abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 11 februari 2009 @ 11:54:53 #251
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65943951
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 11:47 schreef Semisane het volgende:

[..]

Huh? Welk bericht?
Dochtersite stopkindersex.com zet adressen pedofielen online

Deel 1.

Deze man was pissed op Yvonne en had een prijs op haar hoofd gezetn van ¤ 5000,- omdat ze hem met naam en toenaam op de site had gezet en al enige tijd digitaal aan het stalken was.

† In Memoriam † woensdag 11 februari 2009 @ 11:56:00 #252
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65943980
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 11:54 schreef r_one het volgende:

[..]

Bron: http://www.nu.nl/internet(...)ken-namen-pedos.html

Jaaaaa hoor, zo voospelbaar. Iets met handen, wassen en (tevens vermoorde) onschuld

En even hard liegt ze morgen dat stopkindersex.com ook niet van haar is , als haar dat zo uitkomt.

Wat is "een informatiekanaal voor DPE" trouwens voor vaag nietszeggend iets
Hoe kan ze het nu ontkennen terwijl ze in elk interview trots is op het feit dát ze het wél doet

Knettergek.
pi_65944113
Dat komt omdat borderliner Van Hertum niet echt snugger is.
pi_65944225
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 11:38 schreef MikeyMo het volgende:
Ah de eerste dode is dus al gevallen.. goed bezig
Daarover zegt ze:
quote:
Yvonne van Hertum zei eerder al tegenover een verslaggever van De Telegraaf en radioprogramma ’Met het oog op morgen’ dat ze wéét wie de vermoedelijke dader is. „Ik wéét wie het heeft gedaan.” Ze weigert er nu echter dieper op in te gaan, maar wil haar informatie wel delen met de politie. Het onderzoeksteam heeft, naar haar zeggen, echter nog steeds geen contact gelegd met haar.
Van Hertum ontkent met klem dat de man is vermoord door het vrijgeven van een lijst met namen van Nederlandse pedofielen. Op haar website www.stopkindersex.com stond een link naar een Amerikaanse website met namen, adressen en fotootjes van vermeende Nederlandse pedofielen, onder wie de vermoorde satanist. „Maar Schaap werd woensdag dood gevonden, en die link hebben we pas op de vrijdag erna geplaatst. Ik denk dat hij slachtoffer is geworden van een criminele afrekening.”
De pedolijst zorgde voor enorme commotie in ons land. Justitie noemde „deze vorm van naming en shaming zeer onwenselijk”. Door gebruik te maken van een Amerikaanse provider werd de Nederlandse privacywetgeving door Van Hertum omzeild.
Pedopartij ’Partij voor Naastenliefde, vrijheid en Diversiteit’ (PNVD) was zeer verbolgen: „Het werkt heksenjachten in de hand en daarmee wordt het principe verlaten dat iemand die een straf heeft uitgezeten een nieuwe kans verdient op een normaal bestaan, inclusief privacy en zonder verkettering.” Het adres van PNVD-penningmeester Ad van den Berg stond ook op de gewraakte website, naast die van de vermoorde Paul Schaap.

Claims
De Amerikaanse én de Nederlandse website werden offline gezet door de providers, die enorme claims vreesden. „Maar er staan nu twintig providers klaar om me weer online te helpen”, aldus beweert Van Hertum. „Voor het weekeinde is de website www.stopkindersex.com. weer in de lucht.”
Van Hertum belooft dat haar club er dan weer „keihard tegenaan gaat”. „We gaan namen openbaar maken van politici die zich schuldig maken aan kindermisbruik.”
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)n666__fataal___.html

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2009 13:55:02 (Bericht hersteld) ]
pi_65944369
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 11:56 schreef Loedertje het volgende:
Hoe kan ze het nu ontkennen terwijl ze in elk interview trots is op het feit dát ze het wél doet

Knettergek.
Dat mens wisselt sneller van standpunt dan ik van kleren

Maar nou weet ik nog niet wat ik onder "een informatiekanaal voor DPE" moet verstaan

Of zoals het op http://www.stopkindersex.webs.com staat:
quote:
Met klem wijzen wij iedereen erop dat DPE slechts aan Yvonne van Hertum / SKS een informatiekanaal heeft en dat DPE zelf verantwoordelijk is voor haar project.

Anyone
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_65944433
Het feit dat die Yvonne van Hertum zich nu verschuilt achter Amerikaanse burgers en hosters, maakt precies duidelijk dat ze heel goed weet dat het FOUT is wat ze op dit moment doet. Pedofilie is weerzinwekkend, daders moet je hard bestraffen, maar het recht in eigen handen nemen, is NIET de oplossing. De gevaren daarvan zijn te groot. De rechtstaat moet zijn werk doen, opsporing en/of vervolging van praktiserende pedofielen is het werk van professionals, niet van buurman Jan met de korte achternaam.
pi_65944668
http://stopkindersex.webs.com/bekendmaking.htm
quote:
PERSBERICHT VAN STOPKINDERSEX
Bekendmaking

Zoals al dagen de ronde doet in de pers zou StopKinderSex (SKS)de website zijn die veroordeelde pedofielen online zou zetten met naam en toenaam.
Dit gegeven is onjuist.!
De website van SKS zet GEEN veroordeelde pedofielen met naam en toenaam online, SKS heeft een link op de website staan naar de Amerikaanse website http://dutchpedophilesexposed.org.(DPE)
Deze website is opgezet door Amerikaanse staatsburgers. Met klem wijzen wij iedereen erop dat DPE slechts aan SKS een informatiekanaal heeft en dat DPE zelf verantwoordelijk is voor haar project. Voor klachten dient u zich te melden bij DPE en NIET bij SKS.
Het feit dat SKS de site DPE zou hebben opgestart is onjuist. Net als de US website http://www.wikisposure.com ( waar al meer dan een jaar Nederlandse pedofielen online staan en niemand over valt) valt DPE onder de Amerikaanse wetgeving.
SKS aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor de inhoud van sites die NIET door SKS worden onderhouden en waarnaar wordt verwezen of die verwijzen naar de site(s) van SKS.
SKS is geen stichting en zal dus niet in die hoedanigheid in het openbaar treden

Team Stopkindersex.

voor meer informatie
Yvonne van Hertum
06-305 99 868
Grappig hoe Van Hertum persberichten kan posten op een website die NIET door SKS wordt onderhouden

En na altijd geroepen hebben dat SKS de "Stichting Stop Kindersex" is (evenvaak als dat ze roept een rasachte Rotterdammer te zijn ), heet het nu ineens "Team"

Verknipt, totáál verknipt
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_65944721
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 12:03 schreef Mylene het volgende:
- edit, zie PM -
[ Bericht 99% gewijzigd door Elfletterig op 11-02-2009 12:11 ]
Censuur
.
  † In Memoriam † woensdag 11 februari 2009 @ 12:31:48 #259
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65945044
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 12:09 schreef Elfletterig het volgende:
Het feit dat die Yvonne van Hertum zich nu verschuilt achter Amerikaanse burgers en hosters, maakt precies duidelijk dat ze heel goed weet dat het FOUT is wat ze op dit moment doet. Pedofilie is weerzinwekkend, daders moet je hard bestraffen, maar het recht in eigen handen nemen, is NIET de oplossing. De gevaren daarvan zijn te groot. De rechtstaat moet zijn werk doen, opsporing en/of vervolging van praktiserende pedofielen is het werk van professionals, niet van buurman Jan met de korte achternaam.
quote:
Anti-pedofilie-activiste Yvonne van Hertum heeft zich woensdag verdedigd voor de rechtbank in Rotterdam. Het kort geding was aangespannen door Martin H. van wie op de website stopkindersex.com werd gesugereerd dat hij een kindermisbruiker en pedofielenvriend zou zijn.

Van Hertum en H. kwamen via internet met elkaar in aanraking. Hij zou volgens haar contacten hebben gehad met een veroordeelde pedofiel. De website tegen pedofilie publiceerde naam en toenaam van H. Hierop stuurde H. zeker 900 emails met doodsbedreigingen, volgens Van Hertum. Daarom verblijft zij inmiddels op een geheim adres. Martin H. onkent dat hij pedofiele interesses heeft.

Van Hertum is eerder veroordeeld voor smaad. Ze was tot maart 2008 eigenaar van de website stopkindersex.com, maar heeft de site overgedragen aan een bekende. Ze schrijft er nog wel stukjes voor, maar heeft niet langer de mogelijkheid om artikelen te plaatsen. Ze vindt daarom dan ook dat zij niet verantwoordelijk kan worden gehouden voor de gepubliceerde stukken.

De rechter besloot uiteindelijk dat zowel Van Hertum als H. binnen een maand de artikelen over elkaar van het internet moeten verwijderen. Zo niet, dan zal er over een maand opnieuw naar de zaak worden gekeken.
  † In Memoriam † woensdag 11 februari 2009 @ 12:36:31 #260
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65945185
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 12:17 schreef r_one het volgende:
http://stopkindersex.webs.com/bekendmaking.htm
[..]

Grappig hoe Van Hertum persberichten kan posten op een website die NIET door SKS wordt onderhouden
quote:
Internetdeskundige Henk van Ess

(….) Je eigen foto en persoonsgegevens laten verwijderen van een Amerikaanse site, is ‘moeilijk, zo niet onmogelijk’. Dat zegt internetdeskundige Henk van Ess. ,,Ik krijg haast dagelijks belletjes met de vraag hoe mensen van internet afkomen. Dat is heel lastig. Maar kansloos ben je als burger niet,’’ zegt Van Ess.
,,De meeste kans maak je door de hostingpartij, zeg maar het webhotel, aan te schrijven. Herhaaldelijk is gebleken dat webbeheerders als technische partij geen juridisch gedonder willen over de inhoud van een site. Bij een klacht met enig gewicht zullen ze vaker wel dan niet een site verwijderen.’’

Als de makers van de site traceerbare Nederlanders zijn, geldt volgens Van Ess het Nederlands recht. Ook heeft justitie volgens hem genoeg middelen beschikbaar. ,,Een officier van justitie die deze website een schandpaal vindt, kan zelf onderzoek instellen naar de makers. Internationale verdragen staan toe dat hij de gegevens van de juridische eigenaar kan opvragen.’’ (…)
Bron: http://www.ad.nl/binnenla(...)e_opzoekenrsquo.html

Aangezien Hertum die gegevens heeft geleverd is zij ook verantwoordelijk.
quote:
Adresgegevens Nederlandse pedofielen online
De gegevens van veroordeelde Nederlandse pedofielen zijn vanaf vandaag te lezen op een speciale website. Op de site worden naast namen en foto’s van pedofielen ook hun adressen gepubliceerd. De website is een burgerinitiatief en wordt in Amerika gemaakt om zo de Nederlandse privacy regelgeving te omzeilen. De gegevens van de pedofielen worden aangeleverd door hun slachtoffers of door hun omgeving.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2009 13:26:38 ]
pi_65945309
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 12:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]

[..]
quote:
Van Hertum is eerder veroordeeld voor smaad. Ze was tot maart 2008 eigenaar van de website stopkindersex.com, maar heeft de site overgedragen aan een bekende.
Lees: overgedragen aan haar alter-ego
.
  † In Memoriam † woensdag 11 februari 2009 @ 12:44:44 #262
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65945412
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 12:41 schreef r_one het volgende:

[..]

[..]

Lees: overgedragen aan haar alter-ego
Dat is de rasechte Joods/Rotterdamse huismoeder ?
pi_65945492
Dank voor de info, Loedertje. Heb je toevallig ook een bron bij dit alles?
  † In Memoriam † woensdag 11 februari 2009 @ 13:20:37 #264
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65946609
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 12:47 schreef Elfletterig het volgende:
Dank voor de info, Loedertje. Heb je toevallig ook een bron bij dit alles?
AD volgens Google
[link even weggehaald]

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2009 13:27:45 ]
pi_65946907
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:20 schreef Loedertje het volgende:
AD volgens Google
Ah, ik zie dat jij de werking van Google dus ook kent? En dat je ook weet hoe je een link moet kopiëren en plakken? Fijn Dan kun je dat de volgende keer ook zelf doen
pi_65947424
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 12:19 schreef r_one het volgende:

[..]

Censuur
Ik citeerde uit het beschermde gedeelte van de Telegraaf waarvoor je abonnee moet zijn. Dat mag kennelijk niet meer in NWS.

Het artikel staat ook gewoon hier: http://www.telegraaf.nl/b(...)n666__fataal___.html

Even overleggen met een FA/A straks.
pi_65947768
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:45 schreef Mylene het volgende:
Ik citeerde uit het beschermde gedeelte van de Telegraaf waarvoor je abonnee moet zijn. Dat mag kennelijk niet meer in NWS.

Het artikel staat ook gewoon hier: http://www.telegraaf.nl/b(...)n666__fataal___.html
Even overleggen met een FA/A straks.
Ik heb je oorspronkelijke post teruggeplaatst, met een link naar het bovenstaande artikel.
Inderdaad moeten we even afstemmen met FA/A.
  † In Memoriam † woensdag 11 februari 2009 @ 13:58:27 #268
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65947817
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:28 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ah, ik zie dat jij de werking van Google dus ook kent? En dat je ook weet hoe je een link moet kopiëren en plakken? Fijn Dan kun je dat de volgende keer ook zelf doen
Fijn dat jij altijd zo goed weet dat er iets aan mijn postings niet deugt.
Zonder jou zou NWS echt totaal anders zijn.
  † In Memoriam † woensdag 11 februari 2009 @ 13:59:16 #269
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65947843
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:45 schreef Mylene het volgende:

[..]

Je had beter een Tong80 thread kunnen openen mét het NWS bericht, zonder enig inhoudelijk commentaar.
  woensdag 11 februari 2009 @ 14:02:43 #270
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_65947938
Die Paul Schaap was walgelijk, de yvonne van hertum praktijken zijn walgelijk
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_65947989
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:56 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb je oorspronkelijke post teruggeplaatst, met een link naar het bovenstaande artikel.
Inderdaad moeten we even afstemmen met FA/A.
Ik maakte maar een garpje heur
.
  † In Memoriam † woensdag 11 februari 2009 @ 14:06:30 #272
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65948087
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:20 schreef Loedertje het volgende:

[..]

AD volgens Google
[link even weggehaald] = TEXT VAN ELFLETTERIGE

Verwijder dan gewoon de posting zeg
pi_65948525
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:58 schreef Loedertje het volgende:
Fijn dat jij altijd zo goed weet dat er iets aan mijn postings niet deugt.
Zonder jou zou NWS echt totaal anders zijn.
Je posts zijn prima, het schort alleen aan bronvermelding
Een andere mod zou je precies hetzelfde vertellen.
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 14:06 schreef Loedertje het volgende:

Verwijder dan gewoon de posting zeg
Die link verneukte de layout. En het was alleen voor mij bestemd om te lezen. Ik heb je link benut en een link naar het artikel aan je post toegevoegd Relax...
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 14:03 schreef r_one het volgende:
Ik maakte maar een garpje heur
Weet ik Het ging me er niet om dat de post niet deugde ofzo, de post was prima. Inmiddels staat er een link naar een niet-afgeschermd deel van de Telegraaf-website. No big deal.
pi_65949256
Dit topic zit vol met pedovriendjes. We houden jullie in de gaten!

Mvg,
YvH
pi_65950817
Alle informatie is gewoon nog toegankelijk op internet. Je kunt bij die stopkindersex pagina nog gewoon foto's en adressen vinden van de pedo's. Ik snap er niks van.
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')