Past prima in het vannacht gepostte 'minder doen en beter doen', maar het is behoorlijk kut.quote:Parade (update!)
Stop de persen ! De geplande Paradevoorstelling, “FlatScreen” gaat niet door. Afgeblazen. Te complex. Te veel hooi.Te weinig vork. Decor,geluidseffecten,arrangementen,repetities met Saartje en Lucas, videomontage. We gaan het allemaal niet halen.
“Flatscreen” is zeker niet voorgoed van tafel. Daarvoor is het te mooi en te gaaf en zit er al zoveel tijd en inspiratie in. We bouwen er rustig aan verder. Maar de Parade, dat gaan we niet redden dus. (beetje ingewikkeld om precies uit te leggen waarom niet)
In plaats daarvan zal de Onvolprezen Spinvis Eenmansvoorstelling “Kamermuziek” te zien zijn in alle steden die de Parade aandoet. (zie speellijst)
www.spinvis.nl
Ik heb al gemaild.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:38 schreef kciR het volgende:
Hmm, vaag.. ik zal wel even een mailtje sturen via spinvis.nl, dat komt vast wel aan bij Eric of iemand die weet hoe het zit.
Edit: Er staat geen mailadres op z'n site.. zou het gewoon info@spinvis.nl zijn? of heeft iemand hier het juiste contact adres?
Das echt klote zegquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:39 schreef Peter6000 het volgende:
Toch wel ff een godverdegodver-momentje.![]()
[..]
Past prima in het vannacht gepostte 'minder doen en beter doen', maar het is behoorlijk kut.
Thanks voor het uitzoeken! Grote kans dat ik daar ga kijken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:13 schreef IQM het volgende:
http://www.stichtinginterart.nl/kvdn2.htm
Met dank aan de vriendelijke Spinvis!
Bron: 3VOOR12quote:Spinvis voor de tweede keer goud
Dagen van Gras, Dagen van Stro, het tweede album van Spinvis is meer dan 30.000 keer als cd, digitaal of op vinyl verkocht. De plaat verscheen op 28 november 2005. Het is de tweede plaat van de artiest uit Nieuwegein die de gouden status bereikt.
Deze zomer staat Erik de Jong met nummers van beide albums en enkele nieuwe liedjes op De Parade met de voorstelling Kamermuziek. In Amsterdam wordt op 29 augustus in het Planetarium van Artis de voorstelling Sol opgevoerd, met bij leven en welzijn Simon Vinkenoog dan weer op een toneel. De dichter Vinkenoog revalideert op dit moment van een ingrijpende operatie.
In het najaar reist Spinvis naar Amerika, Vlaanderen, Berlijn en het Ruhrgebied. Ondertussen schrijft De Jong aan een nieuw album dat ergens volgend jaar het licht moet zien. 'Wacht maar af', zegt Erik de Jong na eerst 'hoera' te hebben geroepen. "Alles is net begonnen, ik weet nu pas hoe het moet. Dit is alleen maar een begin."
http://www.spinvis.nl/speeldataquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:30 schreef Goover het volgende:
Weet iemand waarom ik Spinvis niet (meer) terug kan vinden in het 'De Parade' programma? Een paar dagen terug stond hij er nog op voor vrijdag 3 juli, nu niet meer volgens mij.
Ja, ik zie het.. raar dat hij dan tot een paar dagen geleden ook op 3 juli in het programma van de Parade stond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |