quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:10 schreef iFries het volgende:
Iemand die Aegon gemaild heeft? En zo ja: met wat?
langer op Fok! dan op geenstijlquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:10 schreef Paul het volgende:
Hoi Geenstijlers komen jullie ook op fok ?
Ik kreeg tot nu toe alleen terug:quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:10 schreef iFries het volgende:
Iemand die Aegon gemaild heeft? En zo ja: met wat?
quote:Geachte heer Geen Stieren, We hebben van u de onderstaande gegevens ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Misschien kun je Marianne Thieme van de Partij voor de Dieren ook even mailen? Ik denk dat zij ook not amused isquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Misschien is het ook een idee om het Comité Anti Stierenvechten (het CAS) te mailen? Ga ik vanavond sowieso zelf ff doen hoor, maar op mn werk is het niet zo handig.
*zet op checklistquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:54 schreef Twerk het volgende:
[..]
Misschien kun je Marianne Thieme van de Partij voor de Dieren ook even mailen? Ik denk dat zij ook not amused is
Inderdaad prachtige traditiequote:Op woensdag 11 februari 2009 15:16 schreef oxylus11 het volgende:
Goed dat Aegon cultuur steunt. jammer voor de stieren, maar toch prachtig om te zien. Die beesten hebben maar een half uurtje pijn terwijl duizenden mensen genieten van een schitterend schouwspel waarvan de wortels honderden jaren teruggaat. waar zeuren we over zeg!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:54 schreef Twerk het volgende:
[..]
Misschien kun je Marianne Thieme van de Partij voor de Dieren ook even mailen? Ik denk dat zij ook not amused is
quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:31 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen zijn geboren om te jagen. En dat stierenvechten is een perfecte demonstratie om te zien dat wij bovenaan de voedsel keten staan.
Aegon
Wat een kortzichtigheidquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:31 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen zijn geboren om te jagen. En dat stierenvechten is een perfecte demonstratie om te zien dat wij bovenaan de voedsel keten staan.
Aegon
Zouden wespen/bijen/hommels ook zulke discussies voeren wanneer ze een mens gestoken hebben ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:45 schreef Twerk het volgende:
Wat een kortzichtigheid![]()
Dat jagen ooit een noodzaak zou zijn betekent, als ik jou goed beluister, dat het dus heel normaal is om nu dieren te mishandelen ter vermaak van wat onderontwikkelde domoren..
Als ze mensen ter entertaining dood zouden martelen misschien wel, maar als het uit zelfverdediging is waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zouden wespen/bijen/hommels ook zulke discussies voeren wanneer ze een mens gestoken hebben ?
Dat zal AEGON lerenquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:55 schreef iFries het volgende:
* iFries heeft ondertussen zijn tussenpersoon gevraagd om zijn verzekering over te zetten naar een andere maatschappij!
En reageer nou eens op de regel die er boven staat?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat zal AEGON leren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tering wat een sad-fucks lopen er rond op deze aardkloot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat me er niet om of aegon er van leert of niet, want dat doen ze toch niet.
Gaat er wel om dat IK daar niet aan mee betaal (en ja, via regering doe ik dat al, maar daar ontkom je niet aan)Frysk bloed tsjoch op!
Bovenstaande reactie toont toch maar weer jouw niveau aan (of beter, gebrek aan). Maarja, dat was ons al langer bekend natuurlijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:31 schreef de_boswachter het volgende:
Aegon
Voordat een wesp/bij/hommel jou steekt voelt hij zich bedreigd. Of dat al dan niet terecht is maakt nu even niet uit. Een wesp, bij of hommel zal niet bewúst het gevaar opzoeken dat de mens wel doet bij stierenvechten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zouden wespen/bijen/hommels ook zulke discussies voeren wanneer ze een mens gestoken hebben ?
Zelfkennis, dat siert je. Dat hebben insecten niet. Had ik niet van je verwacht. Goedzo, *koekje geeft*.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat zal AEGON leren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tering wat een sad-fucks lopen er rond op deze aardkloot
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:37 schreef iFries het volgende:
[..]
En reageer nou eens op de regel die er boven staat?Luister gast. Dan moet je op water en brood gaan leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat me er niet om of aegon er van leert of niet, want dat doen ze toch niet.
Gaat er wel om dat IK daar niet aan mee betaal (en ja, via regering doe ik dat al, maar daar ontkom je niet aan)
Of ga jij eerst internet checken waar Unilever in investeert voordat jij de winkel in gaat om een pak hagelslag te kopen?
En je betaalt aan zoveel onnuttige shit mee. Bijvoorbeeld aan die Vogelaar wijken.
Terwijl jij de naad uit je reet werkt en nu ligt uit te blussen zitten hun momenteel het agregaat van de wietplantage aan te sluiten. (bovenop hun uitkering).
Dan moet je maar ook niet meer gaan werken he.U MAD?
Zeg doe eens vlug Aegon opzeggen. En je Ajax seizoenskaart.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:51 schreef Isdatzo het volgende:
Zelfkennis, dat siert je. Dat hebben insecten niet. Had ik niet van je verwacht. Goedzo, *koekje geeft*.
* Isdatzo stopt met happen.
In plaats van inhoudelijk op mijn reactie in te gaan reageer je zo. Is wel typisch hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeg doe eens vlug Aegon opzeggen. En je Ajax seizoenskaart.
Want Ajax wordt ook gesponsord door dit bedrijf zonder normen en waarden !11!
Vast nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Als je het er niet mee eens bent, heb je hier niks te zoeken. Mensen moeten toch zelf weten of ze hun Aegon verzekering opzeggen. Ik had het ook gedaan, als ik er een had.
Ik ben iig benieuwd wanneer Aegon erop gaat reageren.
who knows... als Geen Stijl het nog een beetje op gaat blazen, zou het kunnen dat het door deze of gene wordt opgepakt, maar misschien wordt het ook een mooie doofpot. zou zomaar kunnenquote:
Ik zie toch duidelijk een schip in het logo (Griekse mythologie I guess), hebben we het over hetzelfde logoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:38 schreef Casey het volgende:
2). Het logo van het dochterbedrijf is een gestileerde stierenkop met lap. Het is dus duidelijk een bedrijf dat de stierenvechten in Mexico structureel steunt, niet alleen nu toevallig even. Toen Aegon 49% van de aandelen van Argos kocht, wisten ze dus precies waar ze mee bezig waren, en dat ze gingen investeren in een bedrijf dat stierenvechten promoot. Het is dus absoluut gččn incident, en niet een foutje van een markelingmanager van een dochterbedrijfje, maar een bewuste beslissing van het hoofdkantoor in Nederland.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
<knip>
* Isdatzo stopt met happen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |