haha, dat vroeg ik me ook al af! Volgens mij niet namelijk!quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:53 schreef von_Preussen het volgende:
Hoe is die werktrein bij Almelo verdiept eigenlijk op dat spoor gekomen? Is dat tunnelspoor al aangesloten op het gewone net ofzo?
Zonder dat ik de foto heb gezien, (almelonieuws.nl werkt hier nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:53 schreef von_Preussen het volgende:
Hoe is die werktrein bij Almelo verdiept eigenlijk op dat spoor gekomen? Is dat tunnelspoor al aangesloten op het gewone net ofzo?
Ahw, hij durfde niet?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, en ik ben onderweg blijkbaar gespot door een andere spoorhobbyist. Die het niet nodig vond om zijn muil open te trekken. Wauw.
Ik vind vooral die tweede mooi eigenlijk. Maar ook leuk om eens te zien hoe dat nou eigenlijk in zijn werk gaatquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hier enkele foto's van Almelo Verdiept. De 1e foto spreekt me wel aan![]()
http://www.almelonieuws.n(...)ri_2009_2_/foto.html
Een uitgebreider artikel op NRC.nl vermeldde ook het volgende:quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:55 schreef Dichterbijer het volgende:
IK weet dat het om trams gaat, maar in Groningen gaan weer trams rijden! http://rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=79305
Assen - Leeuwarden?quote:Tevens zullen er meer treinen rijden tussen de stad Groningen en Assen en Leeuwarden. Assen krijgt twee nieuwe stations in het zuiden en noorden. Het Groningse hoofdstation gaat ingrijpend op de schop. Er komt een rechtstreekse treinverbinding tussen Leeuwarden en Assen. Groningen is straks de enige stad in het land die vanuit zes richtingen per spoor bereikbaar is. BRON
Nee. Dat is Zwolle al namelijk.quote:Groningen is straks de enige stad in het land die vanuit zes richtingen per spoor bereikbaar is.
De treinen Leeuwarden - Groningen gaan doorrijden naar Assenquote:
en de tram is nummer 6.quote:En wat bedoelen ze nou met de zesde spoorverbinding? Naar mijn weten zijn er maar vijf:
-Drenthe
-Friesland
-Nieuweschans/Winschoten
-Roodeschool
-Delfzijl
Nou, drie danquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:09 schreef Peterselieman het volgende:
Zwolle is straks zelfs zeven(Moet je het trammetje naar Kampen dan wel meerekenen)
Groningen is nu nog maar vier hoor.
- Leeuwarden
- Assen
- Zuidbroek
- Sauwerd (Daar is de aantakking al)
Zoiets denk ik ja, ff uitzoeken wat handig is. Wat voor datum staat er bij jou op het begeleidende verhaal? Linksboven op de voorkant staat dan "Geldig vanaf......"quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:38 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ja die GTBV van gisteren, 14:54 vertrek en dan vleuten invullen ofzo?
Liggen nog steeds bij de NS, kreeg een brief dat ze het ontvangen hadden maar nog wel even kon duren. Het was al meer dan zes weken opgestuurd, binnenkort nog maar eff drie de deur uit doenquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:38 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ja die GTBV van gisteren, 14:54 vertrek en dan vleuten invullen ofzo?
Dat zegt niet veel hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:55 schreef Brembo het volgende:
Liggen nog steeds bij de NS, kreeg een brief dat ze het ontvangen hadden maar nog wel even kon duren. Het was al meer dan zes weken opgestuurd,
Fles en ik hoorden gisteren ook die Historische woorden bij het binnenrijden van Roermond.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:55 schreef Brembo het volgende:
[..]
Liggen nog steeds bij de NS, kreeg een brief dat ze het ontvangen hadden maar nog wel even kon duren. Het was al meer dan zes weken opgestuurd, binnenkort nog maar eff drie de deur uit doen.
Vandaag trouwens historische woorden 'HC ATB' weer is gewoord. Altijd leuk dat de halve trein denkt dat er gezegd wordt WC.
Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaage shizzle iddquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:13 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Fles en ik hoorden gisteren ook die Historische woorden bij het binnenrijden van Roermond.
Je kon ons oprapen uit het cateringliftje![]()
Kan er niet echt veel van zeggen omdat ik daar niet of nauwelijks zelf ervaring heb met het spoorgebeuren, maar het lijkt me dat dit soort natte dromen nou niet bepaald de dagelijkse realiteit zou moeten beheersen daarquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:29 schreef bork het volgende:
Heibel om de Super Express
http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/7886766.stm
VIRM4 is eigenlijk best te doen. OK, 't zal niet mijn favoriet worden, maar ze zijn er toch in geslaagd een stijlvolle trein te maken. Een beetje lullig dat dat pas bij de vierde deelserie gelukt is, maar toch. Jammer is alleen dat VIRM4 maar 50 stellen zijn op een totaal van weet ik veel wat.quote:
Ik weet het niet. Het kan best zijn dat het in een andere bak van hetzelfde stel een stuk beter geweest was.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:19 schreef Duvel het volgende:
Ja, soms heb je er van die karren tussen. Dempers een beetje oud of zo?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:07 schreef bork het volgende:
Nieuwe VIRM 9580 te Amersfoort vanmiddag, volgens mij was de verf nog nat!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop echt dat de HSL voor kentering zorgt in Groot-Brittannië. De spoorwegmaatschappijen zijn nog steeds bezig de puinhopen van Margaret Thatcher op te ruimen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan er niet echt veel van zeggen omdat ik daar niet of nauwelijks zelf ervaring heb met het spoorgebeuren, maar het lijkt me dat dit soort natte dromen nou niet bepaald de dagelijkse realiteit zou moeten beheersen daar
Ik heb nog wel een rapport van een ontiegelijke crash bij Clapham Junction voor geinteresseerdenquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat de HSL voor kentering zorgt in Groot-Brittannië. De spoorwegmaatschappijen zijn nog steeds bezig de puinhopen van Margaret Thatcher op te ruimen.
quote:DORDRECHT - ProRail is begonnen met de voorbereidende werkzaamheden voor de spoorverdubbeling op sommige delen van het traject Dordrecht-Geldermalsen. Bij het station Dordrecht Stadspolders en de nog aan te leggen halte Boven-Hardinxveld komen passeersporen.
PM maar.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een rapport van een ontiegelijke crash bij Clapham Junction voor geinteresseerden
Barbaar!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:47 schreef James1988 het volgende:
Ik vind VIRM, van alle generaties, best wel mooi eigenlijk. 't is in ieder geval niet zo'n klein flutding als een plan V ofzo... 't is best een groot ding
Wat?quote:
Alleen maar omdat ie langer is dan een Plan V is een VIRM leuker?quote:
Dat zeg ik niet?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ie langer is dan een Plan V is een VIRM leuker?
Vind jij. Ik vind van wel.quote:VIRM heeft 't gewoon niet.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:47 schreef James1988 het volgende:
Ik vind VIRM, van alle generaties, best wel mooi eigenlijk. 't is in ieder geval niet zo'n klein flutding als een plan V ofzo... 't is best een groot ding
quote:
Dus.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:47 schreef James1988 het volgende:
't is in ieder geval niet zo'n klein flutding als een plan V ofzo... 't is best een groot ding
Van mening verschillen mag. Alleen zijn sommige meningen beter dan andere.quote:[..]
Vind jij. Ik vind van wel.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Van mening verschillen mag. Alleen zijn sommige meningen beter dan andere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |