abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:19:48 #251
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_66644347
Wanneer brengen ze dan eens exclusief nieuws vanuit de Stichting?
Altijd dat eenzijdige nieuws vanuit Roda en Fortuna. Die melden altijd hetzelfde.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:20:49 #252
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_66644376
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 10:19 schreef Professional het volgende:
Wanneer brengen ze dan eens exclusief nieuws vanuit de Stichting?
Altijd dat eenzijdige nieuws vanuit Roda en Fortuna. Die melden altijd hetzelfde.
Hubert zou afgelopen zaterdag een interview met Studio Sport hebben, als dat niet door Roda JC verboden werd...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:23:01 #253
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_66644436
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 10:18 schreef LeonH het volgende:

[..]

nou nou, wat exclusief dat het hoogstwaarschijnlijk niet kan doorgaan omdat de gemeentes de schulden niet volledig willen kwijtschelden
Een wanhoopsoffensief van de Stuurgroep?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:48:33 #254
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_66645196
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 10:20 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Hubert zou afgelopen zaterdag een interview met Studio Sport hebben, als dat niet door Roda JC verboden werd...
Hoe kan Roda dat in vredesnaam verbiden?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:52:22 #255
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_66645313
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 10:48 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Hoe kan Roda dat in vredesnaam verbiden?
Zoals ik het begreep zaterdag is het interview verboden...
Planning:
-
  dinsdag 3 maart 2009 @ 12:29:24 #256
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_66648189
Ja, waarom moet dat verboden zijn?
Roda kan dat niet verbieden, maar het kan zeker zijn dat de Stichting hem een verbod heeft opgelegd.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 12:37:11 #257
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_66648426
Ik weet enkel wat mij is gezegd
Planning:
-
  dinsdag 3 maart 2009 @ 13:44:48 #258
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_66650646
beetje vreemd idd dat ze hem dat verbieden. Ze kunnen hem toch niet gewoon uit de stichting stemmen als ie het wel zou doen, daarom is hij juist voorzitter-af

Geeft wel aan hoe bang men voor hem is. Met Vankan kunnen ze tegenstanders iig niet meer afdoen als niveau stoeptegel
Hier dan het 'exclusieve' bericht van het LD:
quote:
Zonder overheid geen fusie Roda en Fortuna

Medewerking van de Limburgse overheden (provincie en gemeenten) is cruciaal voor het wegwerken van de schuldenlast bij Fortuna Sittard en Roda JC. Kunnen beide clubs niet op nul aan een fusie beginnen, dan gaat die niet door.

Dat stellen Arie de Zeeuw (Stuurgroep Topvoetbal Limburg), Huub Narinx (directeur Roda JC) en Hans Erkens (directeur Fortuna Sittard) tegenover deze krant. Aan het einde van dit seizoen bedraagt de totale schuld van Fortuna 13,5 miljoen euro. Roda JC sluit de lopende competitie af met een negatief vermogen van 3,8 miljoen. Beide clubs staan dus samen voor 17,3 miljoen rood. Op papier is ruim 11 miljoen hiervan weggewerkt: de afbouw van het Sittardse stadion zou rond de 8 miljoen opleveren, terwijl de gemeente Kerkrade overweegt voor 3 miljoen aandelen in het Parkstad Limburg Stadion te kopen.

Stuurgroep en directies van beide clubs doen voor het wegwerken van de resterende 6,3 miljoen een beroep op de schuldeisers ("Op dit moment worden allerlei creatieve plannen bedacht."), maar erkennen dat provincie en gemeenten een cruciale rol spelen bij de sanering. Over twee weken komt de stuurgroep met een businessplan. De provincie, tot nog toe alleen bereid tot een faciliterende rol, wil pas reageren als het businessplan er ligt. De gemeente Sittard-Geleen heeft steeds gesteld geen geld meer in profvoetbalclubs te willen steken.
wat een prutsers zijn het toch. Dit had men niet kunnen bedenken toen men eraan begon? Wat een lachtertje. Dalijk gaat het niet door en is roda door deze soap straks nog meer fans, sponsoren en goodwill kwijt. Een complete vervanging van iedereen die hieraan meegewerkt heeft is dan het minste wat er moet gebeuren.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 13:47:17 #259
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_66650716
quote:
Op maandag 2 maart 2009 17:38 schreef TheYoung1 het volgende:
Er was gisteren schijnbaar een uitzending met een stuk over Roda net vóór studio sport.. Iemand dat gezien?
Kan het niet vinden bij uitzending gemist....Waarom wil ik het graag terugzien? Omdat ik er vandaag een aantal keer op aangesproken ben, dat ik uitgebreid met mn bakkus in beeld ben geweest. Wil mezelf wel eens op tv zien
Stond samen, zoals altijd, met mn beste mooie blonde rodavriendin vooraan op west.
Iemand?
Ik heb het wel gezien maar niet opgenomen. Normaal staan dit soort reportages wel op de eredivisie site van de nos maar gister kon ik t niet vinden. Verder geen eenzijdige reportage maar ook niet echt boeiend. Wel grappig op t eind dat er iemand voorbij de camera loopt en roept: FUCK DE FUSIE ofzoiets
  dinsdag 3 maart 2009 @ 14:50:36 #260
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_66652744
Vandaag bij EenVandaag komt een interview met Vankan
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  dinsdag 3 maart 2009 @ 15:16:39 #261
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_66653810
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 14:50 schreef LeonH het volgende:
Vandaag bij EenVandaag komt een interview met Vankan
Ben benieuwd.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 15:30:08 #262
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_66654385
hij weet wel hoe die het moet spelen, één voor één gaat ie ze allemaal af

maar dan is het des te vreemder dat hij zaterdag niet met de nos mocht praten...
  dinsdag 3 maart 2009 @ 19:04:54 #263
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_66662318
Wat een teleurstelling zijn die stukjes altijd. Denk je dat ze eindelijk eens met alle tegenargumenten komen maar ze halen altijd alleen de emoties van de supporters aan.
Waarom hebben ze het nooit over het feit dat niemand die 15 miljoen gaat kwijtschelden, dat er nog geen enkele sponsor is (wat die kerel die we alleen maar van zijn vorige mislukte fusie kennen ook mag zeggen), dat onze problemen niet ontstaan zijn door de omstandigheden van de regio, die je kunt vergelijken met Twente, maar door het wanbeleid van het bestuur?
  dinsdag 3 maart 2009 @ 19:10:11 #264
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_66662580
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:04 schreef Schimpie het volgende:
Wat een teleurstelling zijn die stukjes altijd. Denk je dat ze eindelijk eens met alle tegenargumenten komen maar ze halen altijd alleen de emoties van de supporters aan.
Waarom hebben ze het nooit over het feit dat niemand die 15 miljoen gaat kwijtschelden, dat er nog geen enkele sponsor is (wat die kerel die we alleen maar van zijn vorige mislukte fusie kennen ook mag zeggen), dat onze problemen niet ontstaan zijn door de omstandigheden van de regio, die je kunt vergelijken met Twente, maar door het wanbeleid van het bestuur?
Dat was inderdaad een minpunt, maar toch vond ik het wel een goed filmpje, het haalt in ieder geval de fusietegenstanders weg uit de hoek van het tuig waarin we toch lange tijd doelbewust neergezet zijn. Bovendien kraamde Van den Wall Bake onzin uit, hetgeen hopelijk veel mensen opgevallen is.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 19:12:09 #265
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_66662667
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:10 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat was inderdaad een minpunt, maar toch vond ik het wel een goed filmpje, het haalt in ieder geval de fusietegenstanders weg uit de hoek van het tuig waarin we toch lange tijd doelbewust neergezet zijn. Bovendien kraamde Van den Wall Bake onzin uit, hetgeen hopelijk veel mensen opgevallen is.
Europese prijzen. Die man is 1 grote grap.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 19:16:22 #266
60704 LeonH
pi_66662851
Fuck... ik kondig het hier zelf aan, en nog vergeet ik het te kijken..
Dan maar wachten tot het online staat
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  dinsdag 3 maart 2009 @ 19:22:44 #267
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_66663091
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:12 schreef Schimpie het volgende:

[..]

Europese prijzen. Die man is 1 grote grap.
"Alle sponsoren staan achter het plan"....
Toen 'ie dat zei, schoot ik toch wel echt in de lach
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  dinsdag 3 maart 2009 @ 19:26:51 #268
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_66663273
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:22 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

"Alle sponsoren staan achter het plan"....
Toen 'ie dat zei, schoot ik toch wel echt in de lach
Ja, te belachelijk voor woorden, maar helaas zijn er nog steeds mensen die in de beloofde gouden bergen geloven.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 19:40:43 #269
154193 TheYoung1
pi_66663837
Het gaat er hoedanook steeds meer op lijken dat het een ge-escaleerde storm in een glas water gaat zijn.

Ik weet niet meer wie het had gezegt na het nieuws van vandaag, maar de uitspraak "als dit hele fusie-verhaal nu niet doorgaat, er verder ook nooit meer over te beginnen" , hakt hout.

Donderdag zijn we cup-fighters!!!!!!!!
Patat, dat is het!!
  dinsdag 3 maart 2009 @ 19:43:13 #270
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_66663932
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:40 schreef TheYoung1 het volgende:
Het gaat er hoedanook steeds meer op lijken dat het een ge-escaleerde storm in een glas water gaat zijn.

Ik weet niet meer wie het had gezegt na het nieuws van vandaag, maar de uitspraak "als dit hele fusie-verhaal nu niet doorgaat, er verder ook nooit meer over te beginnen" , hakt hout.
We hebben de strijd helaas nog lang niet gewonnen, maar we kunnen m wel winnen, want we hebben zowel de emotie als de ratio aan onze zijde.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 19:51:59 #271
154193 TheYoung1
pi_66664275
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:43 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

We hebben de strijd helaas nog lang niet gewonnen, maar we kunnen m wel winnen, want we hebben zowel de emotie als de ratio aan onze zijde.
Daarom hoop ik ook echt op zo'n 8.000/ 10.000 mensen op de tribunes donderdag. Ook al kosten de kaartjes 10 euries

En om eerlijk te zijn. Was eigenlijk op wel een beetje opgelucht dat ze toenstraks bij 1vandaag, niet meer van de 15-minuten-actie hadden laten zien.
Zou toch weer een heel ander beeld geschetst hebben.
Patat, dat is het!!
  dinsdag 3 maart 2009 @ 20:19:33 #272
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_66665520
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:16 schreef LeonH het volgende:
Fuck... ik kondig het hier zelf aan, en nog vergeet ik het te kijken..
Dan maar wachten tot het online staat
ben t ook vergeten
maar het staat online zo te zien! Klik en dan na ongeveer 7 minuten.

edit:
zo. even teruggekeken en idd wel een aardige reportage, wel jammer dat vankan niet meer spreektijd kreeg maar eigenlijk kreeg niemand echt veel spreektijd. Die van den wall-bake met zijn europese titels wat een malloot. En de bedrijven die genoeg hebben van het versnipperde gedoe in Limburg..... typisch weer zo een hollander die even vanuit a'dam conclusies komt trekken.

Narinx is nog de grootste malloot die ertussen zat: 'als je dan cijfers krijgt waaruit blijkt dat we het niet kunnen redden dan schrik je toch even' Volgens mij hoort een directeur de cijfers toch allang te weten om er vervolgens iets aan te doen behalve concluderen dat je er dan maar beter mee kan stoppen jij idioot!

[ Bericht 19% gewijzigd door planethugo op 03-03-2009 20:35:54 ]
pi_66675841
"Dan gaan we naar Maastricht"

zal er verder maar niks over zeggen.. niveau stoeptegel is in ieder geval weer eens onderstreept.
  woensdag 4 maart 2009 @ 08:04:52 #274
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_66678788
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 00:18 schreef NoMercy285 het volgende:

zal er verder maar niks over zeggen.. niveau stoeptegel is in ieder geval weer eens onderstreept.
Op zich klopt het, de provincie wilt daar toch het stadion gaan plaatsen voor FCL...

Maar de manier waarop hun het bedoelen
Planning:
-
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:58:50 #275
60704 LeonH
pi_66684811
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 00:18 schreef NoMercy285 het volgende:

Inderdaad diep triest dat je dan uitgerekend weer zoiets voor de camera krijgt.... Of ze hebben meer ondervraagd, en dat monteren ze er in, want daar in Holland zijn we toch maar "stomme limburgers"

En wat een triest figuur die Van de Wall dinges. Europees ... Is ook wel te bereiken met Roda JC alleen, en dat ze dan maar eens bedrijven beginnen aan te tonen dan
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:03:10 #276
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_66684943
die 2 mongolen die roepen dat ze dan maar naar maastricht gaan was idd te triest voor woorden. Net als die 2 mutsen die waarschijnlijk op de hoofdtribune zaten: 'het moet he, jammer maar helaas' dat was zeker de vrouw van kuijer ofzo
  woensdag 4 maart 2009 @ 14:47:19 #277
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_66691212
omfg ik overweeg mijn abbo op vi op te zeggen, er staat een EXCLUSIEF stukje op de site van ze van een nietszeggend berichtje van de stuurgroep dat al gisteren uitgegaan is. Zucht
  woensdag 4 maart 2009 @ 22:35:48 #278
60704 LeonH
pi_66709943
Ah, het FC Limburg van het noorden is door naar de halve finale
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:05:47 #279
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_66719612
quote:
‘Ik mis in sommige Roda-geledingen topsportklimaat’

INTERVIEW Martin van Geel met handen en voeten gebonden zolang duidelijkheid over toekomst op zich laat wachten

Hij beschouwt zijn huidige klus als de lastigste uit zijn veertienjarige carrière als technisch directeur, heeft wel eens slapeloze nachten vanwege de sportieve en financiële malaise, en rolt sinds zijn aantreden ruim een half jaar geleden van de ene in de andere verbazing.

Als het aan directeur voetbalzaken Martin van Geel ligt, moet er zo snel mogelijk duidelijkheid komen bij Roda JC. „Anders lopen we volgend jaar weer achter de feiten aan.”

Uheeft gewerkt bijWillem II, AZ en Ajax. Is dit uw moeilijkste opdracht tot nu toe? „Dat denk ik wel. In de voorbereiding liep het niet wat betreft het voetbal en vielen de resultaten tegen. Je krijgt signalen over de sfeer in de groep, maar ik had de overtuiging het recht te kunnen praten. Al snel werd duidelijk dat de verstoorde verhoudingen tussen de selectie en trainer Raymond Atteveld onherstelbaar waren.We hadden niet het vertrouwen dat het nog goed zou komen, dan kun je maar één maatregel nemen. Ik was net begonnen, daar zit je dan echt niet op te wachten. Dat was meteen de tweede teleurstelling.”

De eerste was het gebrek aan financiële middelen. Hoe snel kwam u daar achter? „Toen Roda me benaderde, heb ik vragen gesteld over de financiële mogelijkheden. Je weet dat de ploeg al jaren tussen de plaatsen zes en negen is geëindigd en krijgt van de beleidsbepalers te horen dat er sprake is van een stabiele, gezonde club. Eentje met de twaalfde, dertiende begroting waar niet veel, maar wel iets mogelijk is. Onderhandelingen die al gaande waren met Hertha BSC over Lakic, kostprijs acht ton, versterkten mij in de gedachte dat er mogelijkheden waren.

Bovendien zou er een investeringsfonds komen. Ook daar is helaas niets van terechtgekomen.”

En dus bleek er helemaal niets mogelijk te zijn. „Het financiële verhaal werd snel duidelijk. Bij de technische staf waren verwachtingen gewekt over mogelijke versterkingen, maar die waren gewoon onhaalbaar. Daar moet je dan meteen een streep door trekken.

Vervolgens kom je terecht in een andere vijver waar meteen meer risico’s aan vast zitten.We dachten met Harrie Gommans het type te halen dat we nodig hadden.

Een stevige jongen die terug zou keren in Limburg, een ideale pinchhitter.

Die inschatting is achteraf helaas verkeerd geweest.Waar het om gaat is dat we zelfs die twee ton niet konden betalen zonder externe hulp. Dan weet je genoeg.”

Heeft u het gevoel dat Roda de werkelijke situatie naar u toe heeft verzwegen? „Ik had liever wel wat meer informatie gehad, al vermoed ik dat de problemen toen nog niet zo duidelijk waren. Hetgeen niet wil zeggen dat ik er dan niet in was gestapt, want ik loop niet weg voor de eerste de beste uitdaging. Het is alleen niet eenvoudig om met een lege portemonnee een selectie te versterken.

Het was een hels karwei in de winterstop. Ik mocht geen enkel risico nemen. Kon geen speler halen voordat een ander vertrokken was. Tegelijkertijd kon je niemand laten gaan zonder dat je een vervanger had.Wonder boven wonder is het goed gegaan, want op papier zijn we er sterker op geworden.”

Toch is dat niet te zien aan de prestaties na de winterstop. „Vier punten uit de eerste vier duels met daarin PSV, Heerenveen en AZ als tegenstanders waren acceptabel.

Vervolgens verloren we tegen de verhouding in van Sparta.

Die nederlaag heeft het team een geweldige dreun gegeven. Anders zijn die twee afgrijselijke wedstrijden tegen NAC en Vitesse niet te verklaren. Ik weet uit ervaring dat het moeilijk is om druk en stress om te zetten in positieve energie.

Ik hoop dat de overwinning op De Graafschap het begin is van een goede reeks. Dan komt het vertrouwen vanzelf terug.”

Na het bekend worden van de financiële situatie, werden vragen gesteld bij de aanstelling van een directeur voetbalzaken. „Ik lees steeds die berichten over de dure Van Geel. Luister, ik heb meer dan de helft ingeleverd en werk voor een normaal Roda-salaris in Kerkrade. Ik kan iedereen recht in de ogen kijken. Zo hoort dat ook, je moet het altijd in de verhoudingen blijven zien. In de kleedkamer mogen de verschillen ook niet te groot zijn. Nu ik weet wat ik destijds niet wist, ben ik daar al helemaal blij om. En dat mensen zoiets zeggen? Ach, ik heb ik de loop der jaren een hele dikke huid gekregen.

Ik weet zeker dat een goede technisch directeur zijn salaris dik terugverdient. Dat heb ik bijWillem II, AZ en Ajax ook gedaan. Onder de streep heb ik financieel altijd geld verdiend voor een club met een goed aan- en verkoopbeleid en het op tijd openbreken van spelerscontracten. Dat lukt me hier ook als ik de mogelijkheden krijg.”

Het probleem is dat die er niet zijn op dit moment. „Dat is soms best frustrerend. De scouting is goed georganiseerd, we weten precies welke spelers we zouden willen aantrekken. Alleen kunnen we door de onduidelijkheid over de toekomst helemaal niets doen.We hadden Klavan willen halen, hebben contact gehad met de transfervrije Robbert Schilder. Je ziet de jongens die je zelf op het oog had links en rechts bij andere clubs tekenen. Dit kan niet te lang meer duren, want dan loop je straks weer achter de feiten aan.

Normaal begin je in januari al te werken aan de ploeg voor het volgend seizoen. De financiële problemen, de onduidelijkheid over de fusie en de onzekerheid over waar we komend seizoen voetballen zorgen voor veel onrust. Alles komt tegelijk over ons heen.”

Wat doet dit met de mens Martin van Geel? „Als mens verander ik niet, ik blijf altijd mezelf. Staan we bovenaan, dan loop ik achteraan om iedereen met de voetjes op de vloer te houden.

En als we onderaan staan, loop ik voorop om iedereen vertrouwen te geven en de kar te trekken.

Zo zit ik elkaar, dat zal nooit veranderen. Maar ik ben altijd heel betrokken, ben er 7 dagen in de week 24 uur per dag mee bezig en heb best wel eens slapeloze nachten.”

Heeft u het gevoel dat de spelers ook beseffen hoe ernstig de situatie is? „Absoluut. Er is geen speler die zich niet realiseert waar het over gaat. Alleen uit de een dat anders dan de ander. Dat moet je ook respecteren.

Maar ik mis wel het scherpe naar elkaar toe, het is te lief. Er moeten vaak van bovenaf maatregelen worden genomen. Het onderling corrigeren mag wel eens harder.

Ik mis in sommige geledingen binnen de club het topsportklimaat.

Dat probeer ik er hier in te krijgen.”

Intussen loopt door alle gebeurtenissen de tweespalt als een rode draad door de hele club. „Klopt. Er is één en al onrust. Iedereen zou zich moeten realiseren dat er snel duidelijkheid moet komen en iedereen zou eens aan het clubbelang moeten denken. Dat geldt ook voor de STAK en de Stichting.

Je hebt twee keuzes. Of je gaat voor de fusie: de krachten bundelen, het achterland vergroten, en partijen en de provincie interesseren waardoor je met een hogere begroting een stabiele eredivisieclub krijgt.

Of je doet het niet, verliest nog meer terrein en gaat richting RKC of erger. Dan heb je straks het mooiste stadion van de eerste divisie en speel je voor 1500 tot 2000 man. Kijk naar Fortuna Sittard. Als je daar genoegen mee neemt, moet je dat doen.”

Neemt u genoegen met die tweede keuze? „Ik wil het niet zozeer op mezelf betrekken, omdat ik niemand het mes op de keel wil zetten. Laat ik het zo zeggen: de kwaliteitsmensen horen daar in elk geval niet bij.

Dan heb ik het over het gros van degenen die nu op Kaalheide rondlopen.

Spelers, technische staf, scouting: iedereen met ambitie zal dan afvallen. Je kunt dan niets meer.

Jongens die laatst hun contract hebben opengebroken met allerlei perspectieven, zoals Davy de Fauw en Marcel Meeuwis, zullen dan ook zwaar teleurgesteld zijn.”

Hebben die spelers een gelimiteerde transfersom in hun contract staan bij degradatie? „Nee, dat heeft niemand. En niemand heeft in zijn contract staan dat hij in het geval van degradatie een lager salaris krijgt. Zoals ook geen enkele speler van Roda transfervrij is bij een fusie.”

Bron: Pravda
Planning:
-
pi_66725043
samenvatting van het geheel: van geel is aangetrokken met in het achterhoofd een fusie en als die er niet komt dan is ie ook snel weer weg. Jaja een echte clubman zoals hij zei bij zijn aanstelling, wat een ouwhoer.

Klavan en Schilder dat zijn spelers die ik ook nog wel kan scouten, bij van geel is het gezien zijn loopbaan steeds zo dat hij spelers haalt die iedereen wel ziet. Het kunstje is om spelers als suarez, berg en alves te halen die hier helemaal niemand kent...
pi_66744836
verlengen met het apparaat.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:41:24 #282
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_66747552
Stomme en onnodige nederlaag, maar het past dan wel weer bij dit seizoen.
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:32:00 #283
60704 LeonH
pi_66749992
Ongelofelijk.... Volen-fucking-dam....

Volendam - Heerenveen... Had je hoogstwaarschijnlijk ook nog eens thuis gespeeld...

[ Bericht 55% gewijzigd door LeonH op 05-03-2009 23:42:53 ]
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:43:36 #284
154193 TheYoung1
pi_66750358
En dan heb ik zo'n moment dat me niks meer invalt.... 1 woord dan wel, blammage..
Nu heb ik dus echt slechte zin, wat een gepruts
Patat, dat is het!!
pi_66752212
Tijd voor FC Limburg!
Ik support gevallen topclubs!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 07:55:59 #286
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_66754030
Ik zei het al na de loting...
Planning:
-
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:26:44 #287
60704 LeonH
pi_66759601
De kater komt later is nu wel van toepassing. Zag het vanochtend in de krant en snap het nu nog steeds niet hoe Yulu en Hadouir 1 op 1 met de keeper (VERHOEVEN FOR GOD'S SAKE!) kunnen missen...
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:40:47 #288
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_66764415
vooral laatste kwartier van de 90 minuten de ene na de andere kans gehad maar ze gingen er niet in. Wedstrijd toonde wel alweer aan dat er geen enkel idee achter de speelwijze zit. Dit illustreerde zich nog het meeste met corners en vrije trappen. Wat een gepruts...
pi_66764683
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:40 schreef planethugo het volgende:
vooral laatste kwartier van de 90 minuten de ene na de andere kans gehad maar ze gingen er niet in. Wedstrijd toonde wel alweer aan dat er geen enkel idee achter de speelwijze zit. Dit illustreerde zich nog het meeste met corners en vrije trappen. Wat een gepruts...
idd en dan vooral ieders keer die belachelijke korte corners waar nooit wat uitkomt en we gaan natuurlijk pas wisselen in de 105e minuut als we met 2-3 achterkomen, want we zaten me toch lekker in de wedstrijd alle 11
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:13:37 #290
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_66765810
die korte corners vond ik in t begin nog wel aardig lukken. Tegen de graafschap valt daar ook een goal uit en hadouir kan zo een ballen best aardig voorgeven. Maar na 2x had Volendam t wel door dus om daarna ermee verder te gaan was gewoon zinloos
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:14:06 #291
206623 Timmie1983
The name is Smith, Agent Smith
pi_66768077
Sergio Romero heeft zijn hand gebroken nadat hij van woede op de deur heeft geslagen omdat hij een blunder maakte gisteravond tegen NAC. Van Gaal was er niet blij mee, maar het geeft wel aan dat Romero bezig is met zijn vak. Als Castro dit na iedere blunder zou doen, zat hij nu, net als het gros van het team, van top tot teen in het gipsverband .
Supporter van Roda JC Kerkrade - Manchester United - Celtic Glasgow - FC Barcelona - Dinamo Zagreb - Gamba Osaka
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:43:37 #292
60704 LeonH
pi_66769130
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:14 schreef Timmie1983 het volgende:
Sergio Romero heeft zijn hand gebroken nadat hij van woede op de deur heeft geslagen omdat hij een blunder maakte gisteravond tegen NAC. Van Gaal was er niet blij mee, maar het geeft wel aan dat Romero bezig is met zijn vak. Als Castro dit na iedere blunder zou doen, zat hij nu, net als het gros van het team, van top tot teen in het gipsverband .
Wilde er al niet over beginnen, maar bij het eerste doelpunt viel die corner binnen de 5. Ongeacht hoe, de keeper moet daar aanzitten. Dat is zijn gebied. Hij moet daar als een stormram doorheen gaan
pi_66776141
Wanneer is de gifbeker leeg?
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  vrijdag 6 maart 2009 @ 20:15:53 #294
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_66778237
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:22 schreef iehlaak het volgende:
Wanneer is de gifbeker leeg?
Waren we er al aan begonnen?
Planning:
-
  zaterdag 7 maart 2009 @ 12:40:37 #295
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_66795214
utrecht thuis morgen moet gewonnen worden, dan is er, op de ranglijst iig, weer wat lucht...
  zaterdag 7 maart 2009 @ 13:59:55 #296
154193 TheYoung1
pi_66797108
We kunnen over Ado heen gaan en naast Sparta komen....Alleen winst telt morgen!!
Patat, dat is het!!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 14:25:49 #297
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_66797694
Bij winst morgen doen we hele goede zaken en op zich moet dat mogelijk zijn. Zo goed is Utrecht immers ook niet n traditioneel gezien wint Utrecht hoogst zelden in Kerkrade.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 17:40:52 #298
60704 LeonH
pi_66802779
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 14:25 schreef Plato1980 het volgende:
Bij winst morgen doen we hele goede zaken en op zich moet dat mogelijk zijn. Zo goed is Utrecht immers ook niet n traditioneel gezien wint Utrecht hoogst zelden in Kerkrade.
Maar als het ook eenmaal tegenzit...

Gewoon weer met frisse moed naar het stadion en het team blijven supporten ondanks de blamage van donderdag
  zaterdag 7 maart 2009 @ 18:32:29 #299
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_66804326
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:40 schreef LeonH het volgende:

[..]

Maar als het ook eenmaal tegenzit...

Gewoon weer met frisse moed naar het stadion en het team blijven supporten ondanks de blamage van donderdag
Ach blamage... Dat vond ik wel meevallen.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 19:55:14 #300
154193 TheYoung1
pi_66806876
Valt me overigens een beetje tegen, dat nog niemand gevraagt heeft wie die knappe blondine was, die in de "Uitkijk" op de 2de pagina stond. Op de "Zuid-limburger" stond ze zelfs op de voorpagina...
Foto van afgelopen zondag tegen De Graafschap
Patat, dat is het!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')