie ben je niet misschien verder dan je dacht?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65985297
Huup, ik ken je probleem Wij hebben ook nog helemaal geen ritme door mijn studie... Wij gaan improviseren geloof ik
pi_65985421
Doe ik met je mee
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65985494
Hahaha nou huuuphuup op de echofoto was echt 1 ienieminie spartelende watervlo te zien, dus ik ben echt niet verder (al heb ik diezelfde gedachte voor de echo ook al meer dan eens gehad hoor )

Linde wees trouwens tijdens de echo naar het scherm en riep heel enthousiast: Beestje!
pi_65985592
Jaaa goedzo Linde!

Wij noemen ons kindje ook Beestje het praat zo makkelijk zo. Maar ik noem mn lief ook wel es Beestje dus het is hier wel beetje ingeburgerd al schoonvader vindt die term maar niets trouwens, of we niet wat anders konden gebruiken. Ehm, ja, ga je gang. Wij noemen het Beestje, wat jij doet moet jij weten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65985627
Beestje Watervlo
Wij hebben helemaal geen werktitel. En als ik probeer iets te bedenken voelt dat meteen weer te geforceerd Dan maar gewoon baby hoor
pi_65985697
Linde's werktitel was bij ons thuis Arie Stond ook op het voorbeeld geboortekaartje dat we gemaakt hadden. De drukker keek toen trouwens wel een beetje vreemd
pi_65985932
Arie
hihi, dat vind ik ook wel een mooie

Mijn vriend zegt nu aan iedereen die naar namen zit te vissen "oooh nee joh we zijn er allang uit hoor, voor een jongen wordt het J-r'maine en voor een meisje óf Shanaynay of D'Shontay"
En we zijn er ook allang uit maar needless to say dat dit niet onze namen zijn
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:12:16 #261
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65987357
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:55 schreef iamredleader het volgende:
Oei, ik was vergeten hier de echte naam van "Nemo" te vertellen:

JAIR AMITAI

verder hoi allemaal
Ff schaamteloos kopiëren hier

Spreek uit JA-IER
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_65987613
Welkom op de wereld Jair (ook al was ie er al eventjes )

Huup, wat is er mis met D'Shontay? Práchtig toch?
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:25:01 #263
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_65987813
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:12 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Ff schaamteloos kopiëren hier

Spreek uit JA-IER
Met de klemtoon op "IER" mag ik hopen .
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_65988085
Jahaaaa...het was goed! Een duidelijk kloppend hartje en al meer dan drie keer zo groot, wel 1,7 cm om precies te zijn. En met 'stompjes' aan vier kanten, dus armpjes en beentjes in aantocht. Het zag er heel goed uit volgens de arts. Over de termijn. Ja, ik heb gelijk, we zitten ergens tegen de negen weken aan, maar helemaal zeker kan ze het nog niet zeggen, omdat een milimeter meer of minder zoveel maakt. Volgens internet is eind week 8 1 cm en eind week 9 2-3 cm...Eng genoeg was het 1 mm minder dan de echo van juli, toen het dus mis was. Maar die echo ziet er wel heel anders uit, dit lijkt meer body te hebben.
Kortom, horde twee genomen! Driekus (tja, je kunt maar een naampje hebben ) doet het goed.
(ik kan niet verder reageren, moet weer werken, ik reageer vanavond nog wel een keertje!)
pi_65988152
Jaaaaaaaaaaa
wat een geweldig nieuws mefke!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:34:30 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65988232
Wat een heerlijk nieuws mefke! En nu lekker gaan genieten he!

Krijgen jullie nog wel een nieuwe termijn-echo dan?
pi_65988401
Mefke, wat goed!
pi_65988431
Jaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa, Meffie!! Ik ben zo blij voor je!
pi_65988544
Mefke! Wat fijn!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_65988659
joehoeee Mefke wat een geweldig nieuws !!! Van harte meid wat een opluchting moet het weer zijn!
Mama van Isa en Ties
pi_65988686
Jaaa wat fijn Mefke!
pi_65988760
Mefke supermeid en nu fijn verder zwangeren
pi_65988886
Fijn mefke!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65988947
Mefke wat fijn
pi_65988950
Mefke wat heerlijk zeg, wat een opluchting!
Nu lekker gaan genieten van het zwanger zijn jij,hup!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:00:23 #276
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65989347
Mefke, wat een feest!!! Van harte hoor!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65989543
Ohhhhhh Mefke! Wat ontzettend fijn zeg!! Wat een heerlijke horde om genomen te hebben!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_65990611
Mefke goed nieuws!

Onze werktitel is Puk

Ik lust geen melk, en drinkyoghurt wordt tegenwoordig misselijk van . Nu krijg ik dus amper calcium binnen en dat lijkt me niet goed voor Puk. Hebben jullie hier ook last van? Heeft iemand tips of truc's?
Misschien moet ik wel gewoon extra calcium tabletten gaan slikken
pi_65990861
Misschien chocomelk martine? Of gewone yoghurt? En anders idd tabletten...
Wij noemen onze beeb trouwens altijd erwt
pi_65990881
Gaaf Mefke!

Grrr... ze hebben hier nog steeds niet gebeld voor een afspraak voor de echo, ik ben bang dat het morgen gaat worden (of nog later ).
pi_65991080
Ik drink ook geen melk Martine.
Ik los het op door regelmatig yoghurtjes te eten en kaas op een beschuitje te nemen. Maar eh, wist je dat er in onder andere broccoli veel meer calcium zit dan in een glas melk? Melk als primaire bron voor calcium is overrated
Als je verder voldoende groente binnenkrijgt en misschien wat zuivelproducten dan is het geen probleem. Anders als je je er prettiger bij voelt gewoon een multivit voor zwangere vrouwen nemen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65991301
Thanks for alle tips. Ik zit al aan de multi voor tijdens je zwangerschap van de Etos.
Kaas en brocolli vind ik wel lekker, dus moet goed komen
pi_65994246
Mefke, super!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_65994278
Wat goed om hier al die positieve berichten te horen

*gaat weer verder slapen/lui in bed liggen *

edit: ik maak me een beetje zorgen, heb aan de linkerkant de hele tijd (zo sinds een half uur ongeveer) steken in mn zij...is dat normaal? Wat kan het zijn?? Het voelt niet echt zoals normaal steken in je zij na teveel rennen ofzo...

Wat is het rustig hier trouwens, vandaag

[ Bericht 54% gewijzigd door Linda2205 op 12-02-2009 19:57:26 ]
Lotte!
Noah!
pi_65998355
Ik weet het niet Linda 2205, van die steken....

Mefke! YEAH! Geweldig!!! Superdriekus!

En ook even een juichje voor Duchess en Chan!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_65998738
mefke, wat fijn dat de echo goed was

En had ik Duchess en Chan al gefeliciteerd met hun goede resultaten van vandaag?
pi_65998763
Mefke, wat een goed nieuws joh

Uitslag gehad van de nekplooi-meting: 1 op 3500

Devin's werktitel was Snosje, geen idee meer hoe we er destijds op gekomen zijn
Nu hebben we het gewoon over "de kleine". Als we het woord "baby" zeggen dan roept Devin altijd gelijk "Beeeeebie". Lijkt me zo tof om straks een duidelijker zichtbare zwangere buik te hebben, die dan ook nog schopjes geeft, en Devin zo de baby te laten voelen

Linda, misschien is het bandenpijn. Dat voelt best vaag, zeker als je er niet bekend mee bent en dus geen idee hebt hoe zoiets aan zou moeten voelen.
.... met gevoel voor drama....
pi_65998937
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:21 schreef Brighteyes het volgende:

Happy! Hopelijk ben je snel weer terug hoor.
Voor wat het waard is, mijn lichaam wist de 2e keer ineens prima hoe het moest blijkbaar, zonder maandenlang oefenen.
Hier precies hetzelfde Happy en BE 13-10 curettage (was zwanger bij 4e poging IUI) en 18-11 eerste dag laatste menstruatie

Hopelijk voor jou ook zo! Volgens mijn gyn ben je, als je eenmaal zwanger bent geweest, heel snel weer zwanger Wij zelfs spontaan terwijl we in de mmm zaten!

Hé Kersjes jij had dezelfde uitslag van de nekplooimeting als ik! (Wat is jouw leeftijd?) '79
Ow en natuurlijk gefeliciteerd!!! Wat fijn
#geen
  donderdag 12 februari 2009 @ 20:24:53 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65998978
Fijn Kersje, toch lekker, zo'n positieve uitslag!
pi_65999051
Fijn alle goede echo's en uitslagen!

Ssserpente, ik wilde je net vragen hoe de echo was geweest, maar toen ik terug las zag ik dat je die pas morgen hebt
Veel plezier dus!
Maak je daarna ook bekend wie je bent
pi_65999253
Jaaaa Chan en Mefke!!!
You go ladies
Hoera!!!
#geen
pi_65999267
Fijn Kersjes!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 12 februari 2009 @ 20:35:19 #293
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_65999459
werknaam is hier zusje,
en ze zit nog even veilig in de buik van mama.
pi_65999876
Fijne uitslag ook Kersjes
pi_66000285
Ha, nog meer goed nieuws, wat fijn!!

Werktitel is hier kruisje. Maar mijn man noemt het consequent bij de naam die we voor een meisje hebben bedacht, omdat hij kennelijk denkt dat hij er zo voor kan zorgen dat het een meisje wordt.
pi_66001016
Nou, dan kom ik er ook nog even overheen met goed nieuws!
Om kwart over 8 ging de telefoon.. het echobureau met de vraag of we in de buurt woonden, want dan konden we direct nog even terecht. Maar morgen mocht ook. We zijn direct in de auto gestapt

De baby ligt helemaal goed, dus we hebben ons voor niks zorgen gemaakt!
pi_66001044
Fijn Zweefvliegje!
pi_66001074
Hey goed nieuws hier!
Fijn kersjes van je uitslag

en Zweefvliegje ook fijn!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 12 februari 2009 @ 21:31:35 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66001788
Fijn Zweefvliegje, wat een opluchting!
pi_66003222
Zweefvliegje, fijn dat je nog terecht kon en dat de baby toch goed ligt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')