Ik denk het wel! Maar maok is al heel goed hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:31 schreef Uitgaven het volgende:
[..]
Oeh, ben jij ook zo'n betere kant van iemand?
Nou, die inkomen is maar een stoutert.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:32 schreef koam het volgende:
[..]
Ik denk het wel! Maar maok is al heel goed hoor
Mijn PI zorgt ervoor dat ik mijn emoties in bedwang houd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:33 schreef Uitgaven het volgende:
[..]
Nou, die inkomen is maar een stoutert.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:33 schreef Uitgaven het volgende:
[..]
Nou, die inkomen is maar een stoutert.
lief voor mekaar zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:38 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Mijn PI zorgt ervoor dat ik mijn emoties in bedwang houd.
Ruzies zijn niet tof. Gewoon doorpostenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Hm.
Ik ben nog wel steeds degene van deze reeks die 't meest hier post?
Ik weet nog van dat ik heul veul postte en we ruzie kregen.
Dat is schijnquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:38 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Mijn PI zorgt ervoor dat ik mijn emoties in bedwang houd.
Er was hier heul geen sneeuw.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:47 schreef koam het volgende:
nou, even ontopic jognes
de sneeuw is hier alweer bijna weg, das wel een teleurstelling
Juust. Ook Inkomen kijkt uit over een sneeuwloos Groningen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:48 schreef Uitgaven het volgende:
[..]
Hier wel, want Inkomen en Uitgaven komen immers uit Groningen.
Ik heb hier heul wel gekeken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan heb je hier niet gekeken
Gaan we zuipen vanavond?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:50 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Juust. Ook Inkomen kijkt uit over een sneeuwloos Groningen.
Maar ik heb wel een belangrijk studieboek binnengekregen. Tijd om dat vanavond in de flatbar te vieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |