Die prijs ik om het offroad gevoel dat ik krijg als ik daar in reis. Staand.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:41 schreef Brembo het volgende:
[..]
Van SGMm word je zeker wel vrolijk, dat is pas kut materieel.
Boejje, SGMm zit je nooit lang in.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:25 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Die prijs ik om het offroad gevoel dat ik krijg als ik daar in reis. Staand.
Nou dat valt wel mee denk ik hoor. Wegenbelasting, kilometerheffing, dat gaat echt wel weer terugkomen, al dat geld. Het is ook niet alsof al die stratemakers de weg aanleggen voor de lieve blauwe ogen van de ministerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:29 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat ik trouwens ook wel grappig vind is dat ze zeggen dat het geld van de Betuweroute terug verdiend wordt de spoorlijn rendabel wordt.![]()
Bij een snelweg bijvoorbeeld wordt het aanleg geld ook niet terugverdiend maar dan zeggen ze daar niets over
mee eens, pingtijden waren op een gegeven moment 2500ms, of zelfs een time-outquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:25 schreef Peterselieman het volgende:
Vanmiddag het internet in de trein bij Arriva eens uitgetest. Tussen Groningen en Zuidhorn was het een prima verbinding die daarna snel inkakte en bij Leeuwarden was er helemaal niets meer van over. Mochten ze het in willen voeren, dan mogen ze eerst wel eens een paar extra hulpmasten plaatsen, want de snelheid van het internet op het grootste deel van het traject was nog maar net genoeg om te MSN'en.
Die verbinding bestond vroeger wel degelijk, maar de RET heeft deze verbinding wegbezuinigd wegens (klaarblijkelijk) teleurstellende vervoerscijfers op het traject Schiedam Centrum-Spijkenisse.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:09 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dan zal je moeten overstappen, de metro vanuit Spijkenisse rijdt naar Capelle a/d IJssel. Maar de reistijd zou 57 minuten bedragen als de lijn zou bestaan.
Correctie, Duvel:quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:13 schreef Duvel het volgende:
Zonder overstap een kwartier of drie? Maar ze gaan van Kralingse Zoom tot Spijkenisse, van Nesselande alleen tot Marconiplein. Voor zover ik de dienstregeling kan lezen op de RET-site.
Dit was dus een reactie op Fles.
Op die cameo appearance van Roelf de Boer na is dat sinds 1982 25 jaar lang niet het geval geweest dus. bronquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
(het is alweer even geleden dat we een man als minister van V&W hadden trouwens)
Oh ja natuurlijk, logisch.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Correctie, Duvel:
Metro's uit Ommoord en Nesselande eindigen sinds 2002 te Schiedam Centrum.
Nee joh, nu gaan er echt geen vertragingen meer ontstaan hoorquote:De Raad van Bestuur van Saxion eist van spoorbeheerder ProRail dat er snel een einde komt aan de reeks treinvertragingen op het traject Enschede-Deventer.
De Raad van Bestuur doet die oproep in een open brief aan ProRail. Saxion heeft vestigingen in Enschede, Deventer en Apeldoorn die bewust bij een station zijn gebouwd. Duizenden studenten en medewerkers reizen dagelijks met de trein en zijn de dupe van de treinvertragingen. Daardoor loopt het onderwijs en onderzoek van Saxion volgens de Raad van Bestuur schade op.
Meer op http://www.tctubantia.nl/(...)gel-voor-Marklin.ecequote:Porsche reddende engel voor Märklin
GÖPPINGEN - Sportwagenfabrikant Porsche wordt naar alle waarschijnlijkheid de nieuwe investeerder bij het in financiële problemen geraakte modeltreinmerk Märklin.
Dat het ene beroemde fabriek de andere helpt heeft te maken met het feit dat de grote man bij Porsche AG, Wendelin Wiedeking, een hartstochtelijke modelspoorliefhebber is en een grote verzameling treinen en auto's heeft opgebouwd. De 56-jarige topman van Porsche, die als een van de beste managers van Duitsland geldt, leidt sinds 1993 met veel succes het Duitse autoconcern.
Ja kerel zeuren, en dan nog zo'n student op RTVOost.nl dat hij wel is een vertraging heeft van 5 MINUTEN !quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:00 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nee joh, nu gaan er echt geen vertragingen meer ontstaan hoor
Opmerkelijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:04 schreef dennistd het volgende:
[..]
Meer op http://www.tctubantia.nl/(...)gel-voor-Marklin.ece
Dat was dan misschien niet zo'n goed gekozen voorbeeldquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ja kerel zeuren, en dan nog zo'n student op RTVOost.nl dat hij wel is een vertraging heeft van 5 MINUTEN !![]()
En de laatste keren kwam dus door die wissel bij Almelo de riet, terwijl de kans op vertraging strax veel minder is als Almelo Verdiept klaar is.
Ik reis ook elke dag met de trein naar Hengelo vanaf Almelo de Riet en terug. En met vertraging heb ik nauwelijks te maken, af en toe is 5 minutenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was dan misschien niet zo'n goed gekozen voorbeeldMaar als de RvB zo'n brief schrijft is er echt wel wat meer aan de hand dan een student die een keertje tegen 5 minuten aanloopt lijkt me
Klopt. Inclusief deuntje van de SL (Storstockholms Lokaltrafik) bij de aankondiging van elke halte.quote:
Zal ik maar aftrappen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OpmerkelijkLaat nu de grappen over Märklin hogesnelheidsmodellen maar komen
quote:Vanaf volgende week komen de nieuwe sprinters in de dienstregeling en nieuwe dubbeldeks-intercity's rijden al.
Šnu.nl
Ut - Gvc he, dat is al jaren bekend zowatquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:53 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
op welke trajecten komt de sl(e)t
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |