abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67546327
Hij speelt niet eens regelmatig bij Vitesse meer, leuke spelert maar niet goed genoeg om een echte topper te worden denk ik. Iemand nog filmpje van zijn goal met jong Oranje?
  maandag 30 maart 2009 @ 14:23:38 #152
176521 Grulez
rasgroninger
pi_67546406
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:21 schreef Rots het volgende:
Hij speelt niet eens regelmatig bij Vitesse meer, leuke spelert maar niet goed genoeg om een echte topper te worden denk ik. Iemand nog filmpje van zijn goal met jong Oranje?
Oranje B.
  maandag 30 maart 2009 @ 14:24:21 #153
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_67546425
quote:
leuke spelert maar niet goed genoeg om een echte topper te worden denk ik.
Ik zie ze het nog zeggen in het eerste Huntelaar topic.

En hierzo, luie donder:

Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_67546448
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:23 schreef Grulez het volgende:

[..]

Oranje B.
Voor mijn gevoel is het nog steeds jong Oranje, meerendeel is ook nog steeds "jong". Maargoed, pass gifje dan.
pi_67546459
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:21 schreef Rots het volgende:
www.onsoranje.nl
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_67546480
Vitesse was in de jaren 90 een hele stabiele subtopper, met veel 5e plaatsen enzo. Volgens mij zit hij al bij zijn droomclub.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_67546656
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:25 schreef koningdavid het volgende:

[..]

www.onsoranje.nl
Thanks, aardige poeiert. Die 1-0 is wel hilarisch.

Helaas brengt Wolfswinkeltje niet veel op voor mijn profcoach, staat nu ook standaard wissel.
  maandag 30 maart 2009 @ 14:32:44 #158
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_67546704
quote:
Op maandag 30 maart 2009 08:55 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Ricky
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_67577176
Leuke stuk op onsoranje.
quote:
'Bergkamp is mijn grote voorbeeld'
Door Mathieu Hilgersom
31 maart 2009 om 07:00

Ricky van Wolfswinkel speelde vorig seizoen slechts vijf minuten voor Vitesse. Dit jaar is alles anders. Hij is de onomstreden spits van de Arnhemmers en staat in de belangstelling van AZ en FC Twente. Bij Nederland B laat hij zien wat zijn klasse is.

Jong Duitsland – Nederland B, 27e minuut. Urby Emanuelson speelt zich in de draai knap vrij en zet Ricky van Wolfswinkel alleen voor de Duitse doelman. De aanvaller twijfelt geen moment en schiet de 0-2 snoeihard in de touwen. Het is een doelpunt zoals alleen een spits met veel zelfvertrouwen kan maken. ,,Ik zit lekker in mijn vel”, beaamt de 20-jarige aanvaller de stelling. ,,Op zulke momenten moet je niet nadenken en gewoon hard schieten. Dat werkt het beste.”

Genieten in het veld
Van Wolfswinkel speelde uitstekend in het met 0-4 gewonnen duel met Jong Duitsland. ,,Het was genieten in het veld. We straalden veel spelplezier uit. Daar hamert coach Johan Neeskens op. Hij zorgt voor een ontspannen onderlinge sfeer. Voor mij is het heerlijk om met buitenspelers van formaat, zoals Elia en Amrabat, te spelen. Het systeem met drie spitsen ligt mij erg goed. Ik kan me volledig concentreren op mijn aanvallende loopacties en krijg veel ballen voor de goal vanaf de zijkant.”

Ondanks zijn vertrouwen voor het doel bij Nederland B scoorde hij dit seizoen voor Vitesse in 27 wedstrijden slechts vijf keer.,,Daar neem ik geen genoegen mee. Het is een belangrijk leerdoel voor mij om meer kansen te benutten. Ook vrijdag tegen Jong Duitsland miste ik een goede kans. Daar baal ik nog steeds van.”

Leermeester Bergkamp
Bij Nederland B heeft hij met assistent Dennis Bergkamp een goede leermeester. ,,Het is erg fijn dat ik met hem mag werken. Bergkamp is altijd mijn grote voorbeeld geweest. Vooral in zijn Arsenal-tijd heb ik van hem genoten. Zo’n doelpunt als hij ooit maakte tegen Newcastle United, met die draai om zijn tegenstander, vergeet ik nooit meer. Wanneer Arsenal op televisie kwam, zorgde ik altijd dat ik kon kijken. Ik probeer bij Nederland B veel van hem te leren. Hij wijst me vooral op mijn balaannames en de variatie in mijn loopacties. Natuurlijk neem je veel van zo'n persoon aan.”

De selectie van de Vitesse-spits voor Nederland B is de bevestiging dat hij op de goede weg is. ,,Ik had een jaar geleden niet kunnen denken dat ik voor zo’n elftal mocht uitkomen. Het geeft aan dat ik de potentie heb om het Nederlands elftal te halen. Wanneer ik mijn niveau blijf halen en me richt op mijn leerpunten moet het mogelijk zijn.” Voorlopig heeft Van Wolfswinkel bij Oranje Klaas Jan Huntelaar voor zich. ,,Hij is op dit moment de beste spits van de wereld. Bij Heerenveen vond ik dat hij nog niet zo sterk was wanneer hij in de bal moest komen. Bij Ajax is hij een complete spits geworden. Als je nu ziet wat hij bij Real Madrid laat zien, dan heb ik daar veel respect voor.”

Eigen weg
Qua speelstijl hebben de spitsen veel van elkaar weg. Niet voor niets meldden diverse media dat Van Wolfswinkel eind vorig jaar Huntelaar moest opvolgen bij Ajax. Inmiddels zijn FC Twente en AZ geïnteresseerd. ,,Ik weet nog niet waar ik voor ga kiezen. Ik wil een keuze maken waar ik 100 procent achter sta en dat heeft tijd nodig. Ik kies mijn eigen weg.”

Voorlopig richt de aanvaller zich op het duel van dinsdag tegen Jong Italië. ,,Ik kijk er naar uit. Italië is een aansprekende tegenstander. Het is een fysieke ploeg die vooral ijzersterk is op de counter. We hebben na vrijdag veel vertrouwen. Wanneer we met hetzelfde plezier op het veld staan, moet het helemaal goed komen.”
pi_67577202
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:32 schreef TC03 het volgende:

[..]

pi_67584607
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:32 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ruilen voor Makaay + bijbetaling , o nee Feyenoord heeft geen geld
Dat is tenmiste nog een speler met een beetje een clubhart kan je van Van Wolfswinkel ( en vele andere voetballers niet zeggen )
pi_67585077
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:26 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Ruilen voor Makaay + bijbetaling , o nee Feyenoord heeft geen geld
Dat is tenmiste nog een speler met een beetje een clubhart kan je van Van Wolfswinkel ( en vele andere voetballers niet zeggen )
Ruilen voor Makaay. Mag je er nog een paar kwartjes bijhebben.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 31 maart 2009 @ 18:24:42 #163
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67586184
Ik heb een beter idee, PSV betaalt 2 miljoen en hij mag nog een jaar bij jullie blijven spelen!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_67586226
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 18:24 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb een beter idee, PSV betaalt 2 miljoen en hij mag nog een jaar bij jullie blijven spelen!
PSV heeft al genoeg spitsen joh.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 31 maart 2009 @ 18:33:10 #165
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67586382
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 18:26 schreef Rots het volgende:

[..]

Vind je Lazovic hebben?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_67586421
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 18:24 schreef rubbereend het volgende:
Ja meer van je er op het moment ook niet voor (helaas)
En dan mag je hem wel meteen hebben die 5 goals kan Lasse Nilsson dan ook wel maken ( als ie blijft )
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:40 schreef Rots het volgende:

[..]

Ruilen voor Makaay. Mag je er nog een paar kwartjes bijhebben.
Een paar kwartjes te weinig , hee het blijft wel Vitesse een club die geld nodig heeft
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 18:33 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Vind je Lazovic hebben?
Graag
pi_67586572
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 18:26 schreef Rots het volgende:

[..]

Kunnen allemaal alleen niet voetballen
pi_67936540
Wie is die mafkees ook alweer die hem zo de hemel in prees hier?

De laatste weken tonen wel aan dat hij beter bij Vitesse kan blijven dan naar een topclub En dat bedoel ik dus niet dat hij in potentie niet goed is, maar dat hij nog een hoop te leren heeft, de tering wat moet zijn handelingssnelheid omhoog.
  maandag 11 mei 2009 @ 21:52:04 #169
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68920303
quote:
Van Wolfswinkel: 'Verhaal van FC Utrecht spreekt mij aan'

EXCLUSIEF - FC Utrecht ziet in Ricky van Wolfswinkel een welkome versterking. De aanvaller van Vitesse is op zijn beurt ook positief.

'Het verhaal FC Utrecht spreekt me aan', zegt Van Wolfswinkel deze week in Voetbal International. 'Ze proberen er nu echt iets van te maken. Ik heb goede gesprekken gehad. Er liggen goede plannen om stappen te maken. Ik heb tijd gevraagd én gekregen om een beslissing te nemen.'

Van Wolfswinkel, die in Arnhem nog tot medio 2012 onder contract staat, heeft in zijn eerste seizoen in de Eredivisie meer belangstelling gewekt. Ook AZ, FC Twente en Ajax volgen de verrichtingen van de twintigjarige spits. FC Utrecht lijkt de beste kans te maken. 'Het allerbelangrijkste is dat ik aan spelen toekom', aldus Van Wolfswinkel.

FC Utrecht volgt nauwgezet twee andere talenten uit het buitenland. De zeventienjarige Kroatische spits Sandro Gotal die in de Oostenrijkse Regionalliga speelt bij SC Bregenz en de 21-jarige Emir Bajrami van de Zweedse lijstaanvoerder IF Elfsborg.

VI
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 11 mei 2009 @ 21:55:19 #170
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_68920425
Laat FC Utrecht dan maar heel veel geld betalen met een doorverkooppercentage in z'n contract
En als je Ricky echt naar FC Utrecht gaat ( oke hij woont er in de buurt en zijn oom heeft er gespeeld maar het is niet echt een vooruitgang ) , kan die beter naar Twente.
  maandag 11 mei 2009 @ 22:03:34 #171
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_68920762
Waarom zou hij gaan? Voor dat ene plaatsje op de ranglijst?
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_68920825
!

Wat een pancake.
pi_68920865
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:03 schreef Runselpink het volgende:
Waarom zou hij gaan? Voor dat ene plaatsje op de ranglijst?
Geld?
pi_68921242
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Geld?
het schijnt dat FC Utrecht erg goede salarissen bieden aan hun spelers. G. van Dijk verdient daar al ¤ 700.000,-. Dus als die slim is krijgt die 1,5 miljoen tekengeld + jaarlijk +/- 1 miljoen per jaar.
pi_68921283
Alsof Utrecht dat geld er voor gaat betalen, want hij zal lekker duur zijn. Of Vitesse moet wel heel achterlijk de onderhandelingen in gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')