Ik denk het wel! Maar maok is al heel goed hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:31 schreef Uitgaven het volgende:
[..]
Oeh, ben jij ook zo'n betere kant van iemand?
Nou, die inkomen is maar een stoutert.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:32 schreef koam het volgende:
[..]
Ik denk het wel! Maar maok is al heel goed hoor
Mijn PI zorgt ervoor dat ik mijn emoties in bedwang houd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:33 schreef Uitgaven het volgende:
[..]
Nou, die inkomen is maar een stoutert.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:33 schreef Uitgaven het volgende:
[..]
Nou, die inkomen is maar een stoutert.
lief voor mekaar zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:38 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Mijn PI zorgt ervoor dat ik mijn emoties in bedwang houd.
Ruzies zijn niet tof. Gewoon doorpostenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Hm.
Ik ben nog wel steeds degene van deze reeks die 't meest hier post?
Ik weet nog van dat ik heul veul postte en we ruzie kregen.
Dat is schijnquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:38 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Mijn PI zorgt ervoor dat ik mijn emoties in bedwang houd.
Er was hier heul geen sneeuw.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:47 schreef koam het volgende:
nou, even ontopic jognes
de sneeuw is hier alweer bijna weg, das wel een teleurstelling
Juust. Ook Inkomen kijkt uit over een sneeuwloos Groningen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:48 schreef Uitgaven het volgende:
[..]
Hier wel, want Inkomen en Uitgaven komen immers uit Groningen.
Ik heb hier heul wel gekeken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan heb je hier niet gekeken
Gaan we zuipen vanavond?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:50 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Juust. Ook Inkomen kijkt uit over een sneeuwloos Groningen.
Maar ik heb wel een belangrijk studieboek binnengekregen. Tijd om dat vanavond in de flatbar te vieren.
Die van ons gaat vanavond voor het eerst open na verbouwing, dus een goed moment om mijn eerste biertje als bewoner te drinken. (Ik ben er al wel eens eerder geweest.)quote:
hier ook bijna niet meerquote:
Hier is een prachtig hier.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Misschien niet bij het juiste hier
De lente, daar houden die stoutert en ik wel van.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:53 schreef koam het volgende:
[..]
hier ook bijna niet meermaar dan toch maar
want de lente komt eraan!
Mag ik ook mee?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:54 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Niet zuipen, maar bier drinken, maar doe vooral mee.
Je hebt 't zelf gezien.quote:
Deden wij - ik en sebasser- ook, maar iedereen werd alsnog boos.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:40 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ruzies zijn niet tof. Gewoon doorposten.
Ik moet ook weer die top-50 in.
Dat viel wel mee hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Deden wij - ik en sebasser- ook, maar iedereen werd alsnog boos.
Maar dat weet jij niet, want toen was jij er nog niet.
Dat was de tijd dat we gedwongen werden over Groningen te praten en als j anders deed dan werden ze boos,.
Hier niet hoor.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het schijnt bij de buren altijd mooier te zijn
Er zijn behoorlijk wat topics geweest waarin mensen weer pissig werden.quote:
Ik heb nog enkele flesjes La Chouffe liggenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:52 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Die van ons gaat vanavond voor het eerst open na verbouwing, dus een goed moment om mijn eerste biertje als bewoner te drinken. (Ik ben er al wel eens eerder geweest.)
Ik was ook al in één van de Selwerd-flats uitgenodigd, om daar een Grand Prestige of twee te nuttigen.
En toch voel ik mij steeds ouder worden hierquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Deden wij - ik en sebasser- ook, maar iedereen werd alsnog boos.
Maar dat weet jij niet, want toen was jij er nog niet.
Dat was de tijd dat we gedwongen werden over Groningen te praten en als j anders deed dan werden ze boos,.
Dat was Vroegâhquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Er zijn behoorlijk wat topics geweest waarin mensen weer pissig werden.
Viking had er ook een handj vol van.
Dit topic was nooit inhoudelijk, maar dat wilden de mensen toen wel geloven.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:58 schreef Inkomen het volgende:
[..]
En toch voel ik mij steeds ouder worden hier.
Dit topic had, zoals de TT aangeeft, wel even een injectie nodig. Je kunt over 315 topics niet alléén maar inhoudelijk bezig gaan. Vooral niet op zo'n slome dag als deze.
Ja.quote:
La Chouffe, een mooie opstap naar Grand Prestige.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb nog enkele flesjes La Chouffe liggen
Of je moet verhuizen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hmm, daar kan ik niet tegenop
Dat dacht ik wel.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hmm, daar kan ik niet tegenop
Dat is wel een reisje naar België waard dacht ik zoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:59 schreef Inkomen het volgende:
[..]
La Chouffe, een mooie opstap naar Grand Prestige.
Ik heb hier nog een fles McChouffe staan, maar die is dan weer leeg. ¤0,20 statiegeld... in België.
ja met die sneeuw leek het even wat te worden maar toch nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:58 schreef Inkomen het volgende:
[..]
En toch voel ik mij steeds ouder worden hier.
Dit topic had, zoals de TT aangeeft, wel even een injectie nodig. Je kunt over 315 topics niet alléén maar inhoudelijk bezig gaan. Vooral niet op zo'n slome dag als deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |