Lunchen. Donequote:
Lezen ze stiekem mee op Fok!? Ze zijn wel ineens 180 graden gedraaid?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:11 schreef Daph_ het volgende:
Net geluncht mét collega's die me meevroegen
Twee van de drie waren er eerder nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Lezen ze stiekem mee op Fok!? Ze zijn wel ineens 180 graden gedraaid?
Leuk tochquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:11 schreef Daph_ het volgende:
Net geluncht mét collega's die me meevroegen
ah, dat is dan weer jammerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Twee van de drie waren er eerder niet
Wel jammer dat ze waarschijnlijk alle drie voor 1 maart uit dienst gaan
Lekkerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:25 schreef Bravebart het volgende:
Zo en nu lekker de hele dag in mn trainingsbroek rondlopen!
Jaloers!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:25 schreef Bravebart het volgende:
Zo en nu lekker de hele dag in mn trainingsbroek rondlopen!
Indeed.. Eén is vrijdag al weg, de ander gaat wss voor één maart weg en die andere wil geloof ik naar het buitenlandquote:
Hmm.. hopen dat er leuke mensen bijkomen dan. Kan je in ieder geval weer een nieuwe start maken met die mensen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Indeed.. Eén is vrijdag al weg, de ander gaat wss voor één maart weg en die andere wil geloof ik naar het buitenland![]()
In één keer heel die kamer leeg waar ik nu op zit
Tot wanneer moet jij stage lopen dan? Meende dat je net pas was begonnen tochquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Indeed.. Eén is vrijdag al weg, de ander gaat wss voor één maart weg en die andere wil geloof ik naar het buitenland![]()
In één keer heel die kamer leeg waar ik nu op zit
Preciesquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hmm.. hopen dat er leuke mensen bijkomen dan. Kan je in ieder geval weer een nieuwe start maken met die mensen.
Vrouwen in baggy jeansquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |