Dat zal ze leren.quote:
h4ll0!quote:
Bent u ook een stoere marinier geweest?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:09 schreef jitzzzze het volgende:
Florian_: met die foto + opmerking sla je de spijker precies op z'n kop.
Als je je nou een beetje inleest...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:11 schreef Gupje het volgende:
[..]
Bent u ook een stoere marinier geweest?
Heb je al een gesprek gehad met iemand van de marine o.i.d? Zodat je een beetje weet wat voor opleiding je dan moet volgen, hoe je werkweek er uit zal zien, in hoeverre je carriere kunt maken etc.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je je nou een beetje inleest...
Ik wil mn kantoorbaan (+ carriere) opgeven en als Officier Zeedienst bij de Marine gaan werken.
Ga geen topic terug lezenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je je nou een beetje inleest...
Ik wil mn kantoorbaan (+ carriere) opgeven en als Officier Zeedienst bij de Marine gaan werken.
Ik ga donderdag naar een infodag van het KIM. Het instituut die alle opleidingen voor de marine verzorgd. En heb een topic in DEF gemaaktquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb je al een gesprek gehad met iemand van de marine o.i.d? Zodat je een beetje weet wat voor opleiding je dan moet volgen, hoe je werkweek er uit zal zien, in hoeverre je carriere kunt maken etc.
Oke, wel een heul andere kant op dan een kantoorbaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |