Gatverdamme. Doe mij maar een lekker strak rokje met hakken eronderquote:
Ook dat is geyl, maar een baggy jeans kan mij ook wel bekoren. Een strakke broek ook trouwens, dus misschien ben ik gewoon niet zo kritisch op kleding..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gatverdamme. Doe mij maar een lekker strak rokje met hakken eronder
Rokje mag ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Weetje hoe niet fijn het is om elke dag een strakke broek aan te hebben
Oh ik maak me wel weer lekker duidelijk merk ikquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:40 schreef Psychonikeo het volgende:
Op je oude plek een nieuwe begeleider? Maar waarschijnlijk begrijp ik je verkeerd.
Je hebt nu op deze stage een een nieuwe begeleider op je stage omdat de andere met zwangerschapverlof is en daar wist je niets van?
Koffie, lekker!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:51 schreef toma het volgende:
Iemand iets drinken?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh ik maak me wel weer lekker duidelijk merk ik
Nee het zit zo. Ik loop 3 dagen in de week stage en wordt begeleid door de manager hier. Ik werk 2 dagen in de week bij een accountantskantoor en wordt daar begeleid door een senior. Deze senior is nu met zwangerschapsverlof, maar de manager daar ving eigenlijk haar werkzaamheden op. Nu blijkt er een andere senior in dienst te zijn gekomen, die nu dus mijn begeleider is, alleen zijn ze dat vergeten door te geven aan mij
nix mag ookquote:
neem voor mij dan een glaasje water mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn opmerking!quote:
Ik heb anderhalve maand vrij gehad om me voor te bereiden op mijn examen en blijkbaar zijn ze inderdaad vergeten dat ik er ook nog werktequote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
aaaah.. Nu is het duidelijk ja
Maar hoe komen ze erbij om dat te vergeten?Wisten ze nog wel dat je er werkte?
[..]
nix mag ook
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:54 schreef toma het volgende:
[..]
neem voor mij dan een glaasje water mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:54 schreef toma het volgende:
[..]
neem voor mij dan een glaasje water mee.Dat grapje maakt de jongen die normaal gesproken naast me zit ook altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ja, de hele dag door, iedere dag weer)
Dat kan ik ook hoorquote:
Maak me gek!quote:
Aardig gek! Heb ze wel al uitgescholden enzo? Briefjes opgehangen met 'Ik werk hier ook?'quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb anderhalve maand vrij gehad om me voor te bereiden op mijn examen en blijkbaar zijn ze inderdaad vergeten dat ik er ook nog werkte
Moordneigingenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat grapje maakt de jongen die normaal gesproken naast me zit ook altijd(ja, de hele dag door, iedere dag weer)
Whehe, goed idee wel die briefjes.. Ik zie m'n collega's al kijkenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat kan ik ook hoor
[..]
Maak me gek!
[..]
Aardig gek! Heb ze wel al uitgescholden enzo? Briefjes opgehangen met 'Ik werk hier ook?'
Slecht gevoel voor humorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat grapje maakt de jongen die normaal gesproken naast me zit ook altijd(ja, de hele dag door, iedere dag weer)
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:03 schreef toma het volgende:
[..]
Slecht gevoel voor humor
Als hier de telefoon gaat zegt een collega altijd dat het voor mij is. Terwijl dat nooit zo is. En dat doet ie ook altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |