Dat dus!!!quote:Op zondag 22 februari 2009 12:56 schreef Evertje het volgende:
Geef je het fusiegedrocht eigenlijk geen goede basis door het niet meereizen naar uitwedstrijden?
Iedereen moet het natuurlijk voor zichzelf beslissen, maar ik blijf naar alle wedstrijden van Fortuna gaan zolang de fusie nog niet 100% is. Tot die tijd blijf ik mijn club, de kleuren, de historie, de spelers (die er ook niks aan kunnen doen) steunen. Dat we daarbij protesteren tegen de huidige leiding lijkt me duidelijk. Maar met niet gaan geef je eigenlijk ook een verkeerd signaal af, dat hetje allemaal niet interesseert wat met je club gebeurt.
Ik blijf vechten tot de laatste snik, en als de fusie rond komt zal ik mijn plannen ook niet staken om dat gedrocht kapot te maken.
Roda JC voorzitterBrabander Olaf "wij zijn niet bezig met Roda JC, Roda JC ligt totaal stil" van Eijndhoven en Harm van Veldhoven gaven toch al aan dat wij achter Roda moesten gaan staan zodat de nieuwe fusieclub een flitsende start in de Eredivisie kon maken.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:56 schreef Evertje het volgende:
Geef je het fusiegedrocht eigenlijk geen goede basis door het niet meereizen naar uitwedstrijden?
Iedereen moet het natuurlijk voor zichzelf beslissen, maar ik blijf naar alle wedstrijden van Fortuna gaan zolang de fusie nog niet 100% is. Tot die tijd blijf ik mijn club, de kleuren, de historie, de spelers (die er ook niks aan kunnen doen) steunen. Dat we daarbij protesteren tegen de huidige leiding lijkt me duidelijk. Maar met niet gaan geef je eigenlijk ook een verkeerd signaal af, dat hetje allemaal niet interesseert wat met je club gebeurt.
Ik blijf vechten tot de laatste snik, en als de fusie rond komt zal ik mijn plannen ook niet staken om dat gedrocht kapot te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:37 schreef zjroentje het volgende:
In de optocht van Sittard.
Het hangt boven Sittard en begint met een J?hij is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
Wat een kut sitequote:Op maandag 23 februari 2009 16:55 schreef methodmich het volgende:
Gaat het al zo rot, krijg je dit ook nog:
www.voetblah.nl
Nee. Wellicht geef je een signaal af, maar zeker niet meer dan dat. Overigens is het maar de vraag wat men doet met het signaal wat een handjevol supporters afgeven.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:56 schreef Evertje het volgende:
Inderdaad. Het mooiste zou zijn als we Fortuna de schuld in de schoenen kunnen schuiven van het mislukken van de fusie en Fortuna daarna de kapot gaat.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:36 schreef planethugo het volgende:
de disussie van de vorige pagina over rjc is eigenlijk overbodig, men wil (tenminste dat zegt men) een club 'maken' die een grotere groep supporters en sponsoren aantrekt. Dat kan men vergeten. Een groot gedeelte van de huidige supporters gaat afhaken, de sponsoren zitten er ook niet op te wachten of hebben nu een goed excuus om te stoppen met sponsoren in de huidige financiële tijden en de van de zogeten 'voetballiefhebbers' die er talrijk zouden zijn is het maar de vraag of die wel bestaan. Een nieuwe aanhang maak je niet even in 1 jaar of je moet meteen kampioen worden en dat gaat met de GEHOOPTE begroting van 15 miljoen natuurlijk niet gebeuren. Je hebt minstens 5 jaar nodig om de sympathie van de regio te verdienen en die tijd krijg je in de eredivisie gewoon niet. Kortom een luchtkasteel
En dat is nu juist het probleem. Het bestuur van Roda zit vol met mensen zonder Rodahart, de voorzitter voorop. Roda interesseert ze geen hol en het enige wat Roda kan redden is een soort van staatsgreep.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:24 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Inderdaad. Het mooiste zou zijn als we Fortuna de schuld in de schoenen kunnen schuiven van het mislukken van de fusie en Fortuna daarna de kapot gaat.
Als de knuppels in het bestuur van Roda ook maar enig verstand hebben (waar ik ernstige twijfels bij heb) en Roda willen steunen (waar ik zeker van ben dat ze dit niet willen) dan komt het goed.....
Van de Roda-fan-site...quote:Zaterdag eerste 15 minuten in de omloop blijven! dinsdag 24 feb 2009 13:37uur
Oproep aan alle Roda-fans!
Ons aller Roda JC is niet meer. Tenminste, als het aan dat waardeloze bestuur van ons ligt. Wat ons betreft is er dan ook géén support meer. Als het aan ons ligt sterft het fusiekindje een zeer snelle dood, zonder ons. Om alvast een voorschot hierop te nemen willen wij zaterdag laten zien hoe het vanaf volgend seizoen uit gaat zien. Het bestuur van Fanproject 98 en West Side Ultras roepen iedereen op om zaterdag de eerste 15 minuten weg te blijven van de tribunes en deze periode buiten of in de omloop door te brengen.
Wij beseffen dat iedereen op zijn / haar manier omgaat met de huidige situatie. De één wil helemaal niets meer met Roda te maken hebben zolang het bestuur niet aan een zelfstandig Roda JC wenst te werken, de ander wil zolang het nog Roda is Roda aanmoedigen. Vandaar dat wij hebben gekozen voor een optie die voor iedereen acceptabel zou moeten zijn. Na 15 minuten zullen we dan weer de tribunes gaan bevolken en een ieder die het wilt kan dan Roda JC weer aanmoedigen! Wij hopen dat iedereen beseft dat het bijna te laat is!
Laat dus zien dat u het niet eens bent met de snode plannen van de mensen die er zelf een puinhoop van hebben gemaakt!
Gaat niks worden ben ik bang, de overgrote meerderheid van het gepeupel in de Mijnstreek is te passief voor dit soort dingen.quote:
Moet je de reacties eens lezen. Wat lopen er bij Roda toch veel muppets rondquote:
Olaf kwam in de samenvatting, Vitesse - Roda JC, van Eredivisie Live nog (half)slapend in beeld...quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het bestuur van Roda zit vol met mensen zonder Rodahart, de voorzitter voorop.
Beetje triest ja, sowieso de meeste commentaren getuigen van kleingeestigheid en geen gevoel voor realiteit.quote:Op donderdag 26 februari 2009 07:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Moet je de reacties eens lezen. Wat lopen er bij Roda toch veel muppets rond
En Mardulier en Sutchuin en Kjelleke Knops. Gewoon opstellen die jongens!!quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:28 schreef iehlaak het volgende:
Precies, laat van Tornhout en Vandamme maar eens invallen.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:53 schreef Professional het volgende:
Vankan treed af als voorzitter van de Stichting.
Bericht staat op meerdere sites nu.
quote:Voorzitter Stichting Roda JC stapt op
Geschreven op donderdag, 26 februari om 11:52
Voorzitter Hubert Vankan van de Stichting Roda JC heeft zijn vooraanstaande functie vaarwel gezegd. Hij is van mening dat de stichting niet genoeg doet om Roda JC zelfstandig te houden, en mist daarnaast het gevoel dat hij daar als voorzitter nog iets aan kan doen.
De Stichting Roda JC is bedoeld om de cultuur van de club te bewaken, en kan in haar eentje de fusie dwarsbomen. Wát er zal gebeuren, is echter nog niet duidelijk, maar Vankan heeft het inmiddels wel gehad. Volgens L1 denkt hij als gewoon lid meer te kunnen zeggen naar de buitenwereld. Iets dat hij op dit moment belangrijker acht.
Vankan zal worden opgevolgd voor Jos Muller, die zich de komende tijd bezig zal gaan houden met de mogelijke fusie tussen Roda JC en streekgenoot Fortuna Sittard. De twee clubs zijn op advies van een speciale onderzoekscommissie met elkaar om de tafel gaan zitten om een samengaan te bespreken. Het plan stuit vooralsnog echter op veel weerstand bij de achterban.
Nope, de andere stichtingsleden willen eerst papieren zien voordat een beslissing wordt genomen. Zou jij bij een werkgever een leeg vel papier ondertekenen waar hij na de handtekening alle gegevens gaat invullen die hij zou willen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:11 schreef DarkShine het volgende:
Vankan was dus monddood gemaakt door andere stichtingsleden, zegt mij genoeg
Mocht het op hun beslissing aankomen heb ik daar geen hoop meer op...
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:35 schreef iehlaak het volgende:
De stichting kan het tegenhouden, maar reken er maar niet op dat dat gebeurt. Als ze dat doen worden de carrières van Vankan en consorten ouderwets gesloopt. En als toetje krijgen ze het toekomstig faillissement van Roda en Fortuna in de schoenen geschoven.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:54[/url] schreef Plato1980 het volgende:
Vankan zal niet zwichten, als vakbondsonderhandelaar is hij er wel aan gewend om zwaar onder druk gezet te worden, maar voor een aantal anderen zal dat niet gelden. En zelfs als de stichting haar rug recht houdt dan vindt men wel een andere manier.
Hij is dus ook niet gezwicht, hij blijft zich er tegen verzetten, alleen niet in de rol van voorziiter.quote:
Ik hoop dat hij met wat verhalen in de media komt...quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij is dus ook niet gezwicht, hij blijft zich er tegen verzetten, alleen niet in de rol van voorziiter.
Ik kan hier een hele makkelijke reactie geven, maar doe het maar even nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 07:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Moet je de reacties eens lezen. Wat lopen er bij Roda toch veel muppets rond
Sarcasme??quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:53 schreef Evertje het volgende:
[..]
Ik kan hier een hele makkelijke reactie geven, maar doe het maar even niet
Om nog even terug te komen op een opmerking hierboven. Roda failliet en Fortuna alleen verder is ook een mooie optie. Nee, waarom kunnen we niet allebei gewoon blijven bestaan, zodat we lekker tegen elkaar in kunnen gaan. Ik moet eerlijk zijn dat ik de laatste maanden meer begrip voor jullie heb gekregen.
ik heb met carnaval nog een poosje met vankan gepraat (en gedronkenquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:51 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij met wat verhalen in de media komt...
Wat zei die dan nog over andere leden?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:00 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik heb met carnaval nog een poosje met vankan gepraat (en gedronken)en geloof maar dat hij een échte roda-man is en 200% tegen een fusie. Hij zei me dat ze woensdag, gisteren dus, een gesprek hadden en als er dan geen knopen doorgehakt werden er de komende tijd vanalles via de media naar buiten zou komen aangezien hij overal goede relaties met de pers heeft. Zo te zien gaat dit ook gebeuren
![]()
Hij en larry gulpen zijn tegen en die andere zijn wat passievelingen die maar afwachten wat komen gaat. 3 zijn er geloof ik voor en ene zwabbert een beetje maar dat is niets nieuws.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:04 schreef LeonH het volgende:
[..]
Wat zei die dan nog over andere leden?
Ik durf m'n hand ervoor in het vuur te steken, dat meerdere binnen de stichting tegen zijn.
Toch heb ik het idee dat die tegen de muur worden geduwd, en als ze tegen stemmen er wordt gezegd dat de hele zooi opstapt en hun het zich kunnen uitzoeken, met verantwoording voor al die miljoenen (schuld) op hun nek. Eerlijk gezegd zou ik daar ook voor bedanken.
quote:Stadionverbod voor Roda-aanhangers
De KNVB heeft zeven aanhangers van Roda JC een landelijk stadionverbod opgelegd van 9 jaar. Die straf krijgen de supporters voor het bedreigen van scheidsrechter Pol van Boekel in 2008. Ook hadden ze in april vorig jaar zijn huis en auto beklad.
De bedreigingen waren begonnen na de rode kaarten die Van Boekel vorig seizoen in de wedstrijd tegen NEC uitdeelde aan Roda-speler Cheikh Tioté, trainer Raymond Atteveld en verzorger Norbert Keulen.
Bron: Telegraaf
9 jaar sv + 9 jaar geen scc. Losse kaartjes mogen wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:55 schreef planethugo het volgende:
vankan is alvast goed bezig idd![]()
Na 9 jaar mogen ze geen seizoenskaart pakken? Wat is dat voor onzin. Mogen ze wel af en toe een kaartje kopen of hoe zit dat. Ik bedoel je hebt een sv of je hebt het niet...
Om dat laatste te bewerkstelligen moet er wel zeer binnenkort een definitief nee uitgesprokn worden en moeten de verraders uit de club geschopt worden, waarna juridische stappen overwogen kunnen worden, pas dan kan de stemming omslaan en kunnen we er met z'n allen voor gaan vechten om Roda voor degradatie te behoeden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:27 schreef iehlaak het volgende:
Begin langzaam het gevoel te krijgen dat de mensen achter de fusie zich goed vergist hebben. Hopelijk gaan ze flink op hun bek en blijft Roda erin.
Ach, het verdiende niet de schoonheidsprijs, maar zulke dingen gebeuren tijdens een wedstrijd. Lijkt me niet iets om op te blazen en lang bij stil te blijven staan. Maandag even samen met de trainer en Meeuwis een kop koffie drinken en daarna zand erover. Sowieso kunnen we Hadouir niet missen, hoewel hij vandaag niet best speelde.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:59 schreef TheYoung1 het volgende:
Hadouir moet gewoon verbannen worden. Wat een afgrijselijk onsportief manneke is dat toch.
Ik had deze wedstijd eindelijk weer een beetje het roda gevoel, in tegenstelling tot tegen Sparta. Er moet idd nu eens eindelijk een definitief NEE komen want steeds meer geluiden komen toch tegen een fusie. Tenminste dat hoop ik dan maarquote:Op zondag 1 maart 2009 10:48 schreef DarkShine het volgende:
Drie goals, niet gejuicht...
Word eens tijd dat er een definitief nee komt of dat men zegt ja we fuseren. Zegt men nee kunnen wij samen voor het behoud gaan, zegt men ja kan ik het iig gaan afsluiten want ik kan het langzaam aan niet meer opbrengen...!
quote:De Limburger
EXCLUSIEF!
Deze krant brengt dinsdag exclusief nieuws over de fusieperikelen tussen Fortuna Sittard en Roda JC. Verslaggevers spraken maandag met Arie de Zeeuw (Stuurgroep Topvoetbal Limburg), Huub Narinx (directeur Roda JC) en Hans Erkens (directeur Fortuna Sittard).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |